Rég jártam erre... -:(
Az a gondom, hogy a ruhám mindig feltöltödik jó rendesen, ahogy az üléshez dörgölödik és amikor kiszállok és megfogom az ajtót, hát rendesen repkednek a kilovoltok, igen rendesen megráz.
Tapasztaltatok ilyesmit? Mit lehet ellene tenni?
Alig van manapság olyan ruha, amiben ne lenne műszál, igy az nem jó tipp, hogy ne hordjak műszálas ruhákat. Nagyon unom már a szikrázást, valahogy jó lenne, ha nem kellene mindig erre figyelnem.
Üdv: Grevin
Tudom elég furcsa a kérdés, de...
Szitu az, hogy szüleim autót szeretnének venni, amiben 4-5 ember kényelmesen elfér, kis motorral, nagy csomagtartóval 2 milláért. Nézegettem Thaliát, légkondival 2,4-ért nem sok, kipótolnám nekik, de... Kérdésem, érdemes-e ilyen autót venni. Mik a buktatói, mire kell figyelni... Milyenek a tapasztalatok. 6000+hozzászólás kicsit shock. Igy megköszönnék egy-két szummát mailben. Főleg mivel ha sikerül, akkor augusztusban már ezzel mennénk angliába körülnézni. ~ :)
Nathalka megkapta a valtozarjat, nem is volt veszes a mutet, most keszul a riasztosokhoz, kezdunk alakulni, mint a pupos gyerek...
Eletem parja kozolte, hogy a boldogito igent az autonak fogom mondani, ha igy folytatodik :-)
boszi, varom en is a beszamolot!
Hmm, akinek 2,5 millioert nem tetszik ez a fejter, keres maganak masikat 4 milla korul pl., tudnek mondani most igy elsore kb. 5 masik autot ebben a kategoriaban amelyeknek nincs nagyobb tere hatul... Csomagtarto... az orok tema, ha mosogepet akarok szallitani, azt a 25 eves Fiatomba teszem, teherautonak az szolgal, normalis csomagoknak a Thalia hatulja meg sok is... Izlesek es pofonok...
A Tháliát általában családi autónak veszik.
Ha a Te családod 4-5 180 cm-es vagy annál magasabb tagból áll, akkor valóban ne vegyél ilyen autót.
A legtöbb család azért nem ilyen.
Én is 182 cm magas vagyok és jól elférek elöl, hátra + nem kell ülnöm. Ott a gyerek foglal helyet.
Olyan volt a hozzászólásod mint a legtöbb autós "szakértő" ujságíróé.
Beültetnek 1 180-190 cm-es embert előre, beállítják neki kényelmesre az ülést, majd kiszállítják és beültetik "maga" mögé.
Ha nem fér el kényelmesen, akkor xar az az autó.
A csomagtér nyílás valóban kisebb mint egy 5 ajtósé. Vki. azt írta,hogy nem lehet belerakni 1 tv-t. Én spec. nem is akarok -az ülésre is elfér!!. Ha tv szerelő lennék, akkor nem ilyet vettem volna.
Bőröndök, utazótáskák, bevásárlószatyrok remekül elférnek bele.
Ugyanazt. Hárs. A kép is marad a klublapon, mert teljesen ugyanaz, némi adat változik, a felszereltsége Expression helyett Azur. (Kivitelben van a kettő között különbség!) A fiam szerint csak a rendszámot cserélték ki.
:-)))
Várjuk a második "székfoglalót"! Gondolom a Diesel általi frissítés után látható is lesz (ha a honlapra küldted). Milyen színt kell figyelni az utakon?
Jelentem, immár 2.thalia tulajdonos vagyok. Akit érdekel a klub lapján részletesen beszámolok az elmúlt 12 hónap történéseiről. Tegnap megvolt a keresztelő, hétvégén még a pappal is felszenteltetem. Egyébként nap, mint nap figyelemmel kísértem a történéseket, és mosmár igyekszem a témákhoz is -mint tapaszlat thalias- hozzászólni.
csalódtam a Tháliában!
Beültem hátulra s majd' bevertem a fejem a tetőbe, pedig nem vagyok egy gnóm alkat (180cm). Iszonyú kis fejtér van hátul! A csomagtartó nyílása is kicsi, nőgyógyászoknak való :)
Talán, ha készül egyszer egy Thália kombi...
1. Olajcsere tapasztalat(1.4/8v)
3,2L a megfelelo mennyiseg! Az auto konyvebe elhibaztak, ott 3,8-at ir. Emlekeztek, volt az a problemank, hogy nem lehet rendesen olajszintet ellenorizni mert a palca mindig nyakig olajos. Azert volt olajos mert a szervizesek szepen beletoltottek az eloirt 3,8 litert. Nalam most ugyanolyan jol lehet ellenorizni a szintet ahogy az elso csereig lehetett amikor jo fel literrel tultoltottek.
