“Egy bácsikám, ki csősz volt s egész évben a Varjúdomi kunyhóban lakott olyan mesét mesélt, amilyen éppen abban a percben eszébe jutott. Az volt a jó, hogy élni kellett, élni a sok szeszélyes mesét. Így csinált nékem hosszú orrot, kedvet ahhoz, hogy éljek úgy, ahogyan ő élt. Mert ő volt, ő meséje minden hőse, a hónapok és magok ismerője, kinek a nap volt kalendáriuma, szél a nagyapja, parázs meg a húga”
A franc mérlegelte. Ez a ti bajotok, seggfejek. És ezért van annyi megerőszakolt nő a világon, mert még akkor is mérlegelnek szerencsétlenek, amikor elvágják a torkukat.
Én inkább előbb ütök, aztán beszélgetek. Ma is.
Egyébként ha valaki egy lány után megy a klotyóba és a falhoz szorítva próbálja megerőszakolni, szerinted mérlegelést igényel?
A civilizáció úgy kezdődött, hogy az apaság számontartásával új távlatok nyíltak a férfiak előtt: már nem csak tengtek-lengtek, egy jó numerára várva, hanem volt saját családjuk, nagy valószínűséggel saját gyerekeik, akikért érdemes volt dolgozniuk, és ezzel hatalmas, addig jobbára kihasználatlan erőforrás állt a társadalom szolgálatába. Így épült fel a jelenlegi civilizáció.
Most ennek az ellenkezője figyelhető meg: a játékokba és mamahotelbe menekülő, magányos fiatal férfiak és az egyedül erőlködő anyukák egyfajta modern visszalépés a patriarchátus előtti időkbe, csak még a civilizációnk megy pár évtizedet lendületből. Na de mi lesz utána?
Kirúgták a zaklatót, utána mindenki a nőt utálta, hogy oda a népszerű kolléga
Hánemtom.
Én annak idején, 18 éves koromban (pedig az már télleg nagyon régen volt), nem mítúztam fölöslegesen, hanem úgy tökönrúgtam a "zaklató" kollégát, hogy két hétig betegállományba került, aztán magától ette el a fene, mert mindenki rajta röhögött. Igaz, vízilabdázóktól tanultam el a fogásokat az egyesületben. :)
Aztán felvettek az egyetemre és egy mérnöknővel már nem voltak olyan bátrak az erre vetemedők, hanem inkább udvaroltak.
A gyönyörű, hamvas unokám pedig önvédelmi sportokat gyakorol és lőni tanul. Az is jó.
Érdekes, ha egy tipikus női feladatot kell végrehajtania egy ffinek, azt nem ideologizálja meg, míg fordítva még mindig valami roppant nagy dolognak van elkönyvelve.
Szal a femcsizmus az nem egy cél, hanem egy szükségszerűség gatalmi kommunikácioja.
A női bájakkal szemben leginkább védtelenek a hímsoviniszta disznók. Amelyik nő nem tudja megfelelően használni a bájait, az válik áldozatává a hímsovinizmusnak. Később feminista lesz. Sztem azokat a nőket, akik tudnak élni adottságaikkal, a tenyerükön hordozzák a ffiak (nőknek: hülyét csinálnak a ffiakból). Kellenének női iskolák, h hogyan kell nőnek lenni... H vhol meg tudják tanulni a nők.
Nem idegondolva természetesen a nemi erőszakot, és a családon belüli erőszakot. Csak a teljesen átlagos hétköznapokra gondolva. Pl. vannak nők, akik nem kezdenek el me too-t rikácsolni, ha főnökük azt mondja nekik "jó a segged baby", hanem tudják kezelni a helyzetet, és úgy vissza tudnak vágni még a főnöküknek is, h az rögtön ötéves kisfiúvá szelídül. Ezt kellene megtanulni sztem. (hozzáteszem, én magam sem vok erre képes) De vannak igazi bestiák is ám, akik nagyon jól elvannak a mocskos ffiak között. Mondjuk ezeket a nőket titulálják a nőtársak büdös kurváknak... Pfff...
Ez a szám nagyon jól megmutatja a ffiak kiszolgáltatottságát. Teljesen képesek elhülyülni egy jó nőtől. És sztem ez nem múlik a mellméreten, csak egyszerűen azon, h valaki hogyan használja a nőiségét. Ismerek tök deszka nőt, aki olyan büdös kurva módon tud viselkedni, h minden pasi a lábai előtt hever...
Szerintem a feministák nem fogják fel, hogy a patriarchátus, ami ellen harcolnak, maga a civilizációnk.
"They want the white man's world but they don't want the white man in it. But what they can't fathom is that the white man's world comes with the white man and leaves with him."
Pedig a feminizmus szempontjából sokkal inkább a harmadik világban lenne nagy munka, sajnos a harmadik világbéli nők nyomora nem izgatja a jelenlegi safe space feministákat.
Hány feministát is látunk akkor É-Koreában a probléma megoldásán dolgozni, esetleg femen-tüntetőket, vagy bárkit, aki a nyugati világból cselekszik is, nem csak a pálya széléről, a biztonságos külföldről emeli fel a szavát a gyakorlat ellen?