Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

harangiz Creative Commons License 2018.07.29 0 0 6236

Na így már más a leányzó fekvése. Járó motornál 80 fokon csak egy hangyafasznyival van a felső szint fölött. Az olajcseréig nem piszkálom, majd akkor rendesen beállítom a szintet. Köszönet mindenkinek.

bkvmt Creative Commons License 2018.07.29 0 0 6235

Én is kipróbálltam N-ben,és P-ben is. ugyan azok az értékek jöttek elő. Csak P-ben nem kellett a rögzitőféket  padlóra taposni...  Lényeg , járjon a motor,hogy megszivja magát a wandler mint púpos teve  1 heti séta után..

Előzmény: mercepor (6234)
mercepor Creative Commons License 2018.07.28 0 0 6234

Valszeg n-ben is ugyanaz

hivatalosan gondolom azert p hogy kozben ne guruljon el az auto :)

 

Ja es persze 80 fok, uzemi homersekletnel

 

Előzmény: harangiz (6233)
harangiz Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6233

Akkor nem N ? MIndegy, megnézem itt is ott is..

Előzmény: mercepor (6232)
mercepor Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6232

Jaro motornal, p-ben nezzuk hivatalosan a szintet

 

Előzmény: harangiz (6227)
harangiz Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6231

Köszi. Meg kellett... :-D

 

Előzmény: bkvmt (6230)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.27 0 1 6230

Gratula..  tudtam,hogy meg fogod csinállni! :-)

Előzmény: harangiz (6229)
harangiz Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6229

És nem kellett kivenni a kormányrudat a gyújtáskapcsoló cseréhez. Laposvágó, 30 dekás kalapács kombó elbírt a kb 4 mm-es aluöntvény csuklóval. Másfél óra alatt megvoltam mindennel. Új indexkapcsoló + új gyári gyújtásszerkezet szereléssel megvolt 70-ből. Az hiszem ez korrekt ár. :-) A váltót holnapra hagytam, most örvendezek és sörözök. :-D

mojoska Creative Commons License 2018.07.27 0 1 6228

Alap!

Előzmény: harangiz (6227)
harangiz Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6227

A motornak járnia kell ? Mert én állónál próbáltam.

Előzmény: bkvmt (6226)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.27 0 0 6226

Nálam 72-73  cm megy bele a mérőpálcábol a cső tetejéig koppanásig. Igy járó motornál, (fontos:-)  N ben ,hideg váltó esetében max 2 cm ,80-90 fokos váltónál 7-8 cm között valahol az olajszint. Ami ez fölött van,az már némileg káros lehet hosszú távon.

Előzmény: harangiz (6224)
mercepor Creative Commons License 2018.07.27 0 1 6225

Nem tudod teljesen bedugni. Aljan koppan, fent kilog. Es mer az ember.

a 30cm nagyon sok, ott vmi nem ok.

ha 50ekm elott lett beletoltve, akar le is engedheted :)

Ha 15liter folyik ki, akkor megvan miert 30cm...

 

Előzmény: harangiz (6224)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6224

1220 mm. Mennyinek illene lennie ? De akkor sem oké, hogy az aljától 30 centire áll az olaj... Vagy ?

Előzmény: mojoska (6223)
mojoska Creative Commons License 2018.07.26 0 1 6223

Hosszú a mester pálca. Hiába vetted tipusra. Ilyen ez a popszakma. :-)

Előzmény: harangiz (6212)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6222

:-)    Közben meg be esett..  A pállca cső fönnt 1  váltóharang csavarral is megvan fogatva..  Végig pörgettem magamban,mikor cseréltem a váltót.. Alul tőben a 10 es kulcsnyilású csavar,fönt a "hozzáférhetetlen" helyen meg a nagy csavar.

Előzmény: harangiz (6221)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6221

Hát erre rá kellett keresnem.. De mostmár értem. :-D

Előzmény: bkvmt (6220)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6220

Előre a puffin lekvárral:-)

Előzmény: harangiz (6219)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6219

Vagy így, vagy úgy, meglesz. 5 éve szopat a ráindításgátló. Mikor legjobban sietnék akkor nem engedi elindítani az autót. Nademajdmost.... :-D

 

Előzmény: bkvmt (6218)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6218

Ez már xarabbul hangzik.... Sok sikert:-)  Meg fogod oldani.

