Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jakapapa Creative Commons License 2022.05.20 0 0 72543

Sziasztok 1.4 benzines  2002 es évjáratból csöpög a benzin A motor magasságában a bölcsőre indítózáskor és nem indul el sajnos . valakinek volt hasonló tapasztalata ? Köszi

sam256 Creative Commons License 2022.05.08 0 0 72542

Sziasztok! A tankajtó feszítő lemeze eltört. Lehet azt pótolni valahonnan?

szuszimaci Creative Commons License 2022.05.07 0 0 72541

szuszimaci Creative Commons License 2022.05.07 0 0 72540

Sziasztok.

 

Gyújtáson kattog ez a relé eddig nem csinálta.Mihez tartozik és hol lehet ilyent be szerezni?

Köszi.

Papalac Creative Commons License 2022.04.29 0 0 72539

Jó ferdére sikeredett. Működésben nem okoz problémát.

Nem hiszem, hogy hegesztve van!

Nem láttam még olyan szerelőt, aki a benzintank alatt akarna hegeszteni egy bilincs helyett, ráadásul nem is fér hozzá a tetejéhez.

Előzmény: Poti85 (72530)
ivókút Creative Commons License 2022.04.29 0 0 72538

A baj az, hogy ez belülről kezd el rohadni majd, mert sima lemez. Ez van. Ha nem volt nagy pénz akkor ne búslakodj rajta. Nekem amikor kezdett az eredeti lemez kicsit "kápsztaleveles" lenni lecseréltem egy Walkerre. Mint kiderült nálam csak a külső vékony lemez adta meg magát a belső még menthető lett volna, de én belevágtam "flex"-el. A Walkernek olyan hangja volt, amit nem akartam hallgatni, inkáb kapott a régi egy új borítást és ennyi. 

Előzmény: Poti85 (72536)
ivókút Creative Commons License 2022.04.29 0 0 72537

Saválló??? az??? :-D

Előzmény: Akos_IKS (72535)
Poti85 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 72536

Értem, akkor így marad. Szeretem, hogy minden szaki odáig van magával és a szaktudásával, közben meg ilyen "munkát" adnak ki.... Szörnyű, hogy egy hozzá nem értő, kis utánaolvasással sokszor jobb munkát képes végezni. Mindent magam csinálok amit tudok, de ehhez sajnos nem voltak eszközeim...Mivel kellett volna felületkezelni?

Előzmény: ivókút (72534)
Akos_IKS Creative Commons License 2022.04.29 0 0 72535

Savállót nem kell felületkezelni.

Kicsit ferde, oszt'jóvan. Ha a munkadíj ezzel arányos volt, akkor ez már így megy ki. Ha lefújták cinkspray-vel a hegesztést, akkor nincs baj. Ha nem, akkor az még megérne egy kört és akkor tényleg tartós.

Előzmény: Poti85 (72533)
ivókút Creative Commons License 2022.04.28 0 0 72534

Gondot nem hinném, pár év alatt úgy is szétrohad...Semmi felületkezelés, ez egy nagyon tróger munkának tűnik...

Előzmény: Poti85 (72533)
Poti85 Creative Commons License 2022.04.28 0 0 72533

Novak dob. Lehegesztették. Azon kívül, hogy nem túl esztétikus így, okozhat valamilyen gondot? Menettulajdonságban, hangban nem vettem észre semmi negatívumot.

Előzmény: ivókút (72532)
ivókút Creative Commons License 2022.04.28 0 0 72532

Egyébként milyen dob ez, mert elég kisipari hulladéknak tűnik?

Előzmény: ivókút (72531)
ivókút Creative Commons License 2022.04.28 0 0 72531

Szerintem nagyon nem! Ez lefelé áll. Fel kell lazítani a bilincset(gondolom azzal tették össze és nem hegesztették) és meg kell igazítani...

Előzmény: Poti85 (72530)
Poti85 Creative Commons License 2022.04.27 0 0 72530

Kicserélték a hátsó dobot, 1.4 8v.

Ennek így kell állnia? Ferdének tűnik.


szabol1 Creative Commons License 2022.04.15 0 0 72529

Szia!

Sikerült megoldani? Nekem is ez a hibatünet.

