Keresés

Részletes keresés

Yooha Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6178

Most akkor ezt a szakaszt 2 hónap alatt befejezik tokkal-vonóval? Vagy mit fognak csinálni? Vagy 2 (+2 csúszás) hónap múlva megnyitják, és utána még mindig dolgoznak rajta? Vagy az eddigi gyakorlat szerint utána 1 évig megint gazt növesztenek rajta? Hogy lesz ez?

Előzmény: by-169 (6170)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6177

Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:

22: Köztemető, főkapu - Klinikák:  22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna

24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es

 

Ez is átszállásmentes közlekedés, de azért valójában nem az, lássuk be. Aki a Kassairól akar eljutni a Klinikákhoz az biztosan nem a tócóskerten keresztűl tenné meg. :)

 

Előzmény: vanyi94 (6176)
vanyi94 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6176

Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:

22: Köztemető, főkapu - Klinikák:  22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna

24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es

 

Az Alföldi nyomdánál miért nem fognak megállni a terelve közlekedő járatok áprilistól? Remélem, hogy a terelés ideje alatt a buszokon kiírják majd a kijelzőn a járatszám és a végállomás alá, hogy a Böszörményi úton át vagy az Egyetem sugárúton át közlekedik. pl: ahogy a 22 és a 24-es járatoknál van, hogy kiírják hogy a Kassai út felé, ill. hogy a Böszörményi út felé közlekedik. De amúgy a hangoson is bemondhatnák az összes járaton, hogy ezek a járatok terelve fognak közlekedni. Ezt leginkább a legforgalmasabb megállók után kellene bemondani. pl: Csokonai Színház, Segner tér, Hal köz, Nagyállomás.

 

A 23-asnak tanítási időszak munkanapra és tanszünet munkanapra azért jobb lenne, ha egyfajta menetrend lenne, nem két külön, mert az indulások száma megegyezik mindkét időszakban.

 

by-169 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 6175

A tartalék Bengáli melett 2 darab kék villamos is parkolt majdnem egésznap. Kora este is ott álltak de mért?

Haligali82 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 6174

Az ok egyszerű.  Azokat az agyagokat be is kell vinni a munkateruletre és azokat le is kell rakodni. Sok munka a palya melletti útról végezhető.  Tehát ha már csak egy kamion oda beall es elkezdik lerakodni mar kevés is az a két sáv. 

Előzmény: Ricsi89 (6173)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6173

Szerintem elkezdik csinálni a kereszteződésben, meg van ott egy két hely, ahol a parkolók bejárata miatt nem csinálták még meg, ott is meg kell csinálni.

Előzmény: by-169 (6172)
by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6172

Azt nem értem hogy mért teljesen zárják le az utcát mikor csak az egyik oldalon csinálják. Vagy ott csinálják ahol keresztezni fogja? Most mondta a TV hogy szorólapokat fognak osztogatni az arrajároknak a változásról.

Előzmény: Ricsi89 (6171)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6171

Szerdán láttam, hogy a Dózsa utcán kötik le a síneket, amit már tavaly összehegesztettek. Azt a pár métert lefogatták, meg tettek rá egy kiskocsit is és odaláncolták. :) Gondoltam rá, hogy el kellene kötni a kiskocsit és menni egy kört a 2-es villamossal azon a pár méteren, ami elkészült. :D

Előzmény: by-169 (6170)
by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6170

Több busz utvonala változik.

http://www.dkv.hu/hu/hirek/aprilistol-tobb-autobusz-tereloutvonalon

 

Mégis lesz rá esély hogy befejezzék a 2-es villamost?

by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6169

Közösen használni a tömböt?

Előzmény: Yooha (6168)
Yooha Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6168

meghülyült a fórum, a 2. sortól lemaradt. Mindneki találja ki

Előzmény: Yooha (6167)
Yooha Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6167

Öööö, ezt a jegy-nem-kitépést nem értem. Akkor én nem vehetek 2 jegyet úgy, hogy az asszonnyal kétfelé megyünk vele? Vagy van sima jegy is?

ckg471 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6166

Jaa, már emlékszem, köszönöm.

Előzmény: LMG-003 (6165)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6165

Ő ment bele tavaly szeptember körül a 131-nek a hátuljába.Azóta nem lett még kész.De a busz már igen.

