Most, hogy csípősebb lett az idő, elgondolkodtam, hogy megpróbálkozom a markolatfűtéssel. Elbírja ezt a fogyasztót a moci elektromos rendszere, vagy inkább ne bolygassam? (a futároknál használatos kézzsák nem opció, mert az utcán parkol a motor, és nem akarok ingyenmuffot kínálni valami tolvajnak, a vastag téli kesztyűben meg bénának érzem magam)
Pedig sztem a 4-es alkatrész lesz az a hőfok szabályozó, de hívd fel őket elmondják.
Ha állandóan kicseszi az égőket, akkor valamelyik égőd nem megy, és megszalad a fesz, mert teljes világításnál az égők öszzteljesítménye adja a fesszabályozást, olyankor az előtét ellenállat nincs benn a körben.
Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen csapágyak vannak a keeway flash főtengelyénél (gyári)? Szimeringeket cserélek és amit a gyári oldalon találok az drágállom, mármint a csapágy szett. Cégünknek van egy csapágygyártó partnere, őket is megkérdezném ha tudnám a pontos méreteket. Még nincs szétszedve a robogó, így nem tudom megmérni.
Ha van sönt, akkor az a legnagyobb fogyasztó környékén van, az pedig az első fényszóró. Egyébként végig böngésztem jó pár alkatrész oldalt, de söntöt sehol sem írt a Hurricane-hoz. Az akkumulátor saruin megkora feszültséget mérsz alapjáraton és ha felpörgeted?
Köszi,az infót! Azért írtam,hogy hurricane,mert abban kerestem.:) Ennél még a fesz.szabályzó is a taposó alatt van felfogatva.Azért kösz.Esetleg ha valaki tudja,hogy KEEWAY HURRICANE 50ccm 2T robogóban terhelő ellenállás,előtét ellenállás,söntellenállás(nevezzük bár hogy) van v. nincs,ha van akkor hol?
Nem más típusú robogóban keresem,hanem hurricane-ban! Elöl van neki egy lenyitható kis táska(az a fajta).
Üdv. Tudna valaki segíteni, hol van a keeway hurricane-ban a világításhoz tartozó terhelő(sönt) ellenállás? Sürgős lenne megnéznem,mert kiveri az égőket túl fesz. miatt állandóan. 50ccm 2T lehet,hogy nincs is? Köszi
Kedves ugyörgy . Most tértem vissza a fórumba. vásároltam egy jobb minőségű égőt idáig tartott.Szeretném ha elküldenéd a rajzot és valami jó tanácsot is. a feszültség szabályzó vagy talán az a bizonyos ellenállás lehet rossz, látni egyiken sem lehet hogy rossz lenne. Sötétben megyek és sötétben jövök sajna egész télen kell a motor a munkámhoz.
Azóta megnézettem egy szerelővel aki jó barátom ezt elfelejtettem írni. A benzinszűrő volt a ludas el volt dugulva egy kicsit meg kipucolta a porlasztót is hogy az a biztos azóta nem csinálta ezt jobban húz de hallgatok rád várok vele pár százat naponta ma is járatom majd 20-30 percet hogy jobb legyen.
Bocsánat a kitörésemért én 33 éves vagyok 18 éve motorozok abból 12 nagymotorral simsonnal kezdtem majd enduróztam pár évet azokat szétszedem összerakom de ez az automata szivató meg az elektronika nem megy alapjárat osztott bovden, a motoromat megcsinálom de ha itt nem jó valami fals levegő vagy ilyen azt visszakeresni nem egyszerű ezen nekem hogy nem ismerem amúgy stag6 komplett hengerszett van feltéve nem a 10-en ezer forintosok, nem csak magamnak csináltam ha muter is el akar menni a boltba ne sétáljon guruljon el 1km-ert úgy is nálluk tartom nem érdekel. de ez csak kicsi távolságra van nyilván nem mennék vele le 50 km-et mert azt hamarabb megjárom a vassal.
Már megbocsáss, de ahogy leírtad, nagyon amatőrnek tünt. Sajna, ami jó áron elérhető hengerszett található az üzletekben, azokat mind be kell járatni, kivéve az alu szetteket. Azoknak tényleg elég pár kilométer. A max. 300 km nagyon kevés, inkább min. 500. Olcsóbb hengereknél meg 1000. Kezdetekben az olajozást is feljebb kell állítani egy kicsit. Valószínűleg a henger+dugó páros nem megfelelő. Én is jártam így már sokszor.
Igazad van, pöcsköszörűvel járok. Nincs sport motorom. Ha az embernek a b oldal forog, már mást tart fontosnak. Az általam felújított P10-es és Triumph T120-al csak találkozókra vagy kiállításokra járok.
