Mi Kaposszekcson vettuk pedig Pesten lakunk. Szekszardon adtak az otletet hogy ott jo aron beszamitjak az R19-et es korrekt a ceg is. Tenyleg olcsobb volt minden mint pesten. Kaptunk bort + szonyeget ajandekba, es az uzembehely. 30e ft korul volt. Mivel mondtak hogy a teljes koltseg felet ok alljak, ez igy van eloirva. Szoval Pesten siman kifizettetik azt is a vevovel amit a szalonnak kellene allni. Szekszardon semmi penzert nem akartak bevenni az R19-et, K.szekcson meg 2 nap alatt eladtak. A szekszardi R szalon egyik szereloje ajanlotta hogy vigyuk a 19-est Szekcsore, es tenyleg siman atvettek.
Ha nem titok ezt a 30000-es szervízt el hol csinálták...??? Mivel közeledik nekem is én érdeklődtam!! A munkadíj 18000,- Ft, míg a szűrő és az olajra kb 17000,-Ft ot mondtak...Ez még az én gyenge matek tudásommal is Kb 35000,- FT!!
Kicsit nagy a számszerű különbség az enyémhez képest...
Sziasztok!
MEGVAAAN! Ma megkaptam végre az autómat 1.4 8v Comfort, engedelmetekkel leírom a tapasztalataimat:
Amikor megjött az autó azonnal telefonált az üzletkötő, hogy felveheti-e velem a kapcsolatot a hitelügyintéző? Ezután kb. 2 óra múlva jelentkezett a hitelügyintéző hölgy, időpont-egyeztetésért. Még aznap megkötöttem a hitelszerződést. Ezután egy hét kényszerű várakozás következett (műszaki, forgalombahelyezés, zöldkártya). Ma reggel telefonáltak, hogy mehetek az autóért, csak faxoljam el a kötelező biztosítás szerződését.
Ezután már mehettem is az autóért.
Végig mindenki NAGYON kedves és segítőkész volt!!! Az autóhoz megkaptam agy kis táskában az elakadásjelzőt, az eü csomagot, és az izzókészletet(mindenféle felár nélkül) valamint ajándékba egy tetőcsomagtartót +1 palack renaultos olaszrizlinget. Forgalomba helyezés: 45000 Ft. Mindent megmutattak, elmagyaráztak és úgy általában nagyon segítőkészek voltak. Hát ilyen is van. Hogy hol? KAPOSVÁRON! Mindenkinek legalább ilyen kiszolgálást kívánok!
Bocs ha túl hosszú voltam.
Sziasztok! Mivel már megvan a thalia ezért levetném ezt a exbrava nevet és használnám a normálisat amit a neten használok. Ez pedig a vidia ill vidia1 mivel a vidia már foglalt volt. Kérdésem volna azokhoz akiknek van ködlámpája. Külön kapcsoló van az első ködlámpára vagy a kormánykapcsolón lévő kapcsolja. Az a helyzet, hogy a comfortba nincs benne de viszont be van vezetékelve a helye elől a lökhárítóba.Tennék bele így utólag. Esetleg ha tud valaki olcsón vagy tud olcsó helyet és megosztaná velem az infót azt megköszönném.
Megkérdeztem telefonon a Renault Budapestnél a kilíma pollenszűrősítését. Már Ők is csináltak ijet. De azt mondta a raktáros hogy két fajta klímaház létezik. MARELLI és VALEO. Állítólag a MARELLI fedél 3200 HUF, viszont a VALEO pollenszűrőfedél 300 HUF. Cikkszámoknak ezt modták: VALEO fedél: 7701044806 szűrő: 7700424098
A szűrő 5200 HUF.
SOS! Most voltam 30000-es kötelezőn pollenszűrőt megkérdeztem maga a szűrő 5200 péz , de a tetőre 3200 Hufot mondtak! Segítsetek aki már vett cikkszám stb hogy kell keresni a rendszerükben mert ők nem találták csak ezt és ennyiért! Ja a 30000 Olajcsere s minden ami kell 15944 pénz volt!