Előzmény: gysevic (72519)
csakovacshu Creative Commons License 2022.04.15 0 0 72528

Valaki tapasztalt olyan hibát Clio II vezető ülés felől az ablakemelő nem megfelelően működik! Ebben már cseréltem egy komplett nyomógomb kapcsolót (hiba megmaradt). A hibajelenség, ha egyszer megnyomom rövid ideig akkor teljesen lemegy és ez az ellenkezője felfelé is, de a jobb oldali részen, ott teljesen jól működik (ha kicsit megnyomom lefelé, akkor és elengedem akkor abban a pillanatban megáll és ez az ellenkező irányban is). Vezetés közben meg össze vissza kell nyomkodni, hogy abban az adott pozícióban megálljon, ahol szeretném. Az anyós ülés felől meg ott tökéletesen működik.

 

Itt a motor lehet a hibás vagy a vezérlő panelen?

 

Köszönöm előre is az ötleteket!

 

Csaba

 

nagya2 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 72527

HAli!

Keress egy normális kulcsmásolóst, és összetanítja a kulcsokat az immóval.

Üdv Nagya

Előzmény: gysevic (72525)
sezs Creative Commons License 2022.04.08 0 0 72526

Üdv mindenkinek! Remélem, hogy nem problémával, hanem csak egy érdekes jelenséggel kapcsolatban kérdezek. Úgy egy-két hónapja járó motornál kézi gázadást eszközöltem a motortérben, aminek egy rövid csattanó hang volt az eredménye. Valahonnan a motorból jött, de nem ismétlődött meg később, s semmilyen következménye nem érzékelhető, szépen, egyenletesen jár (2001, 16V). Vagy talán mégis: indításkor pöccre indul az autó, de olyan érzés, mintha nem is tekerne az indítómotor, hanem azonnal berobbanna. Találkozott valaki hasonlóval?

gysevic Creative Commons License 2022.04.08 0 0 72525

Köszönöm a segítségeket,úgy tűnik,hogy megoldódott a központi zár problémája. Végülis nem kellett kicserélni a központizár vezérlőt - igazából az autó eredeti kulcsait nem sikerült rátanítani a bontott modulra,így bár azzal rendben működtek a zárak a belső gombról,csak indítani nem lehetett az autót és a távirányítóra sem reagált...

 

Végülis 3 helyen volt fóliaszakadás a zárvezérlő NYÁK-ján - igazi vékony,csak nagyítóval látható helyeken - ezek áthidalása után már működik a központizár és a menet közbeni kattogás és hibajel (szerviz lámpa) is megszűnt.

 

Egyébként a kulcsokat csak szerviz számítógépről lehetne rátanítani a modulra az immo miatt? Videót és leírást is találtam a kulcstanításról és az újraszinkronizálásról,de sajnos egyik megoldás sem működött a bontott modulnál,amit cseredarabnak szántam.

Előzmény: ivókút (72518)
nagya2 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 72524

HAli!

Tipikus szelepszár szimmering leirás........

Üdv Nagya

Előzmény: Gyalogkakukk83 (72523)
Gyalogkakukk83 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 72523

Sziasztok!

Van egy Thalia 1.2-es azt vettem észre, hogy álltam valahol egy helyben járó motorral. Kis idő után mikor elindultam elkezdett füstölni. Nincs hibakód nem rángat. A motorháztetőt felnyitottam a vizet megnéztem nem olajos az olaj sapka kupakja nem habos. Ha nem alapjáraton megyek vele akkor nem látom hogy füstölne. 
Szerintetek mi lehet a baja? Mire készüljek?

Köszönöm a válaszokat

nagya2 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 72522

HAli!

A gyujtás ráad, központi zár gomb benyom-nyomva tart, hangjelzés, gomb elenged, elméletileg örül.

Bekapcsolás ugyanez.

Üdv Nagya

Előzmény: roomeo- (72521)
roomeo- Creative Commons License 2022.04.07 0 0 72521

Hali! Abban tudnátok segíteni hogyan kell kikapcsolni a központi zárat, hogy indulás után ne kapcsolódjon be. Köszi!

