Én megkérdeztem a szervízben. Azt a választ kaptam, hogy a műszer az üzemanyag szintjét jelzi a tankban és nem a mennyiségét. A tank viszont nem téglatest alakú, ezért az üzemanyag szintje nem egyenletesen csökken. Ergo: nem hibajelenségről van szó.
Tegnap megnéztem: 2002 októberi dci-ben is megvan a pollenszűrő helye. Az azt takaró műanyag lemezt is könnyű levenni, -hála a kitűnő fényképes dokumentációnak-, de a lemez szélét még egy, a sárvédőbe applikált patent is tartja. Ez finom mozgatásra nem enged, rángatni pedig nem mertem. Van-e ötlet, hogyan lehet oldani, mert anélkül a lemez csak felhajtható, így kényelmetlen lesz kifürészelni alóla a szűrő fedelének helyét.
Másik kérdésem: fontos-e egyúttal tisztítani a klímát (én nem nagyon merem), vagy azt elegendő majd ősszel, a 2 éves szervíznél megcsináltatni?
Mult héten pénteken vettük át az 1.5 dci-t, 1200 km megtétele után a tapasztalataim:
Rendkívül elégedett vagyok a motor teljesítményével, különösen dombon, kis fordulaton is jol húz. Fogyasztása már a bejáratás időszakában is kiváló, döntően lakott területen kívüli használatban 5 liter alatt van.
A motor csendes, menetzaj elfogadható szint alatt van. 120-nál gyorsabban nem mentem még vele, szerintetek mikor kezdhetem forgatni?
A belső kárpitozás szine és minősége nem az én izlésem, de az ár miatt kompromiszumot kötöttem.
Amit nagyon hiányolok a váltó box, a hőmérő,a pollen szürő és a kapaszkodo az ajtón. (előtte opel astra classicom volt) Rádió kinézetre puritán, viszont a távvezérlés nagy találmány.
Kaptam hozzá himzett szőnyeget (gyári?) de nem praktikus, teszek bele gumit.
Elképzeltem kromozott hűtömaszkal....sokat dobna rajta. Fényezés is érdekes: ha rásüt a nap, a hologramszürke lilának látszik, vagy forduljak szemorvoshoz? :)
Szia!
Az üa. szintjelző nem arányosan esik a fogyasztással, hanem az elején gyorsabban (tele tankot alig mutat, mert szinte azonnal elkezd lefelé kúszni), de aztán a végefelé belassul. Én most járok 520km-nél és az utolsó fehér pöckön áll már vagy 50km óta.
MEGÉRKEZETT! Péntektől én is nagyon boldog tulaj vagyok!
Minden pompásan működik, a klíma csodás (még nem volt klímás autóm), nekem a polo és r19 után a fék is nagy élmény, szép is, beférnek hátra a horgászbotjaim (átlósan), amik eddig kombik kivételével sehova, a gyerekek is elférnek, gyönyörű a műszerfal úgyhogy teljes a boldogság. Kár hogy sehova nem kell mennem vidékre!
Egy apróság van: 140km után a bezinszintmérő lement a 2/3 állásig. Megijedtem, hogy tényleg ennyit fogyaszt, aztán tankoltam, de még 10 l sem ment bele.Nálatok is pontatlan a benzinszintmérő? Ezzel vissza lehet menni, vagy kiröhögnek? Vagy azt mondják, mind ilyen? Tényleg, mind ilyen?
Az egy hetes thália dci-nkben 850km van és jobb hátulról tompa kopogás hallható. Volt már vkinek hasonló gondja? Mi lehet ez a hang, honnan jöhet és hogyan lehet megoldani?
Egy darabig eljátsza, de utána olyan büdi lesz a rárakódott szutyoktól hogy öröm lesz szagolni!!
Legjobb minnnél hamarabb betenni az új gépekbe, ha lehet már az után hogy kihozzák a szalonból.
Ma cseréltünk első fékbetétet.Ha tudtam volna hogy ennyire egyszerű, hát otthon megcsináltam volna az biztos...
