Nekem az emelés mindig partner üzletben törént, ahol 7-10% kedvezménnyel lehet vásárolni. Sajnos a maxot még nem kaptam meg, csak 900e-t, de talán egyszer eljutok az 1M-ig is. :)
Illetve reméljünk az infláció miatt elkezdik emelgetni a max kereteket.
Akiknek ehónapban jár le a kártyájuk, de még nem aktiválták az újat, és szeretnének még állampapít vásárolni, akkor esetleg ötlet 31-én nap végén vásárolni, amikor még működik a régi kártya, de könyvelődni már áprilisra fog.
Passz. Ha megjön a kártya majd hívom őket és kiderül.
Keretemelést kértél/kaptál végül? Ha jól emlékszem te is kérdeztél róla, de már keverem a neveket, annyit olvasgattam. Valaki írta, hogy automatikusan emelgették az első 1-2 hónapban. 700-at ajánlottak, azt mondták ez a max. új ügyfeleknek, de majd ,,kiajánlják" a nagyobb összeget. JTM alapján kaphatnék 1M-et.
Nekem megy SMS nélkül is a visszatérítés. Tavaly augusztusban igényeltem a kártyát. Mondjuk van itt más anomália is: mindig fix 260 Ft-ra hozza ki a minimális törlesztőt, pedig szinte a teljes keretet elhasználom. Úgy látom, ebben a hónapban még nem zártak, a múlt havit tudom ide feltölteni.
Érthető okokból nem szeretném használni a Curve frontendet.
Egyedül a Cetelem kártyám nem tudom vele használni mostanában, régebben ment.
Néha rápróbálok azért, törlöm újra felveszem, de már egyre ritkábban visz rá a lélek:
Elkönyveltem, hogy ezt a kártyát direktbe használom arra a havi egyetlen tranzakcióra.
A saját Cetelem kártyám már ~4 éves, nincs SMS szolgáltatás csak NetBank. Visszatérítés működik.
Feleségemnél sincs SMS szolgáltatás csak NetBank. Tegnap volt az első vásárlása, ami még csak foglalásban van, így a visszatérítésről nyilatkozni nem tudok, mert azt csak a tényleges terhelés napján szoktam látni a saját kártyámnál is. A hitelkártya telefonos igénylésekor többször rákérdetett, hogy az 1% visszatérítés jogosultságához minden feltétel teljesül-e, mert azzal szeretne élni.
Szerintem legkésőbb holnap kiderül, hogy valóban megkapta-e, majd megírom.
jaja, mivel valójában egy fillért sem kellett még fizetni az sms-ért, nem pattogtam nagyon a dolgon, nincs jelentősége
csak azt nem tudhatom, hogy ez egyedi "hiba" (mármint, hogy nem számol sms-díjat se a rendszer, ha a fordulónapra minden vissza van töltve a keret), vagy minden usernél így működik a dolog
Igen, pont a te hozzászólásod miatt nyomozok. :) Neked viszonylag új a kártyád, így a te és az újabb igénylők tapasztalatai mérvadóak. Viszont ha ezt sem számolják fel, ha nincs tartozás, akkor nem lényeges. Köszi az infokat!
regen lehet, hogy ment, ma mar nem megy. irtam tavaly, hogy az sms szolgaltatas bepipalasa nelkul nem tudjak leokezni az osszes marketing nyilatkozathoz valo hozzajarulasi formot
sms kotelezo, anelkul nem megy. de amiota megvan a kartya, meg egy fillerbe se kerult, az sms-ert sem kellett fizetni (fordulonapra mindig teljesen vissza van toltve a keret)
Visszatérítés rendben a feleségednél? Ha igen, akkor SMS szolgáltatás van beállítva? Nekem múlt pénteken hagyták jóvá az igényem, remélhetőleg hamarosan jön a plasztik. Nyomozok, hogy megy-e valakinek SMS szolg. nélkül.
Én is ezért hívtam fel az ügyfélszolgálatot, mert lenne zárás utáni nagyobb tranzakcióm, de elvileg már a mai sem lenne lekönyvelve zárásra. Így, ha esetleg a rosszul megadott tegnapi dátum alapján mégis vásárolt vele valaki, szinte biztos, hogy átcsúszik a következő ciklusra.
Ez nem a Cetelem hibája kivételesen. A Curve-on kell a Frontendet a menüben bekapcsolni, hogy ott tudj fizetni és számol fel érte plusz 1,5%-ot a Curve. Az Államkincstáron kívül egyes brókercégeknél is csak ugyanígy tudsz fizetni vele, konkrétan nem tudom mitől függ, gondolom MCC-től
Az alapprobléma továbbra is, hogy a Cetelem kártyával nem mindig lehet pénzügyi szolgáltatóknál (Revolut, Curve, MÁK, Paypal, stb) fizetni.
Vicces ez a Cetelem, most havonta nézegessem a határidőket?
Curve és online vásárlás témájához:
Feleségem nemrég igényelt kártyát, most hétfőn (2022.03.21) kapta meg és aktiválta.
Tegnap este a Curve mögé be tudta tenni, sikerült a próbaterhelés.
Ma Kincstári fizetéskor Curve-ön keresztül elhasalt, közvetlen sikerült az értékpapír vétel.
Mivel havi egyetlen tranzakciónál használjuk csak ezt a HK-t én már elengedtem, a sajátomat mindig közvetlenül használom már egy ideje Curve-nélkül, ezután az ő kártyájával is ezt tesszük. :-(
Mivel elég sok szabadidőm volt, felhívtam az ügyfélszolgálatot, és "mindössze" 18 percet kellett várnom. Rákérdeztem, hogy a levélben küldött naptárban írt március 22., vagy a honlapon szereplő március 23. közül melyik a zárás valódi időpontja. A március 23. az igaz.
Úgy működik, ahogy kapasz kolléga írja. Annyit tennék azért hozzá, hogy ha zárás előtt nem töltöd vissza teljesen, akkor viszont nem díjmentes a számla. (Az enyém legalábbis ilyen.)