Én most vettem a szüleim Opeljébe ROWE olajat.
Synt RS 5W-40i
Ez elég komoly (www.rowe.hu)!
Ezen a címen megtalálható az elérhetőség is.
Ja igen!
5l = 8703Ft BRUTTÓ
Ha a Porsche-ba megfelel...
Még egy pillanatra....
Az előremenetben csak akkor müködik, ha egy mellékelt kis zsinórkacsolóval (vagy más kapcsolóval) bekapcsolod. Ez macerás, meg a nejem úgy is elfelejti bekapcsolni. A tolatásnál a tolatólámpa indítja.
Írtatok itt valami olyasmit, hogy az autó 5-7 km-re gyorsulásánál van valamilyen jel ami zárja az ajtókat. Kérdezd meg van a lehetőség arra, hogy valami hasonló jellel automatizálni lehessen az előre beparkolást.
Most téptem meg a skodám első köténylemezét egy rohadt magas járdaszegélynél. Ilyen esetben hasznos lenne. (csak 5mm volt a magasságkülömbség)
Ird meg tudtak-e valamit javasolni.
Elöre is kösz.
Én is ugyanezeken gondolkoztam három hete, szerintem ABS-t nem fogsz ajándékba kapni. (Esetleg egy szőnyeggarnitúra? :) )Tényleg gondold meg, mert a 16 szelepes úgy láttam csak 100 egynéhánnyal kerül többe, és nem csak annyival lenne jobb! (Persze ha nincs, az is nagyon sok pénz!) Már nincs az az akció, hogy az Azure-ban ingyenklíma van?
Nem irigyellek, de örülök, hogy ennyivel megúsztad. Én két alternatívát látok helyből:
- ő csak akkor fog jól járni, ha Te állítod magadról, hogy hibás vagy, Te okoztad a kárt. Ebben az esetben Neked ugrik a bónusz, a casco-d fizeti a Te károdat
- a másik, számomra ésszerűbb alternatíva: ő a hibás, a Te károdat rendezik. Az ő további sorsa nem rajtad múlik ebben az esetben.
Más ötletem nincs így hirtelenjében, de a Totalcar jogi szakértőit is meg lehet kérdezni, csak kérdéses, hogy mennyi idő alatt érkezik meg a reakció.
Most egy kis történet következik a csúszós útról, az esőről, a Polo-ról és a Thaliáról -meg az ABS-ről.
avagy -amolyan közszolgálati stílusban:
A Thalia közelharcban K.O.-val nyert a kihívó Polo ellen.
Hát igen! Mázlim volt!!!
Egy kicsit elmászott a lökhárítóm jobb eleje. Remélem, más nem tört(ént). Ezt most este nem tudom megállapítani.
A Polo eredményjelzőjén pedig egy gazdasági totálkár. Vezető oldali ajtó, A- és B-oszlop tetőlemez, szélvédő csere, fényezés -minimum.
Nem állt meg a mackósajt-táblánál.
És én sem, dacára az ABS-nek. Lehet, hogy most jobb lett volna, ha nincs... Ki tudja.
Szerintetek hogyan intézzem a dolgot?
Tanúm, címem, telefonszámaim, betétlapom van, de az ellenfélnek nincs Casco-ja. Ez kb. 1MFt-ba fog neki kerülni. Van valami megoldás, hogy ő se járjon rosszul?
Én csak azt szeretném, hogy legyen jó a Dyna -megint.
Valószinüleg máshol is van, néhány hónapja akciós volt. (~17e) 7e körül volt 2 érzékelös is, az csak sípolt. Kipróbálam beépítés nélkül, jól muzsikált.
A kocsim ápr 09 körül jön, abba akarom beépíttetni, a pécsi szerviz (Nyitrai) bevállalta.
HI DOHONYIZ !
Próbálkozz + vele, de erősen +lepne, ha összejönne. Gondolj bele, ugyanvajh miért is adna akárkinek a kereskedő a jármű értékének 14%-át jelentő ajándékot?! Úgyegyébként a 16 szelepes(?) jobban megy és kevesebbet is iszik állítólag. Legalábbis, ha a gyári adatokat átlagolod. Persze ez pt. függő, tudom jól.
Bocs! Véletlenül elküldtem.
Négy hátsó, két első, grafikus világító LCD kijelző az autó körvonalrajzával, méter cm kijelzés, 1,5m - 40 cm között 3 féle hang jelzés. 40 cm-nél nagyon vinnyog.
Importőr: GLOBAL Export-import KFT. 1149 Budapest Angol u. 36.
Még jó, hogy most csak az emléma esett áldozatul ...
Próbáld meg itt: (1)339-8207, (30)9425-297
forrás: dCi (6250 hsz):
Sziasztok,
Nem reklám végett, de nekem sok segítséget adtak. Pl. gyári üzemanyagszűrő 1.5 dCi-hez 5.000 Ft.