Gergo.bgy Creative Commons License 2022.03.30 0 0 72520

Üdv! Esetleg lenne vkinek, vagy tud valakiről, akinek lenne 2004/12 (k9k700) Tháliába TRW rendszerű bontott kormánymű, ami jó állapotban van. Az enyém sajnos már nem csak folyik, hanem kopog is. Köszi 

gysevic Creative Commons License 2022.03.30 0 0 72519

Mivel a belső gomb gyújtás nélkül is működtetné alapesetben a zárakat (és ilyenkor a riasztót is ki-be kapcsolná),kizárható a hibája szerintem,mivel csak indulás után,menet közben kattog,ahogy zárná az ajtókat. Álló helyzetben a gomb megnyomása nélkül nem kattog és olyankor a szervizlámpa is sötét marad. A távirányítóra is kattanással reagál a relé,csak a zárak nem tudnak megmozdulni,ha a zarvezérlő próbálja hajtani őket,a sima multiméter sem mért feszültséget a zármotor kimeneten. Inkább arra tippelek,hogy amikor a relé lábán "elszállt" a forrasztás,valószínűleg valami mást is érinthetett,akár a relé érintkezőjét például. A NYÁK-on nem látszik más hiba,sem égés, sem repedés. 

De köszi a tippet,azért ellenőrizni fogom ezt is,biztos ami biztos...

Előzmény: ivókút (72518)
ivókút Creative Commons License 2022.03.30 0 0 72518

És mi van, ha hibás a belső gomb, amivel zárni tudod belülről a hamus mellől? Nem próbáltad lehúzni a csatlakozót róla?

Előzmény: gysevic (72517)
gysevic Creative Commons License 2022.03.30 0 0 72517

Köszönöm,remélem igen. Jelen pillanatban az utastéri gomb,vagy a kulcson lévő zárnyitó gomb megnyomásakor hallani a vezérlőből a relé kattanását - ugyanígy kattog folyamatosan menet közben is,ahogy zárni próbálná az ajtókat. A zárak is mintha próbálnának mozdulni,de nem sikerül nekik. Az az igazság,hogy volt egy hibás forrasztás a modul reléjének az egyik lábán,ami pont a központizár motorok egyik pólusa. De ennek javítása óta  próbálnak működni a zármotorok,előtte feszültséget sem adott ki a modul. Próbáltam kikapcsolni a menet közbeni zárást,de a zárgomb nyomása közben a modul reléje folyamatosan kattog. Egyenlőre rendeltem egy másik zárvezérlő modult.

Előzmény: ÖregMackó (72516)
ÖregMackó Creative Commons License 2022.03.29 0 0 72516

Az utastéri számítógép (UCH) intézi az ajtók záást-nyitását és ez még sok funkcióval bír. Többek között az immo is ebben van ami viszont össze van programozva a motorvezérlővel. Nekem kellett cserélnem motor vezérlőt és ez hozte magával az UCH cseréjét is az immo miatt. inne megy az irányjelzők az ABS a légzsák a hátsó szélvédőfűtés és még egyebek. Meg kéne nézned amikor próbálja becsukni az ajtókat akkor az UCH lábain megjelenik e a feszültség? Ide teszek egy rajzot a zármotorok vezérléséről, talán ebből látni az UCH melyik lábát kell nézni:

 

A 645 az UCH egység, annak az 1-2 lába vezérli a motorokat, a 8-17 lába a zárókapcsolóval van kapcsolatban...

 

Remélem segít valamennyire...

Előzmény: gysevic (72515)
gysevic Creative Commons License 2022.03.28 0 0 72515

Köszönöm az eddigi segítséget. Egy darabig renben működött mindrn a zárak terén,majd a legutóbbi autómosás után végleg megszűntek működni a zármotorok. A hétvégén odáig eljutottam,hogy az ajtókban lévő motorokat egyenként próbálva mindegyik működőképes. (Az ajtóátvezetéseknél húztam szét a csatlakozókat,onnan adtam feszültséget a zármotoroknak.) Majd lehúztam a zárvezérlő csatlakozóját és onnan próbálva mi degyik motor működik. Most már erre a vezérlőmodulra gyanakszom...(Komfort modul ?) Ez működtet még valamit a zárakon kívül? Jelenleg menet közben folyamatosan villog a szervizlámpa,amikor zárni próbálja az ajtókat indulás után,de álló helyzetben nem világít és eddig minden más rendben működik. A modul cseréjével orvosolható lehet a zárak problémája,vagy esetleg a modulcsere programozást is igényel?

 

(Renault Thalia 1.4 16V 2001-es évjárat)

Előzmény: nagya2 (72477)
nagya2 Creative Commons License 2022.03.21 0 0 72514

HAli!

Köszi Old Brumm  a leirást!!

Üdv Nagya

Előzmény: ÖregMackó (72513)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!