Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, nézzétek el nekem:
Az olyan új motorokban, mint pl. a Thaliaé is van katalizátor, vagy ezek már olyan korszerűek, hogy jóval jobbak, mint ha sima katalizátor lenne bennük?
Megmondom miért érdekel: Most olvastam, hogy a nyugdíjas trabantosok kapnak támogatást, ha 10 évesnél fiatalabb katalizátoros kocsira cserélik a papírjaguárjukat. Ezek szerint ha új kocsit vesznek, amiben nincs kiemelve, hogy katalizátoros, akkor nem is jár nekik vajon?
köszi: edóanyu
Most hivtak fel a szervizbol, jovahagyast kaptak a Renault Romaniatol, hogy szedjek szet a kapcsoloszekrenyt es allapitsak meg mi a hiba. Azt hiszem, jovo heten lesz a beavatkozas.
(aki most kapcsolodik be, 1,4/8v motoros Thalia valtojabol hallhato Dieseles hang miatt szedik szet).
Azért kíváncsi volnák hogy mi miatt vált le a ferodol. Van aki szerint vizet kapott. Itt elég jól szokták felújítani a betéteket,csak utána nem lehet beletenni a gyárit vagy az utángyártottat mivel az nem a felszabályozott dobhoz készül..
SZia Gabo !
Nekem 1x volt felújított fékbetétem. Az elég is volt. Fékkel, olajokkal nem szórakozom. Ámbátor ez a 20 pénz enyhén szólva is riasztó ! 1üttérzésem.
Beszéltem a szerelőkkel és ők mondták hogy nem passzol a cliókkal. Velük jó viszonyban vagyok, nem hiszem hogy átvertek volna, és a bárdi autónál is mondták a fiúk hogy nem igazán tudnak vele mit kezdeni.Ez éppen olyan mint az új masterek tárcsfékbetétei, az sincs még utángyártott. Lehetne felújítani is, csak akkor fel kellene szabályozni a dobokat..
Tudtommal a Clioe talal bele. Tipp: ha szet van bontva az auto fogd a leszakadt ferodo ep parjat, vidd el a Meteor kereskedesbe/raktarba es biztos talalnak annak megfelelot.
(nincs semmi erdekeltsegem a Meteornal, csak mindig ki tudtak szolgalni)
Sziasztok!
Leszakadt a bal hátsó fékben az egyik ferodol...
Megvigasztaltak hogy már a 3. ilyen autó..
Fékpofák természetesen nincsenek raktáron, mert kb 20000,-be kerül! Utángyártott még nincs, állítólag nem jó bele egyik clióé sem.
Ja, most 58000km van benne. Volt már valakinek hasonló esete?
nagy hír, hogy van adat róla, hogy javítható. kérdés, érdemes-e ezért okos szervizesekkel szétszedetni az új kocsit... mert még talán rosszabb is lehet!
és nem tudod véletlenül, baj-e, ha így marad?
vagy van valaki, aki már magyarországon is szereltetett ilyen problémával-sikerrel?
Igen, en is ebben a dilemaban vagyok, hogy nem bontatnam meg az uj autot mert felek, hogy nem gyari minosegben szerelik vissza (habar most pont a gyari minosegben csalodtunk). Az itteni szervizek nagy resze elismeri, hogy gyakori jelenseg. Akkor miert nem csinal igy az osszes 1.4/8v? ... vonogatjak a vallukat. Azt allitjak, hogy semmi tovabbi gond nem tortenhet, mas ettol nem fog meghibasodni, nyugodtan lehet igy hasznalni a jarganyt. Lehet, hogy nem eri meg nekik megbontani.
Maradjunk abban, hogy en napirenden tartalak, hogy alakul a halybeli markatars autoja miutan kicsereltek a kuplungtarcsat. Azt mondja, hogy most nem hallhato majdnem(!) egyaltalan, csak nagyon gyengen amikor minden fogyaszto be van kapcsolva, es valoszinu ezt is csak csak o hallja mert a fule ki van finomodva ra.
