dCi-ben nem vagyok járatos, de új autóhasználatban már kezdek az lenni. A motor természetes folyamata, hogy ahogy kezd bejáratódni már nem olyan halk. Az elsőnél én is aggódtam, ennél már kevésbé, sajnos nekem is a 600 km felé halad és már nem olyan,mint az első km-eknél. Nem akarlak elkeseríteni, de nekem az előzőnél jó pár ezerig hangosodott. A szerviz szerint ez teljesen normális volt. Majd ha ennél is eléri azt a km számot majd megmomondom.
szia Korl
Nem tudom kaptal e valaszt a kerdesedre de en csak tippelni tudok a csomagtarto lyukra, szerintem az alurol felszerelt vonohorgot rogzitik ott, mert menetes a luk ha jol lattam a kepen, csak egy tipp volt....
Szkűz !
Akkor pofoz az élet. Kettő lehetőség közül válogathatol. Ha e problémával már a gari lejárta előtt +támadtad a szervízet, akkor, mint nem megoldott porbléma, még mindíg garanciális. ( Ezért kell igen-igen pontosan felvetetni a munkát.) Na, viszont, ha nem, akkor van gáz. Már csak azért is, mert lehet az kinyomócsapágynak elkoszolódása is az ok.( Sok városi használat mellett könnyen előfordul.) Na, azt ne tudd +, hogy mit kóstál a márkaszervízben csináltatni. Abban most még nem t'ok segíteni, hogy hova hurcibáld, de ráálltunk a dologra. Kitartás! Valszeg tomorov má többet tudunk. Asse lenne baj, ha tudnám a teflonszámod. Merhogy az enyém: 30 349-9903.
Szia!
Egy kis szskértést legyetek szívesek... A dCi-ben 800km van. A hangja az új állapothoz képest az utastérben felerősödött, durva lett (olyan mint amikor egy hagyományos benzinesben túl nagy lesz a szelephézag). Az alapjárati fordulatszám emelkededett kissé. Nem volt még dieselem, nem tudom, hogy ez normális jelenség, vagy keressem fel a szervizt. Előre is kösz a válaszokat.
Hello!
Köszi, kipróbáltam amit írtál, egyenlőre ezért vagy nem tudom, hogy miért de nem jelentkezik az indítózáskori probléma!
Köszönöm szépen még egyszer!
Akkor ezek szerint a Thalia-t, nem lehet városban használni??!! Ez érdekes! A kezelési útmutató sehol nem említí, hogy kerüljem ezt az üzemmódot!
F@sza!
Amúgy, ha biztosra akarsz menni, én azt javslom cseréltess kuplung bovdent, kuplungdiót, illetve azt a fekete kart, amibe a kuplungbovden kapaszkodik! (Ha ezek közül nem mindent egyszerre cserélsz akkor megint ott leszel ahol a part szakad...!!) Összeszereléskor mindent jól zsíroztass be! Ha ez megvan akkor tiszta vizet öntöttél a pohárba, és ezután ha figyelsz és a kuplungdiót nem hagyod kiszáradni, akkor egy (tényleg) boldog tulajdonosa lehetsz a Thaliadnak!
Hali!
Ne haragudjatok a reklámért, de nagyon sokan érdeklődtetek, hogy mikor lesz Renault CD-tár. Most van, ára a szokásos 35eft, új, 1 év gar.
www.suranyihifi.hu
Köszi a megértést.
Üdv Suranyif
Üdv a fedélzeten !
Azok a vezetékek :
-Az első biztonsági övek övfeszítői-.
Ha kaptál hozzá kezelési útmutatót, akkor az 1.13-as oldalon +látod.
Jó Thalicskázást kívánok !
Szia! Nemrég vettem egy Thalia Comfort dCi-t. Amikor az üléshuzatot raktan fel, észrevettem a két első ülés alatt egy-egy dugaszolt vezetéket amely becsatlakozik az ülébe. Tudtok valamit arról mi ez? Ülésfűtés? Mi kapcsolja? Kösz a választ...
Sziasztok,
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek légterelő szárny a Thalia csomagtarto-fedelén.
Szeretnék szereltetni a gépemre, de bizonytalan vagyok néhány kérdésben.
- hogy szerelik fel? elég biztosan felerősítik? (ne szakadjon le 160-nál)
- mekkora szélzajt okoz?
- javít, vagy egyenesen ront a stabilitáson?
- légellenállás --- fogyasztás?
- nem takar-e bele a pótféklámpába egy mögöttes autóból nézve?
- hol, mennyiért szerelik?
- garancia?
- stb. bármilyen tapasztalat érdekel.
Ma a RH dél-pesti szalonjában kezdődött a napom.
Nyikorgó kuplunkpedállal mentünk be, és egy óra múlva változatlanul távoztunk.
No, nem egészen! Ami kenhető, azt megkenték!
Jutott a dióra, a bowdenre, meg még ki tudja hová is, de sajnos, a problémám nem oldódott meg.
Szerencsére, egy forintba nem került a történet.
Állítólag, ez egy típusbetegség, ami általában a városi autókázásnál fordul elő -én inkább ott használom-, amikor gyakran kell kuplungolni, és csúsztatni....
Ja és azt állítják, hogy bowden cserével megoldódik a probléma.
És, ha nem? Akkor most mi legyen?
Nem vagyok megnyugodva, hogy nem kell egy kis idő múlva kuplung cserére bejelentkezzek.
Hogy a Thalia kicsi vagy nem kicsi - ez szubjektív. Az viszont tény, hogy ennél nagyobb autókban is a vezetőülés középvonalától kissé jobbra van a kormány közepe. Szerintem az előzőben csak nem tűnt fel (végülis pár cm-ről van szó), most viszont, hogy valami más gond is van az üléssel, így jobban figyelsz mindenre és ezért szúrt szemet.
