Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inter-HOOD Creative Commons License 2013.06.03 0 0 20492

adj egy telszámot, felhívlak és meglátjuk, menthető-e :)

Előzmény: pézsé69 (20487)
józsika1986 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 20491

Szép estét :)
értem és köszönöm a gyors választ ,akkor nyugodtan merjek belevágni

azért gondoltam a Trabantra 1. mert tetszik, 2. mert Autó, 3. Mert a csikkzsebböl javítható, 4.alacsony fenntartású ,minimális biztositási költségek mivel 800ccm-alatt van (ha jól emlékszek ez az első kategória?) még ha a 7-8 liter keveréket beszipákolja is nekem ez kell :)

Előzmény: Tigyster (20490)
Tigyster Creative Commons License 2013.06.02 0 0 20490

Mi kétütemű Trabantot majdnem 4 éve vettünk. Átírásnál semmi nem volt, azóta kétszer volt műszakin, katalizátort sosem látott. Elvileg úgy viszik át (valszeg nekünk is szerelők) a kocsit műszakin, hogy "kiéheztetik" a motort, vagyis a karburátort úgy állítják be, hogy olyan kevés benzint kapjon, hogy épp ne fulladjon le. katalizátorról azt hallottam, hogy 1 éven belül tönkreteszi a motort. Persze napi használat esetén.

Másik: én vettem egy kétütemű Barkas-t pár hónapja. Átírásnál itt sem volt semmi, jelenleg műszakira készítem felfelé, csak kevés az időm.

Előzmény: józsika1986 (20489)
józsika1986 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 20489

Szép estét mindenkinek :)
rég jártam errefelé :/ egyéb időhiány véget....

 

a kérdésem az lenne ki mit tud olyan dolgorol ,hogy a kétütemű Trabantot tényleg nem lehet átiratni saját névre csak üzembentartóival,és a katalizátor cirkuszbol mi igaz? most akkor kell avagy nem?"mondjuk ztem felesleges mivel ha a gyári CO-t teljesiti akkor semmi gond"  nekem saját nevemre kellene ha ugy nem megy akkor tárgytalan ...

ez előreláthatólag 1,5 éven belüli terv  (a bizti kedvezmény ne veszne el) biztos értitek :/

Köszönöm a választ leőre is (ha lehetne villanypostán )

üdv mindenkinek

Józsi.

ivanaro Creative Commons License 2013.06.01 0 0 20488

Tisztelt Trabi tulajok!! Pár napon belül lessz néhány trabant alkatrészem eladásra 2T és 4T is valószínű. Új cuccokról van szó.Amit konkrétan tudok az 2T-hez gyári új kormánymű polcról autóba  nem volt beszerelva.Ami lessz teszek képet és lehet válogatni vagy egyben az egészet. Köszönöm hogy elolvastátok akit érdekel.

pézsé69 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 20487

Szia! Mint írtam, elsősorban felújítási alapnak szánom, kiváló műszaki állapota miatt. Sajnos minden elemén sérült a fényezés, de még mindenhol gyári, nincs belefújogatva. Hogy szép legyen, telibe kell fényezni. Belseje nagyon szép, padlólemez belülről teljesen rozsdamentes, kívül is csak felületi rozsda van. Alváza is gyári festésű, nincs semmi eltakarva alvázvédővel.Ha valakit komolyan érdekel, fényképeket tudok küldeni, vagy megtekinthető Nógrád megyében, Szécsényben.  Ára 95.000 Ft.

Előzmény: Inter-HOOD (20484)
bpo-169 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 20486

Sziasztok!

 

Komplett fékcsőrézgarnitúrát keresek 1körös Trabimhoz. Nagyon fontos lenne. Köszö

 

dacv1992@gmail.com

heggla Creative Commons License 2013.05.22 0 0 20485

Hali.Hogy áll a kombi??

Előzmény: Inter-HOOD (20484)
Inter-HOOD Creative Commons License 2013.05.21 0 0 20484
sziaa

mit kernel a trabiert? engem is erdekelne. :)
Előzmény: pézsé69 (20483)
pézsé69 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 20483

ftamás91 : Üdv itt! Szóval a kék csoda az enyém. Kb. 2 éve vettem, felújítási, értékmentési célból, az első gazdájától. 1990. 02. havi tehát az utolsó 2T darabok egyike. 36.320 valós kilométerrel. Forgalomból ideiglenesen kivonva, de minden papírja, rendszáma megvan. Teljesen üzemképes, bontatlan fődarabok, gyönyörű motorhang. Néhány apró sérülés, alvázon néhol felületi rozsda, de hegeszteni sehol nem kell. Még a fékeket rendbe teszem, (6 évet állt), meg egy akksi kellene bele, és akár műszakira vihető.Ha komolyan érdekel, teszek fel róla képeket, amelyik porcikáját látni szeretnéd, az árról utánna beszéljünk.

