Ha ennyi hibád volt vele akkor miért akarsz megint thaliat venni? Vegyél volvot vagy hajtsd tovább a skodát.Ja és hozzáteszem nekem még nincs thaliam viszont a bravammal elmentem úgy 40.000 km hogy csak tankoltam. Persze természetesen olajat és szűrőt cseréltem. A szakmámat tekintve autószerelő vagyok. Ezért bátorkodnék egy pár sort leirni. Nem sorolom fel de volt egy pár autóm és szereltem is egy pár százat. A véleményem: Ha normális autót akarsz akkor japán ( toyota ,honda). A peugeotról és a citroenről katasztrófális a véleményem. Német autó drága és az is elromlik. Ford az újjakkal nincs probléma de a régebbiek elég ramatyak voltak. Opel: A céges G astra zabálja az olajat (állítólag a szervíz szerint ez normális). Ja az astra több mint 4 milla volt. Daewoot csak azért nem emlitem mert ha megnézed az alkatrész árait kész röhej a matiz pedi 0.8 motorral kajál 8 litert. Renault: Hát ez itt a kérdés vettem egy dci-t mint irtam és nem azért thaliában mert ez a legszebb autó hanem azért mert ez a leggazdságosabb. A végére hagytam a fiatot: Nekem a brava a harmadik és egyik fiatom se volt rossz. Bárki bármit állít az olasz autókról elöbb győzödjőn meg róla hogy igaz-e? Na most igy vagyok valahogy a thaliával. Viszont ha nem jön be az életbe nem veszek többet renaultot. A végére azért ide irom a kedvenc autóm típusát: CITROEN XSARA. Ugye ugye a véleményem katasztrófális róla de a szívem odahúz. Azért fel a fejjel és ne veszekedjetek mert semmi értelme. Hát itt a vége de ha megint veszekedni fogtok kétszer ennyit fogok irni.
:o)))))))))))))))))))))))))))))
Én is terrorista busznak hívom:)) Te is a vissza a jövőbe c. film miatt?
Amúgy igazad van, nem lehet általánosítani bár a polo-ról rengeteg rosszat hallottam:))
Azért ami az enyémmel volt az egy kicsit sok nem?Amikor nem tudtam kivenni a táskámat a csomagtartóból egy tárgyalás előtt vagy amikor y-ban fordultam fóton és a váltó beállt az út közepén...Vagy amikor csak egy véletlen baleset miatt nem horvátországban hanem itthon a ház előtt szállt el az indításgátló szóval akkor nem nagyon tudtam tárgyilagosan mérlegelni a dolgokat, komolyan úgy éreztem mintha a 15évvel ezelőtti első wartbimban ülnék!Csak azért nem fizettem majdnem 3milliót!
ÁDÁM77 pontosan megfogalmazta, hogy mi a helyzet.Csak egy kis infót szerettem volna, hogy vannak- e még ezek a hibák...
Elnézést kérek mindenkitől aki pollenszűrőt akar beszerelni! Eddig azt hittem hogy nem csináltak sokféle levegőbefúvó rendszert csak 1 félét.. SORRY.. Most kiderült hogy van 1 szegényes változat, sajnos élőben nem láttam és nem tudtam megnézni hogy az hogyan épül fel.
Mégegyszer sorry..:(((
Srácok!
Ennek a civakodásnak nem lesz így sosem vége!
Úgy gondolom, egy idedje ez a fórum nyugodtan nevezhető a Thalia-fanatikusok fórumának. Én is közéjük tartozom!!!
Természetesen vannak olyanok is, akiknek nem egyezik a véleménye a miénkkel. Ők csak had szidják. Az is vélemény!
DE!
Nem lenne inkább jobb a kedves ex-márkatársat meggyőzni arról, hogy a Renault is fejleszt és a II.-es thalicska már sokkal kiforrottabb lett. Ez igaz, nem?
Ő is azt kérte, hogy mondjuk el, mi a véleményünk, mert ebben a típusban gondolkodik, de egyszer már sajnos "megégette a kezét" vele.
Igaza van! Én sem vagyok maradéktalanul elégedett az autóval, de ettől drágábbak (amit természetesen én sem tudnék megfizetni) is tudnak sokkal nagyobb bosszúságot okozni!
Nyilván azért vettük meg a Thaliát, mert -ahogy Boszi is mondta- ár/érték arányát tekintve verhetetlen.
Ennyi pénzért, jó hogy csak ennyi hibája van!
10 emberből egy azt mondja, hogy a Thalia jó, egy fikázza, DE NYOLCAT hidegen hagy.
Nekem megfelel, és nem érdekel ki miért utálja! Ha nem tetszik, lehet Rolls Royce-ot is venni!
Ja, hogy az meg drága?! Akkor most ki nyert???
