Nagyjából évi 20/30e km után térül meg a dCi, ha jól emlékszem. És hogy motorikusan melyik jobb? Ki kellene próbálnod előtte...
(Próbáld meg megkérni a szalonban a jónépet, hogy lőjenek Neked mindkét motorból egy körre egyet, jó az is, ha Clio van, én is azt próbáltam ki, a motor ugyanaz...)
A biztonsági tűzmegelőző rendszer egy olyan kapcsoló, ami balesetkor áramtalanítja a kocsit.
A motortérben van egy kapcsoló, amit tudsz kézileg is működtetni. Piros gumiburkolatú, kb 20-forintos nagyságú nyomógomb.
Impulzív ablakemelő csak a Dynamique-ban van/volt, ott is csak vezető oldalon. Ez úgy műxik, hogy elég csak megnyomni, és nem kell nyomva tartani ahhoz, hogy lemenjen, ja és felfele is hasonlóan dolgozik.
Bocs, de még lenne két kérdésem a felszereltséggel kapcsolatban:
Mi az a biztonsági tűzmegelőző rendszer, ami minden Thaliában van?
Mi a különbség az elektromos ablakemelő és az impulzív elektromos ablakemelő között? És végül melyik van az Azure-ban, mert kétfélét írnak a katalógusokban.
Olvasok én rendesen csak sosem jutok a végére. Amúgy az itt olvasottak alapján döntöttem úgy, hogy thaliat veszek. Kb 3 hónapja olvasgatlak benneteket. Kiváncsi voltam, hogy miként fogadtok egy tapasztalatlan leendő thalia tulajdonost.
A sima 1.5 dci Azure-ban nincs a benne külső hőmérő? A megrendelésnél mi is gondolkodtunk az elektr. tükrön, de nekünk se mondták a hőmérőt. Végül is maradtunk az alapnál, mert így csak 1 hónapot kell rá várni míg extra rendelése esetén 2-t.
Olvastam hogy a hőmérőt utólag is lehet bele szerelni valahogy, de erről nem tudok semmi bővebbet. (Szogralmasan olvasom a hozzászólásokat, de még csak 1500-nál járok.)
Az egyik kereskedőnél azt mondták, hogy a Renault vezérigazgatójának tájékoztatása szerint május 1-je után valszeg. emelik az árakat az európai árszínvonalhoz való felzárkózás miatt. Ezért is maradtunk az alap változatnál.
Nekem most (még) Renault 19-em van 180 000km-rel, hát elkoptak a fékpedál és kulpung gumik (az a kis renult-embléma alakú vacak, amire taposunk).
Utángyártottat nem találtam, Baumgartneréknél volt, darabja 4000 Ft. (Nem vettem meg.)
Ha területarányosan számolunk, még olcsó is a 9000 Ft/pár a ti esetetekben!
Sziasztok!
Megosztom veletek én is a márkakereskedős tapasztalataimat!
Renault Baumgartner Bp.
Azure 1.4 16 V
ABS-sel (ami miatt másfél hónapot kell rá várnom)
alapszínnel, mert osztom az egyik előttem szóló véleményét, inkább ABS mint metálfény, sajnos a kettő együtt már nem ment.
A listaárból 220 000-et engedtek,( készpénzes vétel miatt) plusz akció miatt ingyen van a manuális klíma.
Ezen felül nem tudtam alkudni, pedig még egy fűthető tükröt (40 000) szerettem volna. Hogy miért pont ez hiányzik ebből a modellből, amikor minden más plusz benne van?
Így az ár 2.643 000,regisztrációs dijjal együtt
+ a forgalomba helyezési díj.
Náluk ez 71000 Ft, amiért a zöldkártyán, rendszámon, műszakin kívül adnak keresz-tartozékokat, alvázszámot gravíroznak az üvegekbe, és adnak SZŐNYEGET is!!!
Annyit sikerül alkudni, hogy 10.000-ért nekem ne adjanak egy mentőládát és egy elakadásjelző háromszöget, így ez még lejött belőle.
