Lassan 1 éves lesz a gépezet, ma voltam az 1 éves Assistance ellenőrzésen. Semmi gond nem volt vele, csak 7.000 km-t mentem. 5.500 Ft-ba került ez a mutatvány. Azt,hogy mit csináltak vele nem tudom, mert 1 Scenic-el ismerkedtem a szalonban.
Azokhoz intézném a kérdésem, akik nemrég
a metróban kapható 4+2 érzékelős tolatóradart
szereltettek be.Nektek az első érzékelőket simán
beszerelték, nem volt gond a vezeték elvezetésével?Mert nekem azt mondták, hogy ezeket nem vállalják mert nagyon nehéz bevezetni!Nektek ez , hogy sikerült?Illetve a hátsó +2 érzékelőről azt mondták , hogy felesleges elég hátra 2, mert csak bezavar.Nektek mi a tapasztalatotok?
üdv Peri
Na megvan nekem is a Thaliam (Nathalia) 1.4 16V.
Rögtön vinnem is kell a 15000 km szervizre.Itt mit fognak majd csinálni vele?Mire figyeljek oda?olaj csere kell?
Az való igaz, hogy a hitelfelvételnél nem a CHF stabilitása a fő szempont, hanem a forinté.
Azonban már mostanában is elég rendesen erősödik a Ft, és szerintem a csatlakozás után a jegybank nem fogja hagyni, hogy túl nagy gyengülést szenvedjen el. Ez nagyon is elemi érdeke lesz az országnak, mármint hogy az árfolyam stabil maradjon.
Ezért én is a CHF-et javaslom mindenkinek, mert azért mégiscsak jóval jobb THM-mel adják mint a másik kettőt. (Mi is ezt választottuk, és remélem, hogy nem bánjuk meg :-))
Egyébként köszi a katalizátorra vonatkozó válaszokat.
Edó
Nekünk van egy CHF alapú hitelünk, két éve fizetjük. Az árfolyam ingadozása miatt a részlet volt már kicsivel 30.000 Ft felett, illetve 28.000 alatt is. Itt kb. 1,5 millió forintról van szó, amit 6 évig fizetünk.
Itt elég magas a THM, valami 14-15 százalék, azóta a hitelek olcsóbbak lettek. Nekem a hatvani Renault-szalon Renault Crédittel 9, Postabankos hitellel pedig 9,19%-os THM-et ajánlott. Biztosan vannak ennél olcsóbb megoldások is, csak azokért viszonylag sokat kell utánajárni.
Szerintem forint alapút nem érdemes felvenni. Igaz, hogy fix a kamat, de elég magas a többletköltség.
Az addig rendben van, hogy a CHF stabil, de ha a forint megint elkezd zuhanni? Abban bízom, hogy az unió miatt bizonyos szint alatt kell tartani az inflációt.
Egyébként azért rosálok ennyire, mert jövőre akarjuk a 2. gyereket és ha a GYED mellé még emelkedik a részlet is az kész éhhalál!
Az addig rendben van, hogy a CHF stabil, de ha a forint megint elkezd zuhanni? Abban bízom, hogy az unió miatt bizonyos szint alatt kell tartani az inflációt.
Egyébként azért rosálok ennyire, mert jövőre akarjuk a 2. gyereket és ha a GYED mellé még emelkedik a részlet is az kész éhhalál.
Most szeretnék Thaliát venni és a svájci frank alapú hitellel kapcsolatban érdeklődnék olyanoktól akik már törlesztik egy ideje.
Olvastam a tájékoztatóban, hogy a törlesztőrészletek az árfolyam függvényében akár jelentősen is változhatnak. Volt olyan aki emiatt pofára esett? Kell ettől tartani?
Pillanatnyilag elég kedvező részlettel kecsegtettek, kb. 26 000 Ft., de zavarna ha ez a hatodik évre felmenne mondjuk 35-40E-ig.
Ha valakinek van tapasztalata, vagy csak véleménye kérem segítsen, mert már azon gondolkodom, hogy inkább bevállalok másik banknál magasabb törlesztő részletet forint alapú hitellel.
Azt is szívesen venném ha valaki ajánlana a renault crediten kívűl másik bankot is.
Tetőcsomagtartó: kb. 20 eFt-ra emlékszem anno.
A másodikat részleteznéd? A Tiednél fordultak elő? Milyen hibák? Mert nekem is gyanús a bak körül valami: 1300-1700 között morgás jellegű hangot ad főleg magasabb fokozatokban és terhelés (közepes gyorsítás) esetén. Egyszer régebben már "szeltek" le belőle (akkor egy kis "kolompolás-kopogás" hangot adott néha), a szerviz helyből mondta, hogy mit kell csinálni vele. Ez aztán elmúlt, de itt ez a másik. Annál is inkább gyanakszok a bakra, mert normál elindulásnál a motor rázkódik néha, s ez elég zavaró. A három dolog közti összefüggést nem tudom, de a 30 ezres szervizen fel szeretném vetni (28-on túl vagyok). Esetleg ez utóbbi motorrázkódást tapasztalta már valaki? Csak azért tűnt fel, mert ültem Alizé dCi-jében (a két autó gyártása között néhány nap eltérés van), de ott nyoma sem volt egyik jelenségnek sem.