Na beszeltem a RH-val. Tenyleg csak holgyikevel lehetett beszelni :) De ertelmesen halal nyugodtan meghallgatott es felirt mindent. :) De legalabb nem magyarazta meg hogy ez ilyen, es zsirozgassam tovabb 2 naponta. Kikerik a D pesti R szerviz velemenyet hivatalosan es megvizsgaljak ok is hogy hogyan lehetne megoldani a problemat. Par het es ertesitenek levelben.
Varom a fejlemenyeket...
Garanciaval kapcsolatban jol tudom hogy a km-tol fuggetlen a 2 ev garancia?
...és a pollenszürő helye is meg van természetesen, de ezt előtte megnézettem egy klímással. Bár ő nagyon meglepődőtt ezen, hogy a helye megvan, de nincs benne szűrő.
RH felé ügyintézésnél ami biztos bekérik az autót a pesti szervizükbe. Bár ha nem bp-i vagy erre nem kötelezhetnek!Ne várd, hogy telefonoskisasszonyon kívül mással is tudsz beszélni. Szerintem ettől többet ők sem tudnak -akarnak- csinálni. A szerviznek megemlítheted a fogyasztóvédelmi törvényt, amennyiben nem tudják kijavítani a hibát, úgy kérheted a hibás áru kicserélését, így hátha nekiveselkednek, és alaposabban megcsinálják.
A visszatelefonálások egyszerű marketing, amivel lemérik a szolgáltatásukat, csak véletlen, hogy őt hívták. Én is ezt csináltam egy ideig egy szolgáltató cégnél.
A szervizben kb. bolti áras 5.150+220 Ft anyagköltségen + 2.000 ft+áfa munkadíjért beszerelik azt a bizonyos pollenszürőt. Ez pozitív! Ha már ott jártam megemlítettem, hogy nekem kényelmetlen az ülés, ami egy kicsit balos elfordulásból adódik. Természetesen nekik kíváló volt. Megköszöntem, és elhoztam a kocsit.
Amikor eloszor voltam a D bp-i R szervizben utana engem is hivtak a RH-tol hogy meg voltam-e elegedve. Akkor jol is dolgoztak mert a kuplung nem rangatott. Most viszont nagyon varom hogy hivjanak mert nem sok jot fogok mondani nekik.
Meg garis boven. Augusztusban vettuk, de 1.5 honaposan mar rangatott a kuplung. Kulfoldon voltam vele januarig es csak februarban tudtam szervizbe vinni. A kuplung nem rangat azota, de a pedal az ropog azota is. En csak azon aggodok hogy nehogy megint beszarjon a kuplung a darabos pedal miatt.
szerintem reklamáld meg az RH-nál, de ne a kuplungot, hanem azt a márkaszervízt amelyik ezt mondta, mond meg nyugodtan, hogy szar a kuplung és egy síma zsírzással leráznak, és havonta viheted vissza, de ezt ne levélben tedd meg, hanem telefonon, szerintem intézkedni fognak, ha mégsem hívd újra ugyanazt! a személyt és közöld vele hogy nem történt még semmi az ügyben.
a kollegámat, miután megkapta a cliot, felhívták az RH-tól, hogy milyen volt a kiszolgálás mennyire van megelégedve (dabasi ,márkakereskedéssel), ajánlotta e másnak az autót stb.. állítólag tök rendesek voltak
Ma hivtam a szervizt. Gyorsan elkeszultek a kuplungjavitassal, mert megint csak zsiroztak.:( En kinyomtatva adtam nekik 6-8 oldalt a forumos hozzaszolasokbol hogy okuljanak belole es vegre ne csak zsirozgassanak hanem csereljenek mar ki valamit. Azt mondta a szervizes hogy ezek tobbnyire hulyesegek es nem igazak amiket irtak paran a kuplung javitasra otletkent a forumon. Es ajanlotta hogy a RH-nal kellene reklamalni, hogy hivjak vissz ezeket a hibas thaliakat, mert ok mint szerviz nem tudnak csinalni semmit.