Addig jó, amíg nem éri el... Ezzel a futásteljesítménnyel komoly százezreket veszít az értékéből Dénes. Persze csak a kereskedők szerint, én maradok a véleményemnél :))
Exbrava:
tényleges fogyasztás:
- város (Bp): 5,2-5,4
- országút (110-120 km/h) 4,8
- autópálya (140-150 km/h) 6,2
(utóbbinál megjegyzendő, hogy ha Apám vezette az autót, akkor autópályán 5,4-et fogyasztott, ugyanezen a sebességen... Ennyit jelent, hogy 7 számmal nagyobb cipőt hordok??? :))))
Amúgy ha visszanézed a hozzászólásokat, van bőven fogyasztási adat. 6581 hozzászólás, megvan egy délután alatt :)) Minden újoncnak kötelező olvasmány :)
Nem rossz ötlet. Nekilátok, nem merek időpontot mondani, hogy mikor leszek kész, mert most hajtás van. (Most értem haza a munkából reggel óta...) De azért igyekszem :))
Sziasztok. Április 23-tól én is belépek a táborotokba 1.5 dci comfort. Remélem nem bánom meg. Ha megosztanátok velem egy pár tapasztalatot a géppel kapcsolatban azt megköszönném. Pl tényleges fogyasztás, esetlegesen előfordult hibák. Köszi.
Szia!
A gyári kb 9000,-/pár... Természetesen előre is meg hátra is külön-külön.Tehát 20000 körül meg lehet vásárolni a teljes garnitúrát. Nekem csak elől van még, de tervezem hátra is. Bár kissé sokallom az árát annak a darab műanyagnak! Utángyártottról meg még nem hallottam..
Arra gondoltam, most már van elég tag ahhoz, hogy lehessen egy (3) statisztikát csinálni arra vonatkozóan, hogy melyik a legnépszerűbb motor, felszereltség, motor és felszereltség párosítás.
Ezt a klub-honlapon meg is jelenhetne, ha ez dinamikusan változna az még jobb volna.
Mi a véleményed?
Hali Circum !
A franc se tuggya. Ugyebár arról van szó, hogy az agyas ki akarná iktatni 1 vasdarabbal a szirénát, merthogy ált. le sem szarják, hogy visít ( a kedves szomszédok ), ámde, ha ezt a füled mellett követi el, az idegesítő is lehet. Főleg, hogy 130 deciliter Bell-el követi el eztet. Na, lenyúl a polgár, kezdené rángatni a motortérnyitót, ami nem hajalndó megmoccanni.
a. Jól a kezében marad a kallantyú
b. Miután a kezében maradt, az egyetlen megoldáshoz folyamodva 1 pajszerral felfeszegeti a motorháztetőt. Visszahajtogatni viszont már elég nehéz. Ezt 1 kevéssé álmos szerv, holmi közúti ellenőrzés során csak-csak észreveszi. Persze lehet még huncutkodni akkus szirénával, de ez a nyitott tetőtől szánmítva már csak pár másodperc. Ez is csak arra jó, hogy inkább egy másik kevéssé védett darabbal foglalkozzanak. De, ha pont a Tiédet nézték ki...
Holnap nagy utra indulok a Sarkannyal, Kolozsvar-Munchen; oda vissza ~2500km. Voltam vele muszaki ellenorzesen, jelesre vizsgazott.
Amikor hazaerek beszamolok a viselkedeserol, alkalmam lesz tiszta autopalyas fogyasztasokat merni.
Üdv minden Thaliásnak és topiclakónak!
Jómagam is egy Thalia boldog tulajdonosa vagyok 2003 dec. 16 óta. A pontos szem. adatok: Thalia Prestige 1,4-es 8 szelepes királykék. Nagyon meg vagyok vele elégedve bár még csak másfél ezer km-t mentem vele. A topicot olvasgatva azt hiszem én is felélesztem a külső hőmérőt.Viszont van ami még megoldásra vár. Ha esik valami, vagy sáros az ut mindjárt nyakig össze keni magát. Jó lenne felszerelni rá sárvédőket. Valaki találkozott-e már valami jó megoldással ami esztétikus is? Gondolom nem csak az én problémám ez.Előre is köszönöm a tippeket: mollaci
Zsuga úr jószándékú vagyonvédelmi ajánlatához hozzátenném, hogy a TRAX kisipari magyar termék, ami ugyan nem lenne gond, de koránt sem megbízható.
Ellenben az AMAX, ami erediteleg USA (seco-larm) termék, bár Taiwanon készül. Itthon jó a szervizháttere, örök élet garancia van rá. De nem szokott gond lenni vele, kiforrott stabil termék.
