Köszi szépen! :) A gyári Blaupunkt van benne. Eleinte nálam is azt csinálta, hogy random beindult a garázsban állva, azzal még meg is tanultam együtt élni csak utána úgy döntött, hogy ideje szintet lépni és már be se kellett kapcsolnia ahhoz, hogy szívja az akksit.
Nézd meg, milyen fejegység van most benne és annak a leírása után kutakodj - nyilván olyan a csatlakozó. (Ha az eredeti fejegység esetleg cserélve volt már, akkor az eredeti csatlakozó is át lett alakítva.)
Egyébként nekem is időnként bekapcsol éjjel a rádió a garázsban, úgy érzékeli, mintha CD-t tettek volna bele (mondjuk én minden nap többször megyek valahova, tehát nincs ideje leszopni az akkut). Úgyhogy ha kiszállok, mindig kiugrasztom az előlapot a helyéről, így nem tud bekapcsolni... :-)
Nyilván a CD-t érzékelő szenzorral van a gond (időnként menet közben is átvált CD-re, aztán "CD ERROR", és visszakapcsol rádióra), de kiszedni/kipucolni/visszarakni - fuj, utálatos munka. :-/
Nyár elején vásároltam egy ötajtós Lacettit és az utóbbi hetekben előjött az a probléma, hogy állóhelyzetben, kikapcsolt állapotban megnövekszik az áramfelvétel, így az akksit leszívja kb két nap alatt. Kiderült, hogy a gyári rádió a ludas, így az ki lett kötve. Most szeretnék egy új fejegységet venni bele, melyhez első körben beugrottam a Media Marktba felmérni a terepet és ott azt tapasztaltam, hogy a fejegységek hátulján többféle lehetséges csatlakozó is van (van, aminek széles négyzet alakú tüskés, másnak meg sima három "tűdugalj" és van olyan is, amin mindegyik van). Mivel a szerelő benne hagyta a gyári rádiót és úgy tette vissza a középkonzol paneljét, így sajnos nem tudom megnézni, hogy milyen kábelek vannak az autóban, milyen aljzattal bíró fejegységet tudnék bele rakni (csak emiatt, hogy megnézzem nem szeretném szétszedni, így is a panel egyik tartópatentje letört a szerelés közben, ezért már csak akkor akarom szétszedni, ha már fixen be tudom rakni az új rádiót). A témában a tudásom teljesen nulla, próbáltam a neten keresgélni, hogy megtaláljam a megoldást, de sajnos nem sikerült. Esetleg aki már átesett rádiócserén vagy tudja, hogy pontosan milyen fajta dugaljal rendelkező fejegység mehet bele az ne tartsa magában legyen kedves, nagyon nagy segítség lenne :) Amióta nincs zene, azóta egyre több zörejt is hallok menet közben, ami még inkább sürgeti a cserét. :D
Azt kérdeztél, ez egy tök egyszerű autó, és már ehhez sem értenek szerelőknek NEM kell támpontot adni, ha tisztában van a kocsi működésével akkor nincs gond. Az, hogy annak tanultál sokat nem jelent nincs mögötted szakmai tapasztalat.
Lehet hülyeséget kérdezek,de el tudja felejteni az értékeket ,vagy valóban elromolhatott a másik folytószelep és ez ugye meg nincs feltanítva,mert közel ugyanazt a hibát produkálja mindkettővel🙄Vagy alapvetően okozhatja más ezt a hibát??Kedden viszem egy ismerős szerelőhöz azért kérdem,hogy hátha tudok neki támpontot adni ,én is szerelőnek tanultam teljesen nem vagyok analfabéta csak nem teljesen értem ennek a kocsinak a működését
"nincs semmi értelme a vezeték nélkülinek mert az autón áthúzni a vezetéket 5 perc ha márt bejöttél a kaszniba"
A tolató kamera kábelét vinném a műszerfal irányába, de nem tudom, hogy merre érdemes. Baloldalt az ajtók felett, de úgy néz ki, hogy az sok bontással jár, vagy a menjek le a szőnyeg alá. Te hogy oldanád meg?