Keresés

Részletes keresés

Tastam Creative Commons License 2020.04.21 0 0 1940

 Így igaz. A Reisezugwagen-Archiv azt írja, hogy az eredetileg 3. osztályúként gyártott kocsitípus elsősorban elővárosi- és hivatásforgalomra szánták (nyilván a sűrűn megálló elővárosi vonatok gyorsabb utascseréjét volt hivatott a középső ajtó elősegíteni), de gyorsvonati forgalomra is alkalmas volt.

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1939)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 1939

Ha jól értelmezem,akkor ezek a vagonok is elővárosi,mellékvonali forgalmat bonyolítottak ott,ahol a pálya engedte az ilyen hosszú vagonokat.

Előzmény: Tastam (1938)
Tastam Creative Commons License 2020.04.20 0 2 1938

 Magdeburg környékén 112-esekkel láttam ilyeneket közlekedni:

 

Előzmény: Kron Tyrant 82 (1937)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2020.04.19 0 1 1937

A képen látható Durchganswagen szerelvény elé ti mit fogatolnátok,illetve milyen jellegű vonatok voltak ezek?

 

diginewl Creative Commons License 2020.04.03 0 0 1936

A tréfát már akkor is értették :)

(Pont április 1.? Ejha :) )

Előzmény: Törölt nick (1935)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.01 0 5 1935

1920április 1-jén az államszerződés értelmében megalakult a Német Birodalmi Vasutak (Deutsche Reichseisenbahnen)

 

Szóval, ma 100 éves a DR.

Tyapa Creative Commons License 2020.03.14 0 6 1934

Sziasztok,

 

A „Vasút és vasútmodellezés szakirodalom” fórumra tettem fel két szép adag pdf formátumú DR-ről szóló könyvet és folyóiratot, itt találjátok:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=154137535&t=9243494

 

Gyors letöltést és kellemes kikapcsolódást kívánok! Üdv, Zsolt

Alex Westberlin Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1933

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy a valóságban létezett-e így ez a szerelvény összeállítás, de izgalmasnak találom, annak ellenére hogy a motor által húzott kocsi színvilága inkább a "Hauptstadt-Lackierung"-ot idézi (azt nem tudom, hogy ezt a festési variánst pontosan mikor kezdték alkalmazni az NDK-ban). Az is adhat okot az érdekességre, hogy a két vasútmodell között legalább 40 évnyi korkülönbség van (egyébként a motorkocsi köszöni jól van, azaz "Betriebsfähig"). Az, hogy a kvázi "pótkocsi" Piko Hobby kivitelű, kifejezetten jót tesz az összképnek, mivel nem látszik annyira a gyártástechnikai fejlődésből adódó kidolgozottságbeli különbség.

 

Alex Westberlin Creative Commons License 2020.02.25 0 1 1932

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de végre találtam két YT-videót, amiben 2/3 tengelyes Reko kocsik szerepelnek "élőben, "munka közben:

 

https://youtu.be/y4sXJVbq8y4

 

https://youtu.be/S9h_8tK9s0E?t=897

 

JaniBAU Creative Commons License 2020.02.07 0 0 1931

Igen,benne vannak.

Előzmény: RhB (1930)
RhB Creative Commons License 2020.02.06 0 0 1930

Na és benne vannak a Reko kocsik?

Előzmény: JaniBAU (1929)
JaniBAU Creative Commons License 2020.02.04 0 0 1929

Köszönöm,közben megtaláltam én is a katalógust..

Előzmény: RhB (1928)
RhB Creative Commons License 2020.02.04 0 0 1928

Nem tudom. Lehet, hogy megvan a katalógus, de akkor nagyon elásva.

Előzmény: JaniBAU (1927)
JaniBAU Creative Commons License 2020.02.03 0 0 1927

Szia!

Ezek a kocsik bent voltak az utolsó Saxoniás katalógusban? 91'-es kiadás.

Előzmény: RhB (1923)
Alex Westberlin Creative Commons License 2020.02.03 0 0 1926

Ahogy néztem most (pl itt: https://vasutmodell.com/) 13600-ért vannak a H0-ás, PIKO gyártmányok. A Roco picit drágább.

Előzmény: RhB (1923)
diginewl Creative Commons License 2020.02.03 0 0 1925

Félreértettél. Nekem, valami korábbi rekowagen szériám van sötét tetővel. Azzal a sötétebb tetővel nagyon komor olyan régi keletnémetes minden antikolás nélkül...

Előzmény: Alex Westberlin (1922)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.03 -1 0 1924

Sziasztok!

