Szia Tibor.
A helyzet tovabbra is valtozatlan, a tar.hu-t nem latni tolunk, viszont a kep.tar.hu mindig bejon. Nem tudom hogy van ez, talan mas szerveren van.
Az első mondatom után nem volt elég hosszú a :-))). Nem korholni akartam. Természetesen ezért vagyunk itt a fórumon, hogy tapasztalatot cseréljünk, jómagam is kaptam innen plusz infót, s talán tettem is hozzá egy kicsit, nem véletlenül túráztunk annyit pl. a külső hőmérőn (hű, ez egy kicsit önfényezés, de a mai napig is többen keresnek privát mailban is). Azért megyek el a Thalálkákra is, mert kíváncsi vagyok a többiek tapasztalataikra, meg egyáltalán Rájuk, és akikkel még nem találkoztam "face to face" ...
... meg van egy beígért söröm Dieselnek, de még visszaolvasok hátha másnak is :-)
Szóval remélem nincs harag! :-)
van is egy olyan mondás(?), hogy "nem beszél a sz*rásról, akinek rendben van a gyomra"
szóval valahol természetes, hogy aki itt az autójáról beszél, az általában valamilyen problémával/kérdéssel kapcsolatban teszi ezt, és nem azzal, hogy "reggel elindultam, este hazajöttem":)
Én csak azt sajnálom, hogy a kocsi vásárlása előtt nem találtam rá a fórumra. Bár szerintem akkor sem döntök másképp, sőt ha elsőre kifogok egy jobb autót, akkor most nem erősíteném a negatív tapasztalatú thaliások sorát. Azt azért hozzá kell fűznöm, hogy nem vennék többet thaliát.
Itt nem riogatásról van szó! Hanem arról, hogy megosztjuk a tapasztalatokat, hogy a többiek tanuljanak belőle!
Ha pl. te megzsírozod a kuplungdiót amin én beszívtam, akkor jól jársz, mert nem lesz vele gondod....
Tehát én szívesen olvasom a tapasztalatokat, hibákat a többiektől, hogy a saját kicsikémen, már felkészülve várjam a dolgot és még csírájában elfojtsam! Éérted??!! :-))
Emberek!
Ne riogassuk a kedves olvasókat! :-))) Aki idetéved s elolvassa az elmúlt egy-két oldalt, még megijed. Mindenki tudja, hogy nem Rolls-Royce-t használunk, minden közkeletű márkának vannak ilyen esetei, ennek ellenére őszintén sajnálom azok elszenvedőit. Aki megelégedéssel használja, nem biztos, hogy dicshimnuszokkal fog itt jelentkezni, csak vidáman autókázik. A márkaszervizekkel kapcsolatos élmények persze más lapra tartoznak, de ott is van ilyen is olyan is ... :-(
Legyünk optimisták általánosítás nélkül!
Ádám! Igyekszem odaérni, de a péntek esti program függvénye, hogy mikor indulunk BP-re az ismerősökhöz. Célszerszám bármi lapos eszköz lehet, hangsúly az óvatos műveleten van ... A kártyádon csak mhelyi elérhetőségek vannak, ha máshogy nem, akkor előtte napokban keressük egymást!
Imre!
Lesz még rá mód. Nagy valószínűséggel július 23. körül megyünk még arrafele (Zetelaka, Medve-tó, Szt Anna tó, stb)), s összehozhatjuk a thalit, annál is inkább, mert akkor a Thalicskával megyünk és én tekerem majd a kormányt (előző két alkalommal buszos kirándulás volt).
:)) rosszul fejeztem ki magam, en sem gondoltam arra, hogy a lyukon at csvarjak be.
A jozan esz szerint ugy illene, hogy kivulrol csavarjak be, ne kelljen darabokra szedni; foleg, hogy ez nem egy orok alkatresz hanem el tud kopni.
Azt gondoltam, hogy a lukon keresztül nem lehet kicserélni!
