Szeretném a segítségetek kérni,hátha valaki tud...
Van nekünk (illetve lett kb 1hete) egy Golf V GTI,2.0 PD TDI a 2005-ös évjáratból...:)
Mit kellene ahhoz tennünk,honnan tudnánk esetleg újból beszerezni,(a gyári/eredetije kitudja már merre lehet) egy CD/DVD lemezt amiről mehetne végre a Navija???Vagy esetleg valaki tud ezzel kapcsolatban valami hasznos infót???Minden javaslat-tudás-hozzászólás-észrevétel-megjegyzés hasznos lehet számunkra,így Örömmel fogadnánk!:)
Hogy lehetne életre kelteni a Navigációt?:)
A másik dolog,nem mellékesen,téli peres gumik szettben esetleg valakinek/valahol/valamerre????:)
Nagyon köszönjük előre is!Remélem tud valaki megoldást számunkra valamelyik bajunkkal kapcsolatban!:)
Tervezek vásárolni egy Golf V. PD TDI GT-t a 170 lovasat, valakinek van esetleg ebből a tipusból vagy ezzel a motortípussal szerelt golfja, bármilyen észrevételt, eddigi tapasztalatot szívesen fogadnék, mennyire van megelégedve az autóval eddigi szerelések hibák amik esetleg felmerültek ilyesmik érdekelnének.
Illetve 2 dologban szeretném kérni a segítségeteket:
1, erre a golf Gt-re jók a GTI karoszéria elemei ? Gondolok itt az elejére , lökösre illetve annak a tartó elemeire.
2, van e valakinek tapasztalata a DPF rendszerű dizel golfról , nagyon sok rosszat olvastam már róla, hogy egy idő után már nem tudja regenerálni magát. Van ahol azt írták hogy minden gond nélkül kiszerelhető az autóból és a computeből pedig kikódolják a hibaüzenetét és minden gond nélkül üzemel így az autó tovább, ez mennyire igaz , ha kiszerelem vizsgánál ez nem jelent majd gondot , hogy nincs benne ?
Van egy 2005-ös 5-ös Golfom, 1.6 benya. A gondom az, ha elindítom hidegen akkor a kipufogóból gurgulázós hang jön. Meleg motornál halkul, de akkor is fenáll a zavaró hang Szerezlő szerint a kipufogóval semmi gond nincs.
A klíma ha megy akkor jobban hallható, h. kattog. Ezt anno a gyár elismerte, h. van ez a zavaró hang, de a működést nem befolyásolja. Szerelőm szerint 30 ropi egy új klíma motor vagy mifene és nem tudja mennyi idő kiszerelni, mert nem tudja mennyi a munka vele. Megéri?
Más: ha teszek 205/55 R16-os kerekeket rá és pótkeréknek pedig egy 195/65 R15-set teszek fel, mert netalántán defektet kapok akkor az gond-e a méretbeli különbség miatt? Mehetek-e 3 db R16-sal egy 1 db R15-sel pl. pályán 130-al? Lesz-e gond belőle?
Ja meg menet közben kicsit zörög az anyós visszapillantó és ha becsukom az ajtót akkor is hallható a hang? Mi okozza? Mit cseréljek?
Nekem benzines Golf V-öm van és marhára szeretem... Én is Dieselt szertettem volna eredeti felállásban, egészen addig, amíg a szerelőm (hivatalos VW & AUDI szerelő), meg nem mutatott egy 1,9 PD TDI motort a baján ami egy Passaté, ami németországban lett vásárolva elvileg 150.000 Km-rel. Mivel megadta magát a motor, szétszedték és a kopások (50.000 km-es pontosággal) 350 - 400 ezer kilóméter valós futásteljesítményről tanuskodtak. Nem tudom mi volt a hiba, de anyagárban tartottak 600.000 forintnál. Aki óratekergetéssel foglalkozik az jól tudja hogy nem csak az órát kell visszatekerni, mert ha igazán precíz akar lenni akkor a fedélzeti kompjúúútert is meg az EPC-t (vagy mi a retket) is megmahinálja, illetve 5000.- pénzért szerez egy új szervízkönyvet is.... aztán innentől dughatsz rá akármilyen számítógépet, vagy akár masnit is... az életbe nem mondod meg mennyi volt benne a tekerintés elött.
Közeli barátomnak is egy Passátja van (2007-es) 2.0 PD TDI. Ez a motor állítolag egy nagyon buta széria hibával jött ki, nevezetesen a porlasztócsúcsok meghibásodnak idő elött. Nem tudni mi ennek az igazságalapja, neki is a négyből, kettő megadta magát. Németországban dolgozik és csak hivatlos márkaszervíz állt vele szóba ezzel kapcsolatban 1100 euróért kapott új csúcsokat, persze darabáron...
ezeket saját szemmel láttam és hallottam, nekem ennyi elég volt, hogy benzines autóm legyen...