Mikori a te autod? Az enyemet 2002 dec 14-en vettem at, valoszinu 2002 novemberben gyartottak.
Nem lehet, hogy egy Tesco parkolóval jobban járnátok???
A Budaörsinél pl. nem ez lenne az első márkatalálkozó, és még a "versenyekbe" is belemennének szerintem. Az egy megfelelően nagy terület lenne, és nem is szokták lezárni. Sanda gyanúm, hogy a Cora nagyon csúnyán fog nézni az ötletre Budakalászon.
Sziasztok.
A Thalia comfort akcio nem tudjátok,hogy meddig tart?
Mindenhol azt olvasom,hogy limitált széria,de mennyire?
Álmodozom egy 1.5dci-n,most 2425000 az ára:)
Ez elég barátságosan hangzik:)
Köszi a válaszokat,cdl
(Már egy éve olvaslak Titeket,szoval már jo régota tervezgetem a dolgot)
Érdemes elolvasni a cikket. Nekem ebből ez fogta meg a fantáziámat:
"A májusi csatlakozástól számított fél éven belül a magyar piacon is érvényes szabályok szerint egy autókereskedő több márkát is forgalmazhat „egy tető alatt", a javítást nem csak a márkaszerviz végezheti majd el, és nem lesz kötelező a gyári pótalkatrész használata sem."
Bármilyen utángyártott ketyerét be lehet tenni? Mi lesz a garancia érvényesítésével, garancia elvesztésével illetve a garanciális javítással, "megvásárolható" garanciaévekkel?
hálás köszönet a válaszodért, igazán szép , hogy így nyomonköveted a beírásokat, már nem is reméltem, hogy valaki reagál rá.
igen , a dízeles hang több fogyasztóval még erősebb, és kuplungra eltűnik. persze a szervizes igyekezett úgy tenni, mintha ez természetes lenne("a mercédesznél is ilyen a hangja..."), és nagyon előzékeny volt... (szeretné, ha a következő kocsim is ott venném) de szétszedetni... azt már nem akarta!
nagy hír, hogy van adat róla, hogy javítható. kérdés, érdemes-e ezért okos szervizesekkel szétszedetni az új kocsit... mert még talán rosszabb is lehet!
és nem tudod véletlenül, baj-e, ha így marad?
vagy van valaki, aki már magyarországon is szereltetett ilyen problémával-sikerrel?
Köszi az ötletet, megnéztem, kiöntöttem a vizet a lámpából, kitisztítottam és megnéztem az antenna rögzítést. Nekem jónak tünt és csontszáraz volt a tetőkárpit alatt. A lámpában találtam kis barnulást két vezeték között. Lehet, hogy akkor keletkezett, amikor beázott, a riasztó meg érezte a feszültség esést, azért csörömpölt ész nélkül. Remélem most jó lesz.
Hello Kori!
Jo keson valaszolok hozzaszolasodra, tobb mint egy hetig el voltam utazva internet hozzaferes nelkul.
Nos, az altalad leirt jelenseg - dieseles hang a valtobol - az en automnal is jelentkezett, sot itt a forumban is beszeltunk rola nehanyszor. :( hallgasd meg hogy szol ha tobb fogyaszto is be van kapcsolva (lampak, belso ventilator, klima) ... mint egy finom kis traktor.
En Romaniaban lakom, az egyik itteni markatars garanciaban bejelentette a hibat tobb szervizben; majdnem mindegyik azt valaszolta, hogy "igen halljuk, szerintunk semmi gond, ez igy termeszetes"; viszont egy helyen azt mondtak, hogy szerintuk ez nem normalis es szetszednek (a mult heten tortent). A markatars volt olyan bator, hogy megengedte az uj autojanak megbontasat es a kovetkezo fejlemenyek derultek ki: a kuplungtarcsan van 6 rugo, ezeknek a jateka/mozgasa okozza a hangot. A szerelok szerint egy uj kuplungtarcsa is hasonloan fog viselkedni nehany ezer km utan, viszont (!) a szervizben ahol ezt a valtot szetszedtek azt mondtak a szomoru tulajnak, hogy valami modszerrel kezeltek a rugokat es remelik nem lesz tobbet diesel hang. Ez vagy mese vagy igaz, most meg nema az uj tarcsa (ujkoraban nekem is nema volt).