Itt részemről csak azon megy a para, hogy kívülről csavarják be a váltóházba, vagy szétszedik a váltót és belülről nyomják ki...
Szerintem az első verzió a valószínűbb...
Na megvan mi a baj az üléssel! A kormányhoz képest a vezetőülés balrább van, és nem párhuzamos. Szerintetek lehet valamit csinálni vele, mert így elég zavaró.
Sajnos a hozzaszolasodat csak nehany oraval a szereles utan olvastam, akkor hallottam eloszor a diorol, igy nem figyeltem oda hogy azt vajon mikent lehet kicserelni. De ahogy tegnap delutan kivulrol mustralgattam, a cserehez le kell venni a valtot.
Nekem mas okbol szedtek szet (zorogtek a kuplungtarcsan a rugok).
Így hogy láttad szétszedve a dolgokat, szerinted hogyan lehet kicserélni azt a diót? Csak be van hajtva menettel a váltóházba? vagy szerinted szét kell szedni a váltót, mert belülről jön ki?
Csak azért gondolkozom, hogy fel tudjam mérni a rizikófaktort.
Gumi harmonika:
Korl-nak is mondom:
Én szóltam! Ez egy kényes pont! De szánjátok rá az időt é szépen nyugiban játszatok el vele, hogy tényleg frankón a helyén legyen. Később pedig ellenőrizzétek, hogy nem mozdult-e el.
Korl-nak még mindig jár a discéret a képekért! Mindenki nézze meg és zsírozzon!
Korl!
Valakinek szerencséje volt (neked) és volt benne gyári zsír! Jól tetted, hogy azért még kentél oda! Ezt tedd meg alkalmanként! Annak, hogy nem volt változás csak örülj! Az azt mutatja, hogy minden úgy működik ahogy kell!
Nálam eredetileg nem a dió lehet a hibás, hanem az, hogy nem zsírozták meg és így tönkretette magát! :-(
És mire rájöttem, hogy mi van addigra már késő volt! De kibasztt márkaszervíz sem jött rá pedig nekik az lett volna a dolga!!!
Kiemelő villa nekem is ugyanúgy lötyög. iagzából ez nem zavart. Ha össze van állítva a rendszer akkor úgyis összefeszül. Így hogy elmozdul a villa legalább könnyebben meg lehet zsírozni!
Ui.: Nem értem, hogy a Renault erre miért nem figyel oda jobban! Márkaszervizeknek is 1 perces beavatkozás lenne. De ahogy nálam is, még e léltezéséről sem tudnak sokan! Amúgy a konstrukciós megoldás is szr! Láttam már egykét autót és egyiken sem így volt megoldva ez a dolog. Pl.: Új Megan-on sem igy működik már a kuplung mozgatás...
Hello PTRgilicz.
Tegnap delutan miutan egesz delelott azt neztem, hogy hogy bontanak szet a valto korul minden alkatreszt ... az asztalon megzsirozhattam volna a diot (lam-lam, eleg 2-3 napot nem figyelni a forumot es lam mirol maradtam le), levettem a harmonikat es bekukucskaltam. Nem feher diot lattam, hanem valami zsiros-poros alkatreszt. Vegul nem zsiroztam be, gondolotam keszitek kepet es megkerlek tajekoztass pontosabban, de Korl megelozott.
De az a harmonika ... azt hiszem negyedoraba telt igy elsore a visszaszerelese ugy, hogy biztos legyek jol visszapattant. Sajnos nem volt segitsegem aki bentrol nyomja a pedalt.
