na ez az a por a kérdés, van e pollenszűrő a légkondival felszerelteknél? Kollegámnak azt mondták, ha van légkondi akkor elvileg pollenszűrőnek is kell lennie, remélem van benne mert nem akarok sok port beengedni az autóba :)
Olajszint mérés műszerfalról csak a 1,4/8V-nél van ha jól emlékszem. Mivel ott van nagyon furán megoldva a nívópálca. dCi nél csak a nívópálcás megoldás adott. Én is keresgettem egy ideig aztán ha jól emlékszem ki is lett tárgyalva a fórumon.
Más: első tankolásra 43,91 fért bele kb. 35 km után. A lámpa már félúttól égett. A frász tört ki. A legjobb fogyasztásom 1 év alatt 4,37 a legrosszabb 5,6 volt. A porvédővel kapcsolatban: mit csináltok azzal a porral ami a hűtőn keresztül megy be?
A tépőzárat valami Röltex féle szaküzletben vettem, méterre adják, az egész egy-két száz Ft volt. Talán összvissz egy métert vettem és még maradt is egy pár centi. Az a lényeg, hogy viszonylag széles csíkot válassz, könnyebb kezelni, meg jobban is tapad.
Teleragasztottam a durvábbik felével a CD tár alját, majd az előzetesen gondosan kiválasztott helyen letettem a padlóra. Azóta ott van. Eléggé ragaszkodik a padlókárpithoz. :-)
Mivel a tépőzár másik fele (a bolyhos) így nem lett felhasználva, odaadtam anyukámnak (női szabó) hátha tud vele valamit kezdeni.
Gyárilag nincs bekábelezve, de nem egy nagy munka megcsinálni.
Kaptam hozzá kis csomagot a tartozékokkal :-))
/konzolokat, amikkel csavarozva lehet rögzíteni (ha olyan helyre teszi az ember) és egy kábelt, ami a csomagtartóig is elér/
A kábelt simán el lehetett vezetni a műszerfal alján az ajtóoszlopig, onnan le a küszöb belső pereme alá és az ülés mellett van is egy kis nyílás a küszöbtakarón :-), ott kihoztam, a felesleg összetekerve és egy kábelrögzítővel fixálva ott figyel a tár mellett. Rögzítés öntapadós tépőzárral, de lehet csavarozni a padlólemezhez is, ha valaki barkácsolósabb. A Clioban megvannak a furatok is, sajna nálunk nincs (legalábbis én nem találtam - nekem még a régi típus van).
A srác akitől vettem beszerelést is vállalta volna, de szeretek ilyesmivel bütykölni és tényleg nem volt egy nagy feladat.
Fogalmam sincs, erre meg nem kellett vennem disztarcsat, majd megnezem azt is...
2000 km, semmi gond, jo fogyasztas... de nehogy teljese legyen az oromom... Azt megertem, hogy a nyóc ker nem biztonsagos, de hogy Zuglo is ilyen fertozott hely legyen, bar mit varok itt a nagy faluban!? ebenguba
egyébként alapból még az első héten veszek hozzá kerekenként 2db vezeték kötegelőt (átlátszót) és rögzítem a felnikhez ezzel is :)( tudom nem sokat ér, de ha nincs az illetőnél vágószerszám akkor cumi neki :P
antennát, dísztárcsát sajnos szokták lopni főleg pesten
Én is az olvasgatós kategóriába tartozom de most úgy érzem "védelmembe" kell venni a Thaliákat!
Mélyen egyetértek azokkal akiknek az a véleménye hogy ez a fórum azért van hogy kitárgyaljuk az ótót.
Véleményem szerint az is igaz, hogy a jó hír nem hír, tehát kis kivételtől eltekintve (3,9l -es álomfogyi, hőmérő és csipogó projekt )inkább ha probléma adódik akkor fordulnak az emberek a fórumhoz hátha van valakinek tapasztalata, vagy ötlete.
Nos akkor most a saját majdnem egy éves tapasztalatok dióhéjban:
2003 júlisi autó, Egri vásárlás 2 hét csúszás, virág/bor nyema, balesetmentesvezetéstkívánunk igen!
Fullvárosi fogyi (1.4 8V oasis)8,7-8,9 tudom sok de lehet hogy nekem van falábam mert szeretem ha húz az autó
Minden tökéletesen müxik!!! 7000 km a gépben 3xkopp fa íróasztalon
Télre ajándék az autónak NOKIAN WR téliguma
nyárra alufelni, (ettől láthatóvá válik a hátsó fékdob rozsdásodása, de ettől még nyugodtan alszok)
Hőmérő beépítés V_tibornak köszönhetően megoldva.
Csipogó beszerelés nem merés mert félés lebontani a fél autót
Bocs a sok szövegért de kellet már egykis jót írni hogy legyen mégegy elégedett Thalia tulajdonos a fórumban:)))
Sziasztok!
Na sok negativ hozzaszolas utan meg egy, bar ez mas jellegu...
Rohadjon le a keze annak a parasztnak, aki lelopta ma ejszaka kedvenc autonk disztarcsait... Tudtam, hogy lopjak, tudtam, hogy ez lehet belole... de megint lusta voltam...
