"érülésmentes kocsikra is igaz azonban, hogy a futásteljesítmény arányában automatikusan kapacitáscsökkenéssel számol a vezérlés akkor is, ha az akksi tökéletes. Azaz elkezdi rontani a hatótávot."
Maszi nem tudod van ilyen a BMW-nél is, hogy elkezdi csökkenteni az akkumulátor kapacitását a töltése számától függően? Esetleg publikus a görbe azaz mondjuk ezer ciklus után mennyit vesz el automatikusan az akkumulátor kapacitásából? Köszi.
Na minden megtörtént. Új a térkép, megjött a Carplay is, de 2 napja nincs ConnectedDrive kapcsolata a kocsinak. Neten be tudok lépni a német CD-re, a távadmin is megy mobilon, de a kocsiban nem megy a CD. Ötlet esetleg?
Végül tegnap este a pár oldallal ezelőtti linkről letöltöttem egy 2019-2 verziót. Ez ma simán, kérdés nélkül felment cca 30 perc alatt. Majd 5-10 perc után RTTI , helyett TMC lett kiírva és Komárnói híreket hozott alatta. Ki érti ezt?! :) Na mindegy el bírom engedni, de egy vicc, amit ezt a BMW CD csinál.
A frissítés ingyenes ha van térkép fájlod. Ez kb. azt jelenti, hogy valami "barátod" ad neked egyet vagy a dílernél x pénzért adnak egyet. Ha szeretnéd le is tölteni akkor fizess érte még pénzt. Ha OTA (over the air) akarod akkor azért is, bár ez itthon egyáltalán nem érhető el.
Ha lejár a három év akkor viszont a térkép frissítést meg a downloadot is meg kell venned - ha jól értettem a dolgokat.
Ha belépsz a Connected Drive portál-ra, ott a Remote Cockpit / Control részben van egy "Map Update" menüpont, ahonnan le lehet szedni a térképet.
Bár a térkép-frissítés 3 évig ingyenes, nekem a menüpont csak akkor jelent meg, amikor a CD-n előfizettem a Map Update opcióra - nem tudom, ez normális-e.
Sajnos nem tudok linket. Nekem még nincs előfizetésem rá, mert még nincs 3 éves a kocsi. Gondolom utana tudok előfizetni. De itt (ill az F30-as topicban) többen írták hogy le lehet tölteni.
Most jött egy email, hogy a MAGYAR CD-ből töröltek, de a német oldal tökéletesen működik, azzal az érdekességgel, hogy az RTTi-re azt írta 2014.08.14-ig volt?! Érdekes mert pár hete Ausztriában még működött...
Magyar 2017-es 530e átregisztráltam a német CD-re, mert már meguntam a magyarok bénázását. Programok mennek is, de nincs RTTI (itthon). Ennek működnie kellene?
Igen, jóval kevesebb prémium autót lopnak de a lopási statisztikákba nem számítják bele, mikor feltörik és kipakolják (kormány, navi, hangszórók stb.). Még a tükröket is elviszik, mert több 100.000-et érnek.
Elég egyszer mondjuk úgy 160-200-ról - húúú tankolnom kell - egy nagyot fékezni majd megállni amitől a tárcsa rossz esetben meg tud vetemedni mert nem hűl le rendesen. Ezután picit ütni fog majd minden egyes ilyen "móka" után egyre jobban.
Én kezdő sofőrként anno nyírtam így ki első féktárcsa szettet a Hondámon.
Lenne egy kérdésem: 38e van a kocsiban (530xd), sokat nem megyek vele, de most mentünk rendesen és feltűnt, hogy 160 körüli, feletti dinamikusabb fékezéseknél vmi kis rázkódás, vibráció keletkezik, nem simán lassul, de sztem nem is mindik van ez. Lehet, mindig ilyen volt és csak az útnak hittem, nem figyeltem fel rá, vagy mostanában lett, nem tudom... látványra rendben vannak a féktárcsák, nincsenek kivállasodva sem. Fékhiba lehet, vagy ilyen ez, hogy látjátok?
A kulcsod jelének ”továbbítása” azért nem kilométerekre vonatkozik... Tehát ha egy társasházban laksz az 5-en, akkor hiába mennek az ajtód elé és erősíti fel a kulcsod jelét, nem fogja tudni annyira, hogy a teremgarázsban elindítsa a kocsit... Nem tudom milyen a hatótávolsága de biztos nem többszáz méter. Amúgy erre írtam, hogy kell venni egy kis tartót (nem sokkal nagyobb mint a Display Key) és ennyi. Én azt csinálom, hogy ha megyek el, akkor előveszem, abba a zsebbe rakom ami nem árnyékolja le a jelet és kész. Ha pedig kiszálok és otthagyom a kocsit (pl. otthon) akkor a kulcsot átrakom a másik rekeszbe, ennyi. nekem ilyen van:
Ha véletlenül mégis ellopják a kocsit akkor viszont tényleg nem áll le a kocsi biztonsági okokból (ezt olvastam én is). Tehát addig míg a motor működik, addig megy kulcs nélkül is, sajnos...