(Eddig egy olyan autóm volt amiben pont előttem, középen volt a kormány, de abban meg a belső tükör volt az autó középvonalától jócskán balra, mert ha középre tették volna, tán el sem látok addig. Az egy nagy autó volt, még szerintem is :))
boszi70! Ahogy nézem nagyon egyre jár az agyunk! :)
Kár, hogy ebben a Kereskedő-Fogyasztó csatában öreg rókának számítunk... :-(
Jah aki nem tudná itt a fórumon, nekem első szériás Thaliám van az annak idején legnagyobb motorral (1.4 16V), összes rendelhető extrával. 3 misit hagytam ott érte a szalonban.
Mondjuk Boszi70 mondta, hogy 3 millért elvárható hogy hibátlan legyen az autó. Ez igaz! De egy 2,1-es fapadtól is elvárható lenne a hibamentesség! Hisz alapjaiban ugyanaz.. Abban nincs olcsóbb fék, váltó...
Ez a hibamentesség dolog úgy nézem a Renault-nak nem nagyon, azaz nem mindig megy!! :-(
Nem fikázni akarok inkább kesergek!! :-(
Én lennék a legboldogabb, ha csak dícsérhetném a gépet!
Ádám!
Na nehogy sajnáld a szervizet! Én csak tudom, hogy ahol lehet úgy is leráznak. Ne hagyd magad! Ja és egy rakás jogszabály is téged véd. Csak sokszor ezt a szolgáltatók elfelejtik, hogy ezek is vannak, de sajnos mi is a fogyasztók.
Én is el akartam játszani ezt az "akkor próbáljunk ki egy másik thaliát összehasonlításképp". Mindig volt kifogás, hogy miért ne. Meg egyébként, ami duma mindig bejön nekik, hogy ne hasonlítgasd össze a 0 km-est a használttal, hisz az már nem olyan. Egy néhány ezer km-t futott kocsinak nem kéne még hasonlítani egy újhoz?
A kicsi, vagy kis kategóriás autóknál, mert szerintem-legalább is mi ezért választottuk- a thalia nem kicsi autó. Meg az is rácáfol, hogy az előzőnél nem volt ilyen.
Márkatársam! Osztom a véleményed! (most lehet, hogy pfújjogtok?) Azért egy dolgot ne felejtsetek el, hogy egynémelyikünknek a 3 milliót is megüti a kocsi ára. Szerintem ebbe a kategóriában ezek a hibák már nem férnek bele!
Olajoztasd meg utastérben a pedál tengelyt.
Utána akasszák ki a kpulungbovdent a motortérben a mozgatókarról. Ha megfogod a kuplungbovden végét és valaki belülről nyomkodja a pedált, akkor meg tudod nézni, hogy a bovden a hibás-e.
Ha ez ok, akkor szinte tuti, hogy ugyanaz a bajod mint nekem. Elég valószínű, hogy kuplungdiót kell cseréltetned..
Figyelj nagyon oda és ne hagyd magad lerázni!!
Valószínűleg olajat fognak ide oda fújkálni, ami az első sarokig jónak fog tűnni aztán utána minden marad a régiben. Ezt a kört sajnos már én is lefutottam párszor!
Én jövö héten vagy utána héten viszem kuplungdió, kar cserére, csak még nem tudom mikor lesz ráé időm.
Ha majd azt mondják kész akkor így ellenőrizd:
Nyomd ki teljesen a kuplungot és olyan óvatosasn, olyan lassan engedd fel ahogy csak tudod. Ha nem pattogva jön fel és milliméterről milliméterre követi a talpad akkor tényleg jónak tűnik!
Még valami: A szalonban ülj be valamelyik új kiállított autóba. Játszd el a fent leírt folyamatot azon is és hasónlítsd össze a saját autóddal.
Az olyan dumára, hogy "hát nem teljesen ugyanaz", meg, hogy "nem igazán finom még" erre elhajtanak!
A falábú szerelő úgysem fogja érezni, hogy miről beszélsz!
Csak fel akarlak készíteni a legrosszabbakra!
Légy résen, magabiztos fellépés előny!!
Majd azért írj mi volt! Kiváncsi vagyok!
(Remélem minden rendben lesz!)
"Utólag végiggondolva, ha nem így döntöttem volna lehet most nem ebbe a fórumba írnék, és szívnám a fogam a szerencsétlen választás miatt."
Lehet így van, de ha egy japán autót vettél volna -mint ahogy én is- akkor kisebb lett volna a rizikófaktor, hogy belenyúlsz valami rosszba, vagy meghibásodik az autód...
Én még egy pár évig megtartom a Thalicskát aztán csere lesz! Váltok valami japán márkára!
Lassan 1 éve nyekereg a kuplung.
WD40-nel próbálkoztam - egy ideig jó, de...
Elvittem egy Ford szervízbe, 3 hétre elegendő megoldásuk volt...
Holnapra jelentkeztem be egy Renault szervízbe.
Ott fogok felette állni, amikor csinálják, és ha nem megfelelő az eredmény, akkor gyakran fogok vissza járni... az idegeikre :)
Elvileg van rá garancia, vagy nem?
De egy mocsok vagyok!!!!
Na megrendeltem én is..
Azure 1.5 DCI lesz hárs/metál. Más extra nincs.
+2 év garanciát akartam, de lemondtam róla amikor megtudtam hogy 100e km-nél vége van akkor is ha nem jár le a 4 év. Nálam ez kb 2-3 éves korában következik be :)
A szin kiválasztása tartott a legtovább :)
06.20-án jön elvileg. Addig még spórolhatok :)