Ami gond, hogy itt a fővárosban arany árban mérik a cuccokat, s a beépítés is elég horrorisztikus.
Vidéken 5 ropi körül beépítenek egy riasztót, főleg ha ott is veszed meg a készüléket. S gyakran a hiv. kisker ártól lefelé el szoktak térni.
Amaxre tudok egyébként kedvező árat mondani, ha vkit érdekel vmelyik modell.
Alkudozással kapcsolatban:
- én anno Dénesre nem alkudtam, bár volt aki vigasztalt, hogy nem is adtak volna sok mindent...
- 2 hete a OFF Peugeotnál ON kellett alkudoznom. Általánosan 60-150 ezer forintot engedtek volna el az új autó OFF (307 Break, Partner) ON árából, attól függően, hogy limitált széria-e, van-e már alapól egy árelőny rajta.
(Pl. a limitált szériánál 380 ezer HUF árelőny volt, erre csak 60 ezer forintért adtak volna ajándékot (rádió, 4 hangsz.))
Szóval szerintem ilyen értéket le lehet vasalni a Renault kereskedőkről is. Nyíltan rá kell kérdezni, hogy mit tudnak adni. Légy pofátlan, harcolj ki minél többet, a kereskedőnek úgyis vigyorognia kell a haszon miatt. Rossz esetben egy bizonyos érték után azt mondja, hogy nem. Gyakorlatilag károd nem származhat belőle.
(Persze ez csak egy vélemény :)
A VÉMÁR (http://www.vemar.hu/reszlet_vemar.html) ránézésre egy ma már átlagosnak mondható riasztó és egy motortérzár együttese. Ebből az előbbi (ami hasonló tudással rendelkezik) nekem beszereléssel együtt 60-70e körül volt; a mul-t-lock motortérzár pedig 25e. Ez utóbbi egyébként tényleg annyira hasznos, mint ahogy állítják? Egy váltózárhoz hasonlítva...?
Hali Mindenki !
"Egyébbként klubtagoknak 10% kedvezményt adunk(www.heko.hu)" Na gyorsan fel is hívtam Őket és szóban is ígéretet tettek erre a 10%-ra. Légterelő, 4db-os= 8.000 HUF - 10%. Nekem teccik.
Akik még gondolkodnak ! Március, 4db OSAN oda-vissza a többi full város, napközben. 489 km, 25 l.
(1.5 Dci) Ja ! A küszöbvédő 15.000 -10%.
Szia SZATA !
Namost, itt van ugye ez a VÉMÁR elnevezésű komplett védelem, amit úgy reklámoznak, hogy az ezzel felszerelt járművek közül még egyet sem vittek el. Na ezt nem úszod + 150 rugó alatt. (vemar.hu) Oszt itten van a TRAX amire 3 év garit vállalnak és 30 körül van. Ezzel szemban szép széleskörű védelmet ajánlanak. XIV. Róna u. 123. 222-3227,(trax.hu). + tudnám még ajánlani az AMAX rendszert; (secalarm.hu). Na ezt TE építed fel kedvedtől és pénztárcádtól függően. 303-8109. etc
Hát ma este nem sokon múlott, hogy még ide írogatok!
A Bp. X. kerület Bihari úton szépen autózgatok hazafelé este 10 felé és egyszercsak jobb oldalról megjelenik vagy 100-al egy villogó rendörségi gépjármű hangjelzés nélkül !!! Még szerencse, hogy nem közvetlen kapcsolat van az út és a keresztező utcák között mert jár még néha valami villamos féle is!
Hát megtapasztaltam milyen a padlófék az autón...
Jelentem jóóóóóóó!
Csak gondolom, ha csattanunk akkor én lettem volna a hunyó....?????
Jobbulást a lelkednek is meg a Thalicsnak is. Ami a konzekvenciáidat illeti, tényleg figyelni kel.
Nem tudom te milyen kocsikkal jártál korábban, jómagam 75 és 85 között Trabanton száguldoztam. Amióta gurulósabb autókba ültem, minden induláskor elmondom magamnak: az ablakon kiköpni alávaló dolog; utánnanézni viszont életveszélyes!
Fortuna legyen Mindannyiunkkal; amikor ezt elfelejtjük.