A szerződéskötéskori árat kell fizetni függetlenül attól, hogy mikor jön meg a kocsi.
Egyébként még voltam a vecsési Békési Kft-nél is, ők 2.400.000-ért adják, és havi 33281 Ft a részlet 72 hóra! Ők nem a Renault Credit által adott hitellel adják, hanem K&H Bankossal, ott csak 8,2 a THM.......
Üléspróbám nekem(180cm) is volt a Thaliában, elöl kényelmesen elhelyezkedhetek, de hátul már kevés a fejtér: a hajam már súrolta a tetőt!
(a magyar utakon ez egy-két púpot jelenthet a fejtetőn)
Szia!
Paramétereim: 185 centi, 115 kg és jól elférek, még télen kabátban is. Az asszony ha mögém ül a gyerek miatt (170 centi) ő is elfér.
A legegyszerűbb, ha beülsz mindkettőbe, de a legjobb, ha vezeted is őket!
Én a Kalos és a Thalia között bacilálok?
A méretek alapján a Thalia-ban kisebb az utastér...
én az 183 cm elférek a volán mögött?
Van esetleg a Thalia Tulajdonosok között ennél magasabb emberke? Ha igen akkor mennyire elégedett?
Előre is köszi...
Küldtem egy kis táblázatot a Thalics kerék adatairól, asszem a feniméret oszlop második fele az osztókör paramétereit tartalmazza.
Beilleszteni nem sikerült :(
Sziasztok!
Csomagtértálca: én valamivel olcsóbban vettem. ha jól emlékszem valahol 5 körül. Ha be van szabva alá 1 tábla faroslemez akkor szuperül bírja.Különben figyelni kell a pakolásnál a nehezebb dolgokra. Nekem padlószőnyeg alátét-habszivacs van még rajta, azzal fogom meg a csúszkálást..
Be vagyok itten szorulva a sarokba ! VALAKI árulja már el , hogy hanyas a felnink osztóköre, ill. mia túrót kell még tudni róla azon túl, hogy 14-es és 5.5-ös?!?!?!?!?!?! Köszi !
Be vagyok itten szorulva a sarokba ! VALAKI árulja már el , hogy hanyas a felnink osztóköre, ill. mia túrót kell még tudni róla azon túl, hogy 14-es és 5.5-ös?!?!?!?!?!?!
Namost a csomagtértálca !
Mondhattyúk, én voltam a barom, de nálam nem bírta 1 évig sem. Az alapötlet jó és müxik is tulképp. Kettő dolog vár megoldásra. Meg kell oldanod a tálca felszínének csúszásmentessé tételét, v.mint (amit én addig halogattam, míg késő nem lett ) egy ügyes kis merevítést kell beiktatni a gödör fölé, amiben a kerék is nyugszik. Ellenkező esetben jó esély van arra, hogy szilánkok törjenek ki belőle és akkor már megette a fene. Namost ez ugye cca 7 Matyi és utána még barkácsolhacc. Ezzel szemben baromi könnyű tisztán tartani, a meglógott csalit összeporszívózni belőle és, ha a frissen zsákmányolt gázolajat kiloccsantod se nem baj.
Gratula a döntéshez! Elég jó árat sikerült megcsípned, nem hiszem hogy ezt még tetéznék az ABS-sel. Mit ígértek, mikor jön meg? Másik kérdés: neked a megrendelés dátuma szerinti árat fixen megígérték? Mármint a reg. adóra gondolok. Az nem akkor számít, amikor megjön a kocsi?
Kedves Ádám !
Aki figyelmen kívül hagyja az ilyes táblákat; haljon meg. Inkább Ő, mint Én. Ha velem történne ilyen, még segítenék is Neki. Egyetértek Fux barátunkkal, alakuljon csak ki benne Goszpodin Pavlovnak az reflexe. Ha ennyit kicsenget, jó esélye van, hogy máskor figyelni fog. Amúgy folyamatos rettegésben élek, hogy valami hozzáértő, nem találva a pedált, hátulról belémcsúszik. Erősen aggódom, hogyan reagálnék.
Sziasztok!
Kedves kollega :o), kuldtem Onnek egy arajanlatot, szeretnem figyelmebe ajanlani, hogy a 16 szelepes 65e-rel dragabb abban! Ha hosszas rabeszelesre a forgalombahelyzes 60e-t elengednek, kozel ott lennel... Te tudod amugy...
Ha erdekel elkuldom maganban az uzletkoto srac telszamat.
