jómagam konkrétam kerítést csináltam, amolyan igényesebbet, kovácsoltvas jellegűt, vásárolt cuccokból. kitalálás kivitelezés egy személyben, (na jó volt segítségem) de elfogyott a szabadság és a maradék már lassabban megy. ez viszont nem topictéma úgyhogy nem vittem túlzásba a közlését, de elfogyott vagy 15 Kg hegesztődrót meg több mint 10 köszörűkorong a kisflexekbe stb.
a nagyrésze már a helyén, horganyozva porfestve. Tetszik :-)
ha megvan nekiugrok összenyomni a pincsi blokkját, nos kipróbáljuk, akkor elvileg 100% használható lesz. Utána elvileg jöhetne a krosszgép téma de még csak a blokk van meg hozzá meg egy 21 es felni, kormány, esetleg 2 db nagyonrozsdás 19es kerék, meg pár nagyonrozsdás cucc, váz az nincs. kelene még egy donor de ahhoz meg zs is kelene felszabaduljon erre a célra...
Persze,túl kicsi ott a gáznyomás ahhoz hogy elég fordulat legyen.Max látványnak jó,meg némileg rontani a gyárilag megtervezett szívó és kipufogó rendszer hatásfokot.
ez a video arra jó, hogy látni lehessen, hogy a turbo lapátjai forognak gázadáskor, ez olyan messze van attól, hogy érdemleges fordulatszámot érjen el a turbo ahhoz, hogy töltési nyomás felépüljön, mint a föld a naptól.
király képek, attól tartok még pelenkás voltam mikor ezekkel hasítottak, anno spekuláltam a jawaba wartburg motor moskvics váltó kombón de semmi nem lett belőle. a varnyún igen komolyat kéne faragni hogy üssön. különben egy utcai 600as elkalapálja félgázon. a mostani motorok nagyon könnyűek, a vasöntvény blokk meg nehéz.pár éve emileztem egy sráccal aki járt gyorsulni trabival, küldött képeket is, hát az a henger nem kicsit volt átdolgozva, kb felömlő volt az egész heger, hónapokug dolgozott rajta...
Végre csak "tollat" ragadtam. Segítségre lenne szükségem, építő jellegű hozzászólásokra. A projekt alapja kispók motor, dnepr váltóval. Sajnos még élőben nem láttam ilyet, és arra lennék kíváncsi hogy a kuplungot hogyan lehet megoldani egy autóblokk esetében, mert a kispolszki kuplung"karja" a váltóharangban van, a Dnepr váltóban pedig a tengely közepében mozog a kinyomó rúd.
Aki csinált/látott már ilyet legyen szives segítsen
Ezek a tuning snowboardok nem embereknek való gépek.Kétüteműek,liter fölötti köbcentivel és több száz lóerősek.Turbóval nyomják.0-ról 100-ra 1.5-2mp alatt gyorsulnak mivel a gumitalp nem tud elcsúszni mint egy akármilyen széles motorgumi.
ültem egy szopórolleren. a minap össze akartam heftelni egy lemezt, oppá nem indult a CO hegesztőm, semmi amper csak búgás. 3 nappal a kerítésgyártás elkezdése előtt (tulajdonképpen jól jött, hogy nem a nAgy munkánál tenyerelt ki). a relé megpusztult benne, mivel nem találtam ugyan olyat feltuningoltam egy szoci 220 as 3 fázisú relével + egy autós relé kapcsolja neki a 220at. most már o.k.
aztán meg akartam dolgozni, akkor meg a palack engedte el a gázt vagy mi, de szerintem csak üreset adtak cserébe. aztán mikor már palack is volt akkor előjött a reduktorfagyás, nem fűtés kellett hanem reduktor másik rendes (az az eredeti kínai szar csak dísznek jó, szépen folyamatosa engedte a gázt attól meg lefagyott... az már csak semmi, hogy a szelepnél ferdére volt vágva a gáz gyorscsatlakozójában a cső és folyamatosan ott is eresztett.
régebben már függetlenítettem a drót előtolását egy külön táppal az rendesen műxik.
most jelenleg minden O.K. csak a hegesztőgép már 50%-al többen van mint mikor vettem. + belenyomtam 1 - 2 napnyi melót.
hát ha abból indulok ki, hogy 50ccm 40x kevesebb mint 2000ccm de még ha ugy számolunk hogy a 2 ütemű dupla annyi kipufgázt termel és a fordulata legalább a duplája a viszonyszám még mindig 1:10 hez. lehet, hogy full gázon már eseg megpörgeti a turbót. viszont egy smart dizel turbojával már lehet hogy történne is valami, de ez csak feltételezés egyébként meg fogalmam sincs. Nem emléxem, hogy halottam volna 2 ütemű benzinmotor turbósításról. 2 ütemű dízel turbók vagy más módon feltöltöttek léteznek óriásmotorok közt.