Én ezeket a un. merev ragasztókat nem szeretem,mert vagy megfogja vagy nem.Könnyen beszélek,mert nagyjából rokon szakma:üveg-műanyag és ablak.Sziloplaszt meg van mindíg nálam.Én nem alá nyomtam ahogy a hozzá nem értők szokták,hanem leszedtem kifújtam sűrü levegővel kiraktam a napra száradni aztán este amikor hazajöttem körbenyomtam a szélénél.Most majd az első ablak következik,mert ma láttam,hogy az is homályosodik.A hátó teljesen korrekt lett!
Ma kicsit visszaolvasgattam ebben a fórumban, és általában aki azt mondta jó állapotba vette, rögtön használatba tudta venni, nem kellett sufni tuning, stb, azok 350-360-as árról beszélnek............
az isten semmi pénzéért nem akarja nekem leműszakiztatni, mondtam neki elmegyek, megnézem , ha ok, akkor hagyok ott pénzt és visszamegyek 2-3 hét múlva...
-láttál képeket is arról a garázsban tartottról? , nem biztos hogy unatkozik, tapasztalhattad milyen árak vannak........ha Neked lenne , és eladnád, Te pl. 250-ért elkótyavetyélnéd???????
eddig ment, most halt meg tegnap este a kép berakás..... de felraktam egy másik böngészőt :)
Nem hallgatok ma este.... de... sikerült ismét beszélnem valakivel , akinek június óta eladó a qek , de nem enged a 300-ból , sőt még én vizsgáztassam le, mert ez nagyon jó állapotú és 10 évet garázsban állt...... szerintem Neki nem eladó a doboz, hanem unatkozik.... , a másik valami echte német , most kértem képeket ....
Na ez a dupla ablak ragacs engem is szivatott már!-nekem is elengedte a ragasztásnál, de szerencsére víz nálam nem volt. Én megvettem a hozzávaló ragasztót,és félnapig játszottam mire a tubus végén lévő "csőrszerű" képzödménnyel beaplikáltam az anyagot.
Bocsi,de elkalandoztam,mert az endúró fórumon is érdekelt vagyok.A javítás abból állt,hogy ugye dupla az ablak és észre vettem,hogy áll benne a víz.Elengedte a gyári ragasztás egyiket a másiktól és amíg nyitva maradt beleesett az eső!Ez szétszedtemm ameddíg engedte magát és a műhelyből üvegező szilikonnal újra ragasztottam.Ami hozzád legközelebb van az a Szilánk üvegipari vállalkozás,de bármelyik gagyiáruházban vehetsz ecetsavas sziloplasztot amit üvegfelületek tömítéséhez ajánlanak.A tetőablak meg olyan volt gyárilag aminek az elejét is nyitni lehetett és ebből adódhatott a baj!
Az alapvető és legfőbb különbség a formavilágban van, a 94-95től gyártottaknál már a gázszekrényt a felépítménybe integrálták, emiatt más a kocsi külső rajzolata. Lóetető-ez jó! Asszem az ablakokkal is volt valami varia, mert az Adria a kék ablakosnál még nem az európai szabvány szerinti kivágási méreteket alkalmazta, emiatt elég nehéz is a pótlása más tipusúval.
Látom vágod a témát,de ezek nem mérvadóak,mert cserélhetőekPl. a tetőablakot már én raktam rá újat,mert az eredetin keréknyomok voltak és kissé csálén állt.Valószínüleg nyitva maradt és levitte a huzat!Most vettem rá egy olyat a sógoroknál amivel ez nem fordulhat elő!60 ójrójéér.Az ablakokon is gondolkodtam,de azok olyan drágák,hogy inkább javítottam.Az a régi lóetető ajtó meg csere lett volna,ha ezen olyan van,mert nekem az nem tetszik.
Akkor az lehet a baj,hogy amikor feltöltötte a képet nem veszed észre,hogy felül kiírja,hogy a kép túl nagy!Szerkesztés,kicsinyítés (én 60%-ra állítom)És már megy is amint a jobb alsó sarokból betöltöd!
Az nem volt,de a róka második éjjel meglátogatott bennünket!Ráadásul pont az elősátorban volt az asztalon az elem lámpa.Aztán kivillantottam a vakuval és akkor láttam meg a vandéget.Kibontotta a szemeteszsákokat hátha talál valamit.de a sörösdobozba beletörött a foga.Aztán a fiam zokniáait ellopta,mert hasonlított szagilag az ő ízlésvilágához!Aztán pár méter után eldobta,mert ez már neki is túl aromás volt...
Ma találtam egy ilyet, hátha valaki hasznát veszi.....
A lakókocsi vontatásához szükséges KRESZ feltételek
17 éves kortól, "B" kategóriás jogosítvánnyal vontatható a pótkocsi, ha: a 3500 kg-ot meg nem haladó legnagyobb megengedett össztömegû gépkocsi, amelyben a vezetõ ülésén kívûl legfeljebb 8 állandó ülõhely van, az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó pótkocsiból (a továbbiakban: könnyû pótkocsiból) álló, jármûszerelvény, továbbá az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló jármûszerelvény, feltéve, hogy a nehézpótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó jármû saját tömegét, és az összekapcsolt jármûvek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot.
kombinált kategória, B+E 18 éves kórtól: "a "B" kategóriába sorolt gépkocsiból és nehézpótkocsiból álló jármûszerelvény, a "B" jármûkategóriában meghatározottak kivételével,"