Szervíz? Mégis, az ország mely részén? Olvass vissza, találsz elég véleményt ebben a témában. Kinek ez, kinek az jön be. Ahány ember annyi szempont. Ebből eredően annyi választás.
Visszatérve a lakatos-fényezős-Kudlimann témához (mert, hogy bánt a dolog. Mármint az, hogy az általam ajánlott helyen gondod volt) ma kint voltam anyóséknál, és lefényképeztem az ott javított Toyota mindkét oldalát. Bár a fénykép nem a legjobb módszer a munka minőségének megítélésére, más megoldás nem lévén ezeket teszem közkinccsé. Ki tudja megmondani melyik a gyári, és melyik a javított oldal?
Ez:
vagy ez:
Igazán ez a mondat bánt: "Már nagyon bánom, hogy nem a Gyulaihoz vittem. Ez így nekem többe kerül..."
50 és a 90 ezer között azért jelentős a különbség. Pláne, hogy korábban azt írtad: "Gyulainál azt mondták, hogy a legszerencsétlenebb helyen sérült az autó, pont a két elem találkozásánál, s a sérült perem miatt nagyon macerás javítani. Hozzátették, szinte biztos, hogy észrevehető lesz a javítás."
Na mindegy. Azért remélem, hogy a végén sikerül számodra is megfelelő módon orvosolni a gondot. Majd erről is informálhatnál. Minden esetre én is rá fogok kérdezni erre a malőrre, amikor legközelebb arra megyek.
140- 150 km/h? Akkor oké. Három gyerekkel a hátam mögött én nem szoktam ilyen tempót alaklmazni.
Más: újabb esztétikai hiba: a Vajó dekor által feltett matricák elkezdtek leesni. Egyenlőre csak a cég saját reklámja, de ha a nagyobb darabok kezdenek el... Prolongálom a gutát.
"nyomorult Daewoo-s". Igen lehet hogy az vagyok, de a nyomorult dévúmat Pesten még a böszme bömökből is meggusztálják. Ja és AZ ENYÉM, NEM A BANKÉ. Amúgy meg egyre többen vagyunk az utakon...
Hidrotőke lesz az, de ha csak egy-két mp, az semmi. Nekem is ilyen a hangja 28000-nél. Amig fel nem emeli az olaj a tőkét ilyen a hangja. Nekem anno kadettben volt ilyen jelenség, 1-2 percig tartott, de gond nem volt vele...
"nyomorúlt daewoosok" vagyunk igen. ÉS? te mi vagy? van jogsid egyáltalán? szerintem jelentkezz nyugodtan, az EU-nak köszönhetően már 8 általános iskolai végzettség sem követelmény a vizsgákhoz, drukkolok neked!!! :)
Legalább először életében csinált is valamit: regisztrált egy nicket, és behányt egy topicba. Gondolom most még remeg az adrenalintól, de lassan elmúlik a szívdobogása és megindul bátran egy újabb topic felé, ahol hasonló zsenialitással megváltja a világot. :)))
gondolom hidrotőke kopás,ne foglalkozz vele,80ezernál már előjöhet.A régebbi fordok 80ezernél már csattogtak...Ha zavar,válts olajat ,esetleg viszkozusabb full szintetikusat(5w-30),ami indítás után egyből keni.
De mindenképp kérdezz meg egy foglalkozásából adódóan hozzáértő embert(autószerelő) :).
Szerintetek az gond, ha hidegindítás után időnként 1-2 mp-ig (gondolom, amíg nem jut el az olaj mindenhová) kopog a motor? Érdekes, hogy nem produkálja mindig a jelenséget, csak kb. minden 2. alkalommal. Szabályszerűséget nem találok benne, hogy mikor igen, mikor nem (nem függ a külső hőmérséklettől sem, hogy kopog-e vagy sem). Igazából azt sem tudom, hogy mióta csinálja, de mintha az utóbbi időben egyre gyakrabban. Reméltem, hogy olajcsere után megoldódik a probléma, de semmi változás (a váci szervizben állítólag Castrol 10W-40-et raktak bele, előtte Opel 10W-40 volt benne). Ja, 80 e km-t futott a gépezet, 1.6-os moci.