Előzmény: ckg471 (6163)
by-169 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6164

A nyugati utcán utolért egy csuklós buszt.

Előzmény: ckg471 (6163)
ckg471 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6163

Ezt meg mi lelte? J1 jelű javítás?

Előzmény: LMG-003 (6162)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6162

A 380-as pályaszámú troli jelenlegi állapota:

marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6161

Én is ezen a véleményen vagyok.

Kitépheti az utas is, és az eladó is. Változott valami (a jegyek színén kívül)? Nem...

Előzmény: LoLkA (6159)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6160

Ja, tényleg!

Előzmény: marky-511 (6158)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6159

Véleményem szerint a perforáció egy ráutaló magatartás a jegyek kitéphetőségére.

Előzmény: marky-511 (6155)
marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6158

Egyébként nem egy olyan jegykezelő rendszerre dobott ki milliókat a DKV, ami letiltja a jegykezelést, miközben ellenőrzés folyik?

Mintha megint emiatt alakult volna ki perpatvar...

Előzmény: atty707 (6156)
atty707 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6157

Nem hiszem, hogy műbalhé. Mit tudsz tenni 2-3 ogréval szemben? Természetesen vannak korrekt ellenőrök is a dkv-nál.

Előzmény: Dreamer (6154)
atty707 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6156

Nos, az a helyzet hogy az ilyen "ogré"-kat rég el kellett volna takarítani az összes munkakörből, ahol emberekkel kell foglalkozni. Természetesen van olyan helyzet, amikor "előnyös" az ilyen viselkedés, de nem kisgyerekes nőkön kellene ezt gyakorolni. Sajnos tényleg van ilyen ellenőr a dkv-nál, nekem is volt már tapasztalatom a magas IQ-jukról. Szerencsére csak külső szemlélő voltam, de akkor is lehangoló volt, amikor az egyik utas jelezte feléjük kultúrált, emberi módon, hogy az egyik jegykezelő nem üzemel (tényleg nem működött, ők is próbálták), erre nagy hangon elkezdett vele "kommunikálni", hogy mi a frászt kezdjen ezzel a helyzettel, nem az ő dolga, stb. stb.

Ugyanez igaz a járművezetőkre is. Ha nem képes elviselni "nagy tételben" az utasokat, akkor ne vezessen buszt, valószínűleg kiváló teherautóvezető lehetne belőle. A sóder meg nem beszél vissza. :)

Előzmény: marky-511 (6153)
marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6155

Ha nem fizet, akkor behajtják rajta a nagyobb pótdíjat. Igen, tulajdonképpen a nő hiányzott; de egy értelmetlen szabály, és egy tisztességtelen ellenőr miatt.

 

A DKV teljesen félrevezeti az utasokat ezzel az új szabállyal, ami a tömbjegyeket illeti. Most komolyan, a hangyaf*sznyi betűkből kéne rájönni, hogy nem szabad kitépni a jegyeket? Akkor miért van perforálva? Eddig ki lehetett tépni, és máshol is ki lehet.

 

No meg annak is örülnék, ha az ellenőrök nem csak a gyerekekkel és a nőkkel keménykednének ennyire, hanem .... na é'ted.

Előzmény: Dreamer (6154)
Dreamer Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6154

Szerintem ez műbalhé, ha valaki nem hibás, akkor nem fizet (leglábbis én nem tettem volna).

 

Dreamer

Előzmény: marky-511 (6153)
marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6153

Debreceni villamos élmény – levél a DKV-nak

 

Gratulálok, ismét egy nagy lépés a BKV-szint felé.

 

Egyébként én sem értem, minek van beszaggatva a jegyek alja, ha tilos őket kitépni. Az indoklás szerint ugye azért nem lehet kitépni, mert a jegyeladók csaltak a vonaljegyek árusításánál.

Ez csak egy nagyon jó mellébeszélés; valójában csak több büntetést akarnak bezsebelni.

