Szerintem semmi probléma nem lehet az Armafilt szűrővel. A honlapjukon az az info van, hogy a szűrők 50%-át exportálják, többek között nagy szűrőgyártóknak, akik csak "átcímkézik". Lehet, hogy te is Armafiltet vettél, csak más körítéssel kb. 2x annyiért.
Az IKR-nél. a cikkszáma CU2945 a brutto ára 3382,- csak rendelni kell, mert nem a profilba vág és nincs raktáron. Kb 2 hét. Bármelyik raktárukban meg lehet rendelni.
Reggel nekem is tiltakozik a nagy gáz ellen,24000km és lassan közeledik az olajcsere, de ha egy kicsit melegszik akkor OK.!!!!!
A szerviz aztat mondta nincs hidrótőke, hagyományos szelephézg állítás van(hogy most pogácsás-e vagy csavaros nemtom).
A 80 pacis intercooleres.
Hideg hang: a 60e szervized mostanában lesz (volt?). Többen említették már, hogy esetleg az olajszűrő is ludas lehet, azzal h. állásában kicsit elejti az olajat hidrotőkéktől, s indítás után kell egy kis idő míg újra megfelelő kenést kap, de részemről ez csak egy ötlet ...
Tisztítóspré:én MOTIP gyártmányút használtam, a cikkszáma 000580 ára kb 1500Ft. Nem tudom hogy a teszkoban lehet-e kapni, mert láttam motip termékeket..
De a pollenszűrőt ha lehet csak jó minőségűt vegyetek. Az armafiltre nem mernék megesküdni... végül is a semminél jobb...
Ha már meglettem szólitva...
Nagy örömömre szolgál hogy ilyen sok látogató kiváncsi a fényképeimre. Ezidáig 209 bekukkantást regisztrált a tár.hu.
A munka érdemi részét Gabocsiga követte el, én csak aszisztáltam hozzá.
Az a baj, hogy erről senki sem tud egyértelmű információt adni. Úgy tudom, hogy az intercooler a 100 lovas dCi-ben van. A váltó tényleg más :( A legnagyobb röhej, hogy a szervizesek is mást mondanak. Ahány ember, annyi verzió.
Ezek után közvetlenül a franciáktól kérdezzem meg? :)) De ahogy elnézegetem a végsebesség különbségét, kénytelen leszek feldolgozni a traumát, hogy marad a 65 LE.
dCi-s társakhoz egy kérdés:
- reggelente télen kb. indítás után 30-40 mp-ig gázadásra iszonyatos hangja volt. ez most előjött nyárra is. a kérdés az lenne, hogy most én vagyok paranoid vagy ez hibajelenség?
A válaszokat köszönöm :)
Amúgy most, hogy elnézegettem a Clio felszereltségeit, opcióként 10e HUF a fed. számítógép. Kérdezem azoktól, akik nálam jobban értenek ehhez: vajon ennyiből ezt ki lehet hozni egy ilyet a Thalia-ra is? Milyen elemekből áll? Aki tud erről információt, kérem tegye be a közösbe :) (Ha már hőmérőt is lehetett varázsolni, bízom benne, hogy erre is van lehetőség :))
Én úgy tudom, hogy a 65 pacis dCi-ben nincs intercooler, a 80 pacisban viszont van, ezt utólag kellene beszerelned. Ráadásul, ha megnézed a Rönyó weblapot, akkor a váltó típusszáma is más. Feltételezem, pontosabban remélem, hogy a motor karakterisztikájához igazítják a váltót is.
Hát most mégegyszer kimentem a garázsba, de bizony a középső gombbal semmi sem állítható. A hőmérséklet kijelzés viszont utólag megoldható. Pollenszűrő viszont gyárilag az eddigi tapasztalatok szerint EGYETLEN THALIÁBAN SINCS.
Leld örömöd a dCi-ben!!! :-)))
Nem, az érdem nem az enyém: Wartburgos (Meganeklub) és Gabocsiga már elkövette a szűrőcsere dokumentálását. Dieselnek már meg is küldtem, ha lesz egy kis ideje, a honlapon is fent lesz. Egy kis kiegészítést vállaltam csak: a szűrőfedél aplikálásának dokumentálását. Ez azonban még várat magára (a 30-as szerviz után), de erre még nem kaptam időpontot :-(((, pedig már majd egy százassal felette vagyok. A fenti útmutató alapján a bátrabbak már lazán meg tudják csinálni. Ha jól látom a beszerzési árakat, lehet hogy jómagam is valami olcsóbb szűrőt veszek majd.
Úgy látom nekem már nem is kell semmi rosszat írni, megteszik helyettem mások. Olvastad az írásaimat a www.thaliklub.hu-n? Kezd kísértetiesen hasonlítani az ügy.
Én még csak mostanába fogok nekikezdeni a POLL.SZÜR. beépítésének, de majd beszámolok róla. Még nem tudtam fedelet,illetve kilímatisztító sprét venni. Szűrőt az ARMAFILT-nál vettem potom 1149 HUF!!! Remélem ez is van olyan jo, mint a RENAULT szalonban árult. A cím: Budapest XIII.ker Reitter F. ut 37. A szűrő adatai: K-230/160.30 utastér levegőszűrő RENAULT CLIO II; Megane; Megfelel: RENAULT: 77 00 424 098. És ha Valaki tudna tiszt. spré ügyben segíteni megköszönném!!