Hozzafogok ma delutan is.
igazából nem látszott "száraznak" a kis fehér "kuplung-dió": sőt a sok zsírtól egészen fekete volt! de azért belepsakoltam egy kis gépzsírt.
nálam ez inkább megelőzés, mert nem volt semmi változás, vagya csak nem elég érzékeny a lábam...
szerintem nálad gyárilag hibás volt a dió... ki kellene cseréltetned...
de megdöbbentő volt hogy a nálam a gumiharmonika egyátalán nem volt a helyén... (10 hónapos a kocsi)
a másik érdekesség: hogy ha kiakasztod a bowdent a kiemelővilllából, akkor a villa annyira lazának tűnt, mintha ki akarna esni... kissé gagyinak tőűnt, ez az igazság...
kivette már közületek valaki a csomagtartó szőnyeget? mert alatta a pótkerék alatt van két szigetelőszalaggal (!) lefedettt aluk ami a külvilágba vezet!!!! ime a bizonyíték (képek láthatók:
http://kep.tar.hu/kkereszty1/index.phtml?aid=27642982
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
és még valami !!!!
a következő képregény a KUPLUNGDIÓ zsírozásáról szól , lelkes amatőr autószerelőknek....
kivette már közületek valaki a csomagtartó szőnyeget? mert alatta a pótkerék alatt van két szigetelőszalaggal (!) lefedettt aluk ami a külvilágba vezet!!!! ime a bizonyíték (képek láthatók:
http://kep.tar.hu/kkereszty1/index.phtml?aid=27642982
Van egy olyan érzésem, hogy ebben az esetben én nem fogok menni, mert a Budakalász utáni programot
már nem terveztem.
Bocs, pontosítanék; lehetne egy kicsit hosszabra nyújtani a gyülekezést, vagy v_tibor tudnál korábban jönni, mert megígértem, hogy a hőmérő gyári beszerelését megmutatom. (Ja és hozd el Te is a spec szerszámokat is, légyszi)
Mindent visszaszívok, amit a Thalia ABS-éről mondtam.
Ma csillagos ötösre vizsgázott!!!
Így -csak- egy pár bűntetőponttal sikrült megúszni a Casco önrészt. Remélem azért, azt is elfelejtik bevésni nekem...
Mögöttem jött egy rendőr, normálisan. Aztán gondolt egyet, és bekapcsolta a szirénáját. Na erre az előttem haladó egyből satufékezett, én pedig csak a záróvonalon keresztül tudtam "megmenekülni".
Szerencsére a rendőrök is csak mosolyogtak az egészen, de nem állítottak félre.
A kimaradásért bocs, de a szervert karbantartják. Az új fájlokat sem tudom feltölteni egyelőre. Csoda, hogy megy a lap... :/
Kis türelmet kérek Tőletek. Köszi!
Amíg nem tudom feltenni a frissítést, itt tenném közzé, hogy sajnos kissé változott a thalálkozó programja, köszönhetően annak, hogy nem kaptunk engedélyt a multik parkolójának használatára... No comment.
10:00 Találkozó Budakalászon, a Luppa-szigeti kereszteződésnél (Bp. felől jobbra), a Hermes áruház előtt.
10:30 Indulás Esztergom felé az alábbi útvonalon: Budakalász-Pomáz-Dobogókői út-Esztergom
11:30 körül megállunk egy tisztáson, ott leülhetünk beszélgetni, a gyerekek játszhatnak, legyünk egy kicsit a természetközelben is :)
12:30 Megyünk tovább Esztergom felé
Ennyi lenne. Probléma, baj, tipp, 5let esetén továbbra is elérhető vagyok. (5300188@777westel.hu, 0630/5300-188)
Sziasztok!
Jééézus! Még van három hetem az autóm megérkezéséig, és eddig nagyon izgatottan vártam, bízva abban, hogy a lehető legjobb döntést hoztam az új autóm típusának kiválasztásában, de ti a frászt hoztátok rám. Tudom, minden autótípusnak megvannak a maga hibái de amit az elmúlt néhány hétben itt a fórumon olvasok, az már sok. Remélem ezek csak a ritka kivételek. Boszi70 - olvastam az írásodat és felháborító ami veled történt, őszintén sajnálom.
Ui.: Van valakinek tapasztalata a kaposvári márkakereskedéssel és szervízzel kapcsolatban?