Auchanos tetőcsomagtartóról. Én elég intenzíven használom (van, hogy 3-4 brinyó is, hetente többször) és nem kímélem a kanyarokban sem. Ennek következménye, hogy a tappancs azért halványan "megfogja" a fehér tetőmet. Gyanítom, hogy ekkora terheléssel a gyári is megfogná,de nem mondom biztosra.
Köszönöm a gyors válaszokat, mindjárt megnézem a dudorokat az els? ajtók mögött. Ez a Societe (haszongépjárm?) változat, harmadik-negyedik ajtó nincsen, de ott látok egy sínféleséget a tet?n. Azzal vajon mit kell csinálnom?
Az útmutató ábrát megköszönöm, jöhet a fórumban is megadott mediam@777westel.hu-ra.
Nálam kevesebb a ló; több a nyomaték; tehát 1,5 dCi.
A "zajosságot" a ventillátor beállítás fokozata határozza meg; függetlenül attól, hogy a légkondi be van-e kapcsolva, vagy nem. Tartósan a 2. pöttyre állítva a legnagyobb kánikulában is komfort van belűl; és itt még alig van hangja.
a Clió és a Thali kasznija a tetőcsomagtartó feltűzési pontjaiban teljesen azonos; nekem egy gyári (Clió) tetőtartó párom van. Az utángyártott cuccnál a méretet biztos tartják; a karosszériával "érintkező" felületek minősége jelenthet kockázatot. Az eredeti tartót egy speciális méretű, hozzáadott "bedugós" kulccsal lehet fel- és leszerelni.
Naked milyen motor van az autóban? Nekem 75 lovas és azthittem hogy ez igy működik jól, és hogy a kompresszor zaj az természetes. Ha nagy melegben araszolás közben leállítom a légkondit akkor olyan mint mikor itthon a hűtőgép kikapcsol.
Én Auchanban vettem, 2 rúd meg 4 tappancs asszem 9 e Ft volt. Felszerelés: Ha kinyitod az ajtókat (5 ajtós?) akkor minden ajtónál a felső peremen találsz egy kisebb kidudorodást. Ez csak annyit jelent, hogy ebbe a vonalba célszerű a rudat elhelyezni. A fület itt akasztod be a perembe, tappancsokat eligazítod és meghúzod. Küldök egy képet privátban az magáért beszél.
Egy kétéves Clio Societe boldog tulajdonosa vagyok, 65 lovas dCi dohog a motorháztet? alatt. Lenne egy lúzer kérdésem: hogy lehet tet?csomagtartót szerelni a kocsira? Ha lesz, utángyártott lesz, és ahhoz nem biztos, hogy adnak korrekt felszerelési útmutatót.
Nem értek hozzá...nekem azt mondták, hogy a műszer gázmennyiséget (súlyt) mér. Nem úgy kell érteni, hogy egy kannába eresztették a gázt hanem műszer rácsatlakozik és mást nem látsz, csak azt hogy kiírja a töltősúlyt stb.
Megkérdeztem a hozzáértő autószerelő haveromat a klima terheléséről az autóban. Egy átlagos autóban kb. 5 LE-rőt vesz el a klíma, ha maximális treheléssel üzemel. Namármost a 75 lovas motornál, ahol kicsi az alacsonyfordulatú nyomaték ez érzékelhető, alapjárat emelkedést okoz, ez normális, de ez mindig a hőterheléstől függ. Nagyobb nyomatéknál, mint pl. 100 lovas vagy disel motornál , ez kevésbé észrevehető. Nekem télen amikor csak páramentesítésre használom, (hűtök-fűtök) nem emlkedik semmit az alapjárat, de nyáron a pesti dugókban viszont vagy 100-200-zal emelkedik, de husszú országut után rendbe van.
A nem kötelező szerviz, csak javasolt, egy átvizsgálás. Nekem most beírták, h. a következő taálkozás 45.000-nél esedékes, ami ugyebár csak egy átvizsgálás lesz.