Előzmény: harangiz (6217)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6217

Ez a rész már bekötött szemmel megy :-D Jobban izgat, hogy le tudom-e törni a gyújtáskapcsolót, vagy ki kell szednem a kormányoszlopot. Okosan ki van találva.

Előzmény: bkvmt (6216)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6216

Épp tegnap néztem végig 1 YouTube videót róla...   Ha a kormánykerék már melleted van az ülésen,fényképezd le ,melyik csavar mit fog le.  Meg a lamellát kösd össze 1 spagócával,mielőtt kihajtod oldalra:-)

Előzmény: harangiz (6215)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6215

Köszi, majd megpróbálom, de most ezen aggódok legkevésbé. Holnap este komplett gyújtáskapcsoló és bajuszkapcsoló csere.. Kíváncsi vagyok hogy sikerül.. :-)

 

Előzmény: bkvmt (6213)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6214

Esetleg nincs valami dugó benne??   1 darab 10 es csavar kitekerésével ki lehet huzni a csövet... Ha minden kötél szakad,vedd ki,és fúvasd át,vagy dugd át rajta a drótodat.

Előzmény: bkvmt (6213)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6213

Nem sérült ( esetleg valamitöl kicsit meghorpadt) azon a szakaszon a mérő cső?   Esetleg kicsit csiszold meg a végén lévő műanyag  fölső részén lévő válat. Lehet valami jó kis nying-nyang fröccsöntés,és a sorját legömbölyitve "gömbölyűbb" lessz a behatolás:-)

Előzmény: harangiz (6212)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6212

Én is hideg váltónál néztem. De a pálca úgy akadt el, hogy még hiányzott a végéig 30 centi. Az olajnyom, meg egészen fent volt, mintha a csőben állna az olaj..

Előzmény: bkvmt (6211)
bkvmt Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6211

Ugyan igy jártam én is "annó" Reggel  hideg váltónál csak úgy (szárazon-beinditás nélkül)  bele dogtam a mérőkémet,és lementem hidba... A 15-18 milliméter helyett annyit mutatott,mint üzemmeleg állapotban... (70-80 mm) Majd beinditás után N ben is,ahogy elő van irva, megmértem ismét..  Mindjárt helyre jöttem lelkileg:-))  18-20 milliméterre redukálódott a szint.  Nem létezik,hogy te is??   :-)  Ha nem,akkor bocsi!! A fordulat esés meg gondolom a nagyobb beterheltségtöl lehet  P ,és a D direkt között.    Már nem nagyon merek beirni ide,mert vagy nem jót irok,vagy annyit sem válaszolnak,hogy húzzam meg a "hosszú cicit:-))

Előzmény: harangiz (6210)
harangiz Creative Commons License 2018.07.26 0 0 6210

Sziasztok. Megjött a váltó olajszint mérő pálcám. Sajnos a második kanyar után úgy elakad, mintha lenne valami a csőben... Viszont, mikor kihúzom, merő olaj az egész, mintha túl lenne töltve a váltó. A túl sok olaj mit tud tenni a váltóval ? Ezzel a szinttel eddig elmentem 50000 kilométert gond nélkül. Illetve még egy kérdés merült fel bennem. Ha P-ből D-be teszem az alapjárat 800-ról lemegy kb 5-600-ra. Ez másnál is így műxik ? W163 ML320 benzin.

bkvmt Creative Commons License 2018.07.23 0 0 6209

2 éve én is vettem,és csont nélkül passzolt. Mondjuk annyi hiba volt,hogy a cső végén lévő fölfögatáshoz a 12x30 as csavar rövidnek bizonyult,igy vettem 4 darab 12x40 est még a hozzáadottakhoz. És kellett még vennem 20 darab emberesebb alátétet,mert a hozzá adottak "bele fordultak" az alvázbak lyukaiba..  Tehát teljesen hibátlan volt,csak a torka volt véres:-))   1ébként a méretezés teljesen patent.

Előzmény: Feri0212 (6208)
Feri0212 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 6208

Üdv! Nem régiben szert tettem egy w163-asra. Vettem hozzá a küszöbhöz fellépő csövet de nem passzol nem fér el. Mi lehet a baj? Gyári hozza bele van ütve hogy A 163 meg sok szám. 

bpeti1967 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 6207

Sziasztok. Érdekiődnék Becker trafik pro rádiohoz magyarország térkép valakinek nincs-e? Én kaptam hozzá de csak nyugat europa cd-k vannak és magyarország nincs benne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!