Volna egy kis problémám. Beszereltük a riasztót és amikor kipróbálásra került a gyári kulcsokkal nem müködik a központi zár. Hozzá kell tennem hogy az elektromos csatlakozó a központi panelről le lett huzva. Ezek úgy vannak proramozva hogy ha egy darabig nem kap áramot akkor újra kell programozni? Volt valakinek ilyen tapasztalata?
Köszi a figyelmeztetést, már kijegyzeteltem a korábbi hozzászólásokból az átvételre vonatkozó tudnivalókat.:-)))))
Bár a festékréteg-méretés kicsit meglepett. Mármint hogy már újonnan is lehet festett.
Még el sem mertem mondani a törpöknek, hogy megjön, mert egész héten nem tudnának aludni. (számolnák a perceket)
Én tavaly ősszel, amikor a téligumikat raktam fel láttam a hátsó fékdobok mögött rozsdás öntöttvas darabokat /alkatrészeket /. Ledrótkeféztem és vékonyan bekentem zsírral. Most tavasszal a kerékcsérénél ugyanott mégcsak itt-ott kezdte el falatozni a rozsda, de ismét megkapta a fenti kezelést.
Ez nem tartott tovább 5 percnél - ennyit megért.
Ma már láttam az autót a RB pincéjében!
Nem volt baj a kuplungjával! :)
Megmértük a festékvastagságot, rendben volt.
Pont egy hónapot csúsztak, ezért 20e-t engedtek a forgalombahelyezésből, 10e mínusz mert nem kértem háromszögmentőládaizzókészletet, így a forgalombahelyezés 63e.
A legszebb, hogy azt mondta a kiscsaj, hogy B úr nagyon lecseszi,ha megtudja hogy a B matrica nélkül megy ki kocsi a szalonból!
Olyan aranyos volt, hogy nem szeretném, ha baja esne, így megállapodtunk, hogy úgy ragasztják fel, hogy könnyen le lehessen szedni. Tényleg kedvesek voltak ő is és a festékmérő szerelő is! Biztos szabadnapos volt, akivel Exbrava találkozott.
Jó hír:OLCSÓBB LETT a tetőtartó, eddig 23 volt, most 20! (a RB Budaörsnél)
Az persze most jutott eszembe, hogy padlógáznál nekem is hangosabb... Megpróbálom azt, hogy megint ÖMV naftát kapjon, az utóbbi időben csak MOL gázolajat látott (Mozaik utca v. Szolnok)
Továbbra is csörömpöl hidegen, de ha bemelegszik, akkor szép hangja van.
A lötty neve Tunap, Békési szervíz Fóton (www.bekesi.hu)
4-5e körül volt.
Most csak annyi baja van, hogy kezd lustulni, pedig vidéken, autópályán hajtom. (Nem nagyon, csak annyira, hogy kezd kikopni a reflektor... :)) Lehet, hogy 20e km után érik az olajcsere, jön a 60e km-es szervíz.
Semmi piszka, gyári 1.5 dCi 65 LE, 13,6 sec.
(MOL nafta, M5 Inárcsi felhajtó Bp. felé, váltási pont: 2700-2800)
Továbbra sem értem, hogy a TC teszten hogyan nem sikerült még a gyári 15 mp-es gyorsulást teljesíteni... :))
bocs a flame-ért
hol is van ez a pollenszűrő (vagy a helye)?
az én autóm állitólag ilyennel szerelt. átvertek volna. (képek is jók, mert nem vagyok vizuális tipus)
köszi
Nagyjózsi
Olyan történt velem, ami mostanában szerintem senkivel. 1 héttel korábban megjött a Talicskám a kereskedőhöz! Már csak rajtam (mikor fizetem) és az okmányirodán múlik a talicskázás.
Ezzel remélem szaporítottam a pozitív hozzászólások számát.:-))))
az én autómban nem ilyen a kuplung
fémből van
és van 2 nagy fémtömb (rezgéscsillapító) rajta
az egyik a drót végén, a másik meg rajta. és műanyagbevonatú a bowden.
szerintetek hogy van ez. ez is beszarik
(dci prestige 2004.dec-i)
Traktor hangja lett a gépezetnek ha nagyobb gázt adok. mit csináljak vele. Állítólag neked is voltak ilyen gondjaid. Mi a neve annak az izének amit beletöltöttél?
köszi
A klub és a weblap működésében egy kis takarékláng következik kb. június 24-ig, mert sok egyszerre a munka és a felvételi, így erre és a fórumra nem marad időm. Konkrétabban június 24-ig csak tagregisztráció és lassú feltöltések várhatóak. A megértéseteket előre is köszi!