Koszi az utmutatot. Remelem nem lesz ra szukseg de jo tudni mit lehet lepni.
Meggondoltam magam es megsem a D pesti R szervizbe viszem vissza sokadszorra a kocsit, hanem a Robert K. krt-i R szervizbe viszem. Telefonon normalisan vegighallgatott a szervizes es hetfon vihetem a kocsit. O is mondta hogy nem ez a megoldas hogy zsirozgatom 100km-kent a kuplungot, es valoszinu valamit cserelni kellene. Szoval ez mar pozitiv hozzaallas reszukrol. Remelem a szervizben tobbre jutok veluk mint a D pesti szervizben.
vidia1-exbrava!
esetleg mások...bocsi a modemesektől...
szóval kapható utángyártott alkatrészek....amit én tudok...
Fellelhetősége: Iharos & Goller Kft.
Bp, Hengermalom u. 26. -de sokfele van az országban kereskedő partnere...
Az árakért nem szavatolok , de cikkszámok jók, lehet érdeklődni...
magy: az OE jelőlés gyárinak megfelelő, ami nem az valszeg távolkelet...ezek 02.03-ig gyártottak...az újabbakat később, ha ez sikerül..
Nem kavarni akarok a hitellel, nem vagyok az a típus! Csak az a problémám, hogyan tudom elérni a legkedvez?bb ajánlatot, ha mindenképpen náluk kell kötnöm a hitelszerz?dést. Miért akarnának kedvezni nekem, ha kényszerhelyzetben vagyok? Nem vagyok paranoiás, csak vannak roszz tapasztalataim és szeretnék 1-2 adut magamnak is. Ha korrektek ki sem kell játszani ?ket, de megnyugtató lenne 1-2 ász az ingujjban.
A megrendelés el?tt meg nem állapodtunk meg semmiben, hiszen azt mondta, hogy majd ha megérkezik a kocsi! Aláíráskor, meg az összegeket néztem (ár, elöleg stb.), a finanszírozásnál a Renault Creditet csak rövidítették: R.C. Akkor még azt sem tudtam mit jelent.
Tudom, hogy nekem kellett volna jobban figyelnem, de akkor sem tartom helyesnek, hogy bármilyen ajánlatnak min?sül? dolog el?tt köteleznek rá, hogy náluk kössek hitelszerz?dést.
Ha végképp nem jutsz dűlőre a szakszervízzel (RH-val) ÉS szentül meg vagy győződve, hogy az autó hibás, a következő a teendő:
1. Közölni kell a forgalmazóval, hogy a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől akarsz szakvéleményt kérni. Erre a forgalmazó köteles álláspontját haladéktalanul írásban közölni veled.
2. Be kell fizetned a vizsgálati díjat. A részletekről a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Fogyasztókapcsolati Irodájától érdeklődhetsz (Tel: 303-9075)
3. A díj beérkezését követő 15 napon belül a Főfelügyelőség elkészíti a szakvéleményt.
A szakvéleménnyel (ha neked adott igazat) már te diktálsz: Vagy megjavítják, vagy kicserélik önként, vagy bíróság útján érvényesíted a jótállási kötelezettséget.
a ködlámpa kapcsolója a kormánykapcsolón van, egy ugyanolyan forgókapcsoló, mint a világításé.
Egy fordítás első ködlámpa, még egy fordítás hátsó ködzárófény.
Es mitol lenne jobb nekem ha ott allok orakon keresztul mire nekiallnak a kocsimat javitani? Nem az a bajom hogy nem nezhetem(es nem is akarok ott allni fel napot feleslegesen), hanem hogy nem csinaljak meg amit kellene es leraznak hogy ez ilyen, szokjam meg. Mire melo utan odaerek a szervizbe 6-ra(6.30-ig lehet atvenni a kocsit), mar mindenki csak lodorog, 10 percet kell varni mire vegre jon valaki es megkerdezi mit akarok. Es ilyenkor mar nincs szerelo es a munkafelvevo aki visszaadja a papirokat az meg semmit nem tud mondani. Minimum elvarnam hogy papiron leirva megkapjam hogy mit csinaltak. De a markaszervizben ez nem divat, csak zsirozgatnak es leraznak hogy most mar minden jo. Csak 2 nap utan ugyanott vagyok megint. Lehet hogy BG jobb, az R19-cel parszor voltam naluk es korrektek voltak, de az nem volt garis es fizettem erte rendesen.
nah kopogó diesel hang kicsit viszább a fórumon van pár embernek ilyen gondja a kuplungban állítólag a rúgok zörögnek így és asszem kinyomott kuplunggnál nem jelentkezik ez a "zaj". A futóműre pedig passz ha ment símán 180al mert GY-ra szoktak panaszkodni, hogy 130 környékén már rázza az autót, ez szintén viszább olvasható talán, de elképzelhető, hogy mástól rázza