Szerintem igen kispórolták, mert nekem se volt, de amikor beraktam hátra a hangszórókat akkor 5000 pénzért szivessen behúzták a madzagot(200 ft/m 7m kell), átkötötték a rádiót(2-ről 4-hangszórosra)3 ember dolgozott rajta 1 órát, mindezt garanciával.
A www.homasita.hu oldalon keresd a derektamaszokat. Itt vettem. Tobb telephelye is van a cegnek pesten. Az ulloi uti uj aruhaz nemreg nyilt azt hiszem es nagyon segitokeszek voltak, ki lehetett probalni a kocsimban az osszes derektamaszt. Jolly 2 volt a neve annak amit en vettem, szerintem ez a legjobb. 2800ft.
Szia!
A kivágagandó rész ugyan olyan anyagból van mint a körülötte lévő részek és pl. szikével kell kivágni?
Beszerzési helyről nincs infód?
Köszi: Ata
Igen a leemelhető fedél alatti részt kell kivágni, és ennek helyére kerül ez az ominozus 214 Ft-os pótfedél és a pollenszürő a lyukba.
Ez már korábban elkészült, csak akkor nem lett fényképezve.
A klimás pollenszűrő nélküli verzióban az a radiátorszerű szűrő és a felette lévő hosszúkás fedél hiányzik? Ezeket kell csak belehelyezni és fel kell szerelni? A kereskesésben olyasmit mondtak hogy vmit. ki is kell vágni.
Köszi: Ata
Még egy kérdésem volna. A összes hanszóró be van vezetékelve vagy csak az első ajtókba rakják be gyárilag? Ha be van fűzve akkor a hátsónak hol találom a végét.Ugyanis az első ajtókba beszereltem a hangszórókat de a hátsó vezetékeit nem találom. Lehet hogy a comfortokból kispórólták?
Sziasztok!
Gabocsiga szives felajánlásával készitettem néhány fényképet az utólagosan beszerelt pollenszűrő cseréjéről és a klima radiátor és a szellőző rendszer tisztitásáról. Mindenki nézegese kedvére.
A képre kattintva megtekinthetőek, ha nem akkor http://kep.tar.hu/wartburgos
Nekem a gyárira vonatkozik a kérdésem. A riasztó távkapcsolójával müködik csak a kulcsok nem akarják müködtetni. De közben a kézikönyvben olvastam olyat hogy távkapcsoló csere esetén is programozni kell.
A kormányfelöli ablaktörlőt leveszed És ahogy írva volt megcsnálod, de célszerű a tartályt teljesen kivenni és jol lezsírtalanítani pl. aceton vagy alkohol, és a ragasztás után megvárni még tökéletesen megszárad.
Üdv. jó munkát!
Még látatlanban, de nekem is volt ilyen kérdésem (a riasztó és a kulcs távirányítójának és a központi zárnak a viszonya).
Ide
secal@axelero.hu
írtam egy levelet, és igen korrektül válaszoltak. A kérdés az ő riasztójukra vonatkozott, de pontosan leírták, milyen lehetőségek vannak általában is.
Az ő weblapjukról pedig le lehet tölteni néhány riasztó beszerelési útmutatóját (ami a szerelőnek szól, nem a felhasználónak)és abban olvashatsz olyasmit, ami téged érdekel!
Az első Thalim 2001 márciusi volt. CONTINENTÁL gumival volt szerelve. Szerintem sem jobb sem rosszabb nem volt mint a mostanin a G-Y. Az elsőt 6 honaposan 8000e- rel adtam el. Az ablakmosó tartáj nekem is kilukadt, gariba cserélték és azt mondták, ez egy rozss beszállítói magatartás következménye.(az időpont 2001 április!!) És még cserélték a csomagtér zárat. Ezen kívül az autó tökéletes volt, olyannyira hogy a második is Thali lett, csak légkondival. 2001 szeptemberi már
G-Y gumival szerelve. Ebben 40.000e van és nagyon szeretem,és a család is. Három gyermekem van , és még a nyaralásnál is beleférünk. Azért tájékoztatásul felsorolom az autó történetét:
csomagtérzár csere,
indexkapcs csere, (itt csodálkoztam, hogy az
indexkapcs.-lót tartó lemez
kezd rozsdásodni. Gari után
lefestettem!!)
vizpumpa csere
felsőholdpont jeladó csere
kuplungbovden csere(változást nem hozott, de már
tudom hol kell kenni, és igy jó)
Ennyi!!
Ezektől függetlenül az auto tökéletes, csendes,
habár ha kinyomom a kuplungot nekem is picit halkul, de ennek nem tulajdonítottam jelentőséget. Én végülis nem bántam meg hogy ezt vettem. Hozzáteszem hogy volt több DACIÁM is, tehát semmin nem tudok meglepődni.
Köszi! Remélem nem lesz vele semmi gondunk. A héten már benne lesz az első ezres is majdnem. Ez soknak mondható hozzánk képest mert a régivel 8000km-t mentünk egy év alatt. Most így jött ki a lépés.
Hol tudom megvenni a szükséges alkatrészeket a szűrőhöz a 13. kerülethez közel? Te a clio-ba valót vettél?
Van még esetleg olyan alkatrész amit a jövőben érdemes kicserélni Clio-sra, mert az jobb minőségű, vagy mert nincs olyan a thalia-ban?