Az üzembehelyezési díj nem drágult, csak reg.díj nőtt. Van ahol az árról leválasztják a regisztrációs díjat (megjegyzem ez a törvényes, mivel az az áfával ellentétben üzembehelyzési költség) és nem az árhoz csapják, hanem külön szerepel. Ílyen értlemben drágulhatott, de más (vizsgadíj, illeték, rendszám, stb nem változott)
1 honapja nekunk is valami taplo lelopta a gyari disztarcsakat, pipa voltam en is. De vettunk auchan-ban 400ft-os disztarcsakat, nem adok ki 15e ft-ot gyari muanyag tarcsakra. Egyebkent koszonom a segitseget annak a forumosnak aki a homasita kft-t ajanlotta(www.homasita.hu). Lattam naluk sok szep(nem tesco minoseg) disztarcsat is! Tenyleg szuper az uzlet es talaltam olyan derektamaszt amivel mar kenyelmes az ules. Eddig nagyon fajt tole a derekam. Mar csak a kuplungot kellene vegleg megfixalni es teljesen meg leszek elegedve a kocsival.
Ma megneztem en is, es pontosn ugyanazt a fekete muanyag takarolemezt talaltam, mint amit egyszer az R19-en is felfedeztem miutan felig logott a foldon. Tehat ez az en esetemben kizarhato hogy a szennyezodes okozna a kuplung hibat(darabos, ropog).
A pollenszűrő tényleg nagyon fontos eszköz ebben az évszakban meg főleg! A hársfa virágzása engem teljesen kiüt, vagy 8 éve. A klíma elpárologtatóját pedig csak ezzel lehet megvédeni a nehezen eltávolítható gombás lerakódásoktól.
hápogni tudott csak, hogy ő még nem kapta meg a táblázatot, hanem csak a főnöke kapta meg emilben (aki épp nyaral) azér ez tök jó, az üzembehelyezésről se tudott semmit mondani, mondtam neki na jó majd felhívom 1 hét múlva, mire letisztázódik...
06.10-re volt ugye a gépben az autó, most megnézte, már 6.16.-a szal csúszúnk is tök jóóó :)
viszont ha beszopat, és mind a 90 ropit ki kell fizetnem a reg adóból akkor bejelntem neki a az izzókészletes csomagra , az űléshuzatra és a szőnyeggarnitúrára az igényt (persze ajándékban)
a másik ami aggaszt az üzembehelyezési díjj is állítólag drágult nem tudja vki mennyire?
Most én 6000 km-nél járok, és a fogyasztásom igen tesco-gazdaságos volt télen, mert alig mentem vele. Most tavasszal beindultam, és a fajlagos fogyasztásom megint javul. Télen az automatikus szivatózás miatt 7,5 lityi is volt. Igy tavasszal 6,5 körüli. Ha nagyon lájtos vagyok, akkor 6 - 6,1.
Off:
A napokban rámlőttek sörétes pisztollyal. Illetve a futó kocsira. El is találták. Nem tudom, hol, mert nem láttam nyomát. Visszafordultam a buszmegállóba, ahol a sok gyerek állt, ahonnan a lövés jött, de egyik sem vállalta a cselekedetet. Gondolkodtam, hogy sorra szétpofozom őket, valamelyik pofon biztosan jogos lesz, (elvégre amugy sem lehet minden pofon mellé forgalmi rendőrt állitani) de végül meggondoltam magam. Egy darabig szidtam őket, majd rájöttem, hogy annak sincs értelme. Ha lesüllyedek az idióták szintjére, akkor rutinból legyőznek. Szerencsére az autón nem látni nyomot. Egy biztos, hogy mostantól nem szeretem a futóvad lövést.
On:
A pollenszűrő beszerelést hamarosan dokumentáljuk és közkincsé is tesszük. Előbb jövő héten 30 ezres szervizre megyek (Szeged), ahol az RH-val egyezkedés után (a szerviz ajánlotta fel az intézkedést!!!) díjmentesen kapok új motorbakot. Ennek volt már tavaly óta előélete, az esztergomi thalálkások tudják.
Újra hozzászólok, mivel úgy látom kezd visszatérni a normális irányba a fórum. Ne értsen félre senki, ha valakinek problémája van nyugodtan írja le, de ne csak erről szóljon a topik.
Több kérdés is volt amire reagálnék:
1. Olajszint ellenőrzés-csak az 1.4 16v motorral szerelt járgányoknál van olajszint kijelzés a műszerfalon, mivel nehéz hozzáférni ezeknél a motoroknál a nívópálcához.
2. Pollenszűrő-sajnos gyárilag nincs benne, de a helye megvan. Egyszerűen beszerelhető utólag, költség: 214 Ft-os műanyag fedél és kb.4000 ft a pollenszűrő.
3. Izzókészlet-én ajándékba kaptam anno, több mással együtt ( háromszög, EÜ-doboz stb. ).
Utólag vásárolva a fényszóróizzók ára húzós.
A tompítottba való H7-es 1200-tól indul.
Nem az utastérbe jutó porra gondoltam hanem a motortérbe és a kuplunghoz mindenfelé beáramló porra, nem tudom megéri-e por ellen barkácsolni fenéklemezt. A pollenszűrőt kerestem már én is de nem találtam (bevallom azt sem tudom hol keressem), de azt mondták alapban nincs benne akkor sem ha klímás. Felemelgettem a takarólemezt a szélvédő előtt, de ott nem láttam csak valami nagy feketét amit nem mertem szétszedni. Ha az olajfák virágzanak az M7 mellett akkor majd érzem van-e pollenszűrő.