Mennyi az a valós kilóméter óra állás ami még nem számít soknak ezeknél az autóknál? Számít egyáltalán az óra álllás?
Annyi, amennyivel tuti nem fogsz használt dieselt venni.
Abból indulj ki, hogy 400-500 rugó simán rákölthetsz bármikor, és akkor nem ér majd meglepetés. De ez bármelyik modern dieselre igaz!
Egyébként mindegy, hogy PD vagy CR, mindkettőnél meg van kenve szarral a kenyér (csak máshogy), és előbb-utóbb jön a szívás. Ha tényleg sokat mész vele, akkor nincs gond, hogy mert tuti, hogy rá kell majd költeni rendesen, de a futásteljesítményhez képest ez nem annyira sok (és ha megcsináltatod, utána jó darabig okés). Ha viszont keveset mész, úgy járhatsz, hogy relatíve kurva sokba lesz az a kevés km, mert megcsináltatod, és utána nem használod ki a jó autót.
Autóvásárlás elött állok, és GOLF V az elsőszámú kiszemelt. De keveset tudok róluk kérek mindenkit hogy segítsen, mit érdemes tudni róluk? Csak diesel érdekel még hozzá vagy az 1.9 PD TDI vagy a 2.0 PD TDI melyik megbízhatóbb? Láttam több 4 motion-ös 1.9 est, mennyire problémamentes a 4 motion rendszer? Hallotam hogy a 2.0 eszi az olajat, nem is kicsit, igaz ez? Mennyi az a valós kilóméter óra állás ami még nem számít soknak ezeknél az autóknál? Számít egyáltalán az óra álllás?
Szeretnék az autómba valami komolyabb dudát tenni, mert az eredeti egy picit gyenge, véleményem szerint. Meg is van az új légkűrtöm, viszont nem találom az eredetit. Meg tudja valaki mondani nekem hogy hol van a motortérben a duda? Kiszedtem a lámpát a ködfényszorót bal oldalon mert úgy hallom mint ha onnan jönne a hang, de egyszerüen nem látom sehol...
Alapvetően ha a régi típusú az autódban a can gw (ha 2007-es, akkor régi), akkor azokat a készülékeket, amiket a 2008-as modellváltás után lehetett csak az autóhoz rendelni, azokat nem fogod tudni rendesen használni. Ez az RCD310 és az RCD510. Vagy régebbi cuccot veszel (RCD300, RCD500, MFD2), vagy olyat, amihez van a régivel kompatibilis firmware (RNS510 = MFD3). Esetleg újabbra cseréled az autódat :)
Vásároltam egy RCD310-es fejegységet bekötés után leszívja az aksit. az autónak és a fejegységnek sincs baja együtt mégsem működik. tud valaki esetleg segíteni?
He? Hány százezer km van abban az autóban? Nálam ~90k-nál még semmi nem látszik, a kormány borításán, ahol sűrűbben állt a kezem, ott kezd egy picit látszani a kopás - és ennyi.
Egyébként lehet cserélni ezeket, nézd végig, hogy kb. mi kéne cserélni, menjél el egy-két ilyennel foglalkozó bontóshoz, és próbálj tőlük értelmes árakat szerezni.
Ja, ha csak egy-két dologról lenne szó, akár gyári új alkatrészt is lehet venni, a kis műanyag dolgok nem annyira drágák, igaz, ha sokat kell belőlük kicserélni, akkor az úgy már akár drága is lehet. A bontós meg örül, ha az összes apró mütyűrt elviszed egyben.
A belső térben a kapcsoló gombok nagyon elvannak kopva...vagyis lejött róluk a festék, a világítás kapcsoló fele szinte fehér. Ez típus hiba? Az eladó azt mondta fölösleges cserélni, mert ugyanilyen lesz idővel. Ilyen kis mütyüröket hol lehet beszerezni? egyáltalán lehet cserélni?
Gondolok itt az ablakemelő gomjára, világítás kapcsoló, eject gomb (CD-nél), stb...
csak valami elektronikus gebasz lehet a híresen megbízható Volkswagenben?
Az a lámpa bármit jelenthet.
A jó hír, hogy a számítógép "érzekel" valamit, azért gyújtja ki a lámpát.