 

Szándékosan ilyen megtévesztő a szabály? Sehol nincs ilyen szabályzat az országban, már a BKV-nál sem. Plusz ugye ott a perforáció. Nem lett volna elég az új szín?

atty707 Creative Commons License 2013.03.20 0 0 6152

KSKs-nek:

A másik topicba nincs írási jogom, így itt írom, remélem olvasod:

 

Pesten nem kapják fel a vizet a "rohanó emberek" a késésért:

Ez igaz lehet (ritkán járok Pesten), de:

1. Pesten sokkal sűrűbben közlekednek a járatok, mint itt. pl. 31-32 20 percenként hétvégén? Röhej...

2. Pesten nem írták ki a járműre, hogy "pontos közlekedés"...

Egyébként nem a késéssel van baj, hanem ha hamarabb elmegy. Írtam a múltkor, hogy az óránként járó józsaiak hétvégén 5-8 perccel korábban indultak a köztes megállóról (Rózsás Csárda, Árpád vezér iskola), ez ami gáz, nem a késés.

 

Első ajtós felszállás:

Miért nem tetszik a debrecenieknek az első ajtós felszállás?

1. Csökönyös cívisek. :)

2. Megalázó. Én elhiszem, hogy 10% a bliccelők aránya, de nem ez a megoldás rá. Miért a 90%-ot kell vegzálni azért, mert a dkv/önkormányzat nem képes a 10%-ot elrettenteni a blicceléstől, vagy az utazástól drága büntetéssel. Röhej, hogy a bérlet árának fele a büntetés, ráadásul a járművezetőnek előbb-utóbb ki kell nyitni a hátsó ajtókat is a leszállóknak, így aki fel akar szállni, az fel tud. Azaz azt bünteted ezzel a módszerrel, aki kifizette az utazás árát. Ráadásul a késve nyíló leszálló ajtók kellemetlenséget okoznak szintén a fizető utasoknak (Ugyebár csak azok lehetnek a járművön, ha elsőajtóznak.) Nem egyszer késtem le én is csatlakozást (figyelem, egy óra a követés), mert a járművezető "szórakozott", és nem nyitott azonnal ajtót.

3. Lassítja az amúgy is lassú tömegközlekedést. Gondolj bele, ha megállónként csak fél percet lassít, akkor egy 15-20 megállós vonalon 7-10 perc az elvesztegetett idő. Röhej, hogy a Plázától a Civis utcára gyorsabban lehet elérni gyalog, mint busszal! Másik, hogy 15km 40 perc úgy, hogy a felét országúton teszi meg? (Józsai járatok)

4. Miskolcon jártam a múlt évben, ott minden egyes járművön korrektül az ajtókon tájékoztatva van az utazóközönség. Sosem volt morgás még részemről sem, mert tudtam, hogy ki fog nyílni az ajtó. Itt annyi műszaki hiba volt már az ajtókkal kapcsolatban, hogy nem csoda, ha az utasok nem bíznak a jármű(vezető)ben. Ráadásul tájékoztatás sincs elhelyezve. 

 

A bliccelés csökkentésére egy megoldás van. Drága büntetés, legalább a dolgozói bérlet árának a 2-2.5-szerese, folyamatos, véletlenszerű ellenőrzések, akár úgy, hogy a szabadnapos járművezetők, irodisták bevetése olyan kitétellel, hogy a jogos büntetési összeg nagyobb részét megkapják fizetéskiegészítésként (50-60%-át, így legyen oka részt venni az ellenőrzésekben). Így el lehetne hagyni az elsőajtózást, gyorsulna a közlekedés, a bliccelők meg meggondolnák, hogy megéri-e?

atty707 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 6151

Tudom, én is jópárszor átszállok a 3-asról a 4-esre, ha épp elérjük az Ikarusokat (401/403 szokott jönni általában). Még egy megálló kedvéért is hatalmas élmény nosztalgiázni.

Egyébként nézegettem a manapság elérhető buszok utasterét, a Solaris, MAN mellett még a Mercedes is korrekt buszokat gyárt. Pont sikerült ezeket a kotu volvo-kat beszerezniük. Persze ezekkel is nagyságrendileg több gond lehet, mint a 200-as Ikarusokkal. Nézz szét a buszvégen. Rengeteg buszt szedtek elő, az újak nem bírják a kis havat? :)

Előzmény: LoLkA (6150)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.19 0 0 6150

Ma ismét utaztam a 402-n.

 

Hihetetlen jó volt. :)

Előzmény: atty707 (6149)
atty707 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 6149

Vigyék innen az összes szutykot. Ma két buszon is 4-5 alkalommal kellett megnyomnom a leszállásjelzőt, mire észlelte. 4 éves buszok? Röhej.

Előzmény: Garficicus (6148)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!