Az alkotmánytervezet négy részből áll. Az első fejezet címe még kérdéses: vagy a Nemzeti hitvallás, vagy a Nemzeti nyilatkozat címet viseli majd. Ezt követi az Alapvetés című rész, amely egyebek mellett rögzíti, hogy hazánk neve Magyarország; majd a Szabadság és felelősség címet viselő fejezet következik az alapjogok és kötelezettségek felsorolásával; a negyedik rész Az állam, amely az államszervezetről szól.
(1) Magyarország gazdasága az értékteremtő munkán és a vállalkozás szabadságán alapszik.
Tehát nem elég, hogy a képességeinek és lehetőségeinek megfelelő munkát végezzen a póggár, a munkának értékteremtőnek is kell lennie, nem ám mindenféle spekuláns börziánerek szabadújjanak el... De ki és millen szempontok alapján fogja megállapítani, hogy a zadott munka értéktermető-e, vagy sem? A'sszem köll még egy hevatal, ami éberen őrködik a a zértékteremtés felett...
A Blikkhez került hivatalos dokumentumok szerint a Contact 2008 és 2010 között havi 600 ezer forint plusz áfa megbízási díjért dolgozott az önkormányzatnak. De Fejér megye más alkalmanként is mélyen a zsebébe nyúlt: öt másik, milliós szerződést is kötöttek. Egymillióért a Fejér Megyei Önkormányzat munkáját összefoglaló kiadványt készítette el a fideszes kötődésű Hír Tv egykori ismert műsorvezetője. De Rákay hirdetés közzétételéért" is számlázhatott másfél milliót, 2009 októberében pedig az egészségügyi szolgáltatások fejlesztésével kapcsolatos kommunikációs feladatokra kötött 5,6 milliós megbízást. Bő két héttel ez után a Sárbogárdi Petőfi Sándor Gimnázium felújítására kiírt pályázathoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat is a Contact Média vállalta 2,5 millióért. Az év utolsó hónapjában pedig 1,2 millió forintért esett be egy megbízás.
Ebből is látszik, hogy csak a milliós nagyságrendű számokat szereti :-((((
Így van, itt dolgozva lesz mindenkinek a saját helyén és kész. Namost mivel ugye választott képviselőink magából a fogalomból következően jó helyen vannak, az általuk kinevezettek is, tehát felállíthatják a Hivatalt. És a Hivatalnak végig kell vizsgálnia minden magyar állampolgárt - kivéve választottjainkat és az azok által kinevezetteket -, hogy képességeinek és lehetőségeinek megfelelő helyen van-e? Szép munka lesz.
8 millió küldtek ki. 800 milliót küldtek vissza. Mindig tudtuk, hogy ez a Rákay nem tud számolni! Már a kossuth téren is voltak gondjai a számlálással!
Úrnőm, és annak hevatalnak bezony létre is köll gyünnie - mindenféle igazán széles jog- és hatáskörökkel -, mer' az nem úgy megy, hogy csak felelőtlenül élek bele a vakvilágba, arra hivatkozva, hogy egy képességtelen hülye vagyok, tőlem ennyire fussa - ezt ellenőrizni köll. Majd bemondásra higgyék el, amikó' a közösség gyarapodása a tét? Vége ám a jóvilágnak, a zillen senkiházi egoista bitangok végre megtanújják: nem lehet a közösséggel packázni, főleg ha gyarapodásáról van szó.
Ezek valami nagyot akartak, valami fenségeset valami húúú, meg haaa. Az egyetlen dolog, amit sikerült figyelmenkívül hagyniuk az a jog belső szerkezete, avagy a saját szakmájuk szabályait sikerült negligálni. Egy akármilyen jogszabály alkotásánál is oda kell figyelni, hátmég az Alkotmányénál. Minden kötőszónak, szónak, kifejezésnek komoly súlya van. Nézd meg, amit ők egy naagy szép veretes a nemzet javára tett kinyilatkoztatásnak gondoltak, abból mi itt - a szakmai szabályaitól egy másodpercre el nem tekintve - levezettünk az Indiánnal egy újjabb szép Hivatalt.
Tele van ilyesmivel ez a tákolmány, ott van pl. a sarkalatos törvény. Még arra se veszik a fáradstágot, hoyg legalább a sarkalatos törvény szabályait akkor ha már máshol nem sikerült, az Alkotmányban rögzítsk. Van ugyan új csilivili színes szagos jogalkotási törvényünk, de ha már abból sikerült kihagyni, akkor legalább itt, de nem. Most lóg a levegőben.
Ne legyen preambulumunk, mert az hülyén hangzik, holott a preambulum jelentése egyszerűen csak bevezető és maga a szó sehol nem szerepel a jogszabályokban, egy terminus technicus semmi más. Ugyanakkor ha a nagy Nemzeti Hitvallás maszlagba beleírja az országgyűlés, hogy az 1949. évi alkotmány érvénytelen, annak bizony következményei vannak. Csak ez már kimaradt a nagy hevületben.
