Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.09.18 0 0 12240

"Rendeltem nem gyárit, de botrányosan rossz."

 

:)

Nekem egy kínai navim van, komoly 30-35ezret fizettem érte (általában 40-50 között árulják, de akkor is a legolcsóbb, csak az emberek nem ismerik a googlet), igencsak látszik rajta, hogy mennyibe került, kb mindenen, a hangminőségen meg sajnos a leginkább. De hogy a gyári navigációt nagyságrendekkel veri az iGo az vitathatatlan, járok ennél sokkal modernebn VW-nel is (2-es Touareg), egyszerűen botrányos még egy iGo-hoz képest is. Csakhogy az is dimenziókkal rosszabb, mint egy gmaps vagy waze.

Előzmény: Bányai_Richárd (12238)
Octi19 Creative Commons License 2019.09.17 0 1 12239

Nem egyszerű kihívás. A gyári navik csak akkor fognak működni és akkor biztonságos neked is ha ismert előéletű autóból valók és minden szükséges kód megvan hozzájuk. Ezért is drágák az ilyen készülékek. Az olcsók általában nem rendelkeznek a szükséges kódokkal és a lekérdezés után hamarosan szokott is csöngetni a rendőrség, mert valami lopott autóból való...
Én elengedném a helyedben a dolgot, vagy szerkesztenék valami jól kinéző telefontartót és használnám a WAZE-t...
Az enyémben gyári és friss, félig aktív TMC infókat használó rendszer van, de egy WAZE annyival sokkal jobb, hogy azt le sem lehet írni...

Előzmény: Bányai_Richárd (12238)
Bányai_Richárd Creative Commons License 2019.09.13 0 0 12238

Sziasztok!

B6 Kombi Passat-ba szeretnék normális, gyári navigációt szereltetni. (Rendeltem nem gyárit, de botrányosan rossz.)Szöllősi Zsolt-ot ismerem, tudom, hogy ő RNS 510-et tesz bele, illetve plusz telefon modult, illetve talán tolatókamerát is, de ebben nem vagyok biztos. Viszont rohadt drága szerintem. Ismertek valakit, aki ezeket olcsóbban is megoldja?Láttam bontott vagy használt VW RNS 510-es egységet, ami töredék árban van. Gondolom, ezekben nincs verzió szerinti vagy kevesebb tudású, hanem egy típus van és kész. Jól sejtem? Van valaki más, aki tudja esetleg magyarítani az egészet? Fedélzeti Computer-t lehet magyarítani? Ismertek mást, aki ezeket normál árakon be tudja szerelni esetleg szerezni?

pano78 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 12237

Szia. A zár hangját hallod amikor nyitni akarod? Nekem is tönkrement (B7 Variant) a csomagtérajtó zár. Nekem nyitni akart, tekert a kis motor. A zárban egy kis villanymotor teker egy műanyag tengelyt egy fogaskerékkel, a tengely tört el.

10 vagy 20% kedvezménnyel adott a Porsche egy zárat 20ezer körül , én meg kicseréltem, azóta jó.

Előzmény: lizapapa (12226)
Octi19 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 12236

B7 limuzinnál volt kísértetiesen hasonlóan kezdődő hibám az első zárakkal, de elég hamar eszkalálódott a helyzet és a végén már a külső kilincs sem mozgott. a megoldás nem a hideg miatt sűrű kenőanyag hanem valahogyan nedvesség jutott a kilincs és a zár közötti bowden belsejébe és az fagyott meg.

Előzmény: Viktorinogsz... (12235)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2019.09.11 0 0 12235

Nekem a B6 Passátnál (limuzin) volt ez. A benne található zsír viszkozitása volt túl nagy, ilyenkor ha hideg volt egyszerűen lassú volt. előbb visszapattant az ajtó mint a zár kilincse beakadt volna.

Előzmény: mikro10 (12233)
lizapapa Creative Commons License 2019.09.11 0 0 12234

nekem műxik a zár, mert kívülről tudom nyitni...

Előzmény: mikro10 (12233)
mikro10 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 12233

B nyolcas variant passzáton cseréltem csomagtér ajtó zárat, de kínszenvedés volt, belülről le kellett bontani a kárpitot, a küszöböt is ki kellett szedni, mert nem engedte el a fület, alig lehetett hozzáférni. És ráadásul nem találtam semmit, valami csak meg volt szorulva.

