Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

octinfo Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1369

Tempomat Lagermax-os szerelésénél pedig húzni kellene egy strigulát is a kormány rögzítő csavarra, mert azt a gyári utasítás szerint 5 azaz öt alkalommal lehet használni, utána cserélni kell!

 

A tulaj meg - ellentétben egy utólagos tempomat beszereléskor - nem tudja, hogy 1x már bontva volt a csavar.

 

Ja, megfelelő kormányvezérlő nélkül az O2-ben nem megy majd a tempomat (pl. Classic kivitel ködlámpa nélkül), az első szériákból pedig ki is maradt a kábelkötegből egy darab vezeték (az enyémből is). Na ahhoz már szét kell kapni rendesen, de egyben azt is jelenti ez számomra, hogy a gyár, mivel nem volt a megrendelésben tempomat, nem is számított erre és a kábelköteg eleve nem olyannak készült. Pedig a kar bepattintása tényleg 10 perc, de látszik, hogy nem erre a folymatra voltak tervezve a dolgok.

 

O2 Tour esetén még jobb a helyzet, mert ott már egy komplett, ablaktörlő karral összeépített szerelvényt kell cserélni. A gyárnak nem hiszem, hogy bármelyik esetben is megérne kidobni egy új kormány vezérlőt vagy egyéb cuccot.

 

Előzmény: bigjohni (1364)
octinfo Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1368

Én is megyek! Várjatok meg!

Előzmény: stevie-w (1367)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1367

Néha nem tudom hová tegyelek. Együtt voltunk a gyárban. Az hogy az összeszerelő ülésfétéskapcsolós klímavezérlőt és ülésfűtéses ülést szerel be, az pont 1 tized másodperccel sem hosszabbítja meg a szerelést.

 

 

 

Menjünk el együtt a Lagermaxba. Mind a kettőnkhöz közel van, és a világhírű fényezőkamráikat már úgyis régóta meg akartam nézni :-)

 

 

 

Előzmény: bigjohni (1364)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1366

Esőérzékekős ablaktörlőt.

Előzmény: blakjak (1359)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1365

Nyilván a legjobbat szerelik be.

Nyilván.

Előzmény: stevie-w (1360)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1364

„Minden olyan utólagos gyári extrát ők szerelnek be, amihez nem kell a kábelkorbácsot módosítani. A tempomat 100%-ig ilyen, de nekem az ülésfűtés és a riasztó is gyanús. Feltehetően olcsóbb a tárolás helyén foglalkozni ezekkel a 10-20 perces műveletekkel, mint a gyártósoron ezzel feltartani a termelést.”

 

Néha nem tudom hová tegyelek. Együtt voltunk a gyárban.

Az hogy az összeszerelő ülésfétéskapcsolós klímavezérlőt és ülésfűtéses ülést szerel be, az pont 1 tized másodperccel sem hosszabbítja meg a szerelést.

Az is igaz, hogy ha én a szalonban bejelölöm az ülésfűtést, akkor gyárit várok érte és nem szeretném látni az utólagosan bereszelt Conrad kapcsolót sehol!

A riasztó ugyanaz. Az ajtóoszlopba nem fog reszelni+kábelezni nyomógombot, és a tetőkárpitba sem fog érzékelőt biggyeszteni.

10-20 perc pedig csak annak annyi, aki még soha sem próbálta, és nem ismer olyan embert, aki már látott olyat aki próbálta.

A tempomatot sem értem igazán (és hinni sem hiszek benne) mert a gyárban teljesen mindegy mit tesz bele, a bontás viszont idővel jár, ráadásul megmarad az új kar is.

 

Az utólag beszerelt dolgok nyilván (jó esetben) működnek, de ha én 6M adok egy új autóért, és én teszem a jelölést az extra lista oszlopába, akkor az a gyárban legyen beszerelve. Ez a minimum.

(nem sárpofozóról és szőnyegről beszélünk)

Előzmény: stevie-w (1361)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1363

Az ülésfűtéses kábelkorbács - szerintem - biztosan nem olyan, mint a normál.

