Hi oroszlán !
Felső holtpont jeledónak az cseréje szükségeltetik. A hozzábbértő villanyosok futószalagon cserélgetik ennél a hibajelenségnél. Kompúter se nem köll hozzája. Üdv.
Szeritem ezt a jelenséget is lassan fel lehet venni a Thalia típushibái közé.
Nekem is ezt (is) csinálta az előző kocsi kb.4.000 km-től. Sajnos a jeladó cseréje sem oldotta meg a hibát. Utána cserélték a tűzmegelőző rendszert (mivel a motor menetközben leállt), és a végén jöttek rá, miután a szervizben sem indult 1 hétig (ekkor már egyáltalán nem indult el), hogy az a/c relé a hibás. De! Ez sem oldotta meg azt a hibát, hogy meleg motornál ha leállítod nem indul, vagy nehezen indul újra, vagy hirtelen gázadásnál lefullad. Ilyen állapotban nem túl biztonságos az autó, főleg, ha elsőbbségadásnál, kereszteződésben áll le! Szerintem mindenféleképp nézesd meg, és ne hagyd, hogy lerázzanak! Nyugodtan hivatkozhatsz arra, hogy több thaliánál is előfordult ez a hiba. Ha részleteket akarsz, olvasd el a korábbi hozzászólásaimat.
Setti!
Mi a baj a kocsiddal, hogy szervizbe viszed?
Igen, valószínű, hogy a felső holtpont jeladó a ludas, legalábbis a SzövegMeganosoknál (Technikai információk .../- hibák - megoldások/felső holtpont jeladó) is ilyen tüneteket írtak le, ami a csere után teljesen eltűnt. Az oldalon sok hasznos infó van, amit ránk is lehet applikálni ...
Már jó régen nem irtam, nem mintha nem figyeltem volna figyelemmel a fórumot, de sajnos a lustaságom volt a legfőbb ok, de majd igyekszem.
.Lió.: Nekem is volt hasonló gondom a most 1 éves 1,4 16V Oázisommal. Jobbára Olaszországban használom. Az inditási nehézség fő oka nálam a felső holtponti jeladó volt. Itt az Olaszban kicserélték és azóta sincs semmi gondom. Indul elsőre.
Elmennék a Thalira is, de akkor éppen úton leszek Mo-ra, és május 3-án viszem szervizeltetni a tapasztalatokat majd megosztom veletek.
Azért írok ide, mert hátha akad valaki köztetek, akinek esetleg van, vagy volt némi tapasztalata Thalia indítási gondokkal, illetve tudna adni némi tanácsot, ötletet, segítséget vele kapcsolatban.
Egy 2 éves Thalia I 1.4 16V tulajdonosa vagyok, és már egy ideje küzd az autó olyan gondokkal, hogy melegen nem mindig hajlandó elsőre beindulni. A hibát nem lehet semmihez kötni, hol csinálja, hol nem. Van amikor hosszas indítózás után is csak 5. próbálkozásra indul el. Egyszerűen nem kapja el, nem röffen be a motor, hiába tekeri az önindító. Piros lámpánál lefulladás, vagy azonnali visszaindítás után egyből megy, de ha áll 5-15-45-.. percet, a hiba vagy előjön, vagy nem. Szakszervizben volt az autó, rákötötték computerre is, semmi. Tanácsként első körben injektor tisztító adalékot javasoltak, esetleg még a felső holtponti jeladóra tippeltek - bár ezt a computernek illene kimutatnia, nem?. Akksi, gyertya, immobiliser, kulcsok kilőve!?!
Megköszönnék minden apró hozzászólást, ötletet, ami előreviheti az ügyet, hogy ez a probléma mielőbb megoldódjon végre.
