Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pax2 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7789
Üdv mindenkinek!

Mult héten pénteken vettük át az 1.5 dci-t, 1200 km megtétele után a tapasztalataim:

Rendkívül elégedett vagyok a motor teljesítményével, különösen dombon, kis fordulaton is jol húz. Fogyasztása már a bejáratás időszakában is kiváló, döntően lakott területen kívüli használatban 5 liter alatt van.
A motor csendes, menetzaj elfogadható szint alatt van. 120-nál gyorsabban nem mentem még vele, szerintetek mikor kezdhetem forgatni?

A belső kárpitozás szine és minősége nem az én izlésem, de az ár miatt kompromiszumot kötöttem.
Amit nagyon hiányolok a váltó box, a hőmérő,a pollen szürő és a kapaszkodo az ajtón. (előtte opel astra classicom volt) Rádió kinézetre puritán, viszont a távvezérlés nagy találmány.

Kaptam hozzá himzett szőnyeget (gyári?) de nem praktikus, teszek bele gumit.

Elképzeltem kromozott hűtömaszkal....sokat dobna rajta. Fényezés is érdekes: ha rásüt a nap, a hologramszürke lilának látszik, vagy forduljak szemorvoshoz? :)

Öszességében: 1re jobban tetszik! :)

Előzmény: Grizzly67 (7787)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7788
Szia!
Az üa. szintjelző nem arányosan esik a fogyasztással, hanem az elején gyorsabban (tele tankot alig mutat, mert szinte azonnal elkezd lefelé kúszni), de aztán a végefelé belassul. Én most járok 520km-nél és az utolsó fehér pöckön áll már vagy 50km óta.
Előzmény: Grizzly67 (7787)
Grizzly67 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7787
MEGÉRKEZETT! Péntektől én is nagyon boldog tulaj vagyok!
Minden pompásan működik, a klíma csodás (még nem volt klímás autóm), nekem a polo és r19 után a fék is nagy élmény, szép is, beférnek hátra a horgászbotjaim (átlósan), amik eddig kombik kivételével sehova, a gyerekek is elférnek, gyönyörű a műszerfal úgyhogy teljes a boldogság. Kár hogy sehova nem kell mennem vidékre!

Egy apróság van: 140km után a bezinszintmérő lement a 2/3 állásig. Megijedtem, hogy tényleg ennyit fogyaszt, aztán tankoltam, de még 10 l sem ment bele.Nálatok is pontatlan a benzinszintmérő? Ezzel vissza lehet menni, vagy kiröhögnek? Vagy azt mondják, mind ilyen? Tényleg, mind ilyen?

SZATA Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7786
Sziasztok!

Az egy hetes thália dci-nkben 850km van és jobb hátulról tompa kopogás hallható. Volt már vkinek hasonló gondja? Mi lehet ez a hang, honnan jöhet és hogyan lehet megoldani?

Köszi:
SzAta

dCi Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7785
Nem megy egyik címről sem. Valószínű tényleg spamszűrő mert az alábbi "kedves" választ kapom vissza :-)

YOU ARE A SPAMMER GET LOST!!!!!

A kép egyébként 160kbyte.
Na mindegy erre mondják, hogy a szándék a fontos :-)

Előzmény: Vasárnapi biciklista (7782)
gabocsiga Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7784
Egy darabig eljátsza, de utána olyan büdi lesz a rárakódott szutyoktól hogy öröm lesz szagolni!!
Legjobb minnnél hamarabb betenni az új gépekbe, ha lehet már az után hogy kihozzák a szalonból.
Ma cseréltünk első fékbetétet.Ha tudtam volna hogy ennyire egyszerű, hát otthon megcsináltam volna az biztos...
Előzmény: FIFTY (7771)
Nandi77 Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7783
Hello Imre megjöttek s tényleg ennyi volt! Nándi
Előzmény: iMre (7676)
Vasárnapi biciklista Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7782
Üdv,

a címnek (mediam@777westel.hu) jónak kell lennie, most küldtem magamnak egy emilt, és megérkezett.

Alternatív cím esetleg: mediam@westel900.net

Még arra tudok gondolni, hogy a T-Mobile bevezetett valami "okos" spamsz?r?t vagy a kép mérete túl nagy.

