Ti milyen olajat használtok a tdsben? Én most váltottam, eddig ENEOS 10w40 volt benne, most kapott 10w40 total classicot kifejezetten öreg dízelekhez (gép szerint is jó bele) és mintha csendesebb lenne tőle.
Ezelőtt nem is füstölt ennyire. Kb egy hónapja kezdte, akkor megnéztem a légszűrőt, kicsit koszos volt, ki is cseréltem, hátha nem tud elég levegőhöz jutni, de nem. Szó szerint gyorsításkor ha mellettem hátranézek a tükörbe látom a füstcsíkot. Viszont tegnap meg meglepődtem, mert nem volt semmi füstje.
Attól biztos nem. Ha most is okádja a kormot akkor ott beállítási probléma van. Valamennyi füst persze van,mert dízel, de ha sok ott vmi nem jó. Ettől a kis trükktől sem fog jobban füstölni. Az összes TDS-em chippelt és nem lett gyárkémény. Nem is tudnám úgy használni.
Egyik Autó szerelő ismerősöm mondta hogy ki mérjük a porlasztókat 100 ml fecskendővel és ki fog derülni hogy az adagoló rossz e vagy a porlasztóm! meg néztem már mindent a vissza folyót is ami a tankba megy de ott sem volt dugulás hát majd a mérés után ki derül hogy mi a rossz! remélem! nem szeretném aszt hogy rohanok fel újítani az adagolót 100 ezrekért és ki derülne hogy nem is az a rossz hanem a porlasztó! hát majd meg látjuk! Bízom benne hogy a Porlasztó val van valami baj az még mindig olcsóbb!
Vagy beszívott levegő hömérséklet jeladót átvered vmivel és nem gyengül el.Mert az veszi el a nyálat ahogy melegszik. Asszem Vojno nekem vmi ellenállást rakott be és olyan 20 fokot látott mindig vezérlő ;)
Erről a csippelésről és adagoló fedél állításról jutott eszembe valami. Ha csip van benne, akkor nekem nem ott a jó a beállítás ahol gyárilag lenni kellene hanem teljesen máshol. Ha beállítom 4mg körüli értékre, akkor teljesen rossz. Hebeg, nehezen ejti a fordulatot. Ha viszont 7mg körül van akkor fasza minden. Tehát én inkább érzetre állítom be. Vegye jól a fordulatot, ne hebegjen ejtse vissza rendesen. És menjen jól. :D
Amugy ahogy látom ezt a meleget nem szereti a gép. Sokkal lomhább, mint a reggeli időkben. Egy nagyobb coolert lehet elbírna. Na de ez csak a jövő évi költségvetésbe férhet bele.
Ezt értem, de előtte is megvolt ez a probléma. Mielőtt a chip belekerült.
De amikor megvettem az autót nem volt ilyen probléma, ezért állok értetlenül, hogy mi lehet a baj?!?
Turbó nem lett piszkálva. EGR lett ledugózva, adagoló tömítés csere, meg egy állítás "géppel" (kocogtattam a fedelet amíg gyári körüli értékre állítottam a Mg/hub értéket.)
Nem életbevágó a dolog mert nem igazán rohangálok 150-160 kmhval, csak a tudat zavar, hogy valami nem f@sza.
325 tds ről van szó Mechanikus adagoló van rajt fel újított! Volt már valakinek olyan Problémája hogy a résolaj csövet le nyomta ? 3.2 mm három fajtát is próbáltam de mindegyiket le nyomta! túl nagy lehet a nyomás valamiért de hogy mér nem tudom már mindent ki próbáltam! ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ilyennel meg köszönném!
Csak címszavakban a probléma. A motor (pontosabban a hengerfej) előkamrás kialakítású. Ez azt jelenti hogy az égéstér nem csak kimondottan annyiból áll amennyit a dugattyú és a hengerfej "kiad" és nem közvetlenül ide fecskendez a porlasztó(lásd pl. TDI) ,hanem van egy ún. előkamra ami az égéstér része .Ide fecskendez a porlasztó.Viszont ezáltal a plusz alkatrész által gyengül a hengerfej szerkezeti erőssége , "éles sarok ,kezdő törés" ahogy tanították anno és ezért bármilyen túlnyomással járó üzemmel szemben nem tud ellenállni. Ha valaki jobban meg tudja fogalmazni várom :) Itt egy metszeti rajz ,hátha segít jobban átlátni a dolgot. :)
Jol mondja zoli 78. Az enyém láncos. Kedvezmenyesrn félárban 75 ropi volt. Plussz hengerfej le ilyenkor mashogy nem lehet szetszedni. Szoval eddig 160e-nél vagyok a 250 helyett. Egy jo barat pozotds adott vezerles rogzitot kolcsonbe, igy ezt megsporoltam. Ha kesz lesz irok. En Tatabanyan lakom.