Összeszedi az is, csak a klímásnál valamivel vastagabb radiátoron kell átszívni. Meg a klímaradiátor állandóan nedves lesz a használat közben (lecsapódik rajta a pára)és összeszedi a port.
És a gombák is megtelepednek, és még ráadásul büdösek. Pollenszürő a klimaradiátor elkoszolódását megakadályoza.
Nem is értem hogy gyárilag miért nem raknak klimásba pollenszürőt.
Ma nézetem egy 1.5 dci-s tháliát amely nem klimás és semmi féle előkészités nincs benne az eseteleges szürő beépítéshez.
Apropo! Hmm, mindket baleset komoly javitast igenyelt, anyag ar kb. 5000 forint...
Most megint kicsit felrecsusztunk, mert nem ugyanazt a kategoriat hasonlitod ossze... Felhoztam tobb gyartot, hogy azert tiszta legyen nem csak a Renault gyart szart, erre te elohozol egy 16 eves Volvot, amit te hasznaltal, jol vetted, jol eladtad es meg voltal vele elegedve... En egy bogar motoros terrorista buszt vettem 240-ert, eladtam 420-ert, igaz rakoltottem 100e-t, es semmi bajom nem volt a geppel, meg meg sem hibasodott a kezem alatt, akkor ez most megint egy autentikus pelda volt?
Azt vesd ossze a Thaliaval, hogy VW Polot is csereltek mar ki generator, ules minoseg es beallithatatlan alapjarat es meg nehany aprosag miatt... es ez a kategoria... es itt is egy autorol volt szo... Akkor meg mindig szarok a Polok?
Apropó volvo!
A thalia-ba egy 16éves 740td-ből ültem át.
3évig nyúztam, a vétel ára 640, az eladási ára 750ezer ft volt!2 alkalommal hagyott ott, egyszer a kuplung bowden szakadt el egyszer pedig a hűtő cső repedt ki.A két javítás összesen volt 40ezer!A fogyasztása 7-8liter volt.
Na ezt vessétek össze avval amit a thaliáról leírtam!:))
Hello
Nem új, de pont 2 milla
Renault Budakalásznál 1.6 Dynamique
És ez majdnem fullos, NEM FAPADOS
Ja, van benne Kb 20000 km, nem tudom pontosan
Ennyiért megéri!
Sajnálom, hogy az enyémért sem adnának, ezek szerint többet :(
Szerintem mi jelenlegi és leendő Azure-osok (már csak 1 hét!), azért kap(t)unk Exp. feliratot a ktartóba., mert az Azure csak egy AC-ben tér el az Exp.-től, és lim. széria lévén erre a viszonylag rövid ideig tartó forgalmazásra nem akartak új táblát gyártani.
----------------------
Az előre megbeszélt átvételi időponthoz képest egy héttel később kapjuk kézhez az autót (17 helyett 24), de hogy ezt megtudjuk ahhoz is nekünlk kellett keresni a kereskedőt és nem ő keresett minket. Remélem ez az első és utolsó időpontmódosítás.
Összeszedi az is, csak a klímásnál valamivel vastagabb radiátoron kell átszívni. Meg a klímaradiátor állandóan nedves lesz a használat közben (lecsapódik rajta a pára)és összeszedi a port.
Légnyomás ellenőrzés, kiegyensúlyoztatás nem árt sosem :)
Régebbi vasnál jártam úgy, hogy a defektnél felrakott vadiúj első (pót) kerék irányába húzott a kocsi, hogy tempósabb haladásnál izomból kellett tartani a kormányt - a másik oldali, kopott gumihoz képest ennyivel volt jobb a pótkerék tapadása...
A nagy sebességnél jelentkező rezonálás azért inkább kiegyensúlyozatlanságra utal.
én azt olvastam, hogy nem ajánlott a kerekeket cserélgetni.
bár most nekem is vannak gondjaim: visszaraktam a nyáriakat, de a JE helyett a pótot raktam fel, mert tavaly megsértettem a gumi oldalát, nem lyukas, de nem akaork 130-nál elszállni. azóta rezonál a kormány 130körül. lehet, hogy a pót nem volt jól kiegyensúlyozva?
(én nem vettem észre különbséget a pót és a többi felni között, nektek különbözik?)
Na jo, most ereztem ugy, hogy billentyuzetet kell ragadnom...
IZEEE, a stilust nem hozom elo, mert mar leragott csont, de olvasd el akar boszi, akar mas hozzaszolasat, akinek gondja volt az autojaval... Igen, a Thalia olyan amilyen, olcso husnak... de lehet vele egyutt elni...