 

Eladó BR38

 

 

gyártó: Brawa

Nem. 40660

EAN: 4012278406602

méretarány: H0 1:87

Vasúttársaság: DRG

korszak: II

villamosenergia-rendszer: DC

Digitális dekóder DCC

interface: 21 pólusú

motor 5-pol. motor

teljes hossz: 223,5 mm

Minimális sugár: 360 mm

kuplung: NEM 362 tengely KK kinematikával

Füst generátor: igen

hang: igen

DRG 38.4 sorozatú gőzmozdony, II. Korszak, pályaszám

: 38 401

Verzió beépített terhelés vezérelt DCC prémium digitális dekóderrel. Füst- és hanggenerátorral felszerelt.

- Öntött cinkből készült kazán és alváz

- Rövid összekapcsolás a mozdony és a

szerkocsi között

- Mozgatható ajtók a vezetőfülkében

- Megvilágított vezetőfülke

- cinkekből készült finom küllős kerekek

- Füstgenerátor és hangdekóder beszerelve

- A korszaknak megfelelő világítás, többrészes lámpaház

Keveset futott, sértetlen, gyári dobozában.

(Új ára 2012ben 589,90euro)

Ár: 130000ft

Érd.: gabor.quattro@gmail.com

RhB Creative Commons License 2020.02.02 0 0 1923

Ezeket a Piko a váltás körül adta ki. Nekem 3 db van még a régi klasszikus kék Piko dobozban, de már Kurzkuplung kinematikás, 1500 Ft/darab volt 1998 körül:

 

5/652x/010

 

6520   Bage (3-teng.)    50 50 23-15 221-6

6521   Baage (2-teng.)  50 50 24-15 149-8

6523   Post a (3-teng.)  50 50 90-15 867-4

 

 

és van két új Piko 2001-ből (6090 Ft/darab):

 

53022  Dage (3-teng.)    50 50 93-15 088-4

53024  Bagtre (3-teng.)  50 50 23-15 323-0

 

Mostanában mennyiért adják ezeket?

 

 

Előzmény: Alex Westberlin (1922)
Alex Westberlin Creative Commons License 2020.02.02 0 0 1922

Köszi!


Igen, vegyesen Roco-Piko gyártmányúak, de a Piko is már új széria, nem a hagyományos kelet-német.

- Piko: 53021, 53020-2, 53235

- Roco 74456

 

Lehet még kapni Ebay-en olyan PIKO készletet is (58358), amely patch-festéses, de az nekem már kissé túlzás:

 

Előzmény: diginewl (1920)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2020.02.02 0 1 1921

Nekem új gyártású PIKO Rekowagen-ek vannak,a Roco-hoz még nem volt szerencsém,de szerintem gyönyörűen ki vannak dolgozva ahhoz képest,hogy ezek a vagonok csak funkcionálisan szépek!

Előzmény: diginewl (1920)
diginewl Creative Commons License 2020.02.01 0 0 1920

Ezek az új Roco rekowagenek ugye? Szépek lettek, nagyon. Szép a szerelvény!

A régi piko mellett mégis más.

Egymás mellett a két gyártmány (nekem DR III era van meg Piko/Roco) a roco szebb, de a piko adja vissza a sötétebb árnyalataival jobban annak az időnek a komorságát.

A roco vagonokon kell valami kis antikolás, mert szerintem ennyire szépen a gyárból kigördülve sem néztek ki anno :)

Előzmény: Alex Westberlin (1918)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2020.02.01 0 10 1919

Off topi, aki erre érzékeny,nyomjon egy mínuszt! :)

 

Egy barátom gyártott nekem egy telefontokot,ezt szeretném megosztani veletek.

Alex Westberlin Creative Commons License 2020.02.01 0 5 1918

Jön! :)

Tastam Creative Commons License 2020.01.22 0 0 1917

 Természetesen, de kis türelmedet kérem.

Időközben találtam még egyet:

Előzmény: rizibácsi (1916)
rizibácsi Creative Commons License 2020.01.21 0 0 1916

Szia!

A M62-es vonatot nem tudnád elküldeni az e-mailomra? légyszíves! Kösz. 

Előzmény: Tastam (1911)
rizibácsi Creative Commons License 2020.01.21 0 0 1915

Nagyon szépen köszönöm, jó képek. Bocs, hogy csak most néztem ide, van ez így! Üdv Rizmajer. 

Előzmény: Tastam (1911)
Csa80 Creative Commons License 2020.01.19 -1 0 1914

Kepek alapjan jonak latom, na majd ranezek valami nemet modellboltban.

Előzmény: tumikas (1913)
tumikas Creative Commons License 2020.01.19 -1 0 1913

Nagyon szép modelljeik vannak, kategóriára én valahol a BRAWA magasságába lőném be őket.

Előzmény: Csa80 (1912)
Csa80 Creative Commons License 2020.01.19 -1 0 1912

Udv, latott mar itt valaki exacttrain gyartmanyu vagonokat? Velemeny? 

Tastam Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1911

 Kedves Rizibácsi, Neked is BÚÉK!

Remélem, ezekről a kocsikról van szó:

Ez pedig autósvonat, de valószínűleg nem a Saxonia:

Előzmény: rizibácsi (1897)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!