Szoval megint futottam egy felesleges kort a kocsival. Sorstarsak most mi legyen ????????
Pollenszűrő: Mielőtt az árajánlatot kaptam, a szerelő lebontotta a műanyag fedelet és megnézte: ki van alakítva a helye!
Ülés: lehet, hogy szerencsém volt vele, annál inkább örülök. Mindkét Stilom vezetőülése beépített, szabályozható gyári deréktámasszal volt ellátva, ami hosszú úton(!) fittyfenét sem ért, a jelenlegi sokkal(!) jobb.
Ma megkérdeztem a szakszervizt pollenszűrő ügyében, és a következőt mondták. Nem tudják kapásból, hogy van-e benne szűrő, mert van olyan széria amiben van -ebben szerintem nincs!-, de ha nincs akkor kiépítve sincs a helye, amit ki kell építeni potom 12.000 ft-ért. (ebben benne van a munkadíj is). Egyébként van valaki akinek benne volt gyárilag a szűrő, és milyen felszereltségű, évjáratú a kocsi?
Na ezekután tegnap megnéztem, és kipróbáltam a szomszéd Stilojának az ülését. Deréktámaszban kifejezetten jó az én kocsimhoz képest! Lehet, hogy te szerencsésebb vagy, és kifogtad a jobb szériás ülést?
Szevasztok!
Két kérdésem lenne:
Használ valaki radarjelzőt a kocsiban? Mik a tapasztalatok? (nekem whistler 1655 van)
Van rádióamatőr köztetek? Irj!
grevin
Na kérem !
Megest elmesélem, mert időnként új tagok támadnak ugyanazon kérdésekkel. Mocskosul nem értem, ha valaki nem óhajtja +védeni többnyire részletre vett járművét. Ha van Casco, az azt jelenti, hogy a lopáskor kiugrál a pógár zsebéből úgy cca fél misi. Mínium ! De nézgelődhetünk más áspektushból is, miszerint; van 1 db 3 millát érő jármű, amibe belegyógyítunk közel 100-150 rugsiért némi védelmet (riasztó, váltózár, motortérzár, + okossság ). Na ezért kapunk ugyebár, jóval nyugodtabb éjszakákat, megspórolunk egy rakat ügyintézést, (ami alkalmazottak esetében több nap szabadságba is kerülhet) nem kapunk reggel infarktusot és ugye a spórolt min. fél misi. Arra a kérdésre, hogy ki az a hülye, aki odadzsal a munkában lévő rabolóhoz +kérdezni, hogy ugyanvajon mi annyát keresgél az ótóban, tisztelettel; Én. Tudom, nem mindenki van ezzel így, de én enyhén neurotikus és teljesen szuicid vagyok. Ja, + nehézsúlyú. Ebből eredendően könnyedén el tudom képzelni, hogy a házunkban lakó idiótát, aki nem tudja beállíttatni a riasztóját előbb-utóbb nyakon cspdosom, mert bizony, ha +szólal 1 riasztó, én vagyok az a barom, aki az ablakhoz rohangál. Végül, ne feledjük, hogy a riasztó szirénája sokat segíthet ( az enyém akkumulátoros ), ha másban nem is, de legalább a lopós retek izgatásában. 130 deci ffölötti hangerőnél pl. jómagam hamar felidegesedem. Tehát aszondom, hogy ne sajnáljuk azt az 1-1,5 kilót, mert ez egyszeri beruházással sokat spórolhatunk.
Bocs, ha nálatok ez másképp lenne, de a RB Budaörsnél a szőnyeg, gravír és a kötelező Kresz tartozék nem ingyenes, benne van a 93e Ft-os forgalombahelyezésben.Ha tételesen bemutatják látható (gravír cca2500, kresz tartozék cca 10000).