Három kép van fenn:
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27633445&pid=4589480
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27633445&pid=4589481
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27633445&pid=4589482
Ha így sem látható, akkor: "A hiba az Ön készülékében van ..." Mások nem mondták még, hogy a http://kep.tar.hu/v__tibor/... nem látható
Én meg amig a thaliara várok kilopták a 25 éves mercimből a cds rádiómat és a hangszórókat is bp-en. Hogy ott rohadjon le a keze aki ilyen kocsiból is lop. :( Thaliaba valami szuper védelem kell bár tudom olyan nincs. :(
Vámoslás
Mivel külkereskedelemmel foglalkozunk, ezért vámügyintézésben tudok néhány infót. Igaz, hogy a határokon most káosz van 2 dolog miatt 1.,hogy mindenki még máj.01.előtt le akarja rendezni az EU-n kívűli tagországokkal folyamatban lévő árubehozalatokat, így most kissé fellendült a forgalom, 2.az új rendszer miatt a VPOP nem igazán ura a helyzetnek. Bár azért halad a vámolás. De azért 1 indoknak jó, hogy miért késik az autó.
Szerviz
Ami biztos, hogy az EU-ban a szolgáltatások díja megemelkedik, de hogy mikor, az kérdés. Bár ha emelni akarnak biztos, hogy még az elején, mert most mindent rá lehet fogni az EU-ra.
Garancia
Ezért fontos, hogy még ha úgy gondoljátok, hogy jelentéktelen a hiba mindenféleképp írassátok rá a munkalapra, és ellenőrizzétek le, hogy rá is írták, majd jól őrizzétek meg a papírt. Ha van ilyen, nyugodtan reklamálhattok garancián kívül is. Azt tudnotok kell, ha bármit cserélnek rajta , a cserealkaartész garanciája újra indul.
S.O.S.!
Valakinek van esetleg infója, hogy május 1. után változnak-e a szerviz költségek? Majdnem 29000-nél vagyok, s ha emelik, még most megejteném a 30-as szervizt. Thanks
Nem akarlak elkeseríteni, de fog az még többet is késni. Nekünk már ez a harmadik hét késés, és velünk együtt 13 ember vár az autójára abban a kereskedésben ahol mi is rendeltük. Az RH-ban azt mondták hogy az EU-s változások miatt gondok vannak a határokon, és a vámolás miatt lassan jutnak be Mo-ra a kamionok.
dCi-ben nem vagyok járatos, de új autóhasználatban már kezdek az lenni. A motor természetes folyamata, hogy ahogy kezd bejáratódni már nem olyan halk. Az elsőnél én is aggódtam, ennél már kevésbé, sajnos nekem is a 600 km felé halad és már nem olyan,mint az első km-eknél. Nem akarlak elkeseríteni, de nekem az előzőnél jó pár ezerig hangosodott. A szerviz szerint ez teljesen normális volt. Majd ha ennél is eléri azt a km számot majd megmomondom.
szia Korl
Nem tudom kaptal e valaszt a kerdesedre de en csak tippelni tudok a csomagtarto lyukra, szerintem az alurol felszerelt vonohorgot rogzitik ott, mert menetes a luk ha jol lattam a kepen, csak egy tipp volt....
Szkűz !
Akkor pofoz az élet. Kettő lehetőség közül válogathatol. Ha e problémával már a gari lejárta előtt +támadtad a szervízet, akkor, mint nem megoldott porbléma, még mindíg garanciális. ( Ezért kell igen-igen pontosan felvetetni a munkát.) Na, viszont, ha nem, akkor van gáz. Már csak azért is, mert lehet az kinyomócsapágynak elkoszolódása is az ok.( Sok városi használat mellett könnyen előfordul.) Na, azt ne tudd +, hogy mit kóstál a márkaszervízben csináltatni. Abban most még nem t'ok segíteni, hogy hova hurcibáld, de ráálltunk a dologra. Kitartás! Valszeg tomorov má többet tudunk. Asse lenne baj, ha tudnám a teflonszámod. Merhogy az enyém: 30 349-9903.