VasBic

dCi Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7781
Biztos jó a mail címed? ... Relaying denied.

Auchanos tetőcsomagtartóról. Én elég intenzíven használom (van, hogy 3-4 brinyó is, hetente többször) és nem kímélem a kanyarokban sem. Ennek következménye, hogy a tappancs azért halványan "megfogja" a fehér tetőmet. Gyanítom, hogy ekkora terheléssel a gyári is megfogná,de nem mondom biztosra.

Előzmény: Vasárnapi biciklista (7780)
Vasárnapi biciklista Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7780
Üdv Topik!

Köszönöm a gyors válaszokat, mindjárt megnézem a dudorokat az els? ajtók mögött. Ez a Societe (haszongépjárm?) változat, harmadik-negyedik ajtó nincsen, de ott látok egy sínféleséget a tet?n. Azzal vajon mit kell csinálnom?

Az útmutató ábrát megköszönöm, jöhet a fórumban is megadott mediam@777westel.hu-ra.

Kellemes hétvégét!

VasBic

FIFTY Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7779
Szia!

Nálam kevesebb a ló; több a nyomaték; tehát 1,5 dCi.
A "zajosságot" a ventillátor beállítás fokozata határozza meg; függetlenül attól, hogy a légkondi be van-e kapcsolva, vagy nem. Tartósan a 2. pöttyre állítva a legnagyobb kánikulában is komfort van belűl; és itt még alig van hangja.

Előzmény: 1.4v8 (7777)
FIFTY Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7778
Szia VB!

a Clió és a Thali kasznija a tetőcsomagtartó feltűzési pontjaiban teljesen azonos; nekem egy gyári (Clió) tetőtartó párom van. Az utángyártott cuccnál a méretet biztos tartják; a karosszériával "érintkező" felületek minősége jelenthet kockázatot. Az eredeti tartót egy speciális méretű, hozzáadott "bedugós" kulccsal lehet fel- és leszerelni.

Előzmény: Vasárnapi biciklista (7775)
1.4v8 Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7777

Hello FIFTY

Naked milyen motor van az autóban? Nekem 75 lovas és azthittem hogy ez igy működik jól, és hogy a kompresszor zaj az természetes. Ha nagy melegben araszolás közben leállítom a légkondit akkor olyan mint mikor itthon a hűtőgép kikapcsol.

dCi Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7776
Én Auchanban vettem, 2 rúd meg 4 tappancs asszem 9 e Ft volt. Felszerelés: Ha kinyitod az ajtókat (5 ajtós?) akkor minden ajtónál a felső peremen találsz egy kisebb kidudorodást. Ez csak annyit jelent, hogy ebbe a vonalba célszerű a rudat elhelyezni. A fület itt akasztod be a perembe, tappancsokat eligazítod és meghúzod. Küldök egy képet privátban az magáért beszél.
Előzmény: Vasárnapi biciklista (7775)
Vasárnapi biciklista Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7775
Üdv Topik!

Egy kétéves Clio Societe boldog tulajdonosa vagyok, 65 lovas dCi dohog a motorháztet? alatt. Lenne egy lúzer kérdésem: hogy lehet tet?csomagtartót szerelni a kocsira? Ha lesz, utángyártott lesz, és ahhoz nem biztos, hogy adnak korrekt felszerelési útmutatót.

Köszönettel:

VasBic

attys Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7774
Eck!
Hát bocsesz ezt én vasztam el!
Nem figyeltem,hogy nem Tháltoshoz keresel alkatrészt.
Megane-hoz nem tok semmit.

Üdv.

Előzmény: eck (7757)
dCi Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7773
kaposvári vagyok :-))) 36.000 Ft úgy hogy az olajat én vittem. 3,5 órát dolgozott folyamatosan egy szerelő, ebből a zöldkártya volt maga 7.000

Kaposváron jobban lenyúltak a 30.000-es kisszervízen és 1,5 órát sem dolgoztak vele.

Előzmény: MuldR (7750)
dCi Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7772
Nem értek hozzá...nekem azt mondták, hogy a műszer gázmennyiséget (súlyt) mér. Nem úgy kell érteni, hogy egy kannába eresztették a gázt hanem műszer rácsatlakozik és mást nem látsz, csak azt hogy kiírja a töltősúlyt stb.
Előzmény: gabocsiga (7736)
FIFTY Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7771
HI!