Sziasztok!
Igen az ABS nagyon jó dolog és nagy marhaság azt állítani,hogy pánikfékezésnél nem műxik!
Viszont a fékút nyáron,száraz útfelületen rövidebb ABS nélkül az tuti.
Nem tudtok valakit akinek szüksége lenne motoralkatrészekre?:)
kétlem , hogy az általad említett "pánikfék" igaz lenne. Szerinted tényleg kikapcsol az ABS nagy sebességnél tövig benyomott fékpedálnál ?!?! ez teljesen logikátlan: épp ekkor van a legnagyobb haszna az ABS nek (nem farol be a kocsi, és irányítható marad)...
nem azzal kevered, amit úgy hívnak: "vészfékrásegítő": ha a kocsi érzékeli, hogy hirtelen mélyen nyomod a pedált: még jobban rásegít a fékrásegítő, mivel az a tapsztalat, hogy az emberek nincsenek hozzászokva a hirtelen nagy fékezéshez, és nem is nyomják le a maximumig a fékpedált...
egyébként mindegy... mindenki úgyis ugyanazt gondolja: az ABS jó dolog... :)
Hi Gabocsiga!!
Tavaly augusztusban csináltattam egy félhivatalos olajcserét(szerelö, olaj, olajszűrő, a márkaszervizből, számla nyista)és szerintem a gyári olajjal a kocsi jobb volt.Egyébként az Auchanba 5w-40-es olaj 5 liter cca 6000huf,API SJ/CF ACEA A3/B3 tehát tudja a legmodernebb előirásokat,és mi van akkor ha a kód egy nagynevü céget takar.Most már csak a gyártó kódja alapján be kéne azonosítani, HA VALAKI TUD SEGITENI!!!!!
A Kód:ENB 92062
Rendes vagy Ádám. Én nem nagyon törődnék vele, ha valaki nem adn meg nekem az elsőbbséget és összeütköznénk. Persze, ha fiatal, szőke nagymellű..., De akkor sem. Tanuljon meg fizetni. Te nem vallhatod magad hibásnak, mert van KRESZ, ami ebben az esetben határozottan állást foglal "..Nem állt meg a mackósajt-táblánál..." Ilyenkor szerintem nincs mit tenni. Befizeti a tanulópénzt és legközelebb jobban figyel.
Egyébként ma láttam az M1-esen egy Thaliát, amint éppen csörlőzték fel a trélerre az út közepén. Nem láttam jól, de mintha mind a két légzsák kinyílt volna, ami azért is gyanús, mert az autó eleje láthatólag ép volt. Előfordulhat ilyen?
Na még az abs-hez. "Pánikfék" Nagy sebességnél az elektronika kikapcsolja az abs-t ha belesatuzol. Pontosan a jobb fékhatás érdekében. Most ne gyertek a csúszós úttal ott nem megy senki 140-nel.
ne hidd el.
az okos tvben azt mondták, a reg adót csak akkor kezdik alkalmazni, amikor az unios csati miatt a belső vám megszínik, ennek a "pótlására" találták ki.
sőt egyesek (kormány és tsai) azt mondják ez egyes típusok esetében még kevesebbre is kijöhet.
minden kereskedő azt mondja, hogy x időn belül rendeld meg mert már nem lesz többet ilyen lehetőséged...
kereskedők, alapból nem szabad nekik hinni.
ha pl kiválasztasz egy színt akkor rögtön ki fog derülni a számítógépből, hog ymár csak egy-ekttő van belőle az országban, úgyhogy gyorsan dönts:))) (ilyenkor ne ess kétségbe, egy hét múlva lesz megint.
"az ABS -mint tudjuk- inkább visszafogja a fékhatást"
ez így nem igaz, sőt: a fékhatást növeli, a féktárcsákra/dobokra átadott erőt pedig szabályozza (csökkenti-engedei periodikusan).
persze, hogy normál megállásnál nincs jelentősége, ugyanis ekkor nem is működik, csak satu esetén, amikor a normál kerék blokkolna, akkor az ABS csúszáshatáron tartja a kereket, így a fékhatás a lehető legoptimálisabb.
havon a hó tolása csak egy röpke másodpercig müxik, amíg maga alá nem gyűr a kerék annyi havat ami már (kerék-fagyottkeményhó-jegesaszfalt) szépen siklik mint kori a jégen, csak a guminak nincs éle.
ABS fog nyerni ha satuzol, havon és nyáron és esőben is!!!