Keresés

Részletes keresés

harpokratesz Creative Commons License 2003.05.05 0 0 1192
"Ha nagyon gyengék a jelszintjeid, akkor biza a video erős jele bezavarhat a képbe...
A videó egyébként erősít a kábel jelén, az is lehet gond, hogy túlvezérli a TV-t."

Asszem,

Köszönöm neked a sok tippet, valszeg ilyesmi lehet a gond vele. Nem a freki beállítással van baj, az biztos, hanem szerintem az általad fent leírtakkal.
A UPC-t kihívhatom, de amilyen hülyék, nem hiszem, hogy meg fogják csinálni (én meg laikus vagyok).

Viszont, azt csináltam most a hétvégén, hogy a tvkábelt nem dugtam bele teljesen a videóba, hanem csak beleillesztettem annyira, hogy ott maradjon, a kép így most tökéletes a videócsatornán, lejátszásnál és felvételnél is. Azt hiszem így kibékülök vele addig, amíg egy szakember meg nem nézi egyszer.

Előzmény: Asszem (1190)
gyoz_tesh Creative Commons License 2003.05.02 0 0 1191
Nekem is kísérleteznem kellett, mire tökéletes lett a kép.
Nálam következő a helyzet: a tévé scart kábelen kapja a jelet a videóból. Viszont a tévén külön is rá kellett hangolni az egyik csatornára(RF), mert csak akkor zavarmentes a lejátszás, ha közben a tv ide van kapcsolva, másként a tv csatorna képe valahogy "átszivárog" a videó csatornára, és tiszta zavaros a kép.
Előzmény: harpokratesz (1183)
Asszem Creative Commons License 2003.05.02 0 0 1190
Még egy lehetőség, hogy szar a kábeljel.
A magyar szabvány szerint min 60, 20 csatorna felett max 77 dBmikroVolt között kell lenni a jelszintnek. A legnagyobb, és legkisebb jel közt 12, de szomszédos csatornák között max 3 dB lehet a különbség. Ha nagyon gyengék a jelszintjeid, akkor biza a video erős jele bezavarhat a képbe.