Az ablakmosó szivattyú ahol belelóg az ablakmosó tartályba ott nekem el volt picit repedve és ez elég volt ahhoz, hogy elengedje a löttyöt.
Megoldás:
Leveszed a motorháztető és a szélvédő közti műanyagot (asszem az ablaktörlőket is), hogy hozzáférj az ablakmosó tartályhoz.
Megvárod, hogy megszáradjon.
Én ezután körbekentem a szivattyú tövét, ahol belelóg a tartályba úgynevezett szilikongumi pasztával. Ez amikor megszáradt szinte gumi lett és onnantól tömítette a repedést.
Azóta gondmentes!
Ui1.: Ennél nagyobb bajod soha ne legyen az autóddal
Ui2.: Szerintem nem muszály téli ablakmosót használnod, mert az el fog állni jövő télig!
Ja, a hőmérő: mindenesetre önbizalom nomeg egy kis barkácsszellem (egy kis szakértelemmel esetleg párosulva) nem árt. A dokumentálást igyekeztem a lehető legrészletesebben megtenni, de azért azóta már megbeszéltük, hogy például az egész tükörszerkezetet nem is szükséges feltétlenül levenni, úgy is befűzhető a vezeték. Amikor ezt az egész akciót elkövettem, sajnos az enyém már nem volt garis, de ha az lett volna az sem lett volna gond.
Gumi: csak a G-Y-ről vannak tapasztalataim, a másik passz.
ui.: ha valaki még egyszer elnézést kér a szerinte hosszú hozzászólás miatt, akkor büntetést indítványozok ellene, mondjuk írja be a hsz-ét visszafelé :-))
Használd egészséggel az új öngyújtóst!
A pollenszűrős akciót a 30 ezres szerviz (jövő hét második fele) után tervezem, ha addig valaki be nem előz a dokumentálásban. A fedelet 214 (HUF) + két csavart + szűrőt (kb 4000 HUF) addig beszerezheted, persze ha szándékozol beletenni.
Pedig lehet festett, tudok véletlenül egyet, itt van a garázsban, de ez egy másik történet (aki kíváncsi rá, az első hsz-eim között meglesheti - 2002. aug. eleje)
Sziasztok,
2001-es kiadású RT Thaliam van. Az a gondom vele, hogy elfolyik az ablakmosóból a folyadék.
Nem az egész, egy pár centi marad az alján.
Nem tudom, hogy a tartály repedt-e meg, vagy valami tömítés enged, mert nem tudom megnézni.
Egyébként nem tudom mi baja lehet, még most is táli ablakmosót töltögetek bele annyit vettem télire.
Úgy gondolom, hogy nem viszem szervizbe 5000 HUF + ÁFA munkadíjért, úgysem garanciás már, megprobálom magam kicserélni.
Szeretném, ha leírná valaki, hogyan kell a kiszereléshez hozzáállni.
Előre is köszi.
Tivoli Rider
Tegnap átvettük az autót (Celld.), és egy villám rokonlátogatás után ma reggel jöttünk haza. Már 300km van a gépben és nagyon meg vagyunk elégedve vele. Eleinte nagyon furcsa volt egy 13 éves Golf 2 után, de már megszoktuk. Vki írta hogy az újakat már Continental-lal szerelik, de nekünk még a G-Y jututt. Mennyit vesztettünk igy ezzel? Sokkal jobb lett volna a Cont??? Megkérdeztük a kereskedésben az átvételkor hogy van e benne pollrenszűrő? Furcsa volt hogy az ott lévő 3 ember közül egy sem tudta biztosan (volt aki állította, volt aki cáfolta) a megnézés pillanatáig. Sajnos nincs benne, és azt mondták hogy nem is lehet bele rakni utólag. Jocika34 -hez hasonlóan engem is érdekelne a pollenszűrőbe szükséges keret és szűrő beszerzési helye és beszerelési módja. Megnéztem a képeket a hőmérő beszereléséről. A valóságban is ennyire bonyolult, nagy csak nekem tűnik annak a képek alapján? Mennyire és nehéz beszerelni a szükséges alkatrészeket? Ti nem féltek/sajnáljátok megbontani így egy új autót?
Bocs a hosszúra nyúlt hozzászólásért.
Köszi: ATA
Volna egy kis problémám. Beszereltük a riasztót és amikor kipróbálásra került a gyári kulcsokkal nem müködik a központi zár. Hozzá kell tennem hogy az elektromos csatlakozó a központi panelről le lett huzva. Ezek úgy vannak proramozva hogy ha egy darabig nem kap áramot akkor újra kell programozni? Volt valakinek ilyen tapasztalata?
Köszi a figyelmeztetést, már kijegyzeteltem a korábbi hozzászólásokból az átvételre vonatkozó tudnivalókat.:-)))))
Bár a festékréteg-méretés kicsit meglepett. Mármint hogy már újonnan is lehet festett.
Még el sem mertem mondani a törpöknek, hogy megjön, mert egész héten nem tudnának aludni. (számolnák a perceket)
Én tavaly ősszel, amikor a téligumikat raktam fel láttam a hátsó fékdobok mögött rozsdás öntöttvas darabokat /alkatrészeket /. Ledrótkeféztem és vékonyan bekentem zsírral. Most tavasszal a kerékcsérénél ugyanott mégcsak itt-ott kezdte el falatozni a rozsda, de ismét megkapta a fenti kezelést.
Ez nem tartott tovább 5 percnél - ennyit megért.