Ugy jottem ra, hogy csak 3 litert engedtem, hogy beletoltsenek, hazamentem, egy ejszakai ullepedes utan majdnem a maximumon volt, 2 deci hianyzott meg.
2. Elallitodott/meghibasodott a benzinszint mutatom. Eddig ugy volt, hogy teletank utan megtettem ~100km-t es csak akkor mozdult el a max-tol. Most teletank ... jarok vele 5-10km-t es mar lecsuszott az elso pontig. Nem a fogyasztas nott meg, azt lemertem es a normalis keretek kozott van.
3. Kuplungtarcsa csere (a dieseles hang miatt) elhalasztva Husvet utanra.
Hi Exbrava, és Mindenki!!!!
A motortartóbak nem azért kopogott mert nem jó a tervezése, hanem mert a magyar szerelő(feltételezek némi hátsó szándékot)levett róla két gumi leffencset, ezáltal nőtt a hézag,és nekiállt kopogni,majd jó kis adalékolt kék szinü zsirral kente meg, ami oldja a gumit, még nagyobb lett a hézag,még jobban kopogott.Az új baknál is le akarta szedni(közöltem vele, ha meg meri tenni elverem a kezét!!!!!) felsőbb utasitásra. Szilikon zsirral kentük meg, és érdekes már 1 éve a motortartóbaknak semmi baja!!!!!!
Üdv mindenkinek
Nagya
Nem aggódom de ahogy elnézem ftg simmering és motortartó bak csere elég sűrűn van. Amúgy szerintem a bak azért szar mert nem dieselhez van csinálva lehet hogy valamelyik benzinesé és így nem birja a diesel rezonanciáját. A Fiatnál elkövették ezt a hibát a regattánál. Szét is rázta a kaszni elejét. Nem hittem a szememnek amikor megláttam a repedéseket a kasznin aztán fiatosok felvilágosítottak hogy ez típushiba. Igaz ez anno 10 éve volt.
Szeretném megköszönni a segítséget, amit diesel_uberallestöl kaptam tolatóradar ügyben. Jelentem megvettem (online), beszereltem (kb. 4óra), eddig meg vagyok elégedve.
Egyszer, ha összejön elugrok egy találkozótokra, és meghívlak mondjuk egy sörre, ha elfogadod. Na jó nem ragaszkodom a sörhöz.:-)
Szerintem nem nooooormááális! Ez a "féltengely" hang volt nekem is, amit először tünetmentesítettek egy rutinbeavatkozással (ezt anno még az ópusztaszeri thalin megbeszéltük Harripotival is - ő is hova lett azóta?), a szerviz be is írta asszem a beavatkozást, most a korábban leírt morgás, elindulási rángatózás jelentkezik. Tudom ez nem a top kategória, egy autótól mindig a szintjének megfelelőt várom el, nem vagyok háklis minden pici dologra, de ez már zavar - főleg, hogy látom, lehetne ez így se. A Thalicskára szóló egy év gari ugyan már lejárt, de mi van a szavatossággal? Annak terhére nem lehet az esetleges cserét megejteni? Valaki tud erről valami biztatót?
A fóti fejleményekek érdeklődve várom!
(Ettől eltekintve elégedett vagyok a járgánnyal!!!!)
Szerintem érdemes a picit felszereltebbet venni, ha másért nem a valamikori eladhatóság miatt is (bár erről még korai a vétel előtt beszélni). A tapasztalatok pedig mind itt vannak, csak el kell olvasni a hozzászólásokat, megéri - nem is olyan sok ez a közel 7 ezer, a Megane-osok 36 ezer felett járnak ... :-))))
Én is utánanéztem néhány dolognak. Akit érdekel a Postabank Lízingnél autó Hitellevél fele-fele konstrukció esetén THM 6,05%.
Pl. 1M/72 hó/16 800 Ft.
Amúgy ez is CHF alapú.
Más:
A problémákból úgy látom megéri a 99E-t a Garancia+ a maga plusz 2 év teljeskörű garanciájával.
Hidd el, előre is kell az a kettő, jól tud jönni városban parkolásnál.
Az elvezetés: ha szemben állsz a motortérrel, akkor a jobb oldalon lett elvezetve, a riasztó felé, és mivel ott már át lett fúrva a tűzfal, át lehetett vezetni a szenzorok kábeleit. Nem nehéz, csak egy kis szakértelem, meg egy kis jóindulat kell hozzá :) Bezavarni nem fog, csak akkor ha a szenzor nem tökéletesen merőleges az aszfaltra, mert akkor az aszfaltot is látja!