Ne ostorozd magad! Nekem is csak most jutott eszembe. A múlt héten én is megtehettem volna, de csak most villant be a dolog.
Minden esetre, ha a típushibák ilyen látványos vizuális támogatást kapnak (+ egy csomó embert tudunk a megtekintésükre csábítani) előbb-utóbb csak reagál vmit a GM.
Mondjuk ehhez őket is képbe kell idővel helyezni az oldal létezéséről. Hát van munka bőven!
Apropó! Aki írt már a Népítéletbe véleményt, beleszőhetné a weblap címét. Én még nem szántam rá magam, bár egy ideje tervezgetem ezt a fajta véleménnyilvánítást.
"...lesz szabad keze a filmezésre az készíthetne erről a motorháztetős dologról egy felvételt..."
Éreztem én korábban is, hogy az nem baj, ha egy csapatban vannak, akik gondolkodnak is... :))) Hogy eddig miért csak sírtam, miért nem filmeztem...??? Ha szórom egy kicsit a fejemre a homokot, az enyhíti a bűnömet... ?
Előbb-utóbb csak lesz dolgom autópálya környékén, ha addig másnak nem jön össze, megoldom a filmezést...
Stocz 7128-hoz még annyit: Ez a hullámzás nálam legalább 5-6 centi felemelkedést jelent a széleknél, az autó rendesen megtorpan (hiszen aláfúj a szél, a jól kitalált áramvonalas formának annyi...), te meg rémülten markolod a kormányt, és várod a legrosszabbat: egyszer csak felcsapodik a tető a képedbe, (bár állítólag ettől nem kell tartani... mindenesetre nem szívesen próbálnám ki...)
Tanár úr kérem, az úgy volt..., hogy ebben a levélkéjükben azt is felajánlották, hogy akár interneten is kitölthetem és megküldhetem a véleményemet a szervizekről (adtak hozzá egy egyszerhasználatos azonosítót.) És mert a papíralapú közvéleménykutatást még az elektronikusnál is feleslegesebbnek érzem, de azért próba szerencse alapon az interneten (címet ne kérdezz, gőzöm sincs...) való véleménynyilvánítás (és a kód felhasználása) után - a kérdések ua., mint a nyomtatottban - ez a kérdőív a központi irattárban végezte (magyarul apróra tépve kidobtam...) De ne bánkódj, semmi lényeges nem volt benne. Amitől azt hittem, hogy itt a kánaán, az az volt, hogy nyomatékosan felhívták a figyelmememet arra, hogy a kérdésekre adandó válaszokon kívüli véleménynyilvánítást ebben a formában nem tudják megválaszolni, de ha akarom, az Ügyfélszolgálat e-mail címére ( CAC@hu.gm.com ) eljuttatott kérdéseimre szívesen és készségesen válaszolnak. (A levélkét egyébként maguktól küldték, a Lacsi 1 éves szülinapja alkalmából - röpke 3és fél hónapos késéssel, hiába, nehéz ám a dátumokat egy kp.-i rendszerben nyomon követni ... ) Ide írtam a szösszenetemet és erre válaszolták, amit válaszoltak... Ostrozza őket mindenki bátran, hátha megunják .... Addig meg összeszedem, és valahogy közzéteszem az eddigieket... nem túl épületes, olyan, mint amikor a süketnéma jelbeszéddel próbálja elmagyarázni a vaknak a dolgokat...
"Én most nyugodt vagyok, az autó végre nem rángat. Mondhatni gyönyörűen megy (meddig?)."
Nekem úgy néz ki bejött a sárga STP adalék.
"A motorháztető viszont nálam is úgy csapkod, mint az Aeroflottos TU134 szárnya."
Izgi mi...? :((
A tablettákat meg bevettem...ja, most látom, két whisky volt...
Kb. 140-150 Km/h-ás tempó felett lehet megfigyelni. A motháztető két széle elkezd mozogni, hullámozni.
Apropó kripic, vagy bárki más!
Erről a motorháztetős dologról is jól jönne egy felvétel a weblapra. Hagy szédüljön a GM. Persze nem fénykép, hanem videó. Ha valaki mostanában megy pályára, és van digit kamerája+megy vele más is, akinek lesz szabad keze a filmezésre az készíthetne erről a motorháztetős dologról egy felvételt.