Az volt a panama, hogy azokat üzemeltették. Aranyáron bérelték az összeset (a borsodi Citarokkal együtt), ráadásul nem is sikerült egységes flottát összevakarni.
A Jászkun is szép volt a jubileumi kiadványban: "A fotók a cég archívumából származnak." A valóság: 70% Kovács Tibi, 20% Szegecs Művek, 10% dolgozói gyűjtemény. Ez utóbbiakat valami ótvar multifunckiós eszközzel szkennelték be a kiadónál.
Ebbe az elb***tt internetes világba nem digitalizálnék be semmit. Megérdemli az emberiség? Nem. Azok a retardgyűjtő FB klubbok recsizzenek másra. Főleg, hogy odaírják, "Foto: IHO". Ennél már csak a Hihetetlen magazin a jobb, "Forrás: YouTube", s annyi.
Ezt mondjuk én pont ellentétesen gondolom, ha lefotóztam és konkrétan meg is van a fotóm, akkor az számít. A papír az nálam irreleváns, van pár olyan fotóm ugyan, de azokról van újabb kép is.
Látod, adom neked a következő lájkvadász ötletet. 20-25 év múlva a sulinet majd a Credora ... ki, s azzal mennek borsodi fotótúrára, valamint megvesznek többszáz Credot, hogy rohadjon el a kertben.
Azt nem tettem hozzá, hogy ez csak a digit. Papírt nem számoltam bele. Már úgy vagyok vele, hogy ami nem publikálhatok, az nincs. Azaz ebben egy db telepes kép sincs, kivéve a nyíltnapos.
Megnéztem én is a Credo-t, elvileg 960, de itt azért lehet eltérés, nem volt egy akkurátus ellenőrzés, csak megnéztem a volános/KK-s/volánbuszos listáimat + a pár tucat maszek. A volánoknál azért dokumentálom rendesen a többi típust is, nem csak az Ikarust, sóval elvileg ez stimmel, de hibaszázalék lehet. De mivel egész közel van az ezer, lehet, hogy szánok erre időt, és ellenőrzöm alaposabban, hogy lehessen ilyen poszt az ezredik Credo-ról is. :D