A másik dolog a tolatóradarral:
A lökhárítón a fekete csíkba lett befúrva a szenzor. Ha a csíknál alacsonyabb betonfal felé tolattok, nézzetek oda, mert hamarabb elfogy a távolság...
Igen, az enyémnél fordul elő. Alapjáraton hangosabb, szerintem a plusz hang az erősebb rezonancia miatt van. Hirtelen gázadásnál ránt egyet a karosszérián. (ezt eddig csak üresben, álló helyzetben próbáltam. Nooooormális ez a jelenség?). Illetve néha kanyarodásnál lehet olyan koppanást hallani, mintha féltengelyes lenne, pedig nem is csapattam a hóban... :( Mindegy, amúgy is ki kell mennem Fótra, úgy néz ki, hogy benne vannak a kedvezményekben, már csak az áment kell rámondani :)
Tháliát szeretnék venni és újjat de Zsével nem vagyok túl elengedve, ezért kinéztem a legolcsóbbat 1,999-ért. Ajánlgatták még 2,130-ért az akciós csomaggal maibe már van szervó kormány, centrál, tán elektromos ablak is.
Milyen tapasztalataitok vannak az 1,4-es 75 lovas motorról (fogyasztás, dinamizmus), illetve az egész tháliáról. A szervíz költségek is érdekelnének (milyen időközönként kell vinni, illetve mennyibe fáj egy szervíz), illetve, hogy mennyit fizettek kötelezőre, cascora, súlyadóra.
Illetve mindenféle vélemény érdekel amit fontosnak tartotok erről a kocsiról.
Hi exbrava + mindenki!!!!!
Ne ess kétségbe jó autó a diesel Qasimodó(2002 augusztus) nekem eddig két problémám volt vele:
1) 3hónaposan főtengely szimeringes lett (garis csere)ebböl kifolyólag jött a másik hiba(hozzányultak a magyar szerelők)
2)nekiállt kopogni a motortartóbak(3*kenés, majd csere)
Mivel voltak előitéleteim a francia autókkal Én kellemessen csalódtam(és sajnálom boszit+dieselt a kálváriájáért)ezidáig úgynézem a következő is rönyo lesz!
Én is sokat gondolkoztam melyik hitelt vegyem fel. Végül maradt a renault credit svájci frank alapúja. 1.5 dci comfort 60% befizetés 17300 Ft havi törlesztés 72 hónapra. Igaz még van három hetem a gép érkezéséig lehet, hogy 48 hónapra veszem fel. Ahogy elnézem a hozzászólásokat kezdenek előjönni a thalia gyári gyenge pontjai. Na de most már mindegy megrendeltem, remélem a fogyasztása majd kárpotól mindenért. Dci motorosokhoz egy kérdés: Befecskendező rendszer hibája volt valakinek? Jó éccakát majd holnap jövök olvasni.
A gyári tetőtartó legfrissebb ára 23400Ft!
Nekem a szétment motortartó baknál egyenetlen úton, kátyúban stb. éles kopogást lehetett hallani, továbbá fékezéskor is hallatszott egy koppanás.Csere után megszűnt. Érdekes, hogy szemre a rossz baknak semmi baja sem volt, tehát nem volt két darabban vagy elnyíródva. A csere kb. 15perc volt, megemelték és alábakolták a motort és kész. Ja ez nem Thalia volt, hanem 19, de a lényeg szerintem ugyanaz. (2 éve 11000 volt a bak.)
Bár nekem nem diesel, de az én motorom is "reszket"!
Sőt a váltón is érezni egy enyhe kis rezonanciát alapjáraton.
2-3000 km körül figyeltem fel a jelenségre. (Jelenleg 19000 van benne.)
Nálam az üzemmeleg álapotban sem múlik el, de én már megszoktam.
Más
Egy kis árlista:
első lökhárító (nem ami látszik!): 58000,-
viszont a spoiler fényezése: 42000,-
munkadíj 22000,-
A koptatót csak polírozták.
100000,- +ÁFA és a kocsin alig látszott valami sérülés, viszont a Polo-ban kb 400000,- kár keletkezett.
1+1 nap volt a javítás ideje (kárszemle + anyagrendelés és maga a lakatos munka)
És a slusszpoén: NEM a Renaulthoz vittem, mert ott kb ennyiért csak a sorompót emelték volna fel és egy hétig hozzá sem nyúltak volna (öt napot mondtak!!!) és minimum 150000,-