igen igen hasonlo volt nekem is, de Kiegyenlítő tartályt cserlétem kupakkal együtt, mostmár én nem látom h ott nyomná mert raktam rá egy csövet és kivezettem. Te nem vettél új kiegyenlítőt v kupakot?? szerintem nekem sincs baja a hengerfejnek am.. új vezérlést én is szeretnék bele rakni ha meg lesz csinálva, árban mennyibe került? milyen vezérlést vettél honnan? én tanácstalan vagyok.
helyileg hol vagy? egyszer össze futhatnánk! majd írd már meg ha össze lesz rakva akkor is kemény lesz a vizcső? erre kíváncsi vagyok :)
én a Hónapban lecseréltem a 16 OZ t
egy 17 es bmw felnire, a fehér kocsihoz rem jól fog menni a fehér felni
plusz jön az olajhűtő! és először berakom az 525 tds coolert (van egy eladó ha valakinek kéne) most nincs benne szóval biztos többet ér a semminél.
Nekem kemény volt mindig is a vízcső. Nekem olyan problémám volt eddig, hogy nem megette a vizet hanem, ha meghajtottam akkor kinyomta a kiegyenlitő tartály sapkánál. Most lett leszedve a hengerfej. Szerencsére a hengerfejtömítés volt elmenve csak. a hengerfejnek semmi baja. Síkolva és nyomáspróbálva is lett. Most lesz összerakva, mert kap egy új vezérlést is. kiváncsi leszek. :)
Csak a kései vezérlők (pontosan nem tudom melyik, de a HDK-s biztosan) tiltanak ha tartósan (3-5s) 3000 fordulat felett a töltőnyomás 300mbar-ral több mint 1400mbar! De nem dadok, csak elveszi a gázt, és ha a felhasználó is elveszi és ujra gázt ad, megy mint ha mi sem történt volna, persze hibatárolóba "turbó nyomás szabályzási" hibát ír!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Folyamatosan bedadog az autóm (Tds) ( csúnya kerepelő hangja lesz) ha 1.4 -1.5 barra emelem a turbo nyomást, kb olyan 2000-2500 fordulattól ahogy betölt rendesen a turbo! Egy E60 530d turbo van rajta (Gt2260v) ,11 es elemmel és 42 es hdk fejjel ! Hiába állítottam a fejen hogy több üzem anyagot kapjon akkor se volt jó! Mi lehet a baj hogy tudok a nyomáson emelni hogy ne dadogjon be? Gondoltam már arra is hogy egy 25d-vagy 30d Map Sensorral esetleg jó lenne?
nem sajnos, ezért is írtam ide, kezdő autos vagyok, de szeretném én is ha normálisan legyen megcsinálva, mindenem a kocsi, és ha nem is szerelek nagy dolgokat, de ha van időm állok be az udvara és amit én magam meg tudok csinálni azt csinálom! :) tds cooler, helyett akk csináltatok bele egy akkoát amekkorát tudok. most veszek szívosort, hogy át tudjam alakítani h a csövezése jobb legyen ne legyen benne 10 kanyar, szoval rajta vagyok az ügyön veszek mindent ami segítene kicsit is. szóval:
és:
az olajhütő azért nem volt benne mert nem volt meg hozzá (mind sok minden más is... szóval...) de bele teszem legyen benne az is itt van a hónapban.
Mindenképp motor felújítással kezdek legyen patika és utána minden más! a 30 d turbot rá lehetne tenni ugy h nem kéne hozzá semmi (fejtörés) pl elektronika? vagy más? Nem akarok túl sokat tőle, csak kicsit többet! nem ragaszkodom ehhez a bi turbos dologhoz, inkább a teljesítményhez. Pénz? a cigi nem pénz? vagy a napi Tibi csoki? :D most raktam le a C jogsit +pav +gki = 400 000 ft szóval a pénz elmegy erre vagy arra, az nem érdekel, idő van 23 vagyok ha áll egy két évet a bmw megéri ha végül úgy fogom kihozni h vigyorgok amikor vezetem és vegre olyan amilyennek (megvettem 400 le s és bi turbo sperr cooler :D :D :D )
VIZCSŐ help tegnap néztem a vizet es nem evett belőle (pedig volt h szúrtam neki) de a vizcsövek kemények szóval a kérdés még mindig fenn áll hogy akinek ilyen kocsija van annak üzemi melegen is puha vagy kemény a viz csövek? Köszönöm a segítséget próbáltam képeket feltölteni rem látszik.