Előzmény: lizapapa (12226)
cz.istvan Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12232

Sziasztok!

tapasztalt mas is rajtam kivul olyat, hogy a kocsi belso ajtobehuzo, vagyis az a panel amin az ablakemelo gombjai is vannak toredezik? A pereme menten daarbij tornek ki Belole. Egy eve a vezeto oldalon kezdett el egy egyre hosszabb reszen aprankent kitorni, a vegen mar 5cm hosszan kitort egy darabka a muanyagbol. Tobb vw szalonba is voltam reklamalni mire vegre az egyikbe garanciaba kicsereltek. Most meg az anyosules ajtajan valt le egy 8cmes darab de nem andak ra garanciat. Az alkatreszt megrendeltem, 16000ft de nekem kell majd kicserelnem.

interneten nem talalok errol semmit igy gondolom nem szeria problema lehet. Kocsi nem volt torve. 2017es, most van benne 99000km. 

 

CM Markovics Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12231
Ebben lehet van valami :)
Előzmény: mica-r (12230)
mica-r Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12230

Nem nagyon szerelők ezek, csak úgy vannak öltözve :-)

Előzmény: CM Markovics (12229)
CM Markovics Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12229
Ki fogsz nevetni de már 4 szerelőnel voltam három teszteren ment át. Az egyik 'szak ember' azt javasolta nezessem meg egy villamosságival hogy meik jeladóval van a problémám. Ő azt mondta hogy a butykostengelyen lévővel de kíváncsiságom és egy kis Google ki adta hogy a G28 sensor ami a vezérműn van... Holnap el megyek a következőhoz aztán hátha ő is mond valami okosat
mica-r Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12228

Oda van írva a hibaok. Meg kell keresni a problémát. Lehetőleg autószerelővel (villamossági szerelővel csináltasd, ha nem értesz hozzá.

Előzmény: CM Markovics (12227)
CM Markovics Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12227
Sziasztok.

Hibakod 16706 motorfordulatszám érzékelő bemenet áramkör hibás.


Egy kis segítségre lenne szükségem hátha találkozott már valaki hasonló problémaval.
2.0 140le. Passatomnal jelentkezett tegnapi nap a probléma. Hirtelen el kezdett villogni az izzó szál a műszerfalon le lassitittam kb 40 el mentem meg áltam és nem gyult vissza csak hosszas tekerés után de már úgy remegett mint egy rosz traktor 😢. Haza jöttem de út közben csak égett az izzó aztán már a check is. Az autó pedig 2800nal mintha meg halna nem húz semmit padlónal sem. Ha menet közben újra gyujtom meg jön az erő. Ma reggel be ültem reggel és kulcsra gyult izzó nem égett csak a check lámpa jött egy ismerősöm teszter nem mutatott semmit csak annyit hogy a motor fordulat mérő nem eszelelt jelet valami hasonló. Törölték a hibát minden el tűnt ment az autó kb 5 km. Haza értem le pakoltam egyesben kuplung és bum meg ált az autó vissza gyujtom megint ég az izzó és a check is. Alap járaton ilyenkor 1200 fordulaton megy az autó de 2800 körül megint tilt. Meg néztük a turbo nyomast minden rendben volt.... 🙄
lizapapa Creative Commons License 2019.09.10 0 0 12226

Sziasztok!

 

B7es passat kombin, sem a távvezérlő gombja, sem az utastérben lévő kapcsoló nem nyitja a csomagtérajtót. Van valami ötletetek mi lehet a gond? Merre induljak?

 

Köszi!

Spanos Creative Commons License 2019.09.09 0 0 12225

Nekem elég volt ez a 2 kép is, hogy elmenjem még az élettől is a kedvem. :o Sose mernék így hozzányúlni.

Előzmény: Kisgedus (12224)
Kisgedus Creative Commons License 2019.09.08 0 0 12224

Üdv. Régebben írtam talán egy érdekes hibáról. Passat B6 dsg váltó 6 sebességes, indításkor villog a P betű a mfd-n és nem tudod kivenni P-ből. Az előválasztó kar mellett a prnds ikonok nem világítanak. Viszont ha felkapcsoltam a lámpát feléledt a cucc és onnantól tökéletesen működött.

Na ez így ment kb féléve, most sikerült egy donor váltót szereznem. Kis műanyag bontás után, közép konzol könyöklő, klíma panel kiszedése után váltó kulissza szétszedve. Ahová rácsatlakozik a tápkábel ott van a vezérlő elektronika.

Azt kicserélve, újra működik a váltó ahogy kell gyújtásra éled. Mondjuk leírva könnyebb a dolog bár annyira nem vészes a bontás, csak szokás szerint nincs sok hely dolgozni.

 

Gondoltam megosztom hátha valaki hasonló helyzetbe kerül valamikor.

 

 

mica-r Creative Commons License 2019.09.05 0 0 12223

Ki kell tekerni a kapcsolóvilla rögzítőjét (ovál lemezfül), mert a maradék olaj ott van az áttételsor részben.