Hali!
Nekem sem gyári tetőcsomagtartóm van (valami olasz után gyártott), de még nem okozott gondot. Általában bringákat szoktam rajta vinni (ca. 30 kg), de volt már egy kisebb ruhásszekrényhez való faanyag is rajta.
A keresztrudaknak alapból van egy enyhe íve aminek felfelé kellene púposodni, ez a felrakáskor kisimul. Nem lehet, hogy véletlenül fordítva raktad össze?
Két kérdés:
- mennyibe kerül a gyári tetőcsomagtartó?
- milyen hangja van/honnan lehet tudni, hogy valami nem stimmel a motortartó bakkal?
(csak mert sorozatosan előfordult valami hiba vele)
A Thalálka szervezése 90%-on, csak kapjam vissza végre a saját számítógépemet...
természetesen nem gyári. A jelölt helyre tettem, de igy is nyoma maradt a talp-nak. kb 15kg volt rajta ami nem mondható nagynak (szerintem) azért nem írom, hogy SZVSZ, mert utálom ezt a rövidítést és nem is vagyok szerény :). De egyébként a hőtágulástól lehet hogy elmúlik, most már szinte nem is látszik. Az üléssel majd kísérletezek, köszi, Jocika.
Először az ülőrészt kell előrehajtani (kb félálásban ki is lehet venni - én legutóbb kivettem, s így az első ülés mögött 180-as anyagot tudtam szállítani), s ha felhajtva ottmarad az ülőrész, a hátsó fejtámlákat kiemelve a háttámla lehajtható teljesen.
A tetőtartó gyári vagy univerzális? Mi alatt roskadt meg? Ezeken a mai csomagtartókon valóban csak az előírás szerinti súly szállítható, nem úgy mint a Ladákon-Wartburgokon-Trabikon (Go, Trabi, go :-)) ) egy utánfutónyi pakk.
Bocs a lamer kérdésért, de ma nem fért be a vásárolt áru a csomagtartóba. Hogyan lehet a hátsó ülést lehajtani. Odáig eljutottam hogy előredöntöttem, de ettől nem lett nagyobb hely. Magát az ülést nem lehet előrehajtani? (a régi 2-es golfomba lehetett)
Köszönöm
Jocika
ui.: pedig feszegettem :)
Ja, ne rakjatok a tetőre csomagtartót mert behorpad :(
8v motorom van és ahogy jött a tavasz és a melegebb idő fura módon nekem sokkal szebben pörög a motor. Ez lehet valamilyen elektromos hiba? pl. trafó? (a dieseles hangot sem hallom annyira alapjáraton)
Hitelre vásárlásnál nem mindíg a THM-et kell nézni, mert tájékozódásunk alapján – amit az autó megrendelése előtt tettünk több kereskedőnél – volt olyan hogy alacsonyabb százalékhoz magasabb összköltség (autóár + kamat) jött ki.
Ahol mi rendeltük az autót – Molnár és Molnár Celldömölk – ott a megrendelés pillanatában a legkedvezőbb ajánlat a Budapest Bank 8,64%-os hitele volt. Nem tudom, hogy máshol is így van, de nálunk az autó megérkezésekor választhatjuk ki a finanszírozó bankot az éppen aktuális ajánlatokból, mivel ez állandóan változik a CHF árfolyam és egyéb dolgok függvényében. Ugyanez érvényes a Casco-ra és a köteletőre
----------
A héten kaptunk egy levelet a fent említett kereskedőtől az autó alvázszámával.
A 04.04.17-i átadás tekintetéban e levél alapján helyileg hol, és milyen állapotban lehet a gép?
Bocs a hosszúúúra nyúlt hozzászólásért.
Üdv: SzAta
Uj Thalia vásárlásán gondolkodom.Most voltam egy szalonban,és hitelt a 10% THM-re akarták adni.Szerintetek ez jo,vagy lehetne kevesebb is?
Aki mostanában vásárolt,megirná,hogy Neki mennyi lett a THM???
Köszönöm a válaszokat,cdl.
Skacok !
Érdemes átdzsaveckálni a Magányosok oldalára is néha-néha. Most ippeg a hőmérőszerelésen kívül a kormánybőrözés a sláger arrafelé. Hát nem randa, no!!!
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, nézzétek el nekem:
Az olyan új motorokban, mint pl. a Thaliaé is van katalizátor, vagy ezek már olyan korszerűek, hogy jóval jobbak, mint ha sima katalizátor lenne bennük?
Megmondom miért érdekel: Most olvastam, hogy a nyugdíjas trabantosok kapnak támogatást, ha 10 évesnél fiatalabb katalizátoros kocsira cserélik a papírjaguárjukat. Ezek szerint ha új kocsit vesznek, amiben nincs kiemelve, hogy katalizátoros, akkor nem is jár nekik vajon?
köszi: edóanyu
Most hivtak fel a szervizbol, jovahagyast kaptak a Renault Romaniatol, hogy szedjek szet a kapcsoloszekrenyt es allapitsak meg mi a hiba. Azt hiszem, jovo heten lesz a beavatkozas.
(aki most kapcsolodik be, 1,4/8v motoros Thalia valtojabol hallhato Dieseles hang miatt szedik szet).