Picit magad sem tudod merre indulj..ebből sok jó nem fog kisülni. A TDS cooler a 143 lovat se nagyon képes ellátni,nemhogy többet. Ha már melózol vele legyen jó. Ez majd megcsinálom utána, a soha többet lesz..csak az baj,hogy szar marad.A TDS turbó szintén csak korlátoz. Ha turbó akkor 30d. Az olajhűtő meg gyárilag rajta kellene legyen. Nem nekik kellett volna betenni. Ha az nincs benne,ne is nagyon tologasd neki,mert olajad túlmelegszik seperc alatt..Költséges dologba fogtál bele. Ha csak szar anyagok vannak kéznél,ne is állj neki. Ez a motor régi darab. Sokat bír ha jól meg van csinálva de Tdi sose lesz..
Üdv! Köszönöm a válaszokat, próbálok én is mindenkinek mindenre válaszolni!
Szeptemberben megy ki belőle a motor, elmegy Hernádkakra majd ott megnézni nyomásproba, gátrepedés megnézzük mi lehet a hiba, és fullon meg akarom csináltatni h a motorja fel legyen újítva! 525tds turbo + coolerrel már jobb lesz, nemtudom érdemes e venni egy 525tds turbot mivel ez a turbo baszott nagy, mitől lenne jobb a tds? h bmw meg disel turbo?
Bi turbo megoldás, jelenleg megvan a tds cooler szoval először az menne bele, Adagolohoz én nem nyúlok felhívom Krézit vagy keresek mást, olajhűtő nem volt meg hozzá szerintem azért nem rakták bele, de jövő honapba érkezik az enyém. Azért vettem mert egyedi a bi turbos de nem valosult meg, szóval inkább mostmár teljesítményre mennék, ha nagyobbat szólna egy 30d turbo jo adagoloval akk az. Bár lehet idővel megcsináltatom a bi turbo megoldást Autos találkozon mégiscsak jol mutatna :D előre egy 28 turbot mögé egy 30d turbot és akk ahol a kicsi meghalt ott kezdene a nagy, és nem 3-3 hengerre van leosztva hanem valami egészen más megoldás de majd csinálok képet.
ELektornika nélkül, elkezd tölteni a kicsi és ahol az már feltölött ott kezdene a nagy, gondolom én? nem értek hozzá.
Hallottam már h "traktor motort tuningolni?" h nem erre valo. Haverom 2es golfja 3.0 tdi audi turboval lehető legnagyobb cooler, épitett adagolo, és akkora porlaszto csucs h télen már be se indul neki bírja? szoval ezt annyira nem értem. Előkamrás motor, sajnos nem értek ennyire hozzá, látom meg talán értem is h mi az de pont, mit kéne még tudnom erről, fejtsd ki ps pozotds h ez rossz miért rossz vagy miért mondja ezt mindeki? tds cooler megy rá mert az van kéznél (később mehet rá amekkora befér mert megválltam a klímátol emiatt) adagolót ha valaki bevállalja akkor mehet a tuning, turbo nyomásom 1.1 (a gyári 0.8 nem?) Imádom a motorokat szóval nincs gáz (poén:D) felkészültem erre is.
30d motor ugrott a forgalmi, így annyira nem, szóval maradnék a gyári motornál.
Nem csinálták meg a 2 turbos megoldást, nem ment egy métert se, csak rá volt rakva, szóval nemtudom mennyire lenne jó ha össze dobnám, egyenlőre tök felesleges mert nem megy egy turboval se, szóval először adagolo építés mellett döntöttem.
2.5 től kezdett el tölteni a nagy turbo (egy) és ezen állítottunk 1.5 től kezd el, de így magas az alapjáratom majdnem 1.
köszi a válaszokat! megprobálok képeket feltölteni, még annyi h a víz nyomás fogalmam sincs h 1.4 v 1.8 nekem csak azt mondták 1.8. viszont ha valakinek van ilyen motor 2.4 td akk irja már le h üzemi melegen is kemény a viz cső, mert nekem az! vagy puhának kell lennie???? köszönöm!!