Cseréltessetek márkakereskedésben. Utána döbbeni fogtok.
Citroen, Peugeot, Renault autoalkatrész szakbolt:
XIII Katona József u. 24.
Sajnos megint előjött az ovis stílus a környékünkön... tegnap este elvitték a Renault első emblémát a SÜSÜ-ről! Tudja valaki véletlen, hol lehetne aránylag olcsón hozzá jutni??
A motorháztető alatt, szemből nézve jobboldalon egy kb. tíz (öt)forintos átmérőjű kerek micsoda; amelyik piros (nagyonnarancssárga)gumiborítással bír. Ezt kell benyomni az áramkör visszakapcsolására!
Na és még egy hozzászólás ABS-hez. én ABSsel kértem a kocsit és mondhatom egyátalán nem bántam meg. de igaza van exbravanak: az ABS -mint tudjuk- inkább visszafogja a fékhatást annak érdekében, hogy a kerekek meg ne csússzanak, hanem inkább gördüljenek. mert ügye, ha gördül akkor irányítható és a tapadási súrlódás is nagyobb.
én persze az elején úgy gondoltam : ha már van ABS akkor használom is! és mindíg ráfékeztem egy nagyot, hogy halljam "az ABS hangját" de ez nem jó recept minden esetre!
nézzük a következő példát:
ha 20kmh-ről jeges úton 10kmh ra kell lelassítani, akkor ezt három félen módon lehet:
1. satufékkel abs nélkül
2. satufékkel abs-sel
3. motorfékkel
első eset: szépen elcsúszol tova, ahelyett hogy megállnál.
második: irányítható marad a kocsi, de az abs-sel csökkentett fékerő miatt hosszú a fékút (rövidebb mint az első esetben)
harmadik eset: a motorfékkel és tapadó gumikkal leggyorsqabb a lassulás!
Mindemellett a vészfékezés esetén bizonyított előnye és a fékezés közbeni kormányozhatóság megtartása miatt mindenképp ABS es kocsit KELL venni, ha már újat veszel...
Na egy kis hozzászólás az ABS-hez. Mielőtt bárki azt állítaná hogy rövidebb a fékút vagy jobban meg lehet állni abs-sel az tévedésben van. Az abs csak arra jó hogy irányítható marad az autó síkos úton.Mi sima havon kipróbáltuk mindkettőt az abs nélküli nyert mivel tolta a havat a kerekek alatt. A csúszos uton majdnem ugyanolyan féktávot vettek ( Nem csutka fék) normál megállás. Viszont vészfékezésnél az abs nyert mivel irányítható maradt az autó. És ezt mint autószerelő állítom. Lehet velem vitatkozni de ezek a tények. Jé egy kisregényt irtam. De hát olvasni jártok ide. Már csak 30 nap és én is talicskázok. Milyen motorolajat irnak elő a dci motoroknak?
Még csak annyit :-) a kötelező ABS-el kapcsolatban amit én olvastam, hogy ez egy EU-s bizottság javaslata a sok közül, de a döntés még nincs napirenden.
Magánvéleményem, hogy amíg a légzsák nem kötelező addig az ABS minek, az sem csodaszer, egy kiegészítő, mely van mikor hasznos van mikor nem.
Vannak autós szakmai berkekben olyan nézetek, mely szerint eddig még nem bizonyított, hogy csökkentek volna a balesetek számai vagy azok súlyossága az ABS-nek köszönhetően.
Azt gondolom tudjátok, hogy bármilyen autó árának a beállítása nagyrészt marketinges feladat, tehát csak másodsorban függ mindenféle adó és valutaárfolyamoktól.
Elsősorban a piaci pozícionálástól és a versenytársak árszintjétől függ.
Tehát amikor pl. a Seat már az EU csatlakozás szlogennel hirdet árcsökkentéseket és a Kalosnak is lefelé kúszik az ára akkor nehezen eladható egy esetleges árnövekedés.
Valamint Thaliánál elég érdekes lenne, hogy melyik Eu-s autótípushoz hasonulnának, referenciamodell nem lévén.
Arról se feledkezzünk el, hogy jelenleg az EU-n kívüli országokból érkező autók vámja 20 vagy 25 százalékos ( most nem emlékszem pontosan ), a csatlakozás után ez a mérték 10 százalékra csökken ( remélhetőleg, hiszen a jelenlegi tagországokban ennyi a vám az Unión kívülről érkező autókra ).
Tehát még elvileg árcsökkenés is indokolható lenne.
Persze Mo.-n élünk itt bármi lehetséges lásd regisztrációs adó, addig járatta mindeki a pofáját míg az összes tétel emelkedett az eredeti tervezethez képest.
Más: nálam, céges netnél nem nagyon szokott napközben rendetlenkedni a hozzáférés a fórumhoz, azt hogy este mi van azt nem tudom.