Meg egy erdekesseg a romaniai Renault szerviz halozatrol, szerintem ez igaz lehet a magyarorszagira is: garancialis munkak eseten a szerviz megkapja az alkatreszt valamint a munkadijjat az orszag Renault kozpontjatol (Renault Romania). Viszont a Renault RO a szerviznek a leheto legalacsonyab aron fizeti ki a munkadijjat mivel, hogy o a fo kliens, sok autot javittat ott. Ilymodon, ha bemesz a szervizbe diesel hangra panaszkodva es meg garanciaban vagy akkor valoszinu megprobalnak lerazni mert nagy munka es keves penz. Ha garancia utan mesz ugyanezzel a gonddal akkor nagy az eselye, hogy fel ora mulva mar ott hever elotted az egesz kapcsoloszekreny szetszedve ... nem a Renault HU fizeti olcson, hanem a draga kliens az ablakra kifuggesztett aron.
Talan annak a kereskedonek a szervize ahol vasaroltuk az autot kedvesebb (lehetne), mert o mar keresett rajtunk.
Mea culpa! Most megnéztem újra a csatlakozókat az infók alapján (Jocika34, Kori, ÖregMackó, jómagamé), s azt a következtetést vontam le, hogy Lotht képe ,Kori képei (http://kep.tar.hu/kkereszty1/index.phtml?aid=27631370) és Jocika34 leírása (http://thaliaklub.tvn.hu/05_20040219_homero.html) ugyanolyan csatit ábrázolnak, tehát a Thaliákban kétféle csati van: ez meg az . Tehát a keresett érintkezők: itt vannak. Persze a bevezetékeltség felszereltség függő ...
Kedves diesel!
Nem árt utánakérdezni a Cora parkolónak sem, nálunk Fóton például nagy piros kerek tábla hirdeti, hogy az magánterület és az áruház zárva tartása alatt tilos a parkolóban tartózkodni.
Üdv!
Apró fejlemény a találkozóval:
- Hősök terén való gyülekezés kilőve több okból:
-- a díszburkolat a világörökség része, eltörik kezünk-lábunk, ha odaállunk
-- a felvonulási tér tele lesz rendezvénnyel
-- a közlekedés nem lenne egyszerű, a rendőri felvezetést nem tudjuk megfizetni (20-30 autóra 4-6 motorosrendőr, 13000/fő/óra)
(Az infoért köszönet a BRFK-nak :)
Tehát marad az, hogy a Budakalászi Cora parkolójában lesz a gyülekező és egy napos lesz a találkozó az Esztergomi kirándulással együtt, hiánypótlónak Dobogókő is szóbajöhet, attól függően, hogy megfelel-e a 9 órai gyülekező. Erről várnék véleményeket. Előre is köszi!
Nagy vonalakban ennyi, estére bővebb leszek, amint kiheverem az adatveszteséget és áttelepítek mindent a másik gépre... Még jó, hogy egyszerű az élet :))
Hi! Köszi a képet. Sajnos azt hiszem Rozsnyó már megadta a választ a beszerelhetőségre. Korábban arra tippeltem, h. az eltérés oka, h. az ő autója Szlovákiában lett üzembe helyezve, ezek szerint téves feltételezés volt ... :-(((
Nekem szintén ilyen van és 2003 június 24. az átvétel napja. Nekem már működik és be volt vezetékezve. 1.5 dCi. Az egy sorban három csatlakozók közül a középső oszlopban a legalsó és felette az ellenállás két pontja.