2016-ban bemutatásra került a Renault alsó középkategóriás egyterűjének 4. generációja, a már megszokott módon két kivitelben is. Ide gyűjtsük az infókat az új modellről, majd a felhasználói tapasztalatokat is itt oszthatjuk meg!
Nekem sem IV-es SC-m, sem adaptív tempomaton sincs. III.mas a Sc és sima tempomat van benne. Ha azon beállítok egy sebességet, akkor azt tartja. Ha valamiért gyorsítanom kell, akkor a gyorsítás után visszalassul az autó a beállított értékre. Mondjuk az enyém nem fékez. És eddig ez az összes általam vezetett tempomatos autónál így volt.
A tempomat gyorsításkor nem törlődik és nem íródik felül, hacsaknem nyomod meg a beállítás gombot. Ha kinyomod a kuplungot vagy fékezel, akkor törlődik a tempomatból a beállított sebesség. Legalábbis a normál tempomatnál.
Ha van, akkor annyi van (nem teszteltem, de szerintem így van ez is), hogy profilhoz tudod rendelni a magasságot és amikor kiválasztod épp ki az aktuális sofőr, akkor beáll az optimális magasságra.
Ha igen próbáltad már, ha beállítod mondjuk pályán 130-ra, és megelőzől valakit felgyorsítassz 150-re, utánna elengeded a gázpedált és az autó visszafékez 130-ra.
Az automata kart meg nem tudom mozgatni amíg nem jár az autó.
A térképeket egész éjjel töltötte egy 32-es pendrive-ra az r-link toolbox.
Majd most kimegyek és bedugom a kocsiba, de ez is milyen butaság már, hogy ilyenkor is járnia kell a motornak, hogy ne kapcsoljon ki frissítés közben a rendszer.
A kocsiba lévő tableten az R-Link store gombom miért lett vajon szürke? Kb 2 hete még tuti be tudtam menni oda.
Mikor érkezik? Gyártásból vagy készletböl? Bár ez nem jó kérdés mert készlet az nem nagyon van. Tesztvezetni valahol lehet az 1,6 manuált? Én nem találtam csak a cvt 2.0dci-t.