Mindösszesen csak annyi a feladat, hogy amikor ég a lámpa, ki kell kérdezni a számítógépből, hogy szerinte mi nem stimmel. Ennek egyébként lámpa nélkül is az első gondolatnak kellene lennie, mivel sok problémát érzékel a számítógép, de nem annyira fajsúlyos, hogy ezért a lámpát is kigyújtsa.
Amennyire egyszerű a kikérdezés, annyira kihagyhatatlan: mivel nagyon sok problémát jelölhet, vaktában próbálgatni, cserélgetni alkatrészeket, nos, az lehet, hogy kényelmesebb (a szerelőnek), viszont mindenképpen drágább lesz a tulajnak.
Már évekkel ezelőtt azt mondták egy márkaszervízben, hogy ne vegyem komolyan a jelzést, ha akarom, kikötik nekem.
Sziasztok! Szintén segítséget kérnék. 2002-es évjáratú IV-es Golfom van. Legutóbb menet közben leesett a teljesítmény, leállt legalább 1 henger. Kihívtam egy szerelőt, aki kicserélte a 4 gyertyát, meg 2 trafót. Utána pöccre indult a kocsi és működött minden henger. Nem mentem vele, mert más dolgom volt. Másnap viszont el sem tudtam indítani a verdát. Többször próbáltam két napig. Kettő köhintés és annyi. Az EPC lámpa és a jobboldali másik sárga (valami kannát ábrázol) évek óta hol előjön, hol nem. Már évekkel ezelőtt azt mondták egy márkaszervízben, hogy ne vegyem komolyan a jelzést, ha akarom, kikötik nekem. Mondtam, hogy ezt semmiféleképp ne tegyék, mert nem tekintem annyira frankó problémamegoldásnak :-) Van valakinek sejtése, hogy mi lehet a gond a kocsival, illetve tud-e VALAKI BÁRMIT erről a folyamatos motorhibajelzésről? Olvasom, hogy többeket érint a dolog. Ez vajon midig rossz égésre utal, vagy csak valami elektronikus gebasz lehet a híresen megbízható Volkswagenben? :-) A kigyulladó fény dacára évekig semmi gond nem volt a kocsival és most sem biztos, hogy van összefüggés a két dolog között.
Hali!Ha valaki tud segítsen nekem!! A gép (1.4 benzin)elkezdett rángatni kijelzett a motor jiba lámpa. Elvittem szervízbe ahol égéskimaradást mondtak, mert 4 ből 3 hengerben nincs kompresszió!!??? 5 éves autónál lehet hogy nincs kompresszió??? Ja és még azt is mondták hogy a szelepek rosszul zárnak azért nincs erő benne és azért rángat. Hengerfejcsere.
Valószinü hogy,megszorul az üveg és ugy érzi mintha odacsípne valamit és visszamegy alaphelyzetbe.Nekem konkrétan a szélterelö miatt csinálja, de szoros összefüggés sincs kizárva az üveg és a logó kárpit között.
vettem tavaly novemberben egy golf v-öt, a golf III helyett amit 6 évig nyúztam. eddig kötelező projektben voltam, felnit vettem gumival. most viszont jönnek azok a dolgok, amik engen vagy zavarnak, vagy csak simán szeretném megváltoztatni őket. remélem tudtok segíteni egy-két hasznos tippel.
nos itt is lenne egy rögtön: csak elől elektromos az ablak, de valahogy nem oké még az sem, ha leengedem és felhúzáskor a 2. kattanásig húzom a kapcsolót feltolja a motor kb. 3/4-ig az ablakot majd leengedi tottál és hiába húzom-nyomom-taszílom közben a kapcsolót, nem történik semmi, ő bizony leengedi. viszonylag gyorsan ki lehet így szellőztetni a kocsit ebben a kellemes -5 fokban... találkozott már ilyesmivel valaki?
másik: hogy kéreckedik le a karpit az ajtóról? már nézegettem alúl van 2 csavar, meg gondolom "klipszekkel" van rögzítve. vagy esetleg le kell szedni az ajtó kapaszkodóját, vagy valahol rejtett csavar? hangszórókat szeretném kicserélni (a gyári blaupunkt-ok úgy hallom nem tudták tartani az iramot előző gazdival és 6-ból 5-öt elhajtott)
Golf IV-em van és az lenne a kérdésem, hogy olajcsere után mindig be kell vinnem a szervizbe, hogy visszaállítsák a km órán a jelzést. Ami visszajelez, hogy olajcsere esedékes. Az utolsó 3000km már el kezd jelezni. Szóval hallottam, hogy ehhez nem feltétlen kell computer és szerviz hanem ezt otthon is vissza tudom állítani. Ha valaki megtudná mondani az jó lenne. Előre is köszi.
