Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Én meg egy feketét. :) (Szokás szerint.) Hal-köz megállóban a 32-es módosított menetrendjét a földtől 15cm-re sikerült kirakni, mindezt úgy, hogy szemmagasságban ott van az eredeti. Ad abszurdum, ha valaki nem veszi észre - teszem azt sötétben - hogy odalenn is fityeg egy 32-es ideiglenes menetrend, akkor szép kis meglepetések érhetik majd az OTI után. Kérdem én, miért nem lehetett azt a menetrendet ráragasztani az eredeti 32-re? Szép és jó dolog ez a henger palástjára kifeszített menetrend gyűjtemény (tényleg jó ötlet volt), de legalább használják már jól ki az előnyeit!
MÁS
Kommunikációs baki: Érdekes módon a dkv-nál nem volt feltüntetve, hogy mettől-meddig járnak iskolaszünet menetrend alapján a buszok. Csak a vak véletlennek köszönhettem, hogy épp elértem az 5 perccel korábban induló buszt, és nem kellett 15 percet ácsorognom a megállóban... Ha már N.Attila állandóan azt hangoztatja, hogy tájékozódjunk a honlapukon, akkor ilyen közérdekű információk miért nincsenek rajta? (Még ma sem.)
MÁS
Hol található meg a dkv honlapján az első ajtós felszállással kapcsolatos aktuális rendelet? Ugyanis minden sofőr mást állít, és másképp viselkedik. Jó lenne, ha végre első kézből lehetne információkat szerezni erről a baromságról...
Gratulálok a DKV-nak, hogy a megállókban a pontos indulású menetrendet tették ki, nem a kiszámolósat. A volt DAB-székház megállóban is megálltak a buszok, hogyha valaki ott várakozott, de az utasoknak a felszálláskor szépen elmagyarázta a sofőr, hogy a jövőben mely megállókat használhatja. Egy nagy piros pontot adok a DKV-nak.
Én is láttam ma délután egy csuklós buszt a Mester utcán, amelyen az szerepelt, hogy 43-as. Az LMG-135 volt az, néztem is nagyokat... Hát ezt is "mesterien" oldották meg akkor...
Vendég utca a 12-esre a pesti úton lehet felszállni.
Meglepődtem mikor megláttam a 31-est. Kár hogy nem áll meg nálunk a Vendég utcán így nem kéne elsétálni a Segner térig. Viszont a 32-es mehetne nyugodtan egyenes tovább a Segner tér felé így csak az SZTK maradna ki úgyis ott van a 10-es busz szinte együtt mennek jönnek.
Talán azt a piros pontot még is csak elveszem a DKV/ITK-tól.A 31i/o viszonylat megvan csinálva ez tény és való,rendesen követi a Károlyi Mihály utcától a megállóhelyeket a Böszörményi úton de azt álmomba nem gondoltam volna meg,hogy a külső kijelzőn az szerepel,hogy 43 Nagyállomás.Így a járművezetőknek többször is közölniük kellet a Mester utcai megállóhelynél,hogy ez a busz nem 43-as hanem 31-es.Persze a Kölcsey Központ megállóhely elmondása után a külső kijelzőn ismét az szerepel,hogy 31 Nagyállomás.Szóval a meglepi még is csak nem annyira meglepi.A többi viszonylatról nem tudok nyilatkozni.
Akkor bizonyára a járművezető nem választotta ki a helyes viszonylatot. De amúgy felvan töltve a rendszerbe 31i/o csak lehet,hogy nem mindenki tudja még.
Ennek is eljött az ideje; megvásároltam az első új típusú gyűjtőjegy tömbömet.
A kasszásnő rendes volt, külön felhívta rá a figyelmemet, hogy nem szabad belőle jegyet kitépni.
Mivel nem értettem továbbra sem, hogy akkor miért van perforálva a jegy, megkérdeztem tőle, hogy a már lekezelt jegyet kilehet-e tépni a tömbből. A válasz (természetesen) nem volt. Így hát megkérdeztem, hogy akkor miért van beszaggatva alul minden jegy. A kérdés persze költői volt, ő sem tudott felelni.
Minden esetre ez félig-meddig új információ. Tehát akkor is büntet az ellenőr, ha egy használt jegyet eldobok?! Érdekes... Nagy bevételnövekedésre számíthatnak ezzel a szabályváltozással.
Nem lehet, hogy full-elektromos buszt akarnak eszkábálni belőle? Gyárilag ugye dízel elektromos, szóval csak a dízelmotort kéne akksikkal helyettesíteni, aztán kész is :) Persze az értelmét nem igazán látom, hiszen már 10 éve nem gyártják a típust...