Nemcsak néha 4.-ben is.DE ha vissza engedem a gázt és újra nyomom akkor abba hagyja.Illetve néha 4.ből vissza 3.ba és gyorsítok.De ez nem állandó hanem teljesen kiszámíthatatlan.
Hát igen, lehet gomba baja is, ki kerülöd a gombát és rögtön kiderül. ha az adagolón levő vákum dob szart be, az jó pénz nekem ilyen 8ezreket beszéltek érte. A poén az hogy 1 szilikonos membrán van benne ami ha kapható lenne max 300ft-be kerülne de nem kapható. Én ráfaragtam 1 lada membrán házat ,azóta is müködik vígan.
Szevasz, leírom azt ahogy én jártam ezzel aproblémával.
A vákum cső a gombával van összekötve, aztán megy az adagoló vákum dobjára ami bowdenen keresztül mozgatja az előtöltés szabályzót. Ezt írtad te is. A gombának melegen kell nyitnia ,hidegen zárva és nem megy keresztül a vákum. Ahogy melegszik a moci ,nyit a gomba és vákumkeletkezik az adagolóra felszerelt kis vákumdobban ami bowdenen keresztül meghúzza a töltés karját. az enyémnek az adagolón lévő dobban levő membránja volt kiszakadva ezért állandóan falsot szívott és nem tudta behúzni a kart. Ilyenkor melegen az alapjárat 1100 körül állt. tehát a kar mozgatásával az alpjáratnak vissza kell jönnie-900-1000közé.
A termoszelep melegen enged át.Az adagoló elején van egy szabályozó kék kupak van rajta.Itt lehet állitani,hogy mikor huzzonbe az elötöltés szabályozó kar.Egyebbként magasabb fordulatszámon önállóan át kell állni akrnak.Ha kérdésed van csak bátran!
Szóval van egy 1995-ös Atrám X17DTL,ople motoros,kisturbós,68 Le.
A gondom az,hogy azt hiszem nem jól működik az alapjárati töltés szabályzóm.Ugye van a hengerfejen a vákuumszivattyú,onnan kijön egy kis cső a termosztátban található gombáig,majd innen megy az adagolón lévő membrános kis vákuumos bizbaszba,ami meghúz egy kart,és ilyenkor csökken az alapjárat.
Nekem melegen sem húzza be.Meg nem tudom,hogy a termosztátban lévő gomba mikor engedi át a vákuumot?Amikor hideg,vagy amikor meleg a motor?Hogy kell működnie pontosan?Gondolom amikor bemelegszik,akkor kell behúznia,hogy csökkenjen az alapjárati töltés.
Sziasztok olyan ügyben szeretném segítségeteket kérni, hogy unokatesom vett egy OPEL COMPOT 2.5td (isuzu motoros). Mindenféle motordiagnosztikai adat érdekelne PL :turbó nyomás. Az AUTODATA elég szűkszavú erről a modelről. Ha valakinek van valami ötlete ne tarcsa magába. Kösz előre is.