Köszi de van nagymotorom ezt csak városi rohangálásra vettem mert nem veszek elő 5km-re egy sportmotort de igen hallottam de azt mondták ezt nem kell csak max 100-300 km-ig bejáratni, a sportmotoramat 2000km-ig járattam be nem cinikus megjegyzésekre vagyok kiváncsi hanem ötlet tanács nagyokos majd ha nem csak egy kávédarálót vezetsz hanem motoros leszel akkor szívesen veszem majd a kritikádat.
Az benne a dúrva, hogy a legforróbb napokban lett kész, nem sokat foglalkoztam a járatással. Húztam neki rögtön, pedig még a gyári kipuff volt rajta, jó nagy folytással. Olyan meleg volt az egész, mikor lrállítottam, hogy hullámzott a levegő körülötte... ☺️
Nem lett rossz, igazából alig maradt benne valami az eredetiből. Olyan variátort tettünk bele, aminek a külső görgő fészkét kimartuk, jobban kimegy a görgő, belül szintén. 4 grammos görgővel lett jó. Én 3 pofás 115-ös kuplunggal vettem, 90 ccm volt beleütve. Most 3kj 105-ös kétpofás van benne, kiba. kemény rugókkal. Jól fel kell forgatni, hogy meginduljon, de nagyon veszi a lapot, így nem zavaró. Sajnos tapasztalatom szerint kicsit kipuhulnak a rugók, ha bemelegszik a hajtás. Kb. 800 km lehet benne, ennél több biztos nincs még. Az órája szerintem ennek is csal jó sokat...
Sok év után váltottam. A Keeway 2t-t befejeztem, a jófogáson megtalálható (Darázs). Átváltotam 4t-re. Vettem egy régi Keeway fact utánzatot. Gy6-139QMB motorral. Az első úton megtettem vele 232km-t, és mikor leáltam vele, még mindig lötyögött a benzin a tankban. 6l-es tank, 2.4-es fogyasztás, 80ccm. Az út nagyrészén a mutató oda tapadt a 80-ra (valójában csak 70, jó sokat csal ..... 😁) Sík terepen oké, de az emelkedőt nem bírja. Szóval itt az új kihívás.
Talán azért, mert megszorul. Vadonat új. Azt nem írtad, milyen márkájú. De ha tippelhetek, akkor valami olcsóbb, vagy max. közép kategóriás gyártmány lehet. Használd így tovább és hamarosan kidobhatod. Olyan, mint bajáratás, hallottál már?
Volna egy kérdésem most cseréltem komplett hengerszettet a matrixomban /2T/. Az volna a bajom ha beindítom jár rendesen de 1 km után alapjáraton megáll majd gombnyomás és újra jár, de kell egy kis gázfröccs neki, majd pár kilóméte után nehezen kezd húzni de olyan 20km/órától mint a rakéta 60-ig majd megint ez van amikor visszaáll alapjáratba. Mi lehet a baja. Az ötleteket szívesen fogadom.
Én próba képpen beraktam egy 86-os főfúvókát, most sík úton 78 óra szerint a vége, kis lejtőn 85 körül megy, de még épp csak kipróbáltam. Az az érdekes, hogy kb. 35-ös keverékkel megyek, de még így sem füstöl melegen kicsit sem... Emelkedőn elindulva 60-ig biztos felgyorsul, de viszonylag rövid távon próbáltam.
Variátor görgő: kisebb súly nagyobb fordulatszám (4g alá ne menj)(felemás görgők használatát kerüld, csak a nehezebb görgő fog dolgozni). Kuplung: erősebb rúgó nagyobb fordulatszám. A váltás nagyobb fordulatszámon következik be. Kuplung kis rúgó: elindulás nagyobb fordulaton. De, ez mit sem ér, a gyári fojtott kipufogó van a motoron. Tuning esetén érdemes kevlár hajtószíjat alkalmazni. Karburátor a gyári 14 vagy 16-os. 16-os még elég kis tuninghoz, fúvóka max. 75( függ a kipufogó mit enged át). Levegő: gyári szűrőházról elég levenni a pipát. A sport légszűrőt nem ajánlom, sokat kell takarítani, könnyebben tönkre mehet tőle a henger, ha elkoszolódik. Gyújtás vezérlés (CDI) fojtás mentes. Mivel minden mindennel összefügg, levegő-fúvóka-kipufogó, a karburátort mindig újra kell hangolni. Ha már mindent feltuningoltál, az utolsó lépcsőfok a végáttétel átalakítása. ... Létezik több száz alkatrész, amiből ki kell választani azt a 11-et, ami tökéletesen passzol egymáshoz ... szóval kell hozzá jó sok türelem ... vagy megbízól egy tapasztalt szerelőt az átalakítással. Röviden ennyi. ... 😁