Itt vagyok!Ma egész nap dolgoztam,közben belebotlottam 1 rallye prológba,aztán megint dógoztam,most meg már jól vagyok lakva.A Tilmit meg nem bántottam csakhát előtte pár nappal pont elmagyarázta itt az értékrendet!De igaza van,mindenki azt csinál amit akar.Attól meg nem kell félni,hogy velem kell neki 1 campingben lenni,mert én nemszeretem a bezártságot és a különcöket.Éppen azért kerülöm a campingeket,mert előbb-utóbb rátalálok egy olyanra aki elméletileg mindent jobban tud a gyakorlatban meg egy sátorkaró beveréséhez is analfabéta!
Ha netán a múltkor megbántottam akkor itt most megkövetem!Nem volt szándékomban!(lehet rossz napja volt,azért érzékenyült el hirtelen)Viszont a kérdésemre sem tudott vagy már nem akart válaszoolni...
Megtette helyette valaki más.A Fekvőrendőrnek köszönöm!Erre voltam kíváncsi,teljesen kimerítő volt a válasz!
Ja.. így már értem.. Csak az a baj, hogy a lakó közepéig ki kell hoznod az ágy széleségét, mert ott fut a hossz merevitő, amihez tudnád erősiteni, lánccal vagy más egyébb rögzittésel. Hacsak nem hegesztesz bele plusz merevitőtt.. Látod azért csak van valami amin lehet dolgozni.... Jó munkát!! Evvel legalább az ember szívesen foglalkozik..Szerintem Mi van itt a fórumon nagyon halott, amiótta izsugy írt Tilminek?!
Hali kollégák! A cimborám éjjeliőr és keres egy olyan lakókocsit ill. bármilyen bódészerűséget, amit fűteni lehet és ágyat lehet bele tenni... Ha valamelyikőtök ilyenbe botlik, kérem jelezze! Köszi! Balázs
A lánc lengésének, csapódásának kiküszöbölésére én kábelkötegelő műanyag bilincsel rögzítettem a láncot. Menet közben a helyén tartja, szükség esetén szakad.
Ja.. válasz. Igen 3-4 személyes, de én az első részt nem akarom ágynak használni és más egyéb okok miatt .... Szóval ott láb felett 120 cm magasság van, az lefelezem és keresztben egy ágy. Átnéztem hol vannak vasak és arra akarom támasztani. A dolognak annyi szépséghibája lesz, hogy a hátsó rész zsúfoltnak tűnik.
* A láncot keresztbe akasszátok fel mert különben szétveri a kengyelt ! Azt a vas darabot ami a fej alatt van....
Nem kell hozzányúlni :) Gyári állapotban van :) Most szépen megy a terasz alá :) Annyi változtatás lesz, hogy megy egy ágy abban az oldalba ahol a hűtő van :) Na ahol a sárga figura van. Átnéztem hová tudom felfogatni, ugy hogy ne legyenek maradandó dolgok, és 3 perc alatt összecsukható legyen. 170 cm * 65 cm és a magassága 60 cm körül.
Sajnos kinőttűk, bár útolag kiderült jobban el tudtunk pakolni az N/126-ba.. de már ebbe is megtörtént 1-2 újitás és már alakul a dolog. A tied, hogy áll?
Az Autóklubnál legnagyobb megdöbbenésemre, még fékpadra is felhúzták, felpörgették, és hátramenetben hirtelem felengedték a kuplungot, és így ugrasztották be a ráfutóféket, hogy mérjék.
Gondolhatjátok, hogy a szívbaj jött rám belegondoltam, hogy a nem egészen egy éves kocsimmal leugranak a félpadról..., de megúsztam.
Még egy lényeges dolog a műszaki vizsgával kapcsolatosan, elsőzorban a lámpákat, a fényvisszaverő prizmákat ellenőrizték, és mondták, hogy a bukások abból szoktak lenni, hogy a prizmák elől, hátul és talán oldalt is (az enyémen van) nincsenek felszerelve.
A másik ami a régi NDK cuccoknál nem volt, de kell, hogy legyen, az a két biztosító lánc. Erre már a bejelentkezéskor telefonon figyelmeztettek.
Hali! Én tavaly vizsgáztattam az N/126-ot a Pécsi Közlekedési Főfelügyeleten. Alvázszámot néztek és a vílágitást a lakót ki sem kellet nyitni nekik. Jövöre visszem a Qek-et kíváncsi vagyok most tényleg hogy van ez?!
Én két éve vizsgáztattam az Autóklubnál, akkor kérték a gáztömörségi és az érintésvédelmi jegyzőkönyvet.
Az előző tulajdonos 2005-ben a papírokkal együtt adta az előző vizsgálat doksit is, ezek szerint 2004-ben is kérték már, mert feleslegesen biztosan nem csináltatta volna meg.
A stabilizátoros vonófejen a vonóhorgon levő gömbre nem a vonófej fém pofái fognak rá, hanem három ferrodolos betét ami mint egy-egy fékbetét fékezi a lengést, másrészt a vonófej tengelyirányban is lehetővé tesz - bizonyos határokon belül - csavaró-billegő mozgást. Engem nagyon érdekelne egy olcsó vétel, csak a Bastei rúdmérete természetesen NDK szabvány, és a standard ALKO fejek átmérője nem passzol. Egyébként itt még video is van a működésről: http://al-ko.hu/fahrzeugtechnik/caravan/entwicklungen/aks.html
"Hát az innen nem derül ki csak hosszas beszélgetések után és az is halványan,hogy ki -kicsoda" -van akinek sikerül.....,de éppen az a szép ebben a fórumozásban, hogy az ember saját maga döntheti el , milyen társaságban akar részt venni benne..........+ a kempingben is
Méé?Még nem vitted vizsgára amióta nálad van?A zzagyam eedobom..Nna most már főleg érdekel az a stabilizátoros izéé!Hogy akkor minek akarsz venni magadnak?80-90-nél többel úgysem utazol vele.Cirkulált már utánad a doboz?Vagy mert maradt felesleges pízed?Akkor kőccsük el 1 fórumosdira!Csak azért kell,mert olyan még nincs rajta?Sokkot kaptam.Aszittem,hogy...Na mindegy.
Nem!Hanem a vizsgán!Ezt illetékes helyen megkérdeztem az előbb említettek miatt.Mert én arra gondoltam,hogy egy ungáris papírt honnan a bánatból fogja értelmezni bármelyik idegennyelvű ország okoskája?Mert-hogy csak magyarul van rajta írva minden.Hát az a lényeg,hogy a műszaki vizsga érvényessége a garancia,hogy rendben van minden!
Tilmi?Neked ezt tudnod kéne!Te máá nem vagy kezdő,mint mi!!!Akkóó most mivan?