Tigyster Creative Commons License 2013.05.19 0 0 20482

Keresek Trabant csatlakozó aljzatba való csatlakozót. Régen vettem egyet, most bánom, hogy nem vettem kettőt. Szal tud valaki ilyet?

RStones Creative Commons License 2013.05.18 0 0 20481

Sziasztok!

 

Minap rendrakás közben találtam egy hattyúnyakat.

Utángyártott, sok éve vásároltam (2T), de nem került beszerelésre.

Némi felületi rozsda akad rajta, egyébként semmi baja.

 

Ha érdekel valakit a : zorubt@t-online címre írhattok.

Budapest és Vác között meg tudom oldani az átadást.

 

Zoli

MFA88 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 20480
Előzmény: Mr. Metz (20479)
Mr. Metz Creative Commons License 2013.05.05 0 0 20479

Vadi új Revell 1:24 nyitható motorháztetős és csomagtérajtós modell, komplett motortérrel, stb.?

 

 

 

 

dr-ventura@hotmail.com / forman136@gmail.com

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20478

Találkoztam ojan forgattyúsházzal , amiből a terelőlemezek oldalankén 1 mm -ert koptattak el !!!! Nemsemmi !

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.18 0 0 20477

Szeva.

 

Ha érdekel trabant elekrtónikus gyújtás , én tudnék neked küldeni kevés ft-ért.

üdv

Előzmény: dejoz (20476)
dejoz Creative Commons License 2013.04.16 0 0 20476

Üdv !

Az elektromos gyujtás hibrid áramkör kapcsolási rajzát meg tudná valaki adni?

Csak annyit találtam a neten, hogy három tranzisztor és pár ellenállás van benne.

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.14 0 0 20475

érdekes az az ember , aki ijen feledatot ad neked !!

Elfelejtett egy fontos tényt ::

Elől,vagy hátul akarja a kereket kivenni ??

Elől magasabbra kell emelni mint hátul !!

Csak saccolni tudok,mert az autómból hólapát készült kb 12évvel ezelőtt !

Az emelőpont kb 20cm magasan van , és kb még 10cm-ert kell tovább emelni !

Kérdezd meg itt lentebb a Trabi tom80-at,neki még van trabija !

Előzmény: flashpointer (20474)
flashpointer Creative Commons License 2013.04.14 0 0 20474

Helló, lenne két gyors kérdésem a 601-es típussal kapcsolatban, megköszönném ha tudna valaki válaszolni, feladathoz kellene :)
Az a pont ahová az autóemelőt kell "csatlakoztatni" milyen magasan van a földtől?
Hány cm-t kell még +ban emelni rajta, hogy ki lehessen cserélni a kereket?
Előre is köszi.
üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.13 0 0 20473

 

Szeva.

Az eredeti érintkező felület távolsága 63mm

Mivel a kopott állapot (beömlőnél mérve) kb 62.3 - 62.5 mm igy ettől a mérettől kb 1 -1 tizeddel lessz rövidebb ez a méret , vagyis kb 62.1mm

Ez az 1 tized mm minden bizonnyal nemengedi a terelőlemezt lecsúszni a csapjáról !!

Én már szereltem 61 - 61.5mm -es mérettel is !!

Egyébként a főtengely felújitókonn sok múlik,mert (tisztelet a kivételnek)de nem mindegyik tartja a gyári előirt méretet a csapok cseréjénél !!

Igy ha ők eleve jobban besajtolják a csapot,akkor a blokk felújitása előtti időszakban is leeshet a lemez ! Igy a rugók igencsak megrágják a terelőlemez illeszkedő felületét !!!

 

Biztos olvastad a 20418 as beirásom itt lentebb !!?? Ha nem , keresd meg !!

Röviden megismétlem a blokk kopásával összefüggőket :

Kb 3 . 5 tizedet kopik egyik egyik oldal az elősűrités következtében kb 80 - 100ezek km után.

Reszeld le a beömlőnyilásnál levő sorját,amit ugye a lemez átmérőn kivüli anyag alakit,és mérd meg ott a távolságot. Ezután a blokk alján is mérj egy távolságot. A kető méret külömbözete és ennek fele adja meg a derékszödtől való eltérés értékét !!