Előzmény: feco1977 (12222)
feco1977 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 12222

Szevasztok

Hátha itt tudna segíteni valaki,mégpedig olyan gondom van Passat b6 1.9 bls  man.5 sebességes váltó olajcseréjében kellene egy kis segítség.Leengedtem a régi olajat igaz nem mértem meg mennyi fojt ki de az új olajból nem akar 1l több belemenni mert kifolyik,ahol eddig néztem mindenhol 1.9l olaj a feltöltése.

vetter Creative Commons License 2019.09.05 0 0 12221
Sziasztok!
Megint egy kérdés.Szeretném tovább vezetni a szervizkönyvét az autónak,majd meglátom meddig.De én és sokak szerint is a kb 30 ezres olajcsere az nem egy jó dolog.Szóval szeretném én magam egy vw szerviz közt felúton kicserélni a motorolajat.Az e91en pofon egyszerű volt, a titkos menüében lenullázni az olajcserét is.Bár ebben az esetben ez utóbbira nem kerül sor, majd amikor a szerviz cseréli.Olajszűrőt merre találom??Kerestem fent,de nem találtam.Van olajleeresztő csavar, vagy úgy kell kiszívatni?Vagy mennyire macera ezen az autón, kell e valami speciális eszköz hozzá?Lassan esedékes lesz, mert olyan 10 ezer van az olajban a következő cserére meg 18 ezret ír.Na, ezt nem szeretném megvárni.Viszont a pénztárcám ellensége sem vagyok, hogy extrába kérjem ezt nàluk.A bmwnél amikor kérdeztem anno 70 ezret mondtak,amit èn akkor mann szűrővel a belevaló ll04es bmw olajjal megoldottam 15 ezerből.kb 10 perces meló volt.
vetter Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12220
Szia!
Ezért érdekes a világ, hogy sokszor nem értjük egymást.Persze, elvagyok vele én is,de azért a magyar csak jobban a "kezemre"állna.És ha nem nagy ráfordítással egyszerűen megoldható lenne, akkor én szeretném ezt.Elvileg jónak igérkezik ez az autó és hosszú távra tervezek vele,6-8 év kb.Más egyebet úgy sem kap.16 os kerekekkel kaptam, ebből 4 gagyi.Pl ezek nekem tökéletesek.Szóval ez pl engem hidegen hagy a malomkerék.Nekem az a lényeg elvigyen Ából Bébe, 7 liter max 100kmen,àllapotmegóvás, karbantartás.Mindig is vigyáztam a dolgaimra, mert "isten" nem a tenyerén hordott sajnos, és így jobban kiszolgáltak a tárgyaim, mintha lelaktam volna őket.Persze ezt nem fanatikusan, mert sz sem jó.Arany középút mindenbe.Bár ez a legnehezebb néha.
Előzmény: saválló (12219)
saválló Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12219

Nem értelek....azt írod "németbendolgozok"...a német nyelvű menü pedig mégsem jó magyar kellene.....hm....én nem dolgozok németben, de kitűnően megvagyok a különböző autóim német nyelvre beállított menükezelésével.

Magyar nincs, de ez eddig sosem zavart.

Előzmény: vetter (12218)
vetter Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12218
Szia!
Tudnál ajánlani valakit?Így is eligazodok rajta, de jobb lenne magyar menüs lenne.Persze, ha nem csilliárdokba kerül.Ha valaki,akkor én sose spóróltam autón.De azt is vallom minden egyes forint amit rákölt az ember,ablakon kidobott pénz.Itt nem a szervizelésre gondolok.Remélem beválik ez az autó, és sok sok éven keresztül kiszolgál.Azt megint eladom majd fillérekért mint az elödjét.Ez sajnos ilyen bicikli.
Előzmény: mikro10 (12215)
mikro10 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12217

Ráadtad a gyújtást? Nem elég beletenni a kulcsot, gyújtás is kell, hogy ne zárjon vissza.

Előzmény: Spanos (12200)
mikro10 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12216

Csak a francia, belga piacosban van magyar 2015ben

Előzmény: vetter (12210)
mikro10 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12215

Szia!

A navit, vagyis a fejegységet lehet magyarosítani.

