Sziasztok 1.4 benzines 2002 es évjáratból csöpög a benzin A motor magasságában a bölcsőre indítózáskor és nem indul el sajnos . valakinek volt hasonló tapasztalata ? Köszi
A baj az, hogy ez belülről kezd el rohadni majd, mert sima lemez. Ez van. Ha nem volt nagy pénz akkor ne búslakodj rajta. Nekem amikor kezdett az eredeti lemez kicsit "kápsztaleveles" lenni lecseréltem egy Walkerre. Mint kiderült nálam csak a külső vékony lemez adta meg magát a belső még menthető lett volna, de én belevágtam "flex"-el. A Walkernek olyan hangja volt, amit nem akartam hallgatni, inkáb kapott a régi egy új borítást és ennyi.
Értem, akkor így marad. Szeretem, hogy minden szaki odáig van magával és a szaktudásával, közben meg ilyen "munkát" adnak ki.... Szörnyű, hogy egy hozzá nem értő, kis utánaolvasással sokszor jobb munkát képes végezni. Mindent magam csinálok amit tudok, de ehhez sajnos nem voltak eszközeim...Mivel kellett volna felületkezelni?
Kicsit ferde, oszt'jóvan. Ha a munkadíj ezzel arányos volt, akkor ez már így megy ki. Ha lefújták cinkspray-vel a hegesztést, akkor nincs baj. Ha nem, akkor az még megérne egy kört és akkor tényleg tartós.
Novak dob. Lehegesztették. Azon kívül, hogy nem túl esztétikus így, okozhat valamilyen gondot? Menettulajdonságban, hangban nem vettem észre semmi negatívumot.
Valaki tapasztalt olyan hibát Clio II vezető ülés felől az ablakemelő nem megfelelően működik! Ebben már cseréltem egy komplett nyomógomb kapcsolót (hiba megmaradt). A hibajelenség, ha egyszer megnyomom rövid ideig akkor teljesen lemegy és ez az ellenkezője felfelé is, de a jobb oldali részen, ott teljesen jól működik (ha kicsit megnyomom lefelé, akkor és elengedem akkor abban a pillanatban megáll és ez az ellenkező irányban is). Vezetés közben meg össze vissza kell nyomkodni, hogy abban az adott pozícióban megálljon, ahol szeretném. Az anyós ülés felől meg ott tökéletesen működik.
Üdv mindenkinek! Remélem, hogy nem problémával, hanem csak egy érdekes jelenséggel kapcsolatban kérdezek. Úgy egy-két hónapja járó motornál kézi gázadást eszközöltem a motortérben, aminek egy rövid csattanó hang volt az eredménye. Valahonnan a motorból jött, de nem ismétlődött meg később, s semmilyen következménye nem érzékelhető, szépen, egyenletesen jár (2001, 16V). Vagy talán mégis: indításkor pöccre indul az autó, de olyan érzés, mintha nem is tekerne az indítómotor, hanem azonnal berobbanna. Találkozott valaki hasonlóval?
Köszönöm a segítségeket,úgy tűnik,hogy megoldódott a központi zár problémája. Végülis nem kellett kicserélni a központizár vezérlőt - igazából az autó eredeti kulcsait nem sikerült rátanítani a bontott modulra,így bár azzal rendben működtek a zárak a belső gombról,csak indítani nem lehetett az autót és a távirányítóra sem reagált...
Végülis 3 helyen volt fóliaszakadás a zárvezérlő NYÁK-ján - igazi vékony,csak nagyítóval látható helyeken - ezek áthidalása után már működik a központizár és a menet közbeni kattogás és hibajel (szerviz lámpa) is megszűnt.
Egyébként a kulcsokat csak szerviz számítógépről lehetne rátanítani a modulra az immo miatt? Videót és leírást is találtam a kulcstanításról és az újraszinkronizálásról,de sajnos egyik megoldás sem működött a bontott modulnál,amit cseredarabnak szántam.
Van egy Thalia 1.2-es azt vettem észre, hogy álltam valahol egy helyben járó motorral. Kis idő után mikor elindultam elkezdett füstölni. Nincs hibakód nem rángat. A motorháztetőt felnyitottam a vizet megnéztem nem olajos az olaj sapka kupakja nem habos. Ha nem alapjáraton megyek vele akkor nem látom hogy füstölne. Szerintetek mi lehet a baja? Mire készüljek?
Üdv! Esetleg lenne vkinek, vagy tud valakiről, akinek lenne 2004/12 (k9k700) Tháliába TRW rendszerű bontott kormánymű, ami jó állapotban van. Az enyém sajnos már nem csak folyik, hanem kopog is. Köszi
Mivel a belső gomb gyújtás nélkül is működtetné alapesetben a zárakat (és ilyenkor a riasztót is ki-be kapcsolná),kizárható a hibája szerintem,mivel csak indulás után,menet közben kattog,ahogy zárná az ajtókat. Álló helyzetben a gomb megnyomása nélkül nem kattog és olyankor a szervizlámpa is sötét marad. A távirányítóra is kattanással reagál a relé,csak a zárak nem tudnak megmozdulni,ha a zarvezérlő próbálja hajtani őket,a sima multiméter sem mért feszültséget a zármotor kimeneten. Inkább arra tippelek,hogy amikor a relé lábán "elszállt" a forrasztás,valószínűleg valami mást is érinthetett,akár a relé érintkezőjét például. A NYÁK-on nem látszik más hiba,sem égés, sem repedés.
De köszi a tippet,azért ellenőrizni fogom ezt is,biztos ami biztos...
Köszönöm,remélem igen. Jelen pillanatban az utastéri gomb,vagy a kulcson lévő zárnyitó gomb megnyomásakor hallani a vezérlőből a relé kattanását - ugyanígy kattog folyamatosan menet közben is,ahogy zárni próbálná az ajtókat. A zárak is mintha próbálnának mozdulni,de nem sikerül nekik. Az az igazság,hogy volt egy hibás forrasztás a modul reléjének az egyik lábán,ami pont a központizár motorok egyik pólusa. De ennek javítása óta próbálnak működni a zármotorok,előtte feszültséget sem adott ki a modul. Próbáltam kikapcsolni a menet közbeni zárást,de a zárgomb nyomása közben a modul reléje folyamatosan kattog. Egyenlőre rendeltem egy másik zárvezérlő modult.
Az utastéri számítógép (UCH) intézi az ajtók záást-nyitását és ez még sok funkcióval bír. Többek között az immo is ebben van ami viszont össze van programozva a motorvezérlővel. Nekem kellett cserélnem motor vezérlőt és ez hozte magával az UCH cseréjét is az immo miatt. inne megy az irányjelzők az ABS a légzsák a hátsó szélvédőfűtés és még egyebek. Meg kéne nézned amikor próbálja becsukni az ajtókat akkor az UCH lábain megjelenik e a feszültség? Ide teszek egy rajzot a zármotorok vezérléséről, talán ebből látni az UCH melyik lábát kell nézni:
A 645 az UCH egység, annak az 1-2 lába vezérli a motorokat, a 8-17 lába a zárókapcsolóval van kapcsolatban...
Köszönöm az eddigi segítséget. Egy darabig renben működött mindrn a zárak terén,majd a legutóbbi autómosás után végleg megszűntek működni a zármotorok. A hétvégén odáig eljutottam,hogy az ajtókban lévő motorokat egyenként próbálva mindegyik működőképes. (Az ajtóátvezetéseknél húztam szét a csatlakozókat,onnan adtam feszültséget a zármotoroknak.) Majd lehúztam a zárvezérlő csatlakozóját és onnan próbálva mi degyik motor működik. Most már erre a vezérlőmodulra gyanakszom...(Komfort modul ?) Ez működtet még valamit a zárakon kívül? Jelenleg menet közben folyamatosan villog a szervizlámpa,amikor zárni próbálja az ajtókat indulás után,de álló helyzetben nem világít és eddig minden más rendben működik. A modul cseréjével orvosolható lehet a zárak problémája,vagy esetleg a modulcsere programozást is igényel?