A derékszöget a főtengely képzeletbei központjához értsd.

De az alsó blokk mérése közben is érezheted,mert a (ha jó a tolómérőd ! ) tolómérő párhuzamosága és ennek billegése is egyértelmű kopást enged következtetni !!

A kopásból eredően a tömitési sik nem 90fokos,igy a terelőlemez forgása közbeni tehetetlenség miatt késve tud csak zárni,igy a beszivott energia egyrésze áttkerül a másik henger légterébe. És ez igy váltakozva folyamatában rontja a motor teljesitményét , KENÉSÉT is !!!!

Ez hasonló tünet mint a négyüteműeknél csak félig csiszolnánk be a szelepeket !!!

Mondjuk itt a kenés nemérintett !!

 

Még a hengerek fúrásáról annyit ::

Ezek összerakási illesztése 3 - 5 század miliméter !!!!!!

Ezt sem produkálják a madei hungaris felújitó mekk elekek !!!!!!!!

Ha bármire kivánci vagy , irj a honda5959@gmail.com  cimemre

 

Előzmény: heggla (20472)
heggla Creative Commons License 2013.04.12 0 0 20472

Mennyivel nö ezután a távolság a fötengelytöl,a felszabályzott részig?(mennyit szedsz le?)Nem áll fen a veszélye,hogy leakad a tárcsa csapról?

Előzmény: TrabiTomm80 (20470)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.12 0 0 20471

Szeva Tamás !

 

Eszerint megkaptad a holmit.

Örülök neki,hogy tetszett , igy a blokk eredeti formát öltött,ami kb 100ezer km újbóli futásra képes ! Ajánlom figyelmedbe a karbulátor pontos beállitását. Itt lentebb találsz imfókat !

Ugyanis (én is hibáztam annó ! ) nemszabad a benzin szintet elvenni !! 22mm fentről mérve összerakott állapotban !!! Én is hibáztam,elvettem a szintet arra gondolván , hogy kevesebbet fog enni !! Na ez nem igyvan !! Elvettem a szintet,ugyanakkor a kenőanyagot is elvettem , na ez megint gáz !!!!

Akkor jó az alapjárati rendszer beállitása,amikor őzbarnák a gyertyák !

És a motor gázföccs után igy lassul : Dram - dram - dram , és egyelnetes alapjáratra áll be.

Előzmény: TrabiTomm80 (20469)
TrabiTomm80 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 20470

És a kép...

TrabiTomm80 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 20469

Sziasztok,

 

ha valaki motorfelújításra adja a fejét, ajánlatos megvizsgálni a forgattyúsházon a résvezérlő lap pályáját.

Ha barázdás,érdemes felszabályoztatni. Magas fogyasztást,és teljesítményvesztéstokoz.

Akit érdekel, kersse Attila5959 -et. Gyorsan és korrekten tud segíteni a dologban.

Felszabályzás után gyári sima lesz. Előtte sajna nem csnáltam képet, de majd fogok csinálni egy másik blokkomról.

 

heggla Creative Commons License 2013.04.02 0 0 20468

Még most is kapsz trabit 30ért.De ez az alkatrész,már kuriózum,mert nincs belöle.(mutass mégegyet?)Efektive ,annyit kérhet érte amenyit akar.

Ha megveszik.Szerintem megveszik,mert mit kapsz ennyi pénzért?Egy kanna benzint....

Igy van ez mindennel,amit nem becsültünk 20-30éve,most zsebbe kell nyúlni érte,ha még van belöle egyáltalán......Pl:http://antik.vatera.hu/jatek/retro_faros_ikarus_muanyag_busz_1723433825.html

Előzmény: Törölt nick (20467)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.02 0 0 20467

Üdv Milko.

Azért nemsemmi ...................vagyis megkell jegyeznem,hogy nemis ojan régenn,egy egész Trabantot adtak 30 ezerért !! Vagyis sajna ennyi ér a Ft-unk !!!!

milkó63 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 20466
milkó63 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 20465

Hátha valaki pont ilyent szeretne az autójára: http://forum.index.hu/EditArticle/setArticle?t=9000196

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 20464

Tényleg hogy ez nem ugrott be :D

Előzmény: heggla (20463)
heggla Creative Commons License 2013.03.28 0 0 20463

Forstrit NDK-s kombájn munkalámpa.Nem vicc,a TSZ-ekben halomban állt a raktárakban.Fekete hátlappal,vagy krómmal.

Előzmény: ZIU 9 (20461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!