Chik-Fan erről l a gépről van szó.Be kapcsol a kontrol lámpa hol világit folyamatosan hol villog és utána elalszik A hőfok egyszer 36 máskor a könyök hömérö kiakad
Nem sokat használtam mert a másik az jó volt.Ezt csak száritásra használtam.Mind két szabályzot te javítottad.
Azt hiszem, te kötözködtél totál alaptalanul, az önkéntes moderátor szerepében tetszelegve illegális hirdetési tevékenységgel vádolva elhajtanád a nem illegálisan nem hirdetőt. Mégis milyen alapon?
(Nyilván semmilyen alapon, frusztráltság alapján, a kérdésem tehát költői, az is válasz, ha nincs válasz...)
Köszönöm a válaszokat. Valóban nem reklámoztam. (Inkább talán értékesítésre csábítottam...)
Amúgy sejthetően teljesen laikus vagyok. Van egy hűtőszekrényből készített keltetőm, forgatóművel és egytányéros étermembránnal. Nagyon ügyesen és precízen megépített szerkezet, de nem elég pontos. Lakik a közelben egy Szaki, aki a tányérok számának növelésében látja a megoldást. Nem szeretnék nagy változtatást. Maga a fűtőszál erős és jól fűt, a ventillátor hatékonyan teker. A keltetővel amúgy sikeresen keltettem csirkéket, de most emu tojásokkal szeretnék próbálkozni, ez pedig drága mulatság (magam tenyésztem őket, immáron 7. éve). "PL-Machine" hungarocellházas szögletes keltetőm van, de most erre a nagyobb befogadóképességűre van szükségem. Üdv.
Tényleg, ez hogy van? Szabályzat szerint reklámozni nem lehet, reklámlink meg ezt írja: "Már nem csak magánszemélyek árulhatják portékáikat a különböző adok-veszek topikokban, a Fórum reklámlinkkel te is bárhol hirdethetsz hozzászólásban."
A hozzászóló NEM reklámozott, ráadásul a reklámlink szövege nekem azt sugallja, hogy magánszemélyek eddig IS szabadon árulhattak.
KERESÉSRE vonatkozó tiltást csak én nem találtam sehol?
Moderátornak kellene szólnod, ha szerinted szabálysértő a hozzászólás. Nem? Tegyen már rendet!!!
és hogy én is kicsit emlékezzek a étermembrános korszakra.