Az agyam eldobom, nem nagy ertek es nem is igazan fontos tartozek, de a bosszusagom hatartalan... Tud valaki olcso beszerzo helyet disztarcsara? Rahegesztem, racsavarozom es aramot vezetek bele... Hihetetlen...
Jo reggelt!
Szia!
CD tár - VDO vagy Philips gyártmány (a feliraton és a színén kívül tökugyanaz a kettő), pontos típust nem tudok, de amit itt a topicban is szoktak kínálni az tökéletesen muzsikál. Én az ülésem alá tettem. Sk beszerelés kb fél óra volt. Anno (lassan két éve) az ára 30e volt, mostanában talán 35-ért kínálták és vadiúj ...
Az olajszintet próbáljátok meg úgy megnézni, hogy miközben indítás után megjelenik az "oil ok" felirat megnyomjátok a napi kilométer számláló gombját a műszerfalon egyszer. Ilyenkor átvált az 5 kicsi o-ra. Ha még1x megnyomod akkor átvált a kilométerszámlálóra. (ezt maga is megteszi néhány mp. után). Megáne I-ben így működött gondolom itt is.
Nem tudom az izzók árát, mert több boltban vettem több fajtát, de biztos, hogy olcsóbb mintha a Renault szalonban veszed, ahol nagyobb árrést tesznek rá.
FIFTY barátom!
Attól tartok, hogy a nyuszi kalandod nem a Renault hibája teljesen, hanem egyszerüen pech. Valszeg más márka is megsinylene egy nyusz elütését.
Ám a felületkezelési hiányosságok viszont elgondolkodtatóak. Minthogy x év garanciáról irtak a rozsda ellen a renaultosok. Vagy az csak a fényezésre vonatkozik? Mindenesetre érdekes, hogy egy ilyen nyusz mi mindenre rá tudja döbbenteni az embert....
Izzókészletet azért is érdemes maszekban megvenni, mert ha visszaolvasod a topicot a történelmi időkre, akkor kiderül, hogy bizonyos izzókat a márkatársak sürübben cseréltek. Lehet, hogy a gyári izzókészletben lévő 1 db/fajta kevés. Nekem 3 db/fajta izzókészletem van, melyet a gépkönyv alapján válogatva vettem, /félve az esetleges szükségszerüségtől/ de eddig nem kellett semmit cserélnem....
De a takarólemezen gondolkodom, mert a Nati alján nincs, és ugy vélem, hogy barkácsilag elő tudom talán állitani erős akarattal. Csak hogy a kuplungot védje a portol.
régebben vettem egy SAL erölködő nélkül is használható csöves mélynyomót (nem szól nagyot, de legalább a mélyet kiemeli), szerintetek megéri ilyet beszereltetni a csomitartóba? Vajon átkötik-e a rádiót miatta? (persze ugye fizetni tuti kell érte) Valakinek van hasonló megoldása? Nem tudom a 15w elég lenne-e neki :)
Hi FIFTY!!!
A válaszom a kővetkező:az a jó nagy vasdarab(rezgéscsillapító)nekem is olyan, a befecskedző rendszernél levő is, de nem foglalkozom vele mert
1. A müködést nem befolyásolja
2. Az öntöttvas vastagsága miatt nem rohad el
3. 12 Év az átrozsdásodási garancia!!!!
De ha nagyon zavar fesd le(bár a motornál lévő öntvényröl a hő hamar leeszi a festéket)
Ha a karosszéria kezdene el rozsdállni én is ilyen intenziven fejteném ki a rosszallásomat mint te.
Üdv Nagya
UI:Szombaton itt fehérváron lesz rönyo klub által szervezett találka jön valaki??????
Hi sid_sid!!!!
Kikérem magamnak! nem benzin, hanem igazi jó büdös magyar gázolaj némi hidegen való TAK-TAK hangal!!!!!!!
Ez a fogyi szigoru közut 80-90-es tempóval!!!!!
Üdv Nagya
Nem kell fizetni érte mivel én csak úgy voltam hajlandó átvenni ha megmérték a festékvastagságot. De nagyon nem háborodhatnak fel mert amikor tőled veszik be az autót ők is megmérik.Kérdezném a dci-s társakat hogy nekik kiirja-e az olajszintet a km órán.A kezelési könyvben az van benne hogy igen. Na nekem nem. Comfort fokozatu autóm van.
Több mint három hónap várakozás után ma végre átvehettem a kocsit (dCi Azure). Sokat elárul, hogy ez már a második Thalia, az elsővel nem volt gond, csak hiányzott belőle a légkondi.
A hangulat javítása érdekében néhány további pozitívum:
- tudom ajánlani a fóti szervizt: pontosak, segítőkészek és szakértelmük is van,
- velem a kőbányai Baumgartnernél is korrektek voltak,
- Solymáron vettük az újat is, az értékesítő lejött elém a vasútállomásra. Az első Thalia átadásakor egy csokor virágot, most egy üveg bort kaptunk. Nem nagy dolog, de a figyelmesség is számít.