Lehet, hogy nálatok valami akció volt éppen, de most így van.
A csillogo motorral kapcsolatban:
Ha kinyitod a motorhazat, akkor a fekete muanyag burkolaton kivul alig latsz valamit.
En a mult heten pattintottam le eloszor a burkolatot /2 ev es 5 e km utan/, es csillogni ugyan nem csillogott, de olajfoltoktol 100%osan mentes volt, es relative tiszta.
de az biztos, hogy ha mar 'nullkilometeresen' latnal rajta olajat az nagy baj lenne! De persze amikor atveszed tutio nem jut eszedbe letepni a motorrol a burkolatot. legalabis en bele se neztem a motorterbe /2 evig :)/.
Szia,
bar nekem cliom van, de en minden kotelezot (3 szog, izzokeszlet, eu csomi ) megkaptam ajiba /nekem is csak kesobb mondtak, hogy ez nem mindenhol szokas ingyen odaadni/, sot meg vontatokotel is volt. Szonyegeket is kaptam /Ez meglepett, de nem tiltakoztam/
Sot az alkudozasnal /mert nallunk az is volt/ elengedtek a metalfeny arat, es a forgalomba helyezesert is csak a fele manit kellett fizetnem. Ezen felul erre meg rajott az 1 ev ingyen casco /akkor eppen az volt a standard renault aji/. Es nem is rosz feltetelekkel kotottek, legalabbis azota sem ajanlottak olcsobbat.
Es tudjatok mit nyertek ezekkel az apro dolgokkal?
Azt, hogy azota is oida hordom az autot hozzajuk... najo ez azert tulzas, marmint a 'hordas', mert eddig 2* voltam naluk kotelezo szervizen, 1* garancialisan /nyikorgott neha a kormany, azota meg nem :) / es egyszer le kellett fenyeztetni a hatso lokharitot, mert oszekarmoltak. de valoszinuleg oda vinnem nagyobb problemaval is.
Köszi a címet! Pont útba esik mert naponta járunk arra.
A döbbenetet arra érted, hogy az itt megvett üzemanyagszűrőt a márkakereskedésben beszereltetve minőségi javulást lehet tapasztalni, vagy pedig a kereskedés és a bolt közötti árkülönbségre?
Ezek az alkatrészek eredeti franciák, és jobbak mint a Thaliába beszerelt török?
Neked már gyárilag ki volt alakítva a pollenszűrő helye, és csak bele kell tenni a szűrőt és rá a fedelet? Ha a tied ilyen akkor remélem a mienk is mert az is 2004/05/14 dci Azure.
Van perforáció, ki van gyengítve az anyag, szinte el sem lehet téveszteni. Előtte érdemes "összenézni" minek hova kell illeszkednie. Hamarosan lesz képem is hozzá :))
A Thalics esős időben amúgy is hajlamos a párásodásra, főleg ha már a beszállással a ruhánkon be is viszük a vizet, ilyenkor a klíma néhány mp(!) alatt leszedi a párát megfelelő irányítottság mellett.
Használd egészséggel! Ez a hőmérőre váltás érdekelne (esetleg fotó vagy scan a leírás idevágó oldaláról). Eddigi infók (egyik és másik) alapján valóban az el. tükör és hőmérő összefüggés helytálló, de ha van akkor az folyamatos kijelzéssel látható a középső nagy kijelzőn az óra alatt. Állítani nem lehet, de nem is értem mit lehetne. Vagy csak a km-órában van kijelőd (ezt sem értem, az Azure nem ezt fedi)?
Köszi
A leendő vágásnak a vonalát lehet valahogy látni, vagy nekem kell kitalálni? (Nincs vkinek az eredeti állapotról képe?)
A klímás autóba utólag beszerelt pollenszűrő miatt nem párásodnak jobban az ablakok belül? Vagy nem kell megvárni hogy túlságosan elkoszolódjon?