Ha tudnám az E-mail címedet akkor arra írnék.Sajnos nemtudom a kérdésedre a választ,ha tudnám akkor segítenék!Nekem,(nekünk) is a szüleimmel egy Volkswagen Golf V-ös 1.9 TDI van 2008 kiadás tavaly használtan vettük Szeptemberben,amelyre már régtől vágytam,és a szüleim megis leptek vele,amelynek nagyon megörűltem!Csak az az egy gond,hogy Francia használati kézikönyv,(kezelési útmutató) van hozzá!Nagyon szeretném ha segítenél nekem (nekünk),hogy az E-mail címemre elküldenéd a használati kézikönyvednek a másolatát,vagy erre a fórum oldalra!Ha te segítel,biztosan segít rajtad is valaki!Légyszives segítsél!Előre is köszönöm,(köszönjük)!
Üdvözlet a GOLFV-ös fórumtársaknak! Most fedeztem fel ezt a topikot, hiányoltam. A másik Golfos topik inkább a régebbi tipusokkal foglakozik (I,II,III). Én két éve hajtok egy benzines 1,6-ost jelenlet 33e km van benne, még semmi problémám nem volt vele. Fogyasztása is elfogadható, ha nem nyomom neki ész nélkül, igaz én már lecsihadt vezető vagyok a magam 63 évével.
Nekem egy VW Golf 5 1.9 pd TDI-m van. 2004-es. Jelenleg 215.000 Km nél tart a számoló.Eddig semmi problémám nem volt vele. Leszámítva néhány kisebb dolgot.
Most azonban egy elég bosszantó hiba jött elő. A vezető oldal kivételével, nem működik a fűtésem. Rám, miközben vezetek tökéletesen jön a meleg, a lábmra, a szélvédőre..azonban a mellettem, illetve a hátu ülőre, és a szélvédő jobb felére, folyamatosan jég hideg megy..
Találkozott már valaki ilyen, hibával? Illetve van ötletetek?
Nagyon szeretném ha segítenétek Volkswagen Golf 5-öshöz 1.9 TDI 66 kw-os,90 LE (lóerő) motorhoz Magyar nyelven használati kézikönyvet (használati útmutatót) mivel Francia nyelven van!Nagyon szeretném ha küldenétek hogy honnan tudnám le tölteni milyen oldalról?!
Előre is nagyon szépen köszönöm!Ha nézitek valamibe a felvidéki Magyarokat akkor kérem segítsetek!
Hello Golf tulajok ,ha valaki netán tervezi multimédia vásárlását annak eladnám 1 éve vásárolt Caska 3121 tipusú fejegységem amiről infót itt talál https://www.for-max.hu/90-autoba-epitett-gps-navigacio/caska-ca3121-multimedia-fejegyseg-+-gps-volkswagen.html kocsi eladás miatt .Teljesen hibátlan, navi a legújabb van rajta kártyán, és ajándékba adok hozzá egy színes tolatókamerát ami még beépítve sem volt,dobozában mindene megvan.Amit tud röviden a következő.DVD ami mindent játszik,tv (antenna kell hozzá)navi ,bluetooth+telefon+kihangosító,ipod csatlakozó,sd kártya ,usb,navi ceruza,távirányító,rds rádió,gyári piros fénye megegyezik az altea műszerfal színével,+ezer más amit sosem használtam.(hangok előre hátulra,navi közben zene,stb..A lényeg a gyárival szinte megegyező még a kormányon lévő gombok is működnek.Árajánlatokat emailben kérnék..cca mostani ár fele a tárgyalási alap.Átvehető Szigetszentmiklós Budapest környéke.Üdv mindenkinek Attila
lenne egy összetett kérdésem, amolyan golfokhoz nem értő emberként. találtam egy oldalon egy golf trendline 1.6-os, benzines autót, 2004 júliusi forgalomba helyezéssel. első kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki olyan oldalt, ahol meg lehet nézni a paramétereket, mert a márka oldalán már a legújabb golfok adatai vannak fent. ahol eddig nézegettem, ott vagy 1.6-os volt fent, de diesel-es, vagy 1.4-es, de mindegyik 2008-as kezdő gyártási dátummal. a másik kérdés, hogy tudtok-e valakit, akinek van ilyen? hallottatok-e tapasztalatokat, stb.? vagy akár erről a típusról tudtok-e fórumot, tesztet? a totalcar-on 1.4-es van, aminél panaszkodnak a gyenge motorra, de ez elvileg 102 LE-s... segítséget, válaszokat előre is köszönöm! üdv