A VW egy eleg neves cegcsoport es megis gyart szart, nem Toroko.-ban... Az Opel nem rossz nevu ceg, kerdezd meg az elso generacios Ecotec motorral szerelt autok tulajdonosait mi a velemenyuk a 100km-kent elfogyott 7 deci olajrol... PSA konszern johet? hiresen szar olasz autok, amibol 4-et nyuztam, nyuzok, igaz a legkitartobban egy 25 eves 127-es es mukodik? Szerintem nem kellene elojonni 1 rossz tapasztalattal ugy, hogy meg mindig szar-e a Thalia...
Igen, vannak tipus betegsegek, vannak hibai, de ha azt mondom, hogy a Volvo is hivott vissza mar 40e autot, igaz csak kis hibaval...
a Daewoot meg nem fikazni, nagy cegcsoport tagja lett... :-)
Na, ha mar igy korbe szaladtam a vilag auto gyartasat, mert ugye japan auto nevet a szamra se veszem, akkor meg egy kis kitero, a Skoda Fabia a csaladom jo nehany tagjanak a szive csucske volt, de hagy ne vegyek komolyan egy autot, ami magat a VW csoport tagjanak tartja es az alaparas modellbe meg egy kozponti zar sem jut... Ja es az Azure felszereltseghez legjobban hasonlito autoja 600e forinttal tobb, valamint hitel konstrukcioban sem igazan nyero... 2 pontos biztonagi ov... Ezert vegyek Fabiat amibol szinten vittek vissza selejtet?
Hat ennyi roviden es szvsz. ez az en magan velemenyem, reagalni se kell ra, csak ugy kibukott belolem...
hát ezt már nem bírtam ki:)
tv nekem se fért be, DE a hajdu energomat kocka 50 kilós gép befért, persze kellett technikázni, de simán be és ki fért... :)))
Köszi a mindenre kiterjedő okfejtést!Nagy vonalakban egyet értek veled...Ha a skoda fel szerelhető lenne a számomra fontos extrákkal(3fejtámla,3-3pontos öv)akkor inkább azt választottam volna de így a thalia marad vagy esetleg egy használt kocsi 1-2 kategóriával feljebb...Annyira bonyolult a dolog, hogy van még egy 1.2 12V-s fabia kombim is de azt nem áll módomban le cserélni mert nagyon sokat buknék (sok hitel van még) rajta:(( Sajna abba sem lehet ülést szerezni utólag, bár felcsillant egy reménysugár mert talán mégis lesz valami a kereskedőtől de még nem biztos.
A skoda tényleg keményebb de valahogy jobban össze van rakva és érzésre több benne az anyag,ja és még egy kicsit tágasabb is.
Sajna 2-3millió között nem sok mindent lehet kapni pláne a nagy csomagterű de kis fogyasztású autók közül viszont szerintem az olcsó ár nem lehet mentség a rengeteg gyártási-összeszerelési hibára pláne nem egy renault esetében!Ha daewoo-t veszek akkor azt mondom talán bele fér de egy nagy multú jó nevű autógyárnál nem.Talán ott van a gond, hogy törökországban rakják össze?
Még egyszer köszi!
Ja és még valami(mindenkinek): attól, hogy valaki leírja néhányszor, hogy szar még ti többiek nem lesztek különbek tőle!Van aki választékosabban fogalmaz(bár minek egy topicban?) és az életben viselkedik mocskosan.De itt ő hábordik fel elsőnek!
Gondolom már értetted a lényeget nem e kérdésed tartalmával hanem annak minőségével vannak problémák!
Na de a lényeg ami az autót illeti!
Lehet szidni és dicsérni egyaránt! Az autót ki kell fogni és szerencse kell hozzá, mert az első Thalicskám benzines volt s a megléte alatt / 5000km/ csak a kormány ciripelést produkálta, míg a második a dízel jeleneleg / 21000 km / jobb oldali valami kopogáson kívűl más hiba jelenséget nem produkál! A klíma jó, sőőt... a kormány nem ciripel, a festéssel gond nincs, talán az első szélvédő gumi csíkja próbálkozott egyszer kimászni a helyéről! Hol vannak szegény BOSZI álltal átélt hibák.. Nekem eddig mind a kettővel szerencsém volt míg neki az elsővel finoman fogalmazva nem....
A kocsi kényelmes, tágas a csomagtere nagy, pld a SKODA Fabia-hoz képest kimondottan jók a futóművek... nekem a kemény Skoda nem tetszett! De mivel neked is volt már egy ilyen ismered! És hiszed nem szinte az összes " nagy " márkát végig jártuk a második előtt de ár és szolgáltatás összevetésében nem volt a THALIAnak ellenfele a bizonyos ártartományon belül!Igaz voltak ilyen igényeim mint 2 oldali légzsák. klíma, elektromos első abalk, állítható kormány és ülésmagasság szabályozás, nagy csomagtér!
