Látom, a barátodnak FZ6-osa van. Gondolom már kipróbáltátok egymás motorját. Milyen különbségeket tapasztaltatok egymás motorján? Nekem 600-as Banditom van, de nagyon csábít az FZ6-os, ezért érdekelne hogy miben nyújt többet egy FZ6 (ha tud egyáltalán) a Banditomhoz képest.
2012 Április 21-én SUZUKI nyílt napot tartunk a RODEO RIDE 34 kecskeméti üzletében. A nyílt napot egy óriási MEGATESZTTEL kötjük össze. A SUZUKI 2012-es vadi új GSXR1000 L2-es és a DL650AL2 modelleken felül a következő SUZUKIK kipróbálására is lehetőségetek nyílik: GSF1250SAL2 Bandit GSR750 L1 GSX650FAL2 GSXR600L1 GSXR750L1 VL800L2 UX125L2
UH125K5
GS500K7
A tesztelésre nincs előzetes regisztráció, érkezési sorrendben próbálhatjátok ki a fennti modelleket. További hangulatjavítóként ICON és a THOR ruházati termékekre, illetve MOTUL kenőanyagokra 20% kedvezmény adunk a nyílt nap alkalmából, és ezt az aznap felvett rendelésekre is kibővítjük.
Minden ok, gratula a géphez :) A szivatót nem kell tökig ráhúzni csak bőven 10 fok alatt meg mínuszokban,ilyenkor elég annyira, hogy 1500-ös fordulaton forgassa alapjáraton. Sisakot kesztyű felveszed, addigra vissza lehet tolni, azt' go.
Én is "új" Bandit tulaj lettem 3 napja :) 2004-es, első tulajtól aki kemény 6300km-t vágott bele ennyi idő alatt, de évente elvitte márkaszervizeltetni a könyve szerint.
Mentem velem kb. 250km-t eddig, nekem a fogyi 5,3 lett. Előtte egy 2005-ös R6-om volt, azelőtt meg egy 2007-es SV650S.
Tetszik a gép, könnyen vezethező, kényelmes, és a gázreakciók is simák, még egyesben is. Amolyan hülyebiztos motornak tűnik nekem, 6.-ban alacsony fordulaton 2500-nál se csapkodja a láncot, kigyorsít, persze mértékkel...
Ami szokatlan, hogy a hátsó fék meglepően sokat ér, jól fog. Az R6-nál szinte sose használtam, ott nem fogott szinte semmit...
Egyedül a karburátor furcsa nekem, nem volt még ilyen mocim. Mi a trükkje? 12 fokban indítottam reggel, beindult kb 1000-es alapjáratom, majd ráhúztam a szivatót, és egyből leállt. Megpróbáltam úgy is, hogy nem a szivatót húzom rá, hanem a gázt, akkor is leállt. Jópárszor újra kellett indítanom, mire a gázadásra fordulatszám emelkedés volt a válasz, nem pedig lefulladás...
Másnap 17 fok volt kb, és az alapjárati csavart feljebb tekertem első indítás előtt, és így már nem kellett annyit szórakozni vele. Mondjuk lehet, hogy a melegebb idő miatt.
Szóval ez normális jelenség v. valami állítani kéne a gépen?