Valami gubanc van; nekem 35000 után is "némám" és motorgubanc nlkül indul és műkszik a légkondi! Szervíz , de izibe!

A pollenszűrő nálam is "lélegzetbe" vágó probléma; lehet hogy a a légkondi "vizcsapdája" is eljátsza egy darabig a pollenszűrő szerepét??

Előzmény: Laja73 (7737)
Laja73 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7770
boszi! szerintem te nem nekem akartál emilezni! :)
1.4v8 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7769

Megkérdeztem a hozzáértő autószerelő haveromat a klima terheléséről az autóban. Egy átlagos autóban kb. 5 LE-rőt vesz el a klíma, ha maximális treheléssel üzemel. Namármost a 75 lovas motornál, ahol kicsi az alacsonyfordulatú nyomaték ez érzékelhető, alapjárat emelkedést okoz, ez normális, de ez mindig a hőterheléstől függ. Nagyobb nyomatéknál, mint pl. 100 lovas vagy disel motornál , ez kevésbé észrevehető. Nekem télen amikor csak páramentesítésre használom, (hűtök-fűtök) nem emlkedik semmit az alapjárat, de nyáron a pesti dugókban viszont vagy 100-200-zal emelkedik, de husszú országut után rendbe van.
v__tibor Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7768
:-)
Az én (majdnem gyári) mérőm szerint Szegeden 31 fok volt du. 2 körül, odakint ... :o))
Előzmény: iMre (7758)
v__tibor Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7767
A nem kötelező szerviz, csak javasolt, egy átvizsgálás. Nekem most beírták, h. a következő taálkozás 45.000-nél esedékes, ami ugyebár csak egy átvizsgálás lesz.
Előzmény: boszi70 (7765)
Laja73 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7766
thx, akkor megejtem ezt is
Előzmény: boszi70 (7765)
boszi70 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7765
15.000 szerviz +/- 1.000 km belefér
Előzmény: Laja73 (7763)
boszi70 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7764
Még egy kis pozitívum.
Ma cseréltünk a férjemmel autót, mivel az övét szervizbe kellett vinni-NEKEM! (nyílván én járatosabb vagyok?). Na szóval. Képzeljétek azt mondta, hogy szívesen elcserélné a ford focusát a thaliára.
Azért még mielőtt bárki felhörrenne, hozzáteszem, hogy rendesen széthajtotta már a kocsiját (1.5 év=124.000km).Persze, hogy jó lenne neki az 1.000 km-es thalia! Azért kiváncsi lennék az ő vezetési stílusa mellett mennyi ideig bírná a thalia.:))))
Tapasztalatai (férjuramé):
"tök jó kis autó!"
Majd megkapja néhány ezer km után is véleményezésre.
Baleset, és hibamentes hétvégét mindenkinek!

Laja73 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7763
itt olvastam korábban, hogy valamelyikőtöket "befenyítették" az elmaradt 15ezres szervíz miatt, végül is kiedrült, hogy jogosan-e? nem emlékszem a sztori végére, én meg már 14k körül járok
v__tibor Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7762
Ja, és lemosták a járgányt ... :-)))
Előzmény: v__tibor (7761)
v__tibor Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7761
Renault Molnár (Szeged) 30 ezres szerviz (1.5 dCi):

- munkadíj (1,6 óra): 6400.-
- ELF 10W-40TD (5 liter): 10500.-
- olajszűrő: 2495.-
- fagyálló foly, utántöltés (0,5 liter): 425.-
- ablakmosó foly. (1 flakon): 595.-
-----------------------------------------------
mindösszesen: 20.415 HUF :-))))
(légszűrő csere nem volt!!!)

az ablakmosóra odafigyelhettem volna :-(
GARANCIÁBAN motortartó bak csere (tavalyi ügy folytatásaképpen) :-)))

Kiszolgálás, ügyintézés korrekt :-)

Laja73 Creative Commons License 2004.05.21 0 0 7760
kösz mindenkinek
akkor service

de továbbra is, jó autó a thalia!

:O)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!