Kedden vettem át (Azure 1,4 8V). Bejáratás megtörtént (>1000 km). Tapasztalatok: kellemes csalódás.
Előtte 1,2-es 80 pacis Fiat Stilo-m volt 2 is. Tartottam a kategória váltástól.
Fogyasztás: 6,05-6,3 kevés klíma használattal.
Többen panaszkodtak vezetőülésre. Én 4,5 órás megállás nélküli vezetés után teljesen fitten száltam ki az autóból. Akinek deréktámaszra van szüksége, az a közelébe se menjen egy Stilonak, mert az egy rémálom ehhez képest.
A motor jól húz, kuplung tökéletes (3 kopp bal kézzel fán alulról :-)).
Rugózása és útfekvése családi autónak tökéletes, aki full sportosan akar autózni, ne ilyet vegyen. Oldalszélre érzékenynek találtam.
Egy hiba jelentkezett: Bal hátsó ajtó a gyerekzár állásától függetlenül belülről nem volt nyitható. Szervízben néhány perc alatt soron kívül szakszerűen elhárították.
Pollenszűrő: helye kialakítva. A szervíz 5200 Ft-ért (+ 214Ft műanyag fedél) rendelte meg, munkadíjról nem esett szó.
Olvasom, hogy "Leveszed a motorháztető és a szélvédő közti műanyagot (asszem az ablaktörlőket is)" ... sajat tapasztalatom szerint az ablaktorlok levetele nem egy egyszeru dolog, konuszos feluletre fekszik fel ami a csavar szoritasatol ugy osszefeszul, hogy otthoni szerszamaimmal keptelen voltam lefesziteni; kellet szerezzek egy csapagyleszedo prest amivel szet tudtam valasztani a tengelyt a kartol.
Hát, a dCi elég feltünően rajta van oldalt, és a motortérben is :-)) Engem nem is a látványosság zavart, hanem, hogy fizikailag érzem de majd megszokom. Most, hogy megnyugodtam örülhetek tovább neki.
jaja ez ilyen, dieselkre a nem anynira minőségiekre jellemző fiat stb.. a váltó együtt mozog a gázzal, mikor gyorsítassz hátra, mikor lassítasz akkor pedig előre kb 1-2cm
Nem reklám végett, de nekem sok segítséget adtak. Pl. gyári üzemanyagszűrő 1.5 dCi-hez 5.000 Ft.
Cseréltessetek márkakereskedésben. Utána döbbeni fogtok.
Citroen, Peugeot, Renault autoalkatrész szakbolt:
XIII Katona József u. 24.
Pénteken végre átvehettük az új autót, és ahogy sejtettem, a hét végén csak aludni szálltunk ki belőle.Mi üzembehelyezésre össz. 50.000.-et fizettünk, ebben benne van minden.Most nem tudom részletezni,papirokat férjem elvitte magával.
Lenne 1 kérdésem, lehet tudatlan vagyok, de ez az első diesel autóm. A gázpedál elengedésekor(pl.sebváltás előtt)a váltókar mozdul egyet. Ez normális jelenség? Mert más tipusu autóban még nem tapasztaltam, pedig vezettem már jó párat.
Amúgy tökéletesen meg vagyok elégedve, jól megy, eddig(420Km)jónak tűnik a fogyasztás, ami remélem bejáratás után még jobb lesz.
Úgy próbáld meg, hogy amikor a napi számlálót látod, akkor kezd el hosszan nyomni a gombot. Elvileg azonnal átvált az össz számlálóra, és pár mp múlva az óra is villogni kezd. Akkor lehet átállítani. A többi a korábban leírtak szerint...
XIII Katona J. utcában van egy alkatrész bolt (a Pozsonyi úthoz közel). Korábban már be volt írva ide is a pontos cím és telszám is asszem. Ha mégsem, akkor holnap tudok mondani pontos elérhetőséget.
Én lennék az a béna, akinek az a legnagyobb gondja, hogy nem bírja átállítani az időmérő óráját...nos továbbra se.....
Az útmutatások alapján látom az összes kilométert, nyomom hosszasan...de kis kivárással átugrik napi számlálóra és újabb kis idő mulva lenullázza...mindez folyamatos gombnyomás mellett...
ez csak nálam tipushiba, vagy már a szüleimnél is?
Az enyémben kb 1éve van benne a szűrő. A néhány állattól eltekintve relatíve "tiszta" volt. Ki is lehet fuvatni levegővel, de csak óvatosan..
A hab után tényleg citromillat van. Kíváncsi meddig lesz ilyen.
Igen, láttam már korábban is. Ezzel a lehetséges durvább szűrővel viszont bogarat tettél a fülembe. Bár még a sajátom hőcserélőjét nem láttam, de egy hasonló napi körülmények között üzemelőjét (Alizé-jét) igen, s az nem volt ilyen veszettül koszos. Na, majd megnézem ezt is.
Na, előszedtem a szerződést, és a következőket találtam rajta, szerintetek ilyenkor mit akarnak felszámolni?
Az árajánlaton a következp tételek vannak: Autó ára-akció, Üzemebehelyezési díj (60000), Átíratási költség (20850), Szerződéskötési díj (39600).
A szerződésre viszont csak az üzembehelyezés és az átíratási díj került be, a szerződékötési nem. Ez utóbbi egyébként micsoda???? Az első árajánlatukon még ennek a helyén a "Hitelbírálati díj" szerepelt, ugyanezzel az összeggel. :-)
Amúgy most hétvégén jártam a ceglédi Renault kereskedés előtt, ahol kb. 2 hét múlva vehetem át a Thalicskámat és ott állt egy királykék Thalia rendszám nélkül, láthatóan frissen lepakolva (egy nagy kupac Thalia állt a telepen), lehet, hogy már "Ő" az? :-)))
Bemutatom az "Off"-os vastehenem szűrőjét 40 e. km. után. Állitólag valamikor az előző tulaj már cserélt pollenszűrőt.
Ez a sok kosz a klimaradiátorra kerülve a gombák paradicsoma lehet. És ezt már a "borotvahab" sem hozza le.
Ezért nem értem hogy a klima szerelők miért ezen spórolnak. A ventilátor szivó oldalán ha esetleg van is szürő az csak durva lehet.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A kivágandó rész is ugyanabból van, illetve 1 darab az egész műanyag. Csak egy jó éles kés kell.
Fedelet elvileg minden kereskedőnél lehet kapni,én speciel a szekszárdiban vettem