Előzmény: vetter (12210)
vetter Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12214
Nagyjából képben vagyok, hiszen egy 2009es Bmw 320d e91ből ültem át ebbe.267ezerreladtam el nagy nehezen, úgy hogy tiptopp volt az autó.Kapom is érte rendesen," Bmwből vócvágenbe" .Hülye vagy Stefan?!.6 évig hajtottam, de sajnos nem volt automata, meg ráuntam.Gyakorlatilag 6 hétig volt a hahun, elsőnek 2m, azt levittem 1.8m.Egyetlenegy érdeklödő volt ő is vette meg.Tartjuk a kapcsolatot, imádja az autót.Rettenet otthon autót eladni szerintem.Az enyém egy n47 motorkódu autó volt ami vezérlésszaggató, kicseréltettem megelőzésképpen és akkor kapott egy komplett Luk kuplungot, mindenestől.Meg mellette én is kicseréltem még millió dolgot.Összes gátló, fékek 80%,futómű elől fele kicserélve, 3 kerékcsapágy.Ezeket mind magam csináltam egyedül.Ha vérprofi nem is vagyok, de szeretem csinálni.Sajnos nem találtam megfelelő F31et és ez lett helyette.Ami talán nem lesz rossz döntés, mert egy vagyon volt.De mivel NOban dolgozom és itt élünk nem lehet rossz autóm,1100km az otthon, rossz kocsival inkább kihagynám a 3x hazajárást.Annak sose volt semmi gondja,részecskeszürőnek sem.Sajnos 20kmre járok naponta dolgozni, ami tisztába vok vele nem a legjobb ennek az autónak, főleg hogy végig lakott szinte, de ez van.Majd ha nyerek a lóttón veszek munkába járni egy rönó zoét.:)
Előzmény: Octi19 (12213)
Octi19 Creative Commons License 2019.09.02 -1 0 12213

Azt azért nem árt tudnod. hogy ennek a motornak nem igazán a terepe a városi szaladgálós üzem. A modern dízelek, legalább is amióta van bennük részecskeszűrő nem viselik jól a városi üzemet. Kell nekik időnként egy legalább 30-40 km-es országúti etap, hogy a DPF regenerációja rendesen végig futhasson. A félbeszakadt regenerációs fázis jele, a leállítás utáni erős ventilátor hang a motortérből. Ha ilyet tapasztalsz, akkor maximum 1-2 napon belül járasd meg rendesen az autót, hogy a regeneráció rendesen lefuthasson, illetve hogy a félbemaradt regenerációk alatt a motorolajba bemosódott üzemanyag kitisztulhasson az olajból.

Nem ártana elvinned egy márkaszervizbe és egy alapos diagnosztikának alávetni az autót, mert ott ki tudnak például olyasmit is olvasni, hogy a DPF milyen állapotban van. Ennek is van élettartama, a regenerációk után mindig marad valamennyi el nem égethető maradvány a szűrőben, ami idővel felhalmozódik és eltömíti azt. Diagnosztikával ez a tömítettségi szint, illetve egy viszonylag pontos kalkulált tömítettségi szint kiolvasható az autó rendszereiből.

Előzmény: vetter (12212)
vetter Creative Commons License 2019.09.02 0 0 12212
Köszönöm!
Uhhh.....210ezer,akkkor egy darabig nem lesz rá gondom, èvi 20 ezret megyek kb majd ezzel az autóval.Igen,60ezernél cserélték a váltóolajat a hátsófékkel együtt, idén januárban.Remélem nem lesz vele gondom.Meg maga az autóval sem, hisz ezért is választottam ezt, ilyen viszonylag kevés km-el.Később folytatom.
Előzmény: Octi19 (12211)
Octi19 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 12211

Akkor:

Vezérlés: ennek a motornak 210 ezer km a csere intervalluma. (a váltóolajé 60 ezer, szóval egy nagyobb kiadás kipipálva, egyébként a fékfolyadék először 3 év után azután 2 évente esedékes)

Ha megvannak a számlák, akkor az jó támpont lehet, mert lekövethető a futás az eddig eltelt időben. Egyébként szerintem ilyesmit nem szokás és nem is könnyű hamisítani. (nagy a lebukás veszélye)

Hátsó fék: ismert probléma a hátsó fékek rendellenes kopása, képes akár 5-10 ezer km alatt nullára kopni! Van is erre egy gyári szervizutasítás. Ez leírja, hogy rendellenes kopás esetén cserélni kell a fékbetéteket egy javított specifikációs betétre. (ez itt Magyarországon csak 30 ezer km-ig él, utána már nem hajtható végre, csak nem garanciális javításként. Gyanítom ez a németeknél is így van...) Ezt az utasítást valamikor áprilisban adták ki, tehát ha neked utána cseréltek hátsóféket, akkor nyugodt lehetsz, ha korábban... nos, én akkor sem izgulnék nagyon.

Magyarosítás: legjobb tudomásom szerint a magyar nyelv a 2016-os modellévtől van a rendszerben és a te autód még 2015-ös lesz (modellév váltás mindig nyáron van) de azt is el tudom képzelni, hogy egy Németországban forgalomba helyezett autóban még most sincs magyar nyelv... Én megkérdeznék egy magyarországi (vagy talán német) márkaszervizt a dologról.  

 

Előzmény: vetter (12210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!