Nagytakarítást tartok az udvaromon. Van egy hiányos T613 3-om és hozzá sok minden külön is. Pár napig még tartotgatom. Ha valakit valami érdekel, jelentkezzen.
„Ti nem tudjátok például elképzelni, hogy lehet majd esetleg egy miniszterelnök (a nevét szerénységem tiltja megsejtetni veletek), aki egy napon, miután szenvtelen és nyugodt hangon bejelentette az országgyűlésnek, hogy néhány jól megfontolt diplomáciai művelettel, amikről eddig nem akart beszélni, mivel nem a szavak embere, sikerült Angliát mint egyszerű gyarmatot Magyarországhoz csatolni, s ezt ezennel tudatja a tisztelt Házzal - mondom, miután ezt szenvtelen és hideg hangon előadta, nem törődve az ordító és ujjongó képviselőkkel, akik vállukra akarják emelni, hirtelen vívóállásba helyezkedik, s egy szédítő, eddig ismeretlen dzsiudzsicu fogással, ott, a miniszterelnöki emelvényen, két vállára fekteti az ausztrál világ-birkózóbajnokot, akit az angol ellenzék orvul elhelyezett az emelvény belsejében, hogy a legnagyobb európai férefit megölje.”
Az IFA-ban is ilyen rencer volt. Kisebb a fékkésedelmi idő, mint a légnél.
Az AVIA főfékhengör csak egy tipp volt a kisagyam mélyéről, igazából sosem próbáltam, csak valami régi 613 tulaj mondta. Hogy ki meg hol, arra már nem emlékszem.
Most így 'veteránozok': http://www.facebook.com/photo.php?fbid=261226430660082&id=100003181822251&set=a.261223167327075.61120.100003181822251
Ez így nem igaz, egy rakás olyan teherautó van amiben kombinált levegőrásegítésű hidraulikus fékrendszer van. MB Atego, Iveco Eurocargo sorozat például. A nagyoknál inkább jellemző a tiszta légfék.
Ez az auto-motor poszter nekem is megvan. Ez volt az elso kep amit a 613-asrol lattam, es a hozzatartozo cikk, amit olvastam, mikor a padlason regi ujsagokat talaltam. Azelott nem is tudtam, hogy a Tatra gyart szemelyautokat is.
nem tudommikor tudok mail-t olvasni. ímost Volt fesztivál van mire itt összepakolok mehetek épiteni a Balaton Sound-ot és igy tovább csak a sziget előtt keveredek haza. Telefonomat tudod.