Találtam egy vetélytársat, de azt is csak utólag mert nejem szülei azt vettek, Pegueot 206 sw dízelt, 3,1M ért klíma nélkül! Nagyon szép nagyon jó és még kevesebbet fogyaszt mint a mi dci-nk!
Hát ennyi!
Üdv: Gyapi
Ui: Ja az első 280 km-en kigyulladt menet közben az egyik kontrol lámpája a 206-osnak!hm......
Akkor múltkor lehet ezért nem kaptam egy érdemi választ sem a kérdésemre, mert faragatlan lettem volna?
Pedig csak egy szummát szerettem volna, hogy mik a típushibák, mire kell figyelni.
Azóta megoldódott a dolog, s egy időre elnapoltuk a kocsivásárlást.
Ettől függetlenül érdekelne a dolog, minthogy nemsokkal ezelötti hibalista elég nyomós ok, hogy meggondoljam a vásárlást.
Ha vennéd a fáradtságot és visszaolvasnád a topicot, nem tettél volna fel ilyen faragatlan kérdést, és valószínű azt is tudnád, hogy nincs Thaliam. Ez nem Thalia ódát zengő topic, csak van egy bizonyos színvonal amit szerintem a hozzászólásod nem ütött meg.
Igazad van!Köszi, nekem is az a tapasztalatom, hogy kis pénz kis kocsi:)...
Viszont szolgáltatások terén a thalia tényleg jól áll hiszen hol kapok új autót 2millióért 510literes csomagtérrel és három hátsó fejtámlával/3pontos övvel,2légzsákkal?Sehol!
Viszont van egy másik nézőpont is, hogy vajon mennyire megbízható?Hát ezen a téren nagyon rossz tapasztalatim vannak bár nem kizárt, hogy orvosolták már a problémákat.
Amikor ellopták a thalicskámat akkor kényszerből egy fabia eco ultra fapados verdába ültem át de megdöbbentő mértékben jobb volt mint a thalia!Nem voltak hibák(lassan 2éves) és érezhetően jobban össze van rakva+ jobb anyagokból is csinálták stb...Csak sajna abban nincsen hátul 3pontos öv és a csomagtere is csak fele akkora:(( 3gyerekkel meg nem lehet egy ekkora autóban nyomulni:) úgyhogy szívem szerint megint thalia tulaj lennék csak félek, hogy sok gond lesz vele...
Ugyan miért ne?Reagáltak is...Mi nem teszik a hozzászólásomban ha szabad érdeklődnöm? Vagy ez egy thalia dícsérő topic csupán???
Szóval volt egy klímás talicskám még a kezdetekkor amikor gyártani kezdték....A kicsike az első fél évben 8(!!!) hibát produkált!
-Beszart a légzsák.
-Beszart a csomagtérajtó.
-Beszart a váltó.
-Beszart az indítás gátló.
-Beszart a szélvédő szigetelés.
-Beszarhatott a fényező gép is mert a festék pattogzott lefelé:)
-Beszart a kilóméter óra.
-Beszart a klíma.
Aztán amikor ezeket el hárították a szerelők akkor szépen gurult úgy 2éves koráig amikor is egy szervízben töltött nap után szépen ellopták.
Már ki volt fizetve és casco nem volt rajta...
Ezek után hol a búbánatban kérdezősködnék, hogy vajon az új talicska jobb-e mint a régi, kinőtte-e a gyermekbetegségeit vajon - ha nem itt a RENAULT-Thalia topicban???!!!
Ha bele gázoltam volna a thalia-rajongó lelkedbe akkor sorry.
Én most vettem pollenszűrőfedelet Renault szervízben. Kemény 214.- HUF volt, gyári alkatrész. A pollenszűrő húzósabb, mert 5700.- köről van az ára. Viszont az Bp.-en az Üllői út 601. Frid-Car Kft.-nél 4000 HUF.
Köszi Diesel! Nyílván a szallagon ez a felírat ment a gyártáson, amikor készült a kocsink. Egyébként ember legyen a talpán aki tudni fogja milyen a kocsim.
-Expression felírat a kesztyűtartóban
-1.4/16V a fogalmiban (valóban 1,4/8V)
-és egy borítékban kaptam egy "Azure" matricát, amit eldönthettem, hogy ferakom-e a kocsira.
Ezekután azért is felrakom, hátha teljes lesz a káosz
Hát!
Én aztán tudnék mesélni, a thalia hibáiről, de amit nagyon szem előtt kell tartani, hogy az autó mínősége az árával egyező. Valamit valamiért. Ha igényesebb vagy, azért inkább 4 millió körül kezd el az autókat nézegetni. Ha pénhez kell autót választani, akkor -bár nekem tényleg negatív tapasztalataim vannak!-, mégis azt kell mondanom, hogy a Thalia, igen jó helyen van ebből a szempontból.