 

 

Autója válogatja. Egyes Renault-knál és a Fiatoknál ott fityeg a csati az ülés alatt :-)

 

Előzmény: octinfo (1362)
octinfo Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1362

Az ülésfűtéses kábelkorbács - szerintem - biztosan nem olyan, mint a normál.

Előzmény: stevie-w (1361)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1361

Gyárinak kinéző ülésfűtést, riasztót tutira nem reszelnek be.

 

 

Minden olyan utólagos gyári extrát ők szerelnek be, amihez nem kell a kábelkorbácsot módosítani. A tempomat 100%-ig ilyen, de nekem az ülésfűtés és a riasztó is gyanús. Feltehetően olcsóbb a tárolás helyén foglalkozni ezekkel a 10-20 perces műveletekkel, mint a gyártósoron ezzel feltartani a termelést.

Előzmény: bigjohni (1356)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.23 0 0 1360

a kereskedő azt mondta hogy tesznek bele utólag, csak annyi, hogy nem háromfokozatú lesz a fűtés, hanem kb a második fokozat lesz csak.

 

 

Ez akár jó is lehet, ha nem a spórolós megoldást választják. Nagy a különbség aközött, hogy fűtőszálas vagy fűtőtextiles cuccot használnak-e. Mielőtt nekiállnak leszaggatni az üléskárpitot, ezt feltétlenül tisztázd! A fűtőszálas cuccok nagyjából az első beletérdelésig működnek. Ha megszakad a szál, vége. A fűtőtextiles ülésfűtés drágább, de tartósabb.

 

 

 

Előzmény: blakjak (1358)
blakjak Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1359

Tunningolta valaki a Yetijét néhány plussz dolog aktiválásával?

Előzmény: ckerti (1326)
blakjak Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1358

 

A mi Yetinkben alapban nincs benne az ülésfűtés, de a kereskedő azt mondta hogy tesznek bele utólag, csak annyi, hogy nem háromfokozatú lesz a fűtés, hanem kb a második fokozat lesz csak. De hogy azt most ők, vagy amit ti írtok ott teszik bele, azt nem tudom...

 

Előzmény: bigjohni (1356)
ckerti Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1357
Egyszer szeretnék bejutni a Hödlmayerbe megnézni, de még nincs kontaktom.
Engem is érdekel.
Előzmény: bigjohni (1356)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1356

Gyárinak kinéző ülésfűtést, riasztót tutira nem reszelnek be.

Régebben volt Fabigyó űberszupergagyi kozpontizár. (de minek)

Előzmény: ckerti (1355)
ckerti Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1355
Űlésfűtés, riasztó, nagy hifi :-)
Előzmény: bigjohni (1352)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1354
Nekem a toyota-n az egyik oldalon hiányzik ez a fólia (leesett) a másikon rajt van... Nagyon látszik a különbség, tehát van szerepe....
Előzmény: bigjohni (1353)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1353

"Szerintem nem lehet a kőfelverődés elleni védelem.

Legalábbis nem tudom vizuálisan elképzelni, hogy a felvert kavics -- tetszőleges tempónál -- pont arra a pár négyzetcentire akarna becsapódni... Talán inkább a beszálláskor keletkező karcok ellen véd. Ennek viszont ellentmond, hogy sok autón a hátsó ajtó alsó sarkán is van ilyen fólia."

 

Akár az íven akár az ajtón van, az a közös bennük, hogy a karosszéria kifelé ívelő részére teszik.

Pont oda ahová a kő pattan.

Előzmény: stevie-w (1349)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1352

"Az Egér út mellett van a Lagermax telephelye"

Nézőpont kérdése.

 

Egyébként a kérdés arra vonatkozott, hogy hol láttam.

 

"ott építik be az extrák egy részét"

Régebben láttam kék szigszalaggal begányolt gyárinak mondott klímát, de kíváncsi lennék, hogy mostanában mit tudnak utólag beépíteni?

Előzmény: stevie-w (1350)
ckerti Creative Commons License 2012.02.22 0 0 1351
Győrben meg itt a Hödlmayer :-)
Minden reggel rálátok a telepre egy hídról, rendszeresen álmodozom róla, hogy beengednek válogatni :-)))
Előzmény: stevie-w (1350)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1350

Egér út, ma reggel.

 

 

Az Egér út mellett van a Lagermax telephelye. A PoHu autóinak nagy része oda érkezik vonaton, ott kezelik az esetleges szállítási sérüléseket, ott építik be az extrák egy részét, aztán onnan szállítják ki az autókat az egyes kereskedésekbe.

 

 

Előzmény: bigjohni (1347)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1349

Feltűnt, hogy a hátsó sárvédőívnél nem volt felragasztva az átlátszó köfelverődést gátló fólia. Az enyémen, és az öreg vasalón is van. ??

 

 

Ez az autóipar egyik rejtélye. Majdnem minden autón van ilyen, de hogy mi a valódi funkciója... Szerintem nem lehet a kőfelverődés elleni védelem. Legalábbis nem tudom vizuálisan elképzelni, hogy a felvert kavics -- tetszőleges tempónál -- pont arra a pár négyzetcentire akarna becsapódni... Talán inkább a beszálláskor keletkező karcok ellen véd. Ennek viszont ellentmond, hogy sok autón a hátsó ajtó alsó sarkán is van ilyen fólia.

 

Az élet csupa talány.

 

 

Előzmény: bigjohni (1345)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1348

Azt írtátok hogy a téli gumi amit adnak hozzá az nem váltóméret. Mit/mekkorát pakoltatok akkor fel, illetve mekkora felnire?

 

 

A Yeti gyári méretei 215/60R16 és 225/50R17.

 

 

Előzmény: blakjak (1343)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1347

Egér út, ma reggel.

 

agregátorfedél belső szigetelése

Előzmény: blakjak (1346)
blakjak Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1346

Merre láttad a szállítót? Lehet a mi Yetink is rajta utazott :)

 

Én nem tudom a felverődés elleni fólia az széria lenne-e rajt, de nekünk az eladó nem szólt róla.Mondjuk azt megoldom majd, ha nincs.

 

Mi az a maciszőr? Fejvakarás...

 

 

Előzmény: bigjohni (1345)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1345

Most már tényleg nem értem.

A VW-ben gyárilag maciszőr.

 

Ma láttam egy egyszerű 2012.01-es Fabigyót, abban is volt.

 

Most akkor kigyullad vagy sem?

 

Az én jóval felszereltebb, és jóval drágább autómban miért nincs?

 

Ma mellettem ment egy autószállító tele Yeti-vel. Feltűnt, hogy a hátsó sárvédőívnél nem volt felragasztva az átlátszó köfelverődést gátló fólia.

Az enyémen, és az öreg vasalón is van.

??

Előzmény: bigjohni (1344)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.21 0 0 1344

Gyári méret.

(majd megnézem)

 

 

Előzmény: blakjak (1343)
blakjak Creative Commons License 2012.02.20 0 0 1343

Hát én is valami magasabb oldalfalú gumival használnám inkább, mert nem csak városban villogni kéne :)

 

Azt írtátok hogy a téli gumi amit adnak hozzá az nem váltóméret. Mit/mekkorát pakoltatok akkor fel, illetve mekkora felnire?

 

bigjohni Creative Commons License 2012.02.20 0 0 1342

Nagyot néztek amikor a gyári 17" helyett 16"-t kértem.

Nem bántam meg, mert kemény az autó rugózása. (+nyilván nem annyira sérülékeny)

A téli is 16"-s.

Előzmény: gsgaben (1341)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.20 0 0 1341

Helló!

 

Egy inkább praktikussággal kapcsolatos kérdésem lenne:

16 v 17 zoll-os kereket érdemes választani a magyarországi "utakra" ? Nekem a 17-esek nagyon tetszenek, de félek a padkáktól, meg a kátyúktól stb. Van akkora különbség a két méret között, hogy érdemes legyen gondolkozni rajta?

A gumik árkülönbségéről már hallottam... :-( 

 

Köszi!

blakjak Creative Commons License 2012.02.15 0 0 1340

Ezeket találtam meg én is :-)

Szili76 amit linkeltél, azt nem ismertem, de nem is fogom...

Mintha egyik sem a mi pénztárcánkhoz lenne...

 

Aki most akarna Yetit, az kérdezzen rá a kereskedőnél az importőri készletre.

Előzmény: ckerti (1339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!