Te szerencsétlen idióta, a rencerváltás óta nem vótt ollan jogi norma, ami előrta vóna, hogy köteles lennék munkát végezni... de még a cuculista KMK tényállása is megelégedett annyival, hogy valamit dógozzon a zember, nem követelte meg a képességei és lehetőségei szerinti munkaversenyt...
Ami a jelenlegi munkaügyi központot illeti: nem vagyok köteles járadékér' kuncsorogni, még a hevatal környékére se köll mennem, egyáltalán fel sem merül a választás kényszere. Mellesleg, ha pölö Abádszalókon lakom és ottan nincs szükség OKJ-s képesítésű istencsászárra, ám Balmazújvárosban meg nélkülözik, akkó' a hevatal bezony a közösség gyarapodása érdekében...
De szemmel láthatólag a meleg szarig nyalsz ekenek szokás szerint, nem érdekelnek a zérvek. Mer' mi van akkó' ha van üresedés istencsászár munkakörben, fel is kínálják a munkakört, de én mégis inkább uccát sepernék, mer' mongyuk kiábrándúttam a szakmából és meghasonlottam? Eszerint a szarkupac szerint a közösség gyarapodása érdekében akkó' is köteles leszek a zistencsászári munkakört betőtteni, különben tételes alkotmánysértésbe esek, így joggal sújt le rám dolgozó népünk haragja és megvetése.
mindkét dolognak fenn kell állnia. Képességének és lehetőségeinek megfelelő.
Lehet neked istencsászár is a végzettséged, ha épp nincs üresedés a szakmádban...
sajna akkor kénytelen leszel mást választani.
viszont ez esetben, mivel túlképeztt vagy utcaseprőnek (gondolom), azt nem vagy köteles elfogadni, ha felajánlja a hivatal (tudod, most is van olyan hivatal, ami ezzel foglalkozik.
Értelmezés kérdése... ha nullától csak a 73. tizedesjegynél kimutathatóan nagyobb a zesély jogi főosztályvzetésre,
mutatnál gyakorlati (nem elméleti) példát az ilyen értelmezésre?
Másfelől a Függetlenségi Nyilatkozat és az USA tagállami alkotmányai kivétel nélkül utalnak Istenre, az istenségre, az isteni jóságra, vagy a mindenség Urára. A modern alkotmányozási folyamatot megelőző törvényszövegek a kora középkortól kezdve gyakran indulnak ki az istenségből. Az újabb alkotmányok közül több alkalmazza az istenvonatkozást mint hagyományának részét, és mint az alkotmányozók meggyőződését. Isten említésének két fő fajtája van: a nominatio dei és az invocatio dei. Az első csupán említi, hogy az alkotmányozók tudatában vannak az istenvonatkozás fontosságának; az utóbbi az istenség megszólítását jelenti. Az előbbire a német (1949) vagy a lengyel (1997), az utóbbira az ír (1935), a görög (1974) és a svájci (1998) alkotmányok nyújtanak példát.
Izgi, biztosan sokan akartak sok jót írni a szövebe, és a kiváló alkotmányjogászok - Gulyás és Szájer elvtársak, akik tapsot kaptak - senkit nem akartak kirekeszteni az alkotás öröméből.:-DD
Ez az egész szöveg amolyan dzsentris bolsevik mix...
MIndig a szélsőségek, ugyanmár Recsk... a Nemzeti Képesség és Lehetőségmegállapító Hivatal Képességmegörzési és Motivációs Főosztálya bármely ilyen esetben hatékony kényszerelvonókúrát, kényszergyógykezelést, pszichológusi utógondozást rendelhet el.
Természetesen minden attól függ, mit tekintünk érdemi reakciónak egy Alkotmánytervezetről szóló topikban. Értelemszerűen a mi jogászkodásunkat nem fogja annak tekinteni a terapejuta, míg a te megjegyzéseid mint szignifikáns és megkerülhetetlen tételei az Alkotmánytervezethez való hozzászólásnak itt fognak maradni épülésére a polidilinek :-)
Arról má' nem is beszélve, Úrnőm, hogy el se ihatom csak úgy aztat a rengeteg eszemet, mer' a képességeimet rongálom, eképpen a közösség gyarapodását szánt szándékkal szabotálom elfele, ami ugyebár alkotmányellenes... Recskre velem...
nem én kezdtem el a személyemmel foglalkozni, eredetileg csupán aziránti vágyamat jeleztem csak, hogy jó lenne egy aláírásgyűjtés annak felmérésére, hogy igény lenne-e a népszavazásra.
Csakhát Te leragadtál a személyemnél. Tehetek én róla?