Cserélt már valaki közületek ajtó mikro kapcsolót? Időnként nem nyílik kívülről a bal hátsó. Megköszönném ha valaki néhány szóban leírná, hogy mi a menete, vagy feldobna egy ábrát róla!
Bezzeg a mostani... 2005.10 havi és mikor helyezték üzembe? 2015.12.15-én! Ha +2 hetet kapott volna, akkor már "2006"-os lenne. :D Na jó, ez mondjuk céhesnek indult, gondolom itt fontos volt hogy melyik tárgyévbe szállítják le, stb.
Nekem az ex OFF autóm (is) még a rejtély. 99 asszem 10. havi volt, első üzembehelyezése meg 2000.09.hó... hol a fa...omba állt majd egy évig?! És az ex tulaj átadta az eredeti számlát is, vagyis még csak az sincs hogy kintő behozott, de itt átmatricázott, stb, stb...
Nos ez "very simple". Az autógyárak nem január elsején cserélik a modelleket, hanem augusztus vagy szeptember elején. Mivel ilyenkor elküldik az embereket szabira, s mikor visszajönnek, akkor már a következő évi modelleket készűlnek, hogy időben odaérjenek a szalonokba.
Ezért lehet, ha lekérdezed egy autó (pl. az enyém) alvázszámát, akkor nem 2007-es, hanem 2008-as évjáratot fog kidobni. S valóban 2008-as az alvázszámom. De az első forgaloma helyezés 2007 év vége. :-) Változtatásra év közben nagyon kicsi a lehetőség (valami nagy gebasznak kell lennie).
Ezt sosem értettem (nem a TE hibád, ne értsd félre), hogy 2007-ben hogy lehet kiadni egy 2008-as modellt. Van a VW-nek időgépe?! Nekem ez nem logikus, értem én, hogy 2007-ben már ráálltak a gyártósorok a hivatalosan 2008-ban kiadott kocsi gyártására, de akkor is. X(
Gondolom olyan sokan nem gyártanak feltöltőt, lehet a drágább és az olcsóbb ugyanaz, csak az egyik rövidebb utat tesz meg a kereskedelem útvesztőjében.
Nekem Brüsszelben 1700-1500 € közti árakat mondtak a szervizek az 1,9 PDTDI feltöltőjére.
Végül 6000 forintért kiiktatta az egr szelepet egy falusi autószerelő, ebben az árban volt egy 3500 forintos Würt spré, amivel átmosta a tracheáit, azóta kétszer vizsgázott a kiiktatott szeleppel.