Szinté RB Budaösi út. Eredeti időpont április 23. Hát nem viditottál fel mivel elöttem vagy az azt jelenti hogy én is belehúzok a harmadik hétbe. Egy valamit biztos elér ezzel az importőr és az összes renault kereskedés. Soha többet nem veszek renaultot és ez a renault dealerek hibája. Érdekes módon csak ők nem tudják tartani az időpontot a többi (márka) tudja. Ez tapasztalat ( opel, toyota, suzuki). Ezt a három márkát vették kollegáim illetve családon belül.Mindenkié áprilisi autó. Most az összes kollégám rajtam röhög ugyanis a bravat eladtam. Most vagy apám opeljét vagy az öcsém suzukiját kérem el. Kiváncsi vagyok meddig bírják???
Ez a budaörsi RB. Egyébként mára ígérték a jelentkezést, de ma sem hívtak! A szerződést persze jól kitalálták, akár még két hónapot is késhetnek, bármilyen következmény nélkül! (Az eredeti határidő április 14!)
Szóval az a tréler amit láttatok, sajnos másvalakinek a Thaliáját vitte Pest felé.
Sziasztok,
Egy kis történettel fogom untatni a kedves olvasókat.
Úgy döntöttem, ideje riasztót szereltetni a thaliaba.
Megalkudtunk a kereskedésben: 45000 HUF + 3 óra munkadíj.
9 óra után valamivel hagytam ott, megegyeztünk, hogy du 1-re jövök.
Jöttem...
A kocsi szétdöntve.
"Egy kis bonyodalom adódott: nem tudtuk, hogy ebbe a kocsiba nem szereltek gyárilag ajtónyitás-érzékelő gombot a hátsó ajtokhoz. Ezt most kell beleszerelni és vezetékezni."
3/4 4-kor kész volt a gép.
Negatív meglepetés: Nem tudták, hogy a Thalia I-ben nem volt gyárilag a fent említett gomb beszerelve, pedig pár tucatot biztos eladtak belőle. (vagy csak az enyémből spórolták ki a törökök?)
Ez plusz hatezervalahányszáz forintomba került.
Pozitív meglepetés: Az előre megbeszélt 3 munkaórát számlázták ki. Korrekt.
Szia,
Engem is érdekel a hátsó szárny téma.
Április végén a fórumban is feltettem a kérdést.
Diesel_Uberalles társunk válaszát idézem:
"Légterelő ügyben:
riderauto.hu "
Innen és egyéb helyekről szerzett info:
A székesfehérvári kereskedés 32000 + szerelés (kb 10000) adja az utángyártott szárnyat.
Állítólag van valami gyári eredeti is (45000 HUF)
A szárnyak nyers szinben érkeznek, színre kell fújni. A sarkifény színnel az a probléma, hogy színeltéréses darabok voltak, a gyári szinkód csak közelítőleg segít a kikeverésben.
Csavarokkal és ragasztóval rögzítik.
Ugyanezt az utángyártott darabot x autotuning boltban 22000 huf + szerelésért felteszik.
A R márkakereskedésben a máshonnan hozott szárnyat nem teszik fel, viszont biztosítottak róla, hogy ha külsős céggel tetetem fel, akkor minden fényezési és átrozsdásodási garanciáról azonnal lemondhatok.
Valamelyik tuningcég lapján láttam fényképet pótféklámpás szárnnyal szerelt Thaliaról de most nem találom.
Bocsi hogy csak most írok de zürös napjaim vannak és ezt nem a klubra értem.
Nagyon jól esett hogy be néztél hozzánk, sajnos ép zajlott az élet igy nem tudtunk igazi vendég látást prezentálni. Feltettem néhány képet számodra az albumba, remélem müködik.
Üdv. Wartburgos
Bocs a késői válaszért, de csak a mhelyen van intenetem. A 6,5 ezres terelő kerül most 5 ezerbe. Erről számlát is tudnak adni. Én nem vagyok klubtag, csak nagyan lelkes külső szemlélődő és olvasó, így ennek megemlítése eszembe se jutott.
Köszönöm az ötletet, most keresek vékony szalagot, mert a vastag -ami persze van otthon- benyomja a plexit az ablak elé.
LP
Sajnos a RB-nél én is csúszok 3 hete, állítólag a kocsi már Győrben van. Nem tudom 1-jén emelkedett-e a reg adó, vagy majd csak fog? Bár azt nem a RB kapja, ezért elvileg nem érdeke visszatartani a kocsit. Ha én nem telefonálok, akkor három hétig a kutya nem szól semmit. Pedig az üzletkötő csaj elég sok jutalékot kap egy-egy eladott autó után, egy-két telefon ill. e-mail beleférne! Lehet hogy elsütöm neki a disznóvágásos hasonlatot, amit valaki írt! Persze ők mindent a RH-ra kennek, ők nem értesítették őket, csak egy nappal a kocsi érkezése előtt szólnak nekik stb.
Egyébként a RB szervízről van egy külön topic, ajánlom azoknak a figyelmébe, akik még esetleg gondolkodnak azon, hogy oda vigyék szervízbe a kocsijukat!
A ki nem cserélt de számlázott alkatrészektől a szervíz utan ellopott kocsikig mindenféle rémtörténet olvasható: a Renault Baumgartner áldozatai című fórumban!
Sajna, a "tár" újraszervezi az állományokat, ilyen már máshol is előfordult, ha a rendszer erőforrások kimerülőben voltak.
Ha fájljaid a sajátgépeden is arhíválva vannak akkor csak egy kis pluszmunkára számíthatsz! ;-)
Kémfotókat készítettem a Megane találkozóról. Hazafele a mi thalálkánkról beugrottam hozzájuk, s megismerhettem náhány kedves "ismerőst". A villámlátogatás szinte szó szerint értendő: sajnos az égiek is "fotóztak". Hazaérve pedig belém csapott a villám (idézet a tár.hu főoldaláról):
Karbantartás: Előre nem látott problémák következtében a rendszer kisebb kiesése érzékelhető. Ez sajnos néhány felhasználónk esetében a teljes tárterület elvesztésével járt. Tőletek így is elnézést kérünk. A felmerült probléma jellegéből adódóan a rendszer fejlesztését, teljes háttértárolójának hardware cseréjét napokon belül elvégezzük. Addig türelmeteket kérjük.
Elvileg itt vannak a "kémfotók", de nem tudom egyáltalán látható lesz-e valamikor (a régiekkel együtt). Talán egy picit reménykeltő, hogy a mappát létre tudtam hozni, a képeket mintha fel engedte volna tölteni, s ugyanolyan válasszal "nemláttam", mint a többit. :-((((((((((
A Thalálka képeit is hamarosan felteszem, de ez üzenet most elvette a kedvemet és a gépemet is meg akarnám óvni a szitkok szórása közbeni szétveréstől. :-((((
A thalálka alatt megtett 270km alatt a fogyasztásom 6,23-ra jött ki!
Nem hittem a szememnek!
Ez még -kis szépítéssel- a dieseleknél is elmenne.
Pedig ez 1.6-os
:)
nincs de itt a nyár és már nagyon kellene, remélem mihamarabb össze tudunk jönni Szegeden, mostanság ritkábban járok arra, de majd írok, hogy mikor megyek, mert továbbra is igényt tartanék a segítő, tapasztalt kezeidre.
Szia Papi !
Ezt AZONNAL magyarázd meg !!! Tillik tele a bugyrom a párásodással, Rgo vágyódom 1 buborék készletre, de nagyon. Namost, a honlapjukon a 4 db-os készlet 8 pénz, a 2 db-os pediglen 6,5. Ha ezekből jól levonom a klubkedvezményt, akkor sehogysenem jön ki az általad megadott összeg. Pl. kaptál -é számlát, avagy 1általán szóba keveredett e, hogy Te a klubtól jöttél és hoci némi kedvezmény, vagy ez 1 egyedi dolog? Szóval részletezd az akciót légy oly kedves. Ha ezt az árat hétfőn is tudják produkálni, ott a helyem.
Próbáld + a minkét oldalán ragacsos ragszalagot. Lehet, hogy segít a plexin.
Sajnos ismét távollétemmel kell tüntetnem, de mindenkinek NAGYON JÓ SZÓRAKOZÁST kívánok a Thalálkán. Kellemes 7 végét.
Budaörs :)
Ugyan nem írtad hogy Te melyikbe jársz, mindenesetre több "szerencsét" kívánok Neked mint nekem volt - és még sok más sorstársamnak -, ha továbbra is kitartasz a RB mellett :)
ferco:
Pontosan mit is cseréltek a kuplung körül hogy megjavult? Ez most érdekelne, mert többektől is hallom, hogy nem lehet finoman csúsztatni, darabos, stb, viszont a kenés nem elég neki...
Egy hónapja olvasgatom a fórumot, mert akkor rendeltem meg az autót. dCi Azure s.szürke.
Nekem 25-e volt az átadás határideje, igy én eddig 1 hét csúszásban vagyok. Akkor azt mondta a
kereskedő,(gépen nézte, még a monitort is felém fordította)hogy Hódmezővásárhelyen van már az autó, csak oda kell hozatni.(Kaposvár)Akkor még örültem és csodálkoztam, hogy milyen hamar meglesz. Most már látom, korai volt az öröm. Közben azért érdeklődtem, állítólag még nem érint a reg.adó, mert árgaranciát vállalt a kereskedő. Hát majd meglátjuk. Remélem azért kárpótol majd az autó, ha végre megkapom, és nem bánom meg, hogy lecseréltem a 2 éves Opelt.A fórumot olvasva felkészülök minden eshetőségre.
Bocs, ha hosszú voltam, jó autókázást mindenkinek!
Egy csúnya horzsolás után szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy az első lökhárító alá fel lehet-e szerelni a Clio koptatóját (ha igen mennyiért)?
Cserébe egy kis termékteszt:
Néhány oldallal korábban olvastam az első ajtóra szerelhető "Heko" légterelőről. Elmentem érte a Tüzér utcába, a honlaphoz képest most olcsóbban, 4990,-forintért árulták. A kidolgozása elég jó, azonban a honlapon közölt leírás szerint (a tükörtől indulva kell a helyére passzírozni) nem tudtam feltenni: a kilincs felőli végét nem mertem a kellő mértékűre hajtogatni. Úgy sikerült feltenni, hogy az egészet hajlítottam ívesre, betettem a két végét, majd a többit benyomogattam. A terelő legfőbb hibája, hogy a kilincs felőli végén található pici ragasztós felület egyátalán nem ragad (pedig zsírtalanítottam + vigyáztam rá), így nem húzza el a terelőt a felcsúszó ablak elől, ami így gyakran beleakad, kikezdve a plexit. :(
Egyébként tényleg hasznos: menet közben nem vág a szemembe a szél.