Keresés

Részletes keresés

morgen1300 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18446

Nekem van egy pár Finsterem,

Előzmény: FjrZoli (18441)
FjrZoli Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18445

Szeretném, hogy kicsit hangosabb legyen a motor. Tudom, hogy sok esetben a nyitott dobokkal az alsó fordulatszám tartományban nyomatékot veszít a motor.

De motor kárára semmit nem szeretnék tenni.

 

Előzmény: Quattroman (18443)
FjrZoli Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18444

Köszönöm az infót!

Előzmény: Kovee123 (18442)
Quattroman Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18443

illetve, mit ne??

 

igazából semmit.

milyen megfontolásból akarsz ilyet tenni?

Előzmény: FjrZoli (18441)
Kovee123 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18442

Helló

 

Akrapovic slip-on csak végdob(S-Y13S01-HT). Így se lesz olcsó( 1300EUR).

https://www.ebay.de/itm/Akrapovic-Auspuff-Slip-On-Line-Titanium-Yamaha-FJR-1300-FJR1300-RP13/312239296187?epid=1549502493&hash=item48b2e98ebb:g:znkAAOSwxJlc2R6l

 

Viszont ez legalább rendelkezik típuspapírral, amit Ausztriában is elfogadnak(honlapról is letölthető).

 

Ennél kb 500-al olcsóbb a LeoVince, Honda VTR-en hallottam, nekem ez már hangos. 

 

A többi 3-4 vonalast(Finster stb...) én kerülném, többet ér a motor, mint ilyennel szarakodni, mert a kipufogó szelepek bánhatják.....

 

Viszont Bódis dobot még nem láttam FJR-en.

 

ÜdV!

Előzmény: FjrZoli (18441)
FjrZoli Creative Commons License 2019.07.08 0 0 18441

Sziasztok!

 

Sportdobokat szeretnék tenni a motoromra, van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan, ki mit ajánlana, illetve, mit ne??

Ha van valakinek eladó az is érdekelne!

Köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2019.07.03 0 0 18440

sajnos drága és jelenleg nincs is.

mi a faxért vette le a gumis? heliCoil menetjavítás lehet a megoldás

Előzmény: Kovee123 (18439)
Kovee123 Creative Commons License 2019.07.03 0 0 18439

Quattroman!

 

Mi pénz egy használt hátsó féknyereg?

Rosszul kapatta be szereléskor a gumis a csavart, oda a menet az alumínimumban.

RP13-as 2008-as.

 

Sajnos a telószámodat telefoncserekor elvesztettem, így kérlek jelenkezz üzenetben, vagy 70/4660212

 

Köszi

Quattroman Creative Commons License 2019.07.01 0 0 18438

belső csapot (a hosszút) én itt a telepen lévő motorbontósnál vadászgatok más motorokét és a hosszát az esztergályosom belövi. az egyik rövidet kiadja a régi hosszú egészséges része :)

Előzmény: nemetil (18437)
nemetil Creative Commons License 2019.07.01 0 0 18437
Köszönöm a tippeket. Ma bejártam egy csomó csapágyboltot. Hát fura volt. Van ahol lemérve a csapágyat azt mondták ez nem katalógus méret. Hydrexbe (Nyíregyháza) volt olyan katalógus amibe benne volt. Amúgy Oem-parts 7500 Ft, Yamaha márkakereskedés 5800 Ft. Hydrex 2700 Ft. A belső csapot kénytelen leszek a Yamahánál megrendelni mert az tényleg nincs sehol. Ja szimeringet is lehet venni 250 Ft-ért! Érdemes szétnézni!
Előzmény: Kovee123 (18436)
Kovee123 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 18436

Sziasztok,

 

Jó kis link, én ezt használom(Miskolci a cég):

https://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/motor

 

Üdv!

Előzmény: N.Tivadar (18435)
N.Tivadar Creative Commons License 2019.07.01 0 0 18435
Előzmény: nemetil (18432)
N.Tivadar Creative Commons License 2019.07.01 0 1 18434
Előzmény: nemetil (18432)
Quattroman Creative Commons License 2019.06.30 0 0 18433

katalógusból ki tudják keresni olyasmi hogy HK1722 vagy NT...

polcon nem igen tartják de egy normális bolt behozza pár nap alatt.

mint írtam nem a tűgörgőkosár lesz a nehezen beszerezhető hanem a belső csaptengelyek mert az típusspecifikus

Előzmény: nemetil (18432)
nemetil Creative Commons License 2019.06.30 0 0 18432

Szia!

 

Igazad van, csak a dupla görgőknél lehetne a zsírzószemnek jogosúltsága. Csapágyboltban hogy tudom megvenni a tűgörgős csapágyakat. Van valami száma, vagy pontos méret esetleg? Vagy tolómérővel lemérik a helyét és kész?

Előzmény: Quattroman (18431)
Quattroman Creative Commons License 2019.06.29 0 1 18431

még egy gondolat a zsírzószemhez.

csak a középső duplagörgőnél lenne normális lehetőség rá de ezt aránylag könnyű karbantartani, csak a kutyacsontot kell levenni hozzá.

a problémás az első csapolás ami a vázhoz csatlakozik mert a középállvány és a kipu nagyon akadályozza a kiszerelést. viszont az egygörgős részeken nem tudsz zsírzót tenni mert az acél görgőkosáron keresztül megy megy át a zsír:-)

amúgy 50-60 ezrenként vagy mondjuk minden második téli karbantartásnál elegendő kezelésbe venni, de a nagynyomású mosózás miatt ezek a pontok gyakorta vízzel telítődnek (gyakran a kerékcsapágyak is) és az számukra a halál kezdete...

Előzmény: Quattroman (18430)
Quattroman Creative Commons License 2019.06.29 0 1 18430

találkoztam már párszor ezzel a problémával, semmit sem jelent hogy márkaszerviz meg karbantartott...

a gazdik nem tudják hogy ott is kellene vele foglalkozni, a szervizben pedig lustaságból, mivel nehéz hozzáférni kiszereléshez, leszarják.

nézegettem már én is, lehetne zsírzó rajt, középvonalban nem gyengíted vele, de felesleges. összerakáskor telerakod zsírral, és hosszú ideig jó lesz.

a görgőkosár csapágyboltból is beszerezhető, a problémás a hosszú 17mm-es csőtengely beszerzése mert azt is tönkrerágja a szar görgő...

https://www.ebay.de/itm/KR-Federbeinlager-Satz-Yamaha-FZS-1000-S-Fazer-03-05-Shock-bearing-kit/172509256983?hash=item282a5a5d17:g:0rsAAOSw4DJYkJXM

Előzmény: nemetil (18429)
nemetil Creative Commons License 2019.06.29 0 0 18429
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Két hete Krakkoban járva arra lettem figyelmes, hogy az RP04-es drágaságom nyiszorgó hangot hallata hátsó rugóstag felől. Nem kicsit, nagyon. Akkor benzinkútnál vásárolt WD40 orvosolta a problémát. Tegnap szétkaptam a kicsikét (nem volt egyszerű) és meglepődve tapasztaltam, hogy a Rear Arm alsó részéból a tűgörgős csapágy rozsdás por formájában hullott ki. Amúgy Yamaha szakszervizben karbantott motorról beszélünk..…. Alkatrrészek beazonosítva, megrendelve az om-parts.hu-n. Nem olcsó, 1 tengelyhez 27 guriga csomag. Namármost azon ötlelek, hogy mi lenne ha tennék egy zsírzó szemet a csapágyakhoz. Elég macerás szétszedni a zsírzáshoz, márpedig mint a példa is mutatja kenni kell! Szerintetek megfúrhatom az alu házat? Nem gyengítem meg? Amúgy ez a megoldás méltatlan az FJR-hez. Itt a jó idő, más motorozik, én meg motort szerelek.....
sios Creative Commons License 2019.06.25 0 0 18428

18391 ha ez segít!:))

Előzmény: nemetil (18427)
nemetil Creative Commons License 2019.06.25 0 0 18427
balzo56 Creative Commons License 2019.06.16 0 1 18426

Halihó!

 

Mai napon mentem egy 300-as kört, jól elszoktam a mocitól. Többször meg kellett állnom úgy fájt a hátsóm.

Gyakorolnom kell mert, mert júliusban szeretnék Ausztriában körözni.

balzo

Panucci2 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18425
Köszönöm Quattroman. A folyadékszint rendben. Akkor lecserélem.
Előzmény: Quattroman (18420)
morgen1300 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18424

Nem hívőnek, hanem hibának.

Előzmény: morgen1300 (18423)
morgen1300 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18423

De a motorblokkban lévő hívőnek lenne valami más jele is. Nem?)

A hőcserélőt megnézem, de úgy rémlik, hogy az Ok. VÍzpumpa alján a luk száraz.

Előzmény: Quattroman (18422)
Quattroman Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18422

Sajnos ezek csak téves elképzelések.

nem gőzöl ha csak belepumpál a víztérbe de beszívni nem szív be folyadékot, ugyanígy téves elképzelés az is hogy keveredik ilyenkor az olajjal.

most bontottam szét egy blokkot, repedt az egyik hüvelyfal benne :(

a blokk elején a kipuleömlő mögött van a hőcserélő, az arra csatlakozó ujjnyi vastag ki-be vízcsövek alatt szokott vízkövesedni. ha itt szivárogtat észre sem veszed mert a kipufogó hője szinte azonnal elszárítja, de lehet a vízpumpa is...

Előzmény: morgen1300 (18421)
morgen1300 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18421

Minden száraz. Egyáltalán nem gőzöl. Nincs szaga. Ha hegerfejes lenne, akkor gőzölne vagy nőne az olajszint.

Előzmény: balzo56 (18419)
Quattroman Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18420

lehet levegős  a rendszer, a jelzőablakban látszik a folyadékszint, elegendő van benne?

elsőként cserélném a folyadékot, ha nem javul tőle akkor lehet tovább keresgélni pl a felső henger hibáját...

Előzmény: Panucci2 (18417)
balzo56 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18419

Az összes vízcsatlakozás száraz?

Mert olyan előfordulhat, menet közben nyomás alatt elmegy a víz meleg motornál elpárolog ne látod.

Ha hideg a motor, csatlakozásoknál kezedet elhúzod száraznak kell lennie.

Hűtő valószínű nem folyik.

Kipufogó nem gőzöl nagyon?

Hengerfejes?

balzo

Előzmény: morgen1300 (18418)
morgen1300 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18418

Korrekt amit írtál.

De az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy amennyit nő a folyadékszint táguláskor, annyit csökken lehűléskor. Tehát nagyjából állandó.

Akkor, hová lesz kb. fél liter 2000 km alatt?

Sehol nem találok nyomát.

Előzmény: Quattroman (18416)
Panucci2 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 18417
Tisztelt Motorosok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Tavaly váltottam Fjr-re. Nem motorozok sokat. Az ide motorozás során úgy vettem észre mint ha nem emelne ki a kuplung. A karnál már a maximum 5 állásban van állítva. Így volt már ahogy megvettem. Az elsőt hangos kattanás-csattanással veszi. Menet közben 2-3 sebességet többnyire zajtalanul, 4-5 halk kattanással. Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!