Ezt egyszer betettem : neve /csuszka/ Fejjel lefele s fejjel felfele egyenletesen sebesen mehet... s rettenetesen csecse! Terjedelmes verebed + ennek fele lehet. /csuszkabébé2007 mai/
Kedvelt Eszperenterem Netfelem! Rejtelmedre e feleletet leltem:
Fel fel vitézek a csatába A szent szabadság oldalára Menydörög az ágyú csattog a kard Ez lelkesiti csatára a magyart.
vitéz =Fegyveres gerelyes
kard =Nyeles penge mellyel ellent metszenek le e fegyverrel felszerelkezett emberek
àgyu =Egy szerkezet mely zengve messze reptet kerekded terjedelmes repeszeket melyek rengeteg embert sebezhetnek meg egyszerre.
Kedves B.!
Ested teljen kellemesen s reggeled se legyen kellemetlenebb, kertedben meg lelj rengeteg pelyhes egyedet melyeket kedves helyzetekben csettenthetsz le lencseszemes szerkezeteddel :o)
Ezt meg beteszem nem eszperente nyelven : sàrmàny ! Nemegyszer meglesem , egy esztendeje erre vezette pelyhestelepemre csepp pelyheseket , melyeket keltett! Nem ez keltett petesejtet , mert ez egy gerelyes , kevesebben telefestett pelyheskeblese ... de etettek ketten ! Egyszer gerelyes , egyszer kebles vett fel szemeket s mentek gyerekek fele. Levettem ezt , tekercsen s lemezen elmentettem e jeleneteket
E percben ezek jelentek meg errefele... kertemben , mert ezt e frencs helyen vetned kell , nem jelenhet meg gyepedben. Ezt Nemzethelyemen gyerekfejjel gyepen leltem s szedtem , szerte megleshetted , nem kellett vetnem
Hej emberke , emberke Nem cseperedhetett fel kelmed?
Nedvmeder szelet ver erre. Kelmed nem csepp termettel, Lehetne e percben fegyveres seregben, Nedvmeder szele erre vette.
Nedvmeder szele errefele verve, Geldtelen ember egyre megdermed, Nedvmeder szele erre vette. Nem verne erre Nedvmeder szele, Melegebb lenne , nem jeges, Nedvmeder szele erre vette.
Pelyheske , pelyheske , csevejtelt pelyheske Levelemmel menj el , levelemmel menj el Kedves Nemzethelyemre
Leveled eredete lehet keresve lesz Feleljed : ember menesztette Egy ember , melynek keble megreped keseregve , megsebezve
Nem mehetek semerre , mert csepereg ! Erre lesz rejtelem , rengeteg ! :o)))))
1........
Csepp e kerekveder Remek hegynedvvel telve Del , del , delele Dede , rede , del , del , delele
Nem nyelhetem le Fejembe felmenne Del , del , delele Dede , rede , del , del , delele
He he :o)) ezt szeretem ! fekete felleget fejed felett szesszel kergesd el ? Ez lett bejegyezve.... :o))
Nem lehetek e percben , de estefele belesek ! Betett zene e percben fel lesz lelve! Gyerekem elment este , kesergek egy cseppet . Reggel belestem ex-nethelyemre NLC : ez egy fertelem lett ! Rengeteg percet elvesztettem... Nem sebes - egy helyet sem lelsz meg... belestem egy nevet keresve egy helyre , mely egy helytelen tett , mert leselkedtem , ezzel lesz fekete levesem , nyelhetem.... hej , hej ...Net
Keresek Neked egy rejtelmet... :o))
Vmester elment messze meleg tenger mellett melenget keszegeket ? ;o))