üdv,segitséget szeretnék kérni.Miért nem telik meg a kis benzintartály az ülés mellett? Ha feltöltöm megy szépen a motor de elfogy belőle a benzin és csak szenved ,prüszköl.Vákuumcsövek tiszták.Visszacsapó szelep jó.
Értem, köszi a választ. Viszont szeretnék egy olyan motort amit segédmotorként tudok használni és hosszú távokra (100-150 km-re) is megbízható. És kényelmesen tudja tartani a 100 km/h-ás tempót.
Ehhez sajnos most a büdzsém max 150 000 - 200 000 Ft. Ezért gondoltam a Leonardo-ra de ha tudsz esetleg ezeknek a feltételeknek eleget tévő motort ajánlani azt nagyon megköszönöm!
Ne vegyél leót mert csak szívni fogsz. Az a motor a büdös életben nem volt 2007es. Vagy is volt 2007 csak akkor már 10 eves volt. Szóval ha nő lenne azt mondanám most azonnal repülj rá mert a legjobb evjarat a 21 év. Leót ne vegyél meg akkor sem ha oda adjak ingyen. Ezek felett eljárt az idő és 1996tol 2004 ig gyártottak leót.
Épp motor vásárlás előtt állok és Leonardoból a 150-es méretet preferálnám. Több típus is szóba jött korábban (Runner 180 2t, 125 2t, régebbi SR 150, SR 125). De ha jól gondolom és kérlek erősítsen meg aki jobban tudja a 3 motor közűl a Leonardo a legkényelmesebb hosszabb távokra is?
Ki is néztem egyet, ami ár érték arányban szerintem megfelel. Véleményeket elfogadok a hírdetéről! :)
Sziasztok érdeklődnék hogy van egy 150 és leonardom mikuni karbival . A karbira egy csomegyc fenntrol egy tartajbol semmi mas viszint elol van egy hely amin szerintem lehetett még valami cso csak nem tudom mi. Így került hozzám pár napja és sehogy sem kap anyagot a kotor csontszaraz a gyertya.
Szia Szere! Kérdésem lenne, hogy 2001 elötti és utáni 250 leonardónak a fej idoma, amire a plexit rögzitik az különbözik? Lenne egy, de 2001 utánira hirdetik.
Bocsánat ha off, régen jártam itt. És volt egy szaki, akivel beszéltem, de nem emléxem ki, lehet Pont Szere28, elnézést ha nem. Egy 150-es leohóz vettem tőle blokkot, úgy hogy a hibásat küldtem cserébe. Nem tudjátok ki kereskedett, vagy kereskedik ilyesmivel?
Egy kókler szerelő lehegesztette a főtengely végén a csavart csapágycsere után.. most ki kellene cserélni az indító fogaskerekét, de nem lehet lelazítani, max levágni.. akkor meg főtengely csere..
Értelmes áron jó állapotú blokkot, vagy jó állapotú főtengelyt tud valaki esetleg ajánlani, ha azt nem is tudjuk kivel boltoltam anno?
Szere, szerinted az mitől lehet hogy a Leó 250 (donornak vettem a sajátomhoz, ami hibátlan teljesen) ha beindítjuk gyönyörű hanggal jár, nem csörög, nem zörög, fordulatot is szépen veszi, de a henger talpának az alsó sarkából nyomja kifelé az olajat ? Én a hengertalptömítésre gyanakszok, de ha az nem akkor vajon mi más lehet még ezen kívül ?
Merre az a arra? Két tekercs nem lehet. Három sárga vezéreken megkell nezni van e feszültség. Aztán a szabályzó és aksi közt jo e kábel. Aztán biztost is megkell nezni.
Most vettem egy 150 es leonardot mert a régin elszakadt a lánc igy gondoltam inkabb veszek egy másikat és ezzel most ugy jártam hogy nincs töltése már cseréltem fesz szabályzot komplett deknit amibe van a tekercs meg a jeladó és most sincs töltés a régin tökéletesen müködött minden volt töltés is
nagyon megköszöném ha valaki segitene mert errefelé nem vállalja senki a javitását
Nekem van egy komplett 1999-es 250st tipusu nagyrobogom. 4 evet allt az utcan. Nekem nem telik a beuzemelesre. Ha valakit erdekel, akkor szivesen aruba bocsajtanam egyben alkatresznek.
Hát igen 125-150 blok az rotax. Ott mindenre kell figyelni. Alkatresz van csak olyan draga egy egy db mind maga a motor vételárra. Igen az jobb választás a másik motor. Leónak leáldozott.
A fotók alapján beleszerettem a típusba, vennék egy rendszámos 2004-es évjáratú darabot...
Viszont akivel csak beszéltem (robogó szerelővel is), mindenki le akar beszélni róla, hogy borzalmas a rotax blokk, drágák az (és alig vannak) alkatrészek, mindig csak a baj lenne vele,vegyek inkább Piaggio-t, Gilera-t, stb.
Mi erről a véleményetek?
Amennyiben mégis rá adnám a fejem egy megvételére, mire figyeljek a vásárláskor? Jó a 2004es évjárat?
Köszönöm, közben összeraktam és ez lett a jó sorrend. Viszont most újból előjött az a probléma, amiért elkerült a szerelőhöz korábban. Folyamatos terhelés alatt egy idő után neki áll fulladozni, vagy le is áll. Mindig elfogy a benzin, nem tud eleget szívni az ejtőtartályba szerintem. Azért kötötte át direktbe a karburátorra. Van egy bontott benzinszivattyú hozzá, lehet kipróbálom